לקחת משהו שכתבתי ברמה התיאורטית והפכת אותו באופן לא הוגן לאמירה דטרמניסטית וחסרת הגיון.
נכון, אני מאמין שאם תיאורטית לכולם היה את אותם אוזניים ואותו ניסיון ואותו חלל האזנה ואותו כסף ואותם חברים שמשפיעים, אז כן - היה מעט מאוד טעם אישי מעורב בבחירת רמקול.
נכון באנלוגיה גם למכוניות ואוכל.
אין במה שכתבתי לקבוע שרמקולים קרמיים הם הדבר הכי טוב, יש רמקולים רבים וטובים אחרים.
לכל אחד מהרמקולים הטובים יש חתימת צליל, שלפעמים מועצמת ע"י המערכת אליהם מחוברים הרמקולים והחדר בו הם נמצאים.
ברמקול הקרמי שלי יש, זה נודד לפעמים בין סאונד עגלגל ומנומס לבין מהיר מאוד ודק (תלוי במערכת ובחדר)
עזוב. לא תבין.זה ההבדל בין המציאות לתאוריה - גם כשהארנק מאפשר, לא לכולם יש אותו טעם, אוזניים, בדיוק כפי שלא כולנו אוהבים אותם מכוניות, נשים, אומנות, ספרות ומוזיקה וכו...
מי שלא מסוגל להקשיב לדעה שונה משלו ולכבד את האחר, מזלזל ומתנשא, אין שום ספק שהוא גם לא יודע להקשיב למוסיקה, להקשיב באמת.עזוב. לא תבין.
שמח בשבילך שהוצאת במשפט אחד את מכסת הצדקנות והקלישאות לחודש הקרוב.מי שלא מסוגל להקשיב לדעה שונה משלו ולכבד את האחר, מזלזל ומתנשא, אין שום ספק שהוא גם לא יודע להקשיב למוסיקה, להקשיב באמת.
ורק שלפחות תבין למה כתבתי לו את מה שכתבתי..מי שלא מסוגל להקשיב לדעה שונה משלו ולכבד את האחר, מזלזל ומתנשא, אין שום ספק שהוא גם לא יודע להקשיב למוסיקה, להקשיב באמת.
זה לא יחידות אקוטון כמובןכל דריבר עולה 1500\1200יורו ,יש לי 8 כאלו בחדר , איך רמקולים פשוטים וזולים?
באיזה מדד נתון אנלוג טוב יותר מדיגיטל...SNR, אולי טווח DB ואולי עמידות המדיה?
רשמתי ולא בכדי, במדדים בהכול או ברוב דיגיטל יקח בהליכה, אממה זה לא קשור למה תעדיף להאזין.
אין לי מושג אצל מי ומה בדקת ומה הרלוונטיות לבדיקות שעשית לפני 5 שנים.
פתח אינסטגרם ודבר איתי כמה מערכות קרמיות אתה רואה כשמדובר בסטאפים של 1- 1.5 מיליון דולר ואף צפונה מזה רוב המערכות בסכומים הללו אינם כוללים רמקולים עם דרייבירים קרמיים וחלקם הגדול בכלל בנוי סביב רמקולים עם דרייברים.
לך טוב עם קרמיקה סבבה, רק אל תקבע שזו ה"טכנולוגיה" משום שהיא אצלך בבית - אין טכנולוגיה הכי טובה בטח לא כשמדובר במערכות שרק המאיון העליון יכול להרשות לעצמו שם השמיים והדמיון הם הגבול.
המדדים שאתה עדיין לא מבין בהם. בשביל זה תבוא, אסביר לך ואפילו אדגים לך איך זה נראה באולפן. אפילו מכשירי ההקלטה שונים, לא רק ההשמעה. זה שאתה שומע יותר טוב באוזן את האנלוג, זה בגלל אותם יתרונות שיש להם שדיגיטל נופל מהאנלוג בקנה מידה. במה למשל, הולוגרפיה ורזולוציה בתחום הנמוך.
כתבתי בדיוק איפה. אגב, זה מחזיק עד היום. היחס בין כמות היצרניות שמשתמשות ביחידות קרמיות לבין כמות האנשים המחזיקים ברמקול כאלה שם את הרמקולים הללו למבוקשים מאוד בקרב חובבים משקיענים מאוד. או כמו שאנחנו מכנים ״אודיופילים כבדים״. שהרי אין הרבה חברות שמייצרות רמקולים קרמים.
לא קבעתי שהיא ה"טכנולוגיה״. וזו הבעיה הכי גדולה, שמשטחים את הדיון לרמה של גן אז זה מה שמבינים. אני ממליץ בחום לחזור ולקרוא את מה שכתבתי. וכתבתי שבפרמטרים מסויימים, ופרטתי איזה, אין שום טכנולוגיה שיש כלפיה אקסיומה כפי שיש על הקרמים. אבל שוב, צריך נסיון בשביל להבין על מה אני מדבר. לא מספיק רק לקנות, צריך גם להבין מה ולמה קונים.
לקחת משהו שכתבתי ברמה התיאורטית והפכת אותו באופן לא הוגן לאמירה דטרמניסטית וחסרת הגיון.
אני לא מבין דבר אחד-אילו שמסבירים על יתרונות פיזיקלים לדבריהם ,מה הם מבינים בפיזיקה ואיזו השכלה יש להם בעיניין.כל אחד חושב שנהיה מדען,כי קרא איפשהו ״משהו מדעי״.
אפילו טראמפ חשב שהוא מבין בקורונה ולא משנה כמה פעמים השתמש בשאיפות אקונומיקה ואור אולטוואיולט-נדבק. אז הוא חשב
לא ברור
אך בכלל אפשר לשים אקסיומות בתחביב הנל שכל כולו סובייקטיבי לחלוטין.
וכל מקרה לגופו, סופר לגופו !
יתכן נמר היקר
אך מה עם הביצועים של כלל הסנרגיה/תוצאה בפועל?
אין לי ספק שאלמנטים קרמיים טובים מאוד
כמו שלא צריך להיות מהנדס אווירודימיקה בשביל להבין שבלי כנפיים המטוס לא יעוף.
יחידה צריכה להיות קלה וקשיחה. זה הופך אותה לרזולטיבית, מהירה ומדויקת יותר. האם על העניין הזה יש הסכמה?
אין שום בעיה לטוס ללא כנפיים, תאורטית הטיסה לא תהיה יציבה, טילי החלל של SPACE X שברים גם את הקונספט הזה, יכולת הדיוק שלהם פנומנלית.
כך עם יחידות קשיחות ושאר קשקושים, יש דרכים נוספות להיות רזולטיבים ומדויקים - האם ריבון לדוגמה אינו רזולטיבי ומדוייק, האם רמקולים שופריים סתומים, האם יחידות אלקטרוסטטיות אינן מדויקות?
חורקות חורשות חופרות חדות ..... זה הצד השני של הבעיה.אנשים מתמכרים למה שהם אוהבים.
יש כאלה שמתמכרים למקדחות רוטטות היפר רזולטיביות שחורקות באוזן לעייפה. אז מה? סבבה להם.
זה תחביב ואין פה אמת אבסולוטית אחת.
אפשר לממש כל טכנולוגיה לכל כיוון סאונד שרוצים, גם באופן מצויין וגם באופן גרוע.
ואם אתה חושב שיש רק מימוש אחד ורק גוון סאונד אחד, אז משהו מאוד בוסרי אצלך.