סידי ועוד סידי ואז פטיפון!


il1

מושעה
הודעות
331
מעורבות
0
נקודות
16
אתמול היתה לי שיחה ארוכה עם נמר על מקור אנלוגי לעומת דיגיטאלי, ודעתינו חלוקה בתחום.
סיימנו שיחה של שעה כחברים ולעולם לא היה בשיחה אלמנט של בכיר מול זוטר- הכל נסב סביב טיעונים ענייניים.

אני ואלדר באים מאותה עמדה, יש מיגוון תיכנונים במקורות דיגיטאליים מהדינאמי והחד ביותר ברזולוציה, ועד האנלוגי' והקסום על חשבון רזולוציה ודינאמיות.

ולניסיוננו הדל- המקורות האנלוגיים יקרים שבעתיים, והתוצאה אינה טובה יותר ממקור דיגיטאלי.

ולכן בחשבון עלות תועלת בבניית מערכת- השקעה ברמקולים/ הגברה / חשמל- הגיונית יותר ומשיגה שיפור ניכר יותר, באותו סכום כסף.

לגבי מעמד הידע כתוצאה של השקעה כספית- זהו מנגנון הגנה שחוזר על עצמו בכל דיון, והוא מוטעה לחלוטין.

למי שיש אשליה שקניית מערכות יקרות פותרת באופן מיידי את בעית הסינרגיות וההתאמה בין החלקים טועה- כמה מאיתנו שמעו מערכות יקרות שניקנו לאחר יד ועם צליל רדוד ומשעמם.

ההבדל בין אדיופילים עם ציוד יקר לזול הוא אחד- כמות ההשקעה בלמידה. החקירות / הניסיונות שאנחנו 'סוחבים' משתרעת על עשרות שנים ועם מאות פריטים.

הרבה פעמים אתה פוגש אדיופילים עם ניסיון טרי יחסית- שמנסים 'לגזור' השערה או אמירה כוללת על ציוד מבלי שחשו 'ביד' מספיק ציוד שיתן להם פרספקטיבה לאותן השערות / אמירות.

הרבה מהגזירות נעשות בהיגיון טוב ובריא- אבל עדיין הן מוטעות, או מושפעות מאמירות 'מקובלות' בתעשיה שהניסיון מראה שהן אינן מדוייקות.

תראו רבותי, אין הרבה מערכות על בישראל שהן 'פתוחות' לקהל הרחב, מרביתן 'ספונות' בבתים מרובי הגנה ושערים. 'לבעוט' באותם 10 שמוכנים כאלדר לחלוק ניסיון תהיה טעות, תעזבו את ספירת השקלים.
 

מאסטרו אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,790
מעורבות
338
נקודות
83
ככלל, אין טעם להשקיע בפטיפון יקר אם אין ולא יהיה לך אוסף תקליטים איכותי.
מעטים מבינים מהם תקליטים איכותיים ומכאן מתחילה הבעיה.
אני לא ממליץ לרכוש פטיפון יקר (בלי קשר אם יש לי מה להציע או לא) - אלא אם כן אני נוכח שיש ללקוח אוסף תקליטים שמצדיק את זה (ל99% אין) או שביכלתו להשיג כזה (99% לא יכול). אחרת, ממש חבל על הכסף, עדיף להשקיע את היתרה בדיסקים. (לגבי תקליטים 180 גרם שמפתים אודיופילים - אכזבה מרה לכל מי שמשווה להדפסות מהשנים ההן. עדיף הדיסק).
התקווה "ליפול" על אוסף תקליטים איכותי שקולה כמעט לסיכוי לזכות בלוטו.

לגבי השוואות המדווחות - הן אינן מאוזנות ואינן אומרות דבר.כפי שאלדר כתב, הן מגוכחות ומביאות למסקנות עקומות.
בציוד זול ובינוני אין מסקנות ברורות. כאן הטעם ועומק הכיס משחקים תפקיד משמעותי.
בציוד יקר+ נחשפים ליכולות האמיתיות של נגן CD ופטיפון. אבל שם נוכחים שוב שאין יתרון ברור לאחד מהם - לכל אחד יש יתרונות וחסרונות ברורים. לא כדאי לוותר על אף אחד מהם.
בקצה העליון יש יתרון לתקליט. אני אומר זאת לא על סמך נסיון אישי אבל אני סמוך ובטוח ששום מקור דיגיטלי לא יתקרב לפטיפון כמו רוקפורט סיריוס III עם ראש משובח. היתרונות של זה יאפילו על החסרונות המעטים לעומת נגן-על CD. הדיווחים והניסיון שכן יש לי עם פטיפונים יקרים מאוד ועם נגני CD יקרים עד אקזוטיים ($60K) לא מותירים ספק.
 

il1

מושעה
הודעות
331
מעורבות
0
נקודות
16
מסכים לכל מילה. ובתירגום כלכלי מדובר על:

מקור ב 100 אלף דולר,
אוסף תקליטים ב 100 אלף דולר (בערכי התקליטים כיום לאספנים),
ובמערכת ב 100 אלף דולר לתמוך במקור.

וזה כדי לחוות את היתרון המזערי (אם קיים, וכמה הוא יהיה משמעותי ?) של מקור אנלוגי על דיגיטאלי. וזה לפורמט דיגיטאלי בסיסי- בפורמטים מתקדמים יותר גם היתרון הקיים עשוי להצטמצם.

אפילו 'מורעל' כמוני שמאמין בכל וודו אפשרי ובאמיתות מוצקות בתחום- לא יכול להתלהב מהיתרון המוצע של המקור האנלוגי.
 

אלדר1

אוהב את התחום
הודעות
63
מעורבות
0
נקודות
0
ועכשיו ינבחו גם על עופר

השימוש בפטפון עם ראש של כמה מאות שקלים ואפילו דולרים במערכת זולה מאוד משול לקישוט קרחת בנוצה אינדיאנית.
הרי הקרחת היא עדיין קרחת ואפילו הנוצה תוצרת נוטינגהם
ולגבי הקושי להשיג תקליטים כבר כתבתי וקיבלתי תשובה מנמר שיש לו אוסף ניפלא שאני מניח שעופר ועוד כמה היו אורזים בשקיות הכתומות של העיריה ויורדים למטה, הכנראה שלרוכשי תקליטים אלו אין בדיוק מושג על המלחמה שמתחוללת בשוק הנל ,קשרים,תגמולים , השכמות בוקר משונות בקיצור מלחמה על כל תקליט איכותי, ומלבד זאת הידע להבחין בין הדפסה ששוה לסתם זבל שניראה דומה נירכש בניסיון של שנים שעים להודות על האמת אין לי אותו אבל לעופר ולעוד מתי מעת יש,לעומת זאת דיסקים יש בשפע ומה יותר נחמד מאשר לעצור אחרי יום עבודה ארוך בחנות דיסקים ולקנות דיסק חדש בכמה גרושים ולחזור הביתה מפסוט ורק לחכות שהילדים ילכו לישון כדי להנות ממנו,
ואני אומר שההנאה תיגדל אם במקום לרכוש פטיפון בינוני ינסו האנשים לרכוש ממיר מנורות של "קורה" סוניק פרונטיר,אאודיו נוט או אחרים שממילא נשמעים יותר טוב מרוב הפטיפונים בסכומים הרבה יותר גבוהים ואז יתפנה גם קצת כסף לרכוש מגבר ופרה טובים יותר שלא לדבר על זמינות מוזיקה גדולה הרבה יותר,
יש לנו חבר שלמרות תקציב גדול מאוד מבחר של אלפי דיסקים פטיפון ופונו במחיר של הונדה סיויק חדש לא מצליח לישמוע יותר טוב מאשר בסידי שלו,
ולדעתי כל כל ההתפלספות על הצליל השמימי שפתאום התגלה מפרוגקט ב5000 שח גובל בחלום ושכנוע עצמי ולא בעובה המצערת שזה לא המצב
ו
 

אלדר1

אוהב את התחום
הודעות
63
מעורבות
0
נקודות
0
לעופר

למה שלא תכתוב קצת על הקורה ממיר ועל האדיו לוגיק מה קורה? למה כל היום כותבים לנו על שינדק שיש לנו מזל שנחת בארץ היתכן שטעמם של של בכירי כתבינו בפורום זה מסתכם בציוד הנל, ואני לדעתי יש דווקא בבירתנו לא רחוק מהסינים יבואנים שמביאים הי אנד אמיתי שיפרק בקלות כל ציוד סיני למרות שיש עליו קצת רוטב של ספגטי, ו
 

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
אי - אפשר ליהנות משתי העולמות?

ואני אומר שההנאה תיגדל אם במקום לרכוש פטיפון בינוני ינסו האנשים לרכוש ממיר מנורות של "קורה" סוניק פרונטיר,אאודיו נוט או אחרים שממילא נשמעים יותר טוב מרוב הפטיפונים בסכומים הרבה יותר גבוהים ואז יתפנה גם קצת כסף לרכוש מגבר ופרה טובים יותר שלא לדבר על זמינות מוזיקה גדולה הרבה יותר,
יש

ו

ואני אומר שההנאה הגדולה ביותר זה ליהנות ממוזיקה - אם זה ממקור דיגיטאלי או אנלוגי.
ועודף הממלל שנשפך כאן על עדיפות/יתרונות של תצורת מסוימת...לא מובילה לכלום.
הרי כל אחד בסופו של יום יישאר באותו במקום שממנו הוא "משער" - שזה נישמע לו טוב יותר.
וזה בסדר גמור...ואיך אפשר להעדיף מקור מסוים, אם יש רק מקור אחד בבית?

מה זה פטפון בינוני? לפי איזה רף זה נקבע? ואולי בכלל צריך להתאים מקור אנלוגי לשאר המערכת? הרי אתה לא מצפה שמישהו ישקיע על פטיפון30K במערכת כוללת של 15K.

אני מודע לזמינות שיש לדיסקים לעומת תקליטים. אני נהנה גם מזה וגם מזה {אם עדיפות ברורה לפטפון}...למרות שיש לי פטפון "זול" של 11/15K {תלוי בראש הסופי שאשים, והפונו סטייג' שיבחר}...
 

נערך לאחרונה ב:

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
מצטרף לדברי אלדד.

גם לי נמאס לשמוע בוקר וערב על נפלאות....:rolleyes:הגיע הזמן לשמוע גם מכיוונם של יבואנים נוספים.
למשל ,מה לגבי הפונו סטייג' של BELLARI? אשמח לשמוע רשמים/ניסיון אם יש למישהו?
ואם לא,אפשר להוסיף את זה לסקירות הנערכות כאן.
 

il1

מושעה
הודעות
331
מעורבות
0
נקודות
16
הכוונה בדיון היא התמורה ביחס להשקעה.

אם לאדם יש מקור אחד- טיונר לצורך הדוגמא- אז ברור שהדיון על מקורות חלופיים אינו רלוונטי.

אבל בדיון על השקעה / שידרוג סט של 25K עד 65K בש"ח- כדוגמא - הדיון על יתרונות וחסרונות פורמט דיגיטאלי למול אנלוגי, יותר מקריטיים לתוצאה הסופית.

הטענה המועלת על ידי 'המחנה הדיגיטאלי' שביזבוז כסף על מקור אנלוגי בינוני אינה משרתת את המאזין, אלא גורעת ממנו כסף חיוני לשיפור ההגברה / הרמקולים / החשמל.

התוצאה הסופית תהיה שווה לבינוניות של המקור האנלוגי- ובמקור דיגיטאלי ניתן לקבל תוצאה שהיא מעבר לאותה בינוניות.

ומושג הבינוניות אינו אבסלוטי אלא עומד ביחס לעלות הסט בכללו, ואין צורך לתחמו במחיר זה או אחר.

הפורום מהווה מקום מפגש לניסיון וידע מעבר לטעם אישי- ואין צורך לערבב בין 'העצות' בפורום שנשענות על ניסיון מסויים לבין החלטות של אינדבידואלים (גם אם הם מוטעות).

לטעות זה בסדר ולגיטימי- ליחס לטעות תכונות צליל מופלאות זו שטות.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
אלדר.

ראשית לגבי התקליטים שברשותי אני מוכן להבטיח לך שיש שם כמה עשרות לימיטד אדישנים שהרבה יבואנים ואספנים ירצו לשים עליהם יד. האמן לי שיהיה חבל לרדת איתם למטה עם שקית כתומה, יהיה עדיף למכור את אנדרו דונאלד מישל ב-45 RPM ב-200 גרם ששווה כמה אלפים טובים לפח. זה יהיה פשוט חבל.:)

לעצם העיניין.

יש משהו בדבריו של אלדר ועופר שחורי. אך שכחתם משהו חשוב.
המטרה שלנו היא להינות מהמערכת ולא משנה באיזו דרך. כל אחד בוחר את דרכו שלו ולכל אחד עומק כיס שונה, האם ישנו אדם שיכול להגיד כי פטיפון נישמע כמו CD? ממש לא.

פטיפון מספק חוויה שונה מ-CD, נניח שהוא פחות איכותי ופחות דינמי אך עדיין שונה וישנם אנשים שאוהבים את הצליל הזה, מדוע לשלול חותמת צליל אנלוגית שלטעמי נישמעת טוב יותר.

כאשר אנו מדברים על מוסיקה ואופי צליל אנו מדברים על סוג של רגש, אין לרגשות ולאהבה אמת אחת, כל אחד אוהב את הצליל שעושה לו רטט בלב.

לגבי מוצרים סינים או אמריקאים או איטלקים, הרי ישנם הרבה מוצרים אירופאים שאני חושב שהם נישמעים רע לעומת סינים בחצי מחיר, מה לעשות? אני ממש לא מתרגש מארץ המוצא, אני מתרגש רק ממה שנישמע לי טוב ומה שהוא לטעמי. לעומת זאת שמעתי מוצרים סינים לא טובים אך הסיבה לא הייתה ארץ מוצאם אלה איכות בנייתם וההשקעה בהם.

בכל מקרה לגבי הפטיפון.

אני אישית מעדיף אותו על CD מכמה סיבות.

1- נישמע לי טוב יותר למרות החסרונות.
2- אני אוהב את הטקסיות וההשקעה בו.
3- יש לי מוסיקה על תקליטים שהסיכוי להשיג אותה על דיסקים קלוש עד כדי לא אפשרי.


נכון - פטיפון טוב יעלה יקר ואני מודע לכך, אך לא יקר כפי שאתם מתארים. 100K דולר על פטיפון משאיר 7 פטיפונים {אולי} לבחירה בשוק. האמינו לי שגם בשליש מחיר משיגים תוצאה מרשימה ביותר.

בקיצור - הויכוח הוא אינו מה שנישמע טוב יותר אלה מה אנחנו אוהבים יותר, אני אוהב יותר פטיפון ואחר אוהב יותר מקור דיגיטלי, זה מקובל ואני מכבד את דעתו של אדם אחר.(Y)
 

Ozen

חבר משקיען
הודעות
854
מעורבות
2
נקודות
18
בקיצור - הויכוח הוא אינו מה שנישמע טוב יותר אלה מה אנחנו אוהבים יותר, אני אוהב יותר פטיפון ואחר אוהב יותר מקור דיגיטלי, זה מקובל ואני מכבד את דעתו של אדם אחר.(Y)

מסכים עם נמר! (Y)
לפחות בשרשור הזה, אדם (DUPO) מספר לנו על חוויותיו ואהבתו לפטיפון, ולא צריך לרדת על העניין ולמצוא כל מה שרע בזה.

אני לא בעל ציוד מתקדם (את רוב הכסף אני דווקא השקעתי בכלי נגינה מאשר בסטריאו), אבל יש לי עוד דרך ארוכה בשביל להתנסות עם ציוד שונה, ועדיין אין לי דעה נוקבת בעניין.

אבל מהניסיון הקצר שלי, אני מוצא את עצמי נהנה מהעומק של התקליטים - אבל מצד שני, אני גם מחפש את הצליל החלק וחסר ההפרעות של הCD - בגלל זה אני בוחן טוב טוב כל תקליט שאני משיג...

אז אני אומר, כל אחד והאהבה שלו :)
 

מאסטרו אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,790
מעורבות
338
נקודות
83
נמר, אני לא מדבר על הנאה אלא על רכישה מושכלת.
אין שום בעיה עם מי שיש לו אוסף תקליטים נחמד וקונה פטיפון חביב.
ברוב המקרים אנשים צעירים שרכשו פטיפון יקר מגלים רק בדיעבד (ובניגוד לנגן CD) שזו רק תחילת הדרך: חשיבות הזרוע, ראש, פונו סטייג', חיווט מתאים, הארקה, שיכוך, מה זה תקליט טוב, היכן משיגים וכמה צריך לשלם (נושא קריטי בו לרוב הצעירים אין מושג), ניקוי תקליטים ועוד ועוד.
אני האחרון שישלול פטיפון. אני מאוד נהנה מתקליטים וכמובן גם מציע פטיפונים למכירה. אבל אני נגד מכירת אשליות.

אגב, בהגדרת המונח "תקליט טוב" צריך להבדיל בין איכות סאונד וערך אספני. לפעמים זה הולך ביחד ולפעמים לא. אני מתייחס כאן רק לסאונד. 95% מהתקליטים שיצאו לעולם לא שווים קנייה - עדיף הדיסק. חמשת האחוזים הנותרים מתחילים ב $10 לתקליט ונגמרים בשמיים. מעבר לסכום מסוים נכנס הערך האספני לשקלול המחיר. הערך האספני לא קשור לדיון.
לרוב המחיר הניגבה בארץ עבור תקליטים יד שניה לא קשור לא לרמת הסאונד ולא לערך אספני אלא לגחמת ליבו של המוכר. כאן יש בעיה כי לצרכן הממוצע אין מושג אם המחיר ראוי או לא.
 
נערך לאחרונה ב:

dupo

חבר משקיען
הודעות
692
מעורבות
24
נקודות
28
אלדר.

מה שספרתי הוא בעצם סיפור תמים שהאיר לי לגבי תחום מסויים , אינני רואה כל שחצנות בעניין , האמת שלי רחוקה משלך ואני שמח על כך , דווקא בפוסט הזה שיתפתי בחוויה ולא חלקתי או יעצתי לאף אחד , אתה גררת והפכת את הדברים למקומות שלא קשורים אולי בשביל ליצור וויכוח אך זאת ממש לא מטרת הפוסט אם אתה טעון בקשר למוצר סיני כזה או אחר פתח עליו שירשור...
 

נערך לאחרונה ב:

KOOKE

חבר משקיען
הודעות
1,062
מעורבות
0
נקודות
0
לא יודע עד כמה יתרונות הפטיפון על ה CD אם בכלל קיימים באים לידי ביטוי בכל מערכת או במערכות מעלות מסויימת ומעלה וכו'..

אני רק יכול לשתף אותכם במה ששמעו אוזניי הבלתי מנוסות.

ביקרתי אצל נמר זמן קצר אחרי שהרמקולים החדשים נחתו אצלו. היינו כמה וכמה חברה השותפים לתחביב.

שמענו מיגוון סוגי מוסיקה הן על הפטיפון והן על הCD - להערכתי כל מי שהיה שם כולל אני הסכימו שעם הפטיפון הצליל היה יותר טוב ויותר מאוזן. למה זה בדיוק קרה מה לא התאים למה איני יודע.

שלמה
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,926
מעורבות
1,604
נקודות
113
מסכים עם עופר בכל מילה,כניראה ביגלל שאני שייך
לאלה עם האוסף תקליטים נחמד ועם פטיפון חביב.
אני מאוד נהנה מהצליל האנלוגי ,יש לו את
החותם שלו.סביר להניח שאני באיזה שלב
ישדרג את הפטיפון ל"חביב+".
מסכים לכל מילה לגבי תמחור התקליטים
בארץ.(Y)
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,926
מעורבות
1,604
נקודות
113
אה.... תסכימו איתי שהפטיפון של
נמר הוא קצת יותר"מנחמד".
ואני בטוח שעופר לא היתיחס אילו
כאל כזה,תקן אותי אם אני טועה.
 

מאסטרו אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,790
מעורבות
338
נקודות
83
לא התכוונתי לנמר בשום צורה, אני לא יודע איזה פטיפון\תקליטים יש לו.
עד שלא אעבור על התקליטים שלו אני שומר את השקיות הכתומות בצד :)
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
עופר.

NOTTINGHAM ANALOGUE - SPACEDECK בגרסת ה- Space Ship .

זרוע - Ace-Space Arm

ראש - אורטופון סמבה MC עד שיגיע שאסגר על הראש הבא והוא ככל הנראה האורטופון ג'ובילי.

פונו סטייג' גרהאס סלי עם שנאי חיצוני.

רינגמט יונברסרי מהדורה מיוחדת.

והתקליטים?

ג'אזים טובים רובם הרבה מעל 10 דולר לתקליט, ושנות השמונים סינגלים שרובם מעל ה-50 דולר לתקליט.

רוב התקליטים הם 180 גרם במהדורות מיוחדות במיוחד בשנות השמונים וכל ההדפסות כולן הן תוצרת חוץ מאולפנים וחברות מובילות.

בקיצור - הפטיפון נחמד מאוד, והתקליטים שברשותי {הכוונה לסינגלים} בלתי ניתנים להשגה בדיסקים. לכן רובם הועתקו לדיסק צרוב על מנת שאוכל להקשיב להם בנהיגה.
 

truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
נמר , אני חייב להודות שאם כך ,לך אין מה לומר בוויכוח . אני לא יודע לגבי היום , אבל לפני כשנתייים , כשקניתי עוד פעם פטיפון (ועדיין לא השתמשתי בו בכלל ), וחיפשתי תקליטים , אז מה שראיתי למכירה היו תקליטים , שגם בזמניןם שהיו רק תקליטים (לפני הופעת הCD ), לא היו נכנסים אלי הבייתה.
אז אולי לך ולעוד כמה שקונים בכמויות ו/או יש לכם קשרים , אתם משיגים תקליטים טובים . אני למשל , כשאחבר את הפטיפון , אשמע רק את התקליטים שנותרו לי מזמן .
לקנות תקליט חדש שהוא רימאסטרד עדיף לקנות CD .
אבל מאידך לשמוע את הפינקפלוייד על תקליטים באיכות שלי , אין שום CD שיוכל להוציא את זה . למרבה צערי כשהיו תקליטים , הטעם המוסיקאלי שלי היה כזה , שהיום כמעט אין לי מה לשמוע .

ואני בהחלט מסכים שלמי שאין כיסים עמוקים עדיף שישאר בדיגיטאלי , רק שלטעמי מי שכן יכול , ולא אני לא חושב שזה תקציבים של עופר או IL , אלא תקציבים הרבה פחותים מכך . ויש לו גישה לתקליטים באיכות טובה ולא רימאסטר , ההנאה מאנאלוג תהיה הרבה יותר גדולה מדיגיטאל שעולה כפול .

אני אישית את הדיגיטאל לא הולך להשקיע יותר מאשר לעשות את המחשב טראנספורט , ואולי לשדרג פעם את הכרטיס קול או את הDAC . אם התקציב שלי יעלה אני בהחלט מתכווין להשקיע יותר בהשגת תקליטים ברמה . ואם אשיג אזי גם אשדרג את הפטיפון
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
ג'וקר.

כמיות ממש אין לי, סך הכל 500 תקליטים - אבל כל תקליט בצבע וכך אוסף להאזנה צריך להיות.

אני ממש לא בעד להיכנס לחנות תקליטים יד שניה ולצאת עם 20 תקליטים ב-40 שקל. אך בהחלט ניתן למצוא בחניות יד שניה מציאות שיעלו גם 300 שקל אם הוא באיזה הוצאה יפנית איכותית.

אני בטוח שגם ה-RPM5 שהיה לי לפני נישמע הרבה יותר טוב מהCD שלי שעלה כפליים ממנו, ראה מה כתב KOOK ידידי על המפגש הרב משתתפים שהיה בביתי, כולם שמעו זאת וכולם הסכימו כי הוא נישמע טוב יותר, האמן לי שפטיפון שמכוון נכון, שמשודך למערכת הנכונה יכול להעיף את המאזין המלומד לחלל בלי שום חליפה.

הצליל האנלוגי הוא צליל שונה ואינו מתחרה ל-CD. לכן השוואה בין פטיפון ל-CD היא השוואה בין מאזינים ולא בין מכשירים.

אני מוסיף וחושב שחובה על כל חובב מוסיקה להחזיק את שני המינים במערכת, דהיינו שתי מערכות במערכת אחת. נכון - יש פעמים {לעיתים רחוקות} שאני מדליק את ה-CD ושומע דיסק, זה קורה פעמיים בשבוע למשך כמה שעות לעומת עשרות שעות האזנה לתקליטים במשך השבוע, כל יום ממוצע 6 עד 10 שעות האזנה.

לכן את מי אנו בוחנים בהשוואה מסוג זה? את המכשירים {ששונים זה מזה בתפיסתם} או את המאזינים??
 

mmhifi

אוהב את התחום
הודעות
191
מעורבות
11
נקודות
18
Some thoughts... Well-setuped LInn LP12 with Ittok arm,Valhalla PS, Klyde MC and Linto phonostage(~15-20,000sh 2ndhand) will outperform most cd players at ANY price(ok,I didn't listen to all but many I did listen and we have enormous quantity of posts on net which confirm this suggestion). Now all this buzz about records is utter absurd. If you want good music and sound but not collectible items then 70% of records from 2ndhand shops are of good to excellent quality and most of them you don't need even to clean. Seems the people which wrote all this nonsense hadn't firsthand experience with vinyl. Yes-this is the feeling. Now -it certainly possible to get good sound from cd(it's something that wasn't possible at all ten years ago)
But-you have to search very carefully for good player,most chances it will cost you very considerable money and the best thing to do-not to compare it at all to really good vinyl​
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור