arama-audio
עוסק מסחרי
- הודעות
- 508
- מעורבות
- 0
- נקודות
- 16
לגבי רמקול מהיר , עניין זה תלוי באיכות היחידות , וזה ממש לא חקוק בסלע שיחידת מידרנג קרמית יותר מהירה למשל מיחידת מידרנג סופט דום איכותית. למעשה מה שחשוב בשלב הסופי זה תכנון הרמקול כמקשה אחת שלימה.
אגב , רמקולים עם יחידות קרמיות , לדעתי דורשים מגברים מנורתיים מאחר והם נוטים לבהירות מה.
לגבי נאמנות למקור , כפי שכתב נמר בפוסט קודם , אין לזה הרבה רלוונטיות מאחר ומה שיקבע בסופו של דבר
זה הטעם האישי .
הקלטות שונות מתבצעות באולפנים שונים ולכן אין אי אפשר לדעת מה המקור הנכון , הרי זה לא שיש אולפן אחד בעולם שיכול לשמש כרפרנס , בנוסף לכך השמיעה של כולם היא לא אותו הדבר , וגם התקליטור שהוקלט , לא תמיד מוקלט ברמה גבוהה או נאמן למקור האולפני ולכן כל העסק הזה של נאמנות למקור לדעתי מופרך ולא
רלוונטי.
יש שיודעים מהכרות כלי מסויים לעומק , אייך הוא צריך להשמע במקור, אך אם ההקלטה איננה איכותית דיה
והכלי לא נישמע במיטבו .האים נאשים את הסט אפ בכך? ...לדעתי כלל וכלל לא , אך לפחות נתענג על הקלטות
ברמה גבוהה שישדרו לנו את החוויה המוסיקלית בצורה יותר עשירה ובכיוון הסט אפ שאנו אוהבים , ובא לציון גואל.
אמיר ארמה
אגב , רמקולים עם יחידות קרמיות , לדעתי דורשים מגברים מנורתיים מאחר והם נוטים לבהירות מה.
לגבי נאמנות למקור , כפי שכתב נמר בפוסט קודם , אין לזה הרבה רלוונטיות מאחר ומה שיקבע בסופו של דבר
זה הטעם האישי .
הקלטות שונות מתבצעות באולפנים שונים ולכן אין אי אפשר לדעת מה המקור הנכון , הרי זה לא שיש אולפן אחד בעולם שיכול לשמש כרפרנס , בנוסף לכך השמיעה של כולם היא לא אותו הדבר , וגם התקליטור שהוקלט , לא תמיד מוקלט ברמה גבוהה או נאמן למקור האולפני ולכן כל העסק הזה של נאמנות למקור לדעתי מופרך ולא
רלוונטי.
יש שיודעים מהכרות כלי מסויים לעומק , אייך הוא צריך להשמע במקור, אך אם ההקלטה איננה איכותית דיה
והכלי לא נישמע במיטבו .האים נאשים את הסט אפ בכך? ...לדעתי כלל וכלל לא , אך לפחות נתענג על הקלטות
ברמה גבוהה שישדרו לנו את החוויה המוסיקלית בצורה יותר עשירה ובכיוון הסט אפ שאנו אוהבים , ובא לציון גואל.
אמיר ארמה