אם כך איך זה שלא כל הטרנספורטים נשמעים זהה, הרי כל מה שהם צריכים לעשות זה לקרוא ביטים ולהעביר הלאה.
תאוריות לחוד ומציאות לחוד.
התבלבלת, הכבל הוא של מטר וחצי. כי אסור כבל ארוך. זה מסוכן. ועדיף שהוא יהיה מעל האדמה, באוויר עם מפוח של שולחן הוקי.נפתח את האמירה הזו שלך: אם מישהו יושב על מחראה בהוסטל בהודו, קולט סיגנל וייפיי בדרך נס ומתחבר לבנק שלו בקנזס סיטי, הסיסמה שאתה מקליד עוברת מהוייפיי בהוסטל, דרך לוויין (לפעמי), כבל תת ימי (בד"כ), המון נתבים, כל הרשת של הבנק ו"איכשהו" מגיעה תמיד בצורה מושלמת. אם הוא לא נכנס לחשבון זה כי הוא טעה: במקום לכתוב abc123 הוא כתב abb123 טעות בביט אחד. אבל אם הוא לא טעה, אז הוא מצליח להיכנס תמיד, כי תקשורת אמינה היא.. אמינה.
משום מה, הגם שלאיש אין ספק שלהתחבר מהסלולר מהודו למאצ'ו פיצ'ו זה דבר שעובד תמיד ללא טעות, איכשהו בציוד אודיו זה נכשל במרחק של 10 מטרים של כבל רשת.
נו, מזל שיש מהנדסי על שמייצרים סויצ'ים אודיופילים להציל את אוזנינו.
נפתח את האמירה הזו שלך: אם מישהו יושב על מחראה בהוסטל בהודו, קולט סיגנל וייפיי בדרך נס ומתחבר לבנק שלו בקנזס סיטי, הסיסמה שאתה מקליד עוברת מהוייפיי בהוסטל, דרך לוויין (לפעמי), כבל תת ימי (בד"כ), המון נתבים, כל הרשת של הבנק ו"איכשהו" מגיעה תמיד בצורה מושלמת. אם הוא לא נכנס לחשבון זה כי הוא טעה: במקום לכתוב abc123 הוא כתב abb123 טעות בביט אחד. אבל אם הוא לא טעה, אז הוא מצליח להיכנס תמיד, כי תקשורת אמינה היא.. אמינה.
משום מה, הגם שלאיש אין ספק שלהתחבר מהסלולר מהודו למאצ'ו פיצ'ו זה דבר שעובד תמיד ללא טעות, איכשהו בציוד אודיו זה נכשל במרחק של 10 מטרים של כבל רשת.
נו, מזל שיש מהנדסי על שמייצרים סויצ'ים אודיופילים להציל את אוזנינו.
מי דיבר על RIP, קריאה פשוטה, קח טראנספורט של DCS לעומת איזוטריק,שניהם ישמעו שונה בחיבור לאותו ה DAC, ולא הם לא יפספסו מאום בקריאה.דוגמא לא בהכרח רלוונטית: טראנספורט (במקרה של CD) הוא לא תווך אמין. ישנן טעויות בקריאת הנתונים, כי בקרת השגיאות לא חזקה. הטראנספורט עושה אינטרפוציות להשלים מידע. בגלל זה תוכנות ריפ טובות כמו accuraterip משתמשות בדטבייס חיצוני להשוות תוצאות.
אני לא מכיר NAS שמשתמש בדטבייס באינטרנט כדי לוודא שהוא שולח את הקובץ נכון.
אני מכיר טוב את מודלי העין האלו. ויש להם טווח. הטווח הזה נמדד בזמן הייצור ואם הוא לא עובד אז המוצר לא עובר.מישהו טען שהתקשורת לא אמינה, אבל האם הסיגנל שעובר ב ethernet לוקח עימו עוד רעש לסטרימר או לדאק שניקויו יכול להביא לתוצאה טובה יותר?
לפי מה שזכור לי כבל ethernet מעביר אותו ולא את המספרים 0 ו 1, האותות הללו לא בדיוק קו ישר כמו שמציירים בספרי הלימוד, השוליים שלהם די עגולים(מוזמן לחפש צילום אוצילוסקופ שהעליתי כאן בעבר.
בכל מקרה, כפי שאמרתי, מי שלא מאמין שלא יאמין, מי שרוצה, מקבל החלטות על סמך התנסות ובדיקה שעשה בעצמו.
מי דיבר על RIP, קריאה פשוטה, קח טראנספורט של DCS לעומת איזוטריק,שניהם ישמעו שונה בחיבור לאותו ה DAC, ולא הם לא יפספסו מאום בקריאה.
שאלה, ממה מורכב הסטאפ של כבודו ?זו או דמגוגיה או פשוט חוסר הבנה.
טרנספורטים נשמעים שונה בגלל שמדובר ביצור פיזי שמעביר סיגנל דיגיטלי בתווך אנלוגי מאוד ישן ומנוון.
רק להשוות עכבות בין המוצרים האלו יכול לשנות הכל.
בethernet אין את הבעיה הזו. זה פשוט לא קיים כי יש תקן ברור מאוד.
אתה לא יכול להשוות מוצר שסיימו להמציא אותו בשנת 1980 לבין מוצר שעוד היום מתחדש כל הזמן.
שוב אתה משווה מוצר שעובד עם מנוע וקרן לייזר שקוראת את המידע ממוצר מצו׳קמוק שנקרא cd צריכה לעשות 9000 תיקונים כל הזמן, צריכה מנגנון שליטה סופר מדוייק לסיבוב הדיסק, ועוד.
ואז את כל הח*א הזה היא מוציאה דרך חיבור שקשור 1 ל 1 לאדמה של המכשיר ועוד מכניס רעשים.
ואז יש עולם של כבל, עולם של אופטי, תלוי מה אתה קונה ולוקח.
בקיצור, אני יכול לכתוב מגילה.
למה זה רלוונטי?שאלה, ממה מורכב הסטאפ של כבודו ?
מישהו טען שהתקשורת לא אמינה, אבל האם הסיגנל שעובר ב ethernet לוקח עימו עוד רעש לסטרימר או לדאק שניקויו יכול להביא לתוצאה טובה יותר?
לפי מה שזכור לי כבל ethernet מעביר אותו ולא את המספרים 0 ו 1, האותות הללו לא בדיוק קו ישר כמו שמציירים בספרי הלימוד, השוליים שלהם די עגולים(מוזמן לחפש צילום אוצילוסקופ שהעליתי כאן בעבר.
בכל מקרה, כפי שאמרתי, מי שלא מאמין שלא יאמין, מי שרוצה, מקבל החלטות על סמך התנסות ובדיקה שעשה בעצמו.
מי דיבר על RIP, קריאה פשוטה, קח טראנספורט של DCS לעומת איזוטריק,שניהם ישמעו שונה בחיבור לאותו ה DAC, ולא הם לא יפספסו מאום בקריאה.
זה באמת לא רלוונטי ואפילו קצת מביך.למה זה רלוונטי?
היית ב E3 פעם?
גם אני יודע להתחמק משאלות.
בקיצור אדם שלא ניסה או התנסה במוצר, עם סטאפ שכנראה גם לא מסוגל לשקף הבדל בין כבלים (תקן אותי אם אני טועה) מסביר לי מה אני שומע, שחרר...ואל תדאג על מה אני מוציא כסף.
לא, כי E3 היא תערוכה לציוד גיימינג. וזה הדבר המשעמם ביקום.
אני לא מתחמק פשוט כי מה שיש לי בבית שלי (אגב אם תקרא את הכתבות שלי תוכל פשוט לדעת אני לא מסתיר כלום) זה לא רלוונטי לדיון.
עכשיו, במקום להיות דונאלד ראמפ ולצעוק מכל מקום שהתשקורת עויינת, האם אי פעם כתבתי פה שאין הבדל בין כבלים?
אפילו ברמת ההבדלים בין כבלי Ethernet למרחק וכמות דאטא (ואני מדבר על למקסם אותה לגמריי בפרלל) ניהלתי בחיי לא מעט ויכוחים, כי כן, יש הבדל בין כבלים רק שצריך לדעת לקרוא את הספקס ולהבין מה קורה.
במערכת אודיופילית אין שום דבר כזה.
אני מסביר לך מה אתה שומע כי אתה נגוע בסוגסטיה קשה בגלל המחיר והשם שרשום לך על זה. יום אחד תדע ותלמד. זה בסדר. כשתגדל.
מי דיבר על RIP, קריאה פשוטה, קח טראנספורט של DCS לעומת איזוטריק,שניהם ישמעו שונה בחיבור לאותו ה DAC, ולא הם לא יפספסו מאום בקריאה.
בנגן תקליטורים ישנם פרמטרים נוספים חשובים שמשפיעים על הצליל והם לא קשורים לקריאה. למשל איכות העין, מצבה, ויברציות וכ״ו. את הבעיות הללו אין בהעברה דרך האוויר או בדיגילי וירטואלי (קובץ). היו לי נגנים מאוד רציניים. ההבדלים בניהם היו שמיים וארץ. היו לי גם ממירים פסיכים שקיבלתי כשניסיתי אשכרה להגיע ליכולות של האנלוג שלי עם דיגיטל. הפערים בין הממירים היו פסיכים, מכמה מהם, הבולטים באמת (נגרה, ברינקמן, למפיזטור) ממש התפעלתי, על אחד מהם עשיתי אפילו סקירה. אבל עדיין אני מקבל פה ושם כאלה מיבואנים שרוצים שאגיד את דעתי הלא רישמית עליהם.
מעולם לא ניסיתי סוויץ׳, יכול להיות שזה עושה משהו, יכול להיות שלא. אבל בין מזרימי מדיה שמועברים אסנכרונית לממיר, לא חשתי בשום סוג של הבדל.
אגב. יש לי מערכת שקופה מספיק על מנת שתדווח לי על שינויים, יכולת ההבחנה שלי והרגישות לשינויים לא ממש רעה. הייתי מסתכן ואומר שהמבחנים שאני עברתי באודיו, מעטים העזו לגשת אליהם מראש, במיוחד בפומבי. ואת זה אני אומר בצניעות (תכונה נוראית!).
אבל שוב. אני יכול להתבטא רק על מה שבחנתי. את התחום הזה של הסוויץ׳ לא יצא לי לבחון. לכן, אני תמיד טוען שעד שאני לא בוחן בעצמי, אם אדם מדווח על הבדלים, אני דבר ראשון מאמין לו.
יש!
ירדנו לרמת קקי ופיפי.
אולי נעשה משחק למי יש יותר גדול?
אולי נעשה אמת וחובה?
קדימה.
תשמע אחי, איבדת את זה. אבל סבבה.