liorms
חבר משקיען
- הודעות
- 1,001
- מעורבות
- 56
- נקודות
- 48
Roon פותח את הmqa כמו שצריךזה נכון רק אם אין לך dac שתומך mqa
אם יש לך דאק מתאים הם נשמעים אותו הדבר
Roon פותח את הmqa כמו שצריךזה נכון רק אם אין לך dac שתומך mqa
אם יש לך דאק מתאים הם נשמעים אותו הדבר
קראתי.המגזין "?What Hi-Fi" טוען במאמר מ-March 17, 2020 ש-Tidal ברזולוציה בלתי ידועה נשמעים יותר טוב מ-Quboz ב-24/96
https://www.whathifi.com/qobuz/review
אם אני מבין נכון את המצב מה-Knowledge Base של Roon, אז Roon לא מבצע decoding מלא, אלא רק פותח לרמה שהם קוראים לה "MQA Core stream":Roon פותח את הmqa כמו שצריך
אם אתה מתכוון לקטע הבא.
הם עשו בדיקה לקהל רחב, עם אזניות low end (לדבריהם)
בדיוק - מגזין נפוץ + בדיקת סמרטפון, בדיוק מה שאמור לשכנע חובב מוזיקה רציני...אם אתה מתכוון לקטע הבא
Its CD-quality streams, meanwhile, are greater sticklers for detail than Tidal’s, although such discrepancies are hardly discernible when we listen through budget headphones plugged straight into a laptop.
אז אין משמעותו שהם בדקו עם אזניות low end, אלא הם אומרים שמי שמאזין עם אוזניות low cost תקועות ישירות ל-laptop, לא ישמע הבדלים בסטרימים באיכות CD. הפיסקה הבאה מתחילה ב-"But when it comes to hi-res streams, Qobuz is distinctly second best", וכאן הם אומרים שבאיכות מעל CD, קובוז פחות טובים באופן ברור.
לא נראה לי שהם מגדירים באיזה ציוד הם משתמשים מעבר לסמארטפון, ונראה לי שהם השוו רק איזה שני קטעים, לא של מוזיקה אקוסטית, אז אני לא יודע עד כמה זה רציני, אבל זה מגזין נפוץ והמסקנות מאוד נחרצות.
זה הכי חשוב, אחרי כל הבלבולי מח כאן.תודה, הצלחתי.
ברור שעדיף native hi-res על פני כל מיני תהליכים מסתוריים שצריך להאמין למפתח ו/או לפרשנים שזה לא lossy ושזה עדיף על האלטרנטיבות.הMQA הזה הוא פח - בהתחלה מרידיאן התגאו בזה שהוא lossy ומקמפרס חזק.
אחרי שהתחילו להגיע הביקורות על האיכות שלא הייתה ממש delux כמו שהם הבטיחו - התחיל המומנט של הcover up ומכבסות מילים שלא ניתן להבין מה באמת יש או אין.
אם 2 ומעלה של אנשים אינטליגנטים לא מצליחים להבין - כנראה התכוונו שלא תבין.
ובכל מקרה למה להתעסק בקימפרוס ופתיחה אם אני יכול לקבל סרטים pcm נקי ברזולוציה גבוהה. אני בעד פשטות - מוריד גם את החששות הפסיכולוגיים שבסופו של דבר גם משפיעים.
ובכלל למה כל השוק צריך לרדוף אחרי סטנדרט דה-לה-שמעטה של יצרן בודד , תקן טוב צריך להיווצר ע״י עבודה משותפת שלי יצרנים מובילים בתחום. לפחות בעיני הם גם לא ממש נחשבים מובילים בתחום.
אופס אני גxxר, אופס היא לא הספיקה - משירת ה"אופס" של אביתר בנאי.......לדעתי אחד השירים הישראליים הכי הכי.אופס , יש לי dcs.
גם ב msb ההארדוור דקודינג משובח. בהקלטות מסויימת אני מעדיף את גרסת ה-mqaלכל חברה יש פיענוח פרשנות ותוצאות בהתאם.
בפורומים נכתב שהתוצאות המוצלחות ביותר נמצאות במכשירי dcs
כי dcs = only the music
מקלט בלוטוט וספוטיפי מהטלפון, או ספוטיפי מותקן על המחשב אבל אז השליטה לא משהו.
בעסה, אבל זה מה שאני עושה כרגע.
ה-ROON ו-AUDIRVANA לא תומכים בדיזר.זה הפוסט הראשון שלי בפורום, למרות שאני נכנס אליו כבר שנתיים. חזרתי לאהבת האודיו לפני כשלוש שנים. מאז אני בונה לאט לאט את האקו סיסטם שלי. לא משקיע את הסכומים שהרבה אנשים בפורום הזה ובהרבה פורומים אחרים שאני מבקר משקיעים, אבל משקיע זמן ומחשבה איך לשפר את איכות המוזיקה.
מזה שנתיים בערך שנכנסתי לגמרי לסטרימינג ולמוזיקה דיגיטלית. אני בונה אט אט גם את הספריה שלי. יש לי עוד המון דיסקים שאני צריך לעשות להם ריפ, אבל לאט לאט מתקדמים.
אני גר כבר המון שנים בבלגיה אז לקובוז נחשפתי כבר ממזמן. לטעמי בין טיידל וקובוז זה קובוז all the way. הבעייה העיקרית שיש לי עם קובוז זה הקטלוג הישראלי (וזה אותה בעיה בטיידל). לפני חודשיים החלטתי לנסות את דיזר הייפי. הקטלוג שלהם טוב כמעט כמו של ספוטיפי ואיכות ה-FLAC היא לדעתי טובה כמו של קובוז (שעדיין מנצח בזכות ה-hi res). הבעייה היא התמיכה האיומה בסטרימרים. קובוז וטיידל מנצחים בחזית הזו. עכשיו כשאני בדרך להכנס ל-Roon הבעיה נהיית יותר אקוטית. איך אני מכניס את המוזיקה הישראלית לאקט סיסטם עם Roon וקובוז. אשמח לפידבק.