הבאתי פעם לבדיקה 926 אחרי שהיו לי מדפיים 906.936 בר השגה הוא ברשימה, תודה
נשמעו זוועה בחלל שלי
זה 4 וחצי מטר על 4. פתוח בצד אחד לכיוון המטבח
הבאס נשמע לי כמו פיצוצים בסרט קולנוע.
אם אתה יכול לשמוע בחלל שלך תעשה את זה לפני קנייה
הבאתי פעם לבדיקה 926 אחרי שהיו לי מדפיים 906.936 בר השגה הוא ברשימה, תודה
בוודאי שאבדוק לפני, אני רק רוצה לשמוע דעות של אנשים מנוסים ממני שעברו את הדרך, כדי לכוון נכון יותר את הקנייה.הבאתי פעם לבדיקה 926 אחרי שהיו לי מדפיים 906.
נשמעו זוועה בחלל שלי
זה 4 וחצי מטר על 4. פתוח בצד אחד לכיוון המטבח
הבאס נשמע לי כמו פיצוצים בסרט קולנוע.
אם אתה יכול לשמוע בחלל שלך תעשה את זה לפני קנייה
^ הבחור מדבר שטויות.המתכתי של האחד זה המפורט והנייטרלי של האחר
מין הסתם עדיף שישמע אותם עם המערכת שלו אם אפשרי
מתנוש חשבתי שאני ברשימת האיגנורוש שלך^ הבחור מדבר שטויות.
מתכתי זה לא ההיפך של מפורט ונייטרלי. מתכתי זה מתכתי.
א. תודה על התגובה המפורטתהמקור הוא פח אשפה. אתה חייב להחליף אותו. אני לא מדבר רק על הדאק. שימוש באופטי של טלויזיה כמקור לדאק זה רע. ספוטיפיי גם ... רע.
חבר קנה מגבר פליניוס משולב, עם מוניטורים שעולים 10K של B&W (טוב נו, בחו"ל חצי, אבל לא משנה, עדין רמקולים לא זבל) ומחובר כמוך. התוצאה:
רעה. רעה. רעה.
ממליץ לך בחום שתשקיע בחזית הדיגיטלית לפני שאתה מתחיל להחליף רמקולים. הסיגנצ'ור הוא לא רע, ואתה יכול להוציא הרבה יותר ממנו.
זה גם הרבה יותר קל - אתה פשוט מביא איזה דאק סטרימר איכותי, מחבר למערכת, שומע עם עושה הבדל, ומחליט אם זה שווה לך.
ברמקולים זה יותר מסובך. וגם יותר מבלבל. למה? כי הרבה יותר קל לשמוע את ההבדלים, אבל בהתאמה גם יותר קשה להבין אם זה צעד הצידה, למעלה או באלכסון.
החלפה של רמקול גם תגרור איתה בסיכוי גבוה החלפה של הגברה. לא הדין הוא במקור.
צר לי, לא מבין מספיק במקורות דיגיטליים. אצלי זה מפורק לסטרימר + דאק נפרדים.א. תודה על התגובה המפורטת
ב. בהחלט חושד במקור ויודע שהוא פח אשפה, יש לך המלצה על סטרימר משולב דאק איכותי, או ללכת עם העדר ולבדוק את ה- node ?
ג. סיגנצ'ר הוא רמקול מעולה כנראה בין הטובים ביותר שמוראל מייצרת(לדעתי).
השטויות שאני מדבר עליהן הן שאתה משייך צליל מתכתי לחומר שממנו טוויטר עשוי. כשמערכת בנויה נכון, רוב הרמקולים יכולים להישמע נפלא בלי קשר לחומר שממנו הם עשויים. צריך לדעת לשדך נכון.מתנוש חשבתי שאני ברשימת האיגנורוש שלך
מחמיא לי שאתה מגיב לי
אגב אני לא יודע על איזה שטויות אתה מדבר
כי מה שכתבת לא נכון
עובדתית אנשים מוצאים טוויטרים מפורטים יתר על המידה כמתכתיים וצורמים ותנחש מה? רובם גם עשויים ממתכת כלשהי
בגלל זה אנשים מעדיפים טוויטרים soft dome וטקסטיל על מתכת ועל בריליום
זה בייסקלי כל ההבדל בינהם
אתה מערבב את הדברים עם הטונליות הכללית של הרמקול שלא על זה דיברתי אלא רק על הטוויטר והגבוהים
אבל איך אמר אסי כהן? שטויות יפות
תודה, אבל הצבע לא עובר את האישהכמו שכתב מתנוש המקור-חוליה חלשה. הרמקולים מורל אוקטב סיגנייצר לא מצטיינים במטאל ובכלל ב25מ"ר מתבקש ריצפתי עם תחום תחתון בריא,שיודע להתמודד ללא עזרת סאב. בתקציב שלך אפשר למצוא דברים מעניינים בשוק יד שניה עם קצת מזל והרבה סבלנות. העיקר לא להתקרב לפוקאל,כי פוקאל אמיתי מתחיל מסידרת electra be. הינה דוגמה אחד מאתר יד2:https://www.yad2.co.il/item/dh06ex
בוא נשמע איזה רמקולים יש לאדון מתנוש שלא למד ממתקין מערכות רכבהשטויות שאני מדבר עליהן הן שאתה משייך צליל מתכתי לחומר שממנו טוויטר עשוי. כשמערכת בנויה נכון, רוב הרמקולים יכולים להישמע נפלא בלי קשר לחומר שממנו הם עשויים. צריך לדעת לשדך נכון.
בשרשור הזה אני לא מתעלם ממך כי אני לא רוצה שאדם שמתחיל לבנות מערכת יסתמך על השטויות בשקל שלך, שלמדת מאיזה מתקין מערכות רכב.
שנית, אין דבר כזה טוויטר מפורט מדי. "מפורט מדי" = שידוך לא נכון של ציוד. איך אפשר להגיד מפורט מדי? זה כמו להגיד טעים מדי, או אמיתי מדי.
שלישית, רוצה רמקול צורח וצורם? לך תשמע דיינאודיו CONFIDENCE C5 עם מגבר לא נכון. טוויטר הכי יקר של דיינאודיו (איזוטאר), רמקול אלהי. אבל צווח אחושרמוטה אם מביאים לו מגבר לא מספיק חזק או בטונאליות שלא מחמיאה לרמקול. אה, כן, הטוויטר עשוי מבד.
לגבי טונאליות, לא הזכרתי את המילה הזאת והיא לא רלוונטית כאן. אל תכניס לי מילים לפה.
אם הצבע לא עובר את הישה,יכול להמליץ גם באתר יד2 את canton ergo בצבע שחור, אגב עם פורט קידמי:https://www.yad2.co.il/item/d78u6vp8תודה, אבל הצבע לא עובר את האישה
מה שכתבת טעות מהיסוד וממש לא נכוןעובדתית אנשים מוצאים טוויטרים מפורטים יתר על המידה כמתכתיים וצורמים ותנחש מה? רובם גם עשויים ממתכת כלשהי
בגלל זה אנשים מעדיפים טוויטרים soft dome וטקסטיל על מתכת ועל בריליום
זה בייסקלי כל ההבדל בינהם
אתה מערבב את הדברים עם הטונליות הכללית של הרמקול שלא על זה דיברתי אלא רק על הטוויטר והגבוהים
אבל איך אמר אסי כהן? שטויות יפות
זה נאמר בהקשר של סאונד המתכתי של הטוויטרמה שכתבת טעות מהיסוד וממש לא נכון
כמה שאתה צודקהשטויות שאני מדבר עליהן הן שאתה משייך צליל מתכתי לחומר שממנו טוויטר עשוי. כשמערכת בנויה נכון, רוב הרמקולים יכולים להישמע נפלא בלי קשר לחומר שממנו הם עשויים. צריך לדעת לשדך נכון.
בשרשור הזה אני לא מתעלם ממך כי אני לא רוצה שאדם שמתחיל לבנות מערכת יסתמך על השטויות בשקל שלך, שלמדת מאיזה מתקין מערכות רכב.
שנית, אין דבר כזה טוויטר מפורט מדי. "מפורט מדי" = שידוך לא נכון של ציוד. איך אפשר להגיד מפורט מדי? זה כמו להגיד טעים מדי, או אמיתי מדי.
שלישית, רוצה רמקול צורח וצורם? לך תשמע דיינאודיו CONFIDENCE C5 עם מגבר לא נכון. טוויטר הכי יקר של דיינאודיו (איזוטאר), רמקול אלהי. אבל צווח אחושרמוטה אם מביאים לו מגבר לא מספיק חזק או בטונאליות שלא מחמיאה לרמקול. אה, כן, הטוויטר עשוי מבד.
לגבי טונאליות, לא הזכרתי את המילה הזאת והיא לא רלוונטית כאן. אל תכניס לי מילים לפה.
כבעלים של סט רמקולים דומה, סלון של 20 מ"ר, מרחק האזנה אקטיבית קצר משמעותית, אני מאד מרוצה למרות שברגיל ההאזנה שלי היא רב ערוצית. הבדל משמעותי בינינו הוא שאני עם הסאבים המקוריים ועם הגברה חזקה משמעותית.חושב להתקדם הלאה למרות שאני מבסוט על הסט הקיים, עדיין חסר משהו ואני חושב שאולי זה קשור ברמקולים, אשמח לחוות דעת וסתם דיון כיפי(אם אפשרי).
מגבר m6si
כבילה rocket 11
חשמל isotek evo3 premier
רמקולים מורל אוקטב סיגנצ'ר
סאב svs sb1000
מקור אופטי מטלוויזיה ספוטיפיי לדאק חביב של smsl סנסקריט.
מזנון מרחק מפורטים אחוריים 15 ס"מ
סלון 25 מ"ר מרחק האזנה 3 מטר בערך
רצפתי ? ספנדור,pmc ?
לשנות מקור לאיכותי ?
להשתדרג במדפי ?
אשמח לדעות לכאן ולכאן
אלוף אתה, כן אתה עם סט מקורי גם גבוה יותר וגם יותר בס, לגבי הגברה וואללה m6si מספיק לי למחזור חיים הזה ואני מאמין שהוא שולט בהם היטב סהכ האיכות מצוינת פרט לכמה ג'אנרים בעיקר רוק, מה שכן בהחלט חושב לעבור לרצפתי למלא את החלל, בנוסף ולא חשוב פחות יש לי את בעיית המקור שנובעת מחוסר רצינות שרודפת אותי כבר עשור...כבעלים של סט רמקולים דומה, סלון של 20 מ"ר, מרחק האזנה אקטיבית קצר משמעותית, אני מאד מרוצה למרות שברגיל ההאזנה שלי היא רב ערוצית. הבדל משמעותי בינינו הוא שאני עם הסאבים המקוריים ועם הגברה חזקה משמעותית.
יש סיכוי סביר+ שאתה לא מוציא את המירב מהרמקולים שברשותך. מצד שני אם רמקולים טובים ועם רגישות עדיפה צולים יותר ממקסום הרמקולים שיש לך עכשיו, הכיס כמעט תמיד צודק
TIDAL CONTRIVA. טוויטר קראמי, וופר קראמי. לא מתכתי. זה נשמע כמו מאפרה מחימר.בוא נשמע איזה רמקולים יש לאדון מתנוש שלא למד ממתקין מערכות רכב
מה התקציב? אם אתה חם על להחליף רמקול, שום דבר לא יניא אותך מזה. אבל אולי התקציב מאפשר את שניהם?אלוף אתה, כן אתה עם סט מקורי גם גבוה יותר וגם יותר בס, לגבי הגברה וואללה m6si מספיק לי למחזור חיים הזה ואני מאמין שהוא שולט בהם היטב סהכ האיכות מצוינת פרט לכמה ג'אנרים בעיקר רוק, מה שכן בהחלט חושב לעבור לרצפתי למלא את החלל, בנוסף ולא חשוב פחות יש לי את בעיית המקור שנובעת מחוסר רצינות שרודפת אותי כבר עשור...
אני חושב שעם צמד רמקולים רצפתיים עם פורט קדמי או תיבה סגורה אני יכול לפצות על הקירבה לקיר, לגבי מקור אין לי מושג איפה להתחיל מכור לספוטיפי הירוד...