מה עושה רמקול יקר, יקררר


נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
בהחלט נכון-אין התאמה לז'נרים האלה(רוק כבד ואלקטרוני) מסכים לחלוטין.
לגבי הגברה - אני איתן בדעתי -ה350.5 הוא שידוך רע !!, לגבי 'פאסים'
אחרים -סביר שיתאימו יותר בפרט אלו שסביבות ה 100W
(אצלי משודך ל 60W class A )
אגב , "בקושי נחמד מאד" כמה זה במספרים?

שמעת את השילוב של הרפרנס 3 עם הפאס והרמקולים הללו?

עדיין לא ענית לי לגבי הקרמי. איזה שמעת אצלך?
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,927
מעורבות
1,606
נקודות
113
עושה רושם כאילו כל הקרמים הם יחידה אחת והשאר מפוצלים משום מה.
האם כל הקרמים אותו דבר...אין הבדלי מעמדות בניהם כמו בבני תמותה אחרים?'
 
נערך לאחרונה ב:

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
ממה שיצאה לי ליראות האקיוטון שולט
ומספק לרוב הקרמים,יש גם אחרים מצופים
השכבה קרמית.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
עופר.
גם בביקורת דיברתי על החסרונות הללו. ואז היה ביננו שיתוף פעולה. דעתי כיום זהה לדעתי אז.
אין לי טעות. הוא לא בשביל סימפוניות גדולות.
ולכן, עבור המוסיקה שאתה שומע הוא בקושי נחמד מאוד. למי ששומע ג'אז וקאמרי - מוניטור מדהים!

לגבי ההגברה. לא מסכים איתך. שמעתי אותו גם אצל עופר בעסק. אותן מסקנות ואפילו היה מזל גדול שהפעלתי אותו עם ה-350.5 והרפרנס 3.

אתה רוצה לשמוע סיפוניה כמו שצריך? בוא אלי.

לגבי היבואן
אין פה שום דבר אישי. כך היה גם בביקורת.

ציטוט מהביקורת.

"רוב המוניטורים נכשלים בתחום הזה. אין כאן שום תקדים. שני הז'אנרים הללו (רוק כבד ואלקטרוני) אמורים להיות מושמעים בעוצמות גבוהות יחסית. כמעט ולא ניתן להינות מהן בעוצמה נמוכה. יש משהו בסיגנונות המוסיקה הללו, שמאלץ את המאזין להגביר את עוצמת הקול. התחושה והחיבור למוסיקה מתעצמים יחד עם העוצמה. במקרה הזה, המוניטור הזה אינו ממש יודע לנגן בקול גדול מוסיקה מורכבת כזו, כמו מוניטורים רבים וטובים, אני נאלץ לרשום ציון נמוך בגזרה הזו."

האם גם אז הוא היה "פרסונה נון גרטה"?
שים גם blue tech בין הרמקול לסטנד.

הכוונה כתחליף לסטנד מתאים:)
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
נכון שלמה. התחושות שלך נכונות.

כל הקרבון הם גם יחידה אחת, הקרטון גם, ריבון, אלקטרוסטטי, הורן ותיבה פתוחה.
כל אחד ואחד מהם הם יחידה אחת.

מכיוון שיוסי פתח את הדיון של קרמי מול קרבון, והפנה את ההשוואה אלי, התפתח דיון.

התגובה שלי היתה זו.

״הוא יכול להסביר עד מחר מה יותר טוב. שמעתי רמקולים מבוססי קרבון טובים יותר מקרמי ולהיפך. מה שכן, לקרמי ישנה חותמת קול מאוד יחודית שלא תמצא באף יחידה אחרת.״

ומהי חותמת הקול הזו?

שמעתי איזופון, קונצנזוס, מרטן, קארמה, ארטוס וטידל.
בתוכם שמעתי מספר דגמים.

היחידות הקרמיות, בגלל החומר ובגלל שאת היחידות הללו עושה אותה יצרנית בדיוק (אקוטון) יש מכנה משותף מובהק מאוד.
לעומת זאת. יחידות מבוססות קרבון, פוליפרופילן, קרטון ואלקטרוסטטי עושות המון יצרניות. לכל אחת מהן הוויסינג שלה.

ולכן. מכיוון שאותו יצרן בדיוק מתכנן את היחידות הקרמיות בכל הרמקולים המבוססים על החומר הזה, הרמקולים בסופו של דבר נשמעים שונה אחד מהשני. אבל יש מכנה משותף ברור בין כולם.

זה אחד מההסברים למדוע יחידות קרמיות ורמקולים מבוססי קרמיקה נשמעים אחרת מצד אחד ודומים מהצד השני.

עכשיו נחזק את הטענה.
נניח היה יצרן תיבות מאלומניום שהיה מייצר עבור כל היצרנים הבונים רמקולים מאלומניום. התיבה היתה מגיעה במספר מידות ועיצובים מוגבל. לא היה ניתן לעשות שום שינוי במבנה התיבה או באקוסטיקה בתוכה. האם היה מכנה משותף בין כל הרמקולים שהיו משתמשים בתיבות הללו? כן. האם ניתן לבטל לחלוטין את התיבה מהרמקול? במקרה הזה לא.

עכשיו יבואו אנשים וישמעו. נניח שלאלומניום יתרון בכמה פרמטרים שהופכים אותו ליעיל מאוד במניעת גלים עומדים והמתת התיבה כמעט לחלוטין (סתם דוגמא). יוצא שכל הרמקולים שמבוססים על התיבה הזו, לא יסבלו מכמה בעיות שרמקולים אחרים עלולים לסבול ממנה. עם זאת, יכולות לבוא יצרניות אחרות שיעבדו עם חומרים אקרילים, בטון, זכוכית או גומי לעיסה. וגם הן יצליחו להמית את התיבה לחלוטין. אבל עדיין, לא יעזור, לחומר ולעיצוב התיבה ישנה השפעה על הצליל. והיצרנית של התיבות אלומניום תגדיר את הוויסינג שלה בכל התיבות. ולכן, רמקולים שיהיו מבוססי התיבה הספציפית הזו, יחלקו מכנה משותף.
אוהב? לא אוהב? עניין שלך. האם ישנו הבדל בין רמקולים קרמים לרמקולים אחרים? חד משמעית כן. האם יש הבדל בין רמקולים מקרבון כאלה לאחרים? כן. אבל לא כל הקרבון חולקים מכנה משותף אחד. ומדוע? שוב - כי כל היצרניות עובדות עם החומר הזה וכל אחת מהן עושה את הוויסינג שלה.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
ממה שיצאה לי ליראות האקיוטון שולט
ומספק לרוב הקרמים,יש גם אחרים מצופים
השכבה קרמית.

אקוטון היא היחידה היחידה בעולם (כולל טבריה) שמייצרת יחידות מקרמיקה.
ולכן יש מכנה משותף בין כולן. הסברתי את זה לשלמה. תקרא.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
אקוטון היא היחידה היחידה בעולם (כולל טבריה) שמייצרת יחידות מקרמיקה.
ולכן יש מכנה משותף בין כולן. הסברתי את זה לשלמה. תקרא.

אם ככה אז כל בעלי קארמה צריכים עתה לפנות לאקוטון כשהדרייבר ינזק,
אולי לא ניתן להתאים דרייברים מסוג אחר לקרוס,
איפה מחוייבות של הייצרן שיתכן שהיו ניצוצות בין שתי החברות,ולא עינין עיסקי,
אני אוהב את הסאונד אבל עלי לעשות הערכה מחדש.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
אם ככה אז כל בעלי קארמה צריכים עתה לפנות לאקוטון כשהדרייבר ינזק,
אולי לא ניתן להתאים דרייברים מסוג אחר לקרוס,
איפה מחוייבות של הייצרן שיתכן שהיו ניצוצות בין שתי החברות,ולא עינין עיסקי,
אני אוהב את הסאונד אבל עלי לעשות הערכה מחדש.

אני בטוח שיש תמיכה מהחברה.
אבל למה שהדרייבר ינזק?

תבין יוסי. דרייברים קרמים שנזוקו הם מחזה די נדיר.
 

MOAR

אוהב את התחום
הודעות
186
מעורבות
51
נקודות
28
לא חושב שסוג הדרייבר מעיד על איכות או על אופי מובהק על כן לא צריך להתפס ל "אקסיומות" שמתרוצצות לעיתים בפורומים.
בשיקול לקניית רמקול צריך לקחת בחשבון :
טעם אישי, חדר,ויזואליות,ותקציב, ככל שהתקציב גדל כך הסיכוי למצוא רמקול שישביע את רצון המאזין גדול יותר.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
בלי ספק מוטי.

אבל בעזרת ה״אקסיומות״ אפשר לעשות יופי של למינציה.
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,173
מעורבות
1,631
נקודות
113
לא חושב שסוג הדרייבר מעיד על איכות או על אופי מובהק על כן לא צריך להתפס ל "אקסיומות" שמתרוצצות לעיתים בפורומים.
בשיקול לקניית רמקול צריך לקחת בחשבון :
טעם אישי, חדר,ויזואליות,ותקציב, ככל שהתקציב גדל כך הסיכוי למצוא רמקול שישביע את רצון המאזין גדול יותר.
כשאני אבוא לקנות את הרמקול הבא שלי, אני קודם כל אבדוק מה הטכנולוגיות הבסיסיות שלו, כדי לא לבזבז לעצמי זמן.
אני קודם אבדוק שהוא דינמי ולא אלקטרוסטטי. אח"כ אבדוק קודם שהוא קראמי ולא מנייר. למה? כי אני אוהב את הצליל המהיר הזה. זה מה שאני מחפש. אני אוהב שזה מדויק ולא מרוח. זה לא אומר שרמקול אחר לא יהיה טוב, זה פשוט אומר שרוב הסיכויים שאעדיף את הקראמי על פניו.
 

yeuda27

חבר משקיען
הודעות
532
מעורבות
361
נקודות
63
איזה רמקולים אתה מחזיק כרגע מתן?
 

joda5

חבר משקיען
הודעות
1,093
מעורבות
121
נקודות
63
שלום מתן 15000 אלף יורו מיותרים יש לך?
סלון גדול יש. מן הסתם
כנס לhifishrk מנוע החיפוש תרשום
cabasse atlantis .
הלוואי עלי זוג כזה. :לב:;)
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
יהודה.

בחייך. הקבאס אחלה, אבל מה שיש למתן כרגע שם הרבה קבאסים בכיס הקטן.
 

efi1965

כתב האתר בצפון
צוות האתר
הודעות
1,505
מעורבות
407
נקודות
83
יהודה.

בחייך. הקבאס אחלה, אבל מה שיש למתן כרגע שם הרבה קבאסים בכיס הקטן.

מי אמר לך ? אין רמקולים יותר טובים מקבאס ........ :)
 

joda5

חבר משקיען
הודעות
1,093
מעורבות
121
נקודות
63
לא את האטלנטיס עם כל הכבוד
 

liorms

חבר משקיען
הודעות
1,002
מעורבות
57
נקודות
48
ליאור
B&w נמכרה לאיזו חברת סטארטאפ
בעמק סיליקון יש כתבה ב what hi fi,
ראה שרשור בדו ערוצי HiFimusic,
כך חולפת לה תהילת עולם,
כי לא ראתה ממטר;)
אז זה שמכרו אותם עושה את הרמקול פחות טוב ? או את שלך יותר טוב ?
לא הבנתי מה הקשר, לשרבב עובדות שלא קשורות עם רמיזות וקריצות.
גם הkef 207 עולה בערך אותו דבר ולא רואה ממטר ולא נימכר לחברת סיליקון וואלי ויש עוד מספיק דוגמאות.
מעניין שבהתחלה לא ״טרחת״ לענות.
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,173
מעורבות
1,631
נקודות
113
 

yeuda27

חבר משקיען
הודעות
532
מעורבות
361
נקודות
63
רמקול חלום.
טידאל חברה מאוד אהובה עליי.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
יש חברות כמו, magico, tad או wilson שלא מייצרים רמקולים מתחת ל 20k$,
נכון יש מחקר ופיתוח, חומרים אקזוטים,דריברים ומפלג תדרים מחלקים יקרים,
הרמקולים עוברים ידיים גם הן צריכות להרוויח,יש מיסים שמייקרים,
הייצרן צריך לחשב מה העליות וכמה הוא צריך להרוויח,
הייצרנים תמיד כותבים על חידושים ופטנטים שהכניסו לרמקול החדש,
אך כיוון שישנה תחרות אנחנו הקונים אף פעם לא נדע איפה הם חסכו על המוצר,
אני טוען שיש רמקולים ב20k$ שנישמעים יותר נכון ויותר טוב מאחרים שעולים 40k$,
הרמקולים היקרים מאבדים עשרות אחוזים במחיר יד שניה והופכים לסוג של מציאות,
קל לי יותר להבין למה מכוניות ספורט יקרות הן יקרות הקונה קונה לעצמו סטטוס
ויכול לנסוע בדיזינגוף בנסיעה איטית.

כשכתבתי את הפוסט הזה,
היה לי ספקות לגבי המחירים של החברות
הנ"ל,
ברוב התגובות ניכרה ציניות וזילזול
למה שטענתי,
עתה בא כתב מנוסה ונותן תקפות לדעתי,
שיש רמקולים יקרים כמו מג'יקו, שבחצי מחיר
רמקולים אחרים עושים לפחות אותם ביצועים,
אך הפעם הטענות הם שזה סגירת חשבון,
שאין יושרה לכתב וחוות דעת שלו מוטה,
ויש כאלה שהגיבו בגיחוך"החלב מסריח אמר
החתול שלא יכל להגיע אליו"
אני לא מצפה לחרטה מצדם,
אני יודע שכוס הידע שלהם מלאה
ואין להם ענווה,
כדאי להם לשנות התנהלות,
אלא אם כן אין להם מה להפסיד.
 
נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור