...........וגם בבדיקה של ספקטרום אנאלי של מומחה של גלצ ............
למה לחסום?מה אתה מדבר......חסמתי בגופי את ההתפלמסות המחודשת על ה-ClassD......ראה פוסט #419.
מגלומניה בהתגלמותה.מה אתה מדבר......חסמתי בגופי את ההתפלמסות המחודשת על ה-ClassD......ראה פוסט #419.
לא ברורלמען שלוות הפורום......כי הכי טוב זה פוסטים של "התחדשתי" .....מתוקי כזה עם לבבות ופרחים.
לא בעניין כי עייפתי מסרקאזם, מריבות, ירידות הדדיות ושלל ירקות בפורום הזהעושה רושם שאתה ומתנוש לא כל כך בענייני סרקאזם .
וברצינות, מצורף מאמר מעניין בנושא - "נראה לכם שאפשר לזהות סרקזם? "
ככתב האתר אתה מחוייב לקרוא הכל בלי שום טרוניה.....נמר גם יבחן אותך בע"פ על נושאים נבחרים מהשרשור.מישהו יכול אחרי 22 עמודים לאמל״ק?
למה באמת זה טירוף לקרוא הכל...
הדבר שאני הכי זוכר אצלו זה שבסוגים שונים של מוסיקה הוא היה מוציא סאונד שונה לגמרי. יכול להיות ענוג ומלטף, או בועט ואגרסיבי. תלוי מה מכניסים לו.
אם אני הולך לקנות מגבר שאני יודע שנמדד חרא אבל נשמע לי טוב, אני כל הזמן אחפש מה הפשרה שאני עושה פה, או במימוש פרגמטי יותר: אתקיל אותו בכמה שיותר סוגי מוסיקה, ואצפה שיישמע דומה בכולם.
אתה שומע מגבר. הוא נשמע לך אדיר ומהמם.נחזור לענייננו:
אותי מענין לראות שהרבה חברות בונות מגברים שביודעין נמדדים פחות טוב כי הם נשמעים יותר טוב. זה אף פעם לא עשה לי הגיון. כן, יש סינרגיה ויש דברים שמצלצלים יותר טוב ועושים "מוסיקה". אבל, רחמנא ליצלן, אם זה נמדד פחות טוב, אז משהו בדרך נפגע: מהירות? (slew rate) תחום דינמאי? בס מרוח? במה? ויתירה מכך, אם זה מכוון לצליל מסויים, למשל במקרה של DARTZEEL שיש לו "טונאליות מטריפה" על חשבון כל דבר אחר בערך, אז איך אפשר להסתדר עם העובדה שבהגדרה הרוב יישמע בו אותו דבר? לכל דבר יהיה חתימת צליל מאד מסויימת. אני לא מצליח להבין איך אודיופיל מכוון לפשרה הזאת. זה בעיני לעשות קצת עוול למוסיקה.
מזוית הפוכה: אם אני הולך לקנות מגבר שאני יודע שנמדד חרא אבל נשמע לי טוב, אני כל הזמן אחפש מה הפשרה שאני עושה פה, או במימוש פרגמטי יותר: אתקיל אותו בכמה שיותר סוגי מוסיקה, ואצפה שיישמע דומה בכולם. אם עדין אקבל חוויית סאונד שונה לגמרי בכל סוג של מוזיקה שאכניס לו, אז אחזור לגרד את הפדחת.
היה לי פעם פליניוס היאטו. לא הסתדרנו בסוף, למרות שיש לי פינה חמה בלב עבורו. הדבר שאני הכי זוכר אצלו זה שבסוגים שונים של מוסיקה הוא היה מוציא סאונד שונה לגמרי. יכול להיות ענוג ומלטף, או בועט ואגרסיבי. תלוי מה מכניסים לו.
בהגברה שיש לי היום, שהיא טובה יותר חדש משמעית, אני מרגיש את זה הרבה פחות.
הטיה קוגנטיבית זה בסדר, אבל זה גם חוסר מקצועיות, או חוסר ניסיון.אתה שומע מגבר. הוא נשמע לך אדיר ומהמם.
לכאורה סיימנו כי התכנסנו פה לצורך שמיעת מגבר אדיר.
אתה ניגש רגע הצידה לדף הנתונים וגרונך מתייבש. מהרגע הזה אתה תשפוט את המגבר האדיר לחומרה ותעביר אותו בכל מיני יסוריי שאול עד שתאושש את הנחת העבודה (המוטעית) שלך שמשהו בו חייב לא להיות בסדר ואז תמצא גם את הפאק המיוחל.
בשלב ב תשכנע את עצמך שהמגבר השני שאותו פחות אהבת, אבל משום מה יש לו נתונים יותר טובים - עדיף. תרכוש אותו לאחר שכנוע עצמי מלא ואחרי פרק זמן מסויים הוא יגיע לתחנה הבאה שלו בשרשרת המזון - בלוחות.
לתופעה הזאת קוראים הטיה קוגניטיבית ויש בה די הרבה תתי הטיות, שנדמה לי (ואני ממש רחוק מלהיות מקצועי בתחום) שאנו האודיופילים, לוקים ברובן.
עד כאן שעה קלה על הספה עם מתנוש בחינם.
ולמי שרוצה להרחיב:
https://he.m.wikipedia.org/wiki/הטיה_קוגניטיבית
אכן, אבל ימשיך הדיון וישאל: האם מערכת שהיא לא שיש לה טביעת אצבע יותר משמעותית, גם היא לא שקופה? כלומר, גם היא לא מעבירה את האירוע? או שהיא רק שמה עליו פילטר צבע מסויים שאודיופיל X יכול לאהוב?לזה קוראים שקיפות. כשלמערכת יש טביעת אצבע מינימלית, מעבירה את האירוע.
לא בהכרח. אבל הרבה מהם יכלו להימדד יותר טוב. אז נשאלת השאלה (כמו במקרה של נלסון פאס): האם בכוונה גורמים להם להימדד פחות טוב, כדי לקלוע לטעמם של אודיופילים שאוהבים ליטופים באוזן? זה מה שבעיני הוא פסול. כי זה בא על חשבון ביצועים אחרים.המגברים שנשמעים טוב לא בהכרח נמדדים חרא. הטולרנס שם הוא יותר נינוח. מי צריך 0.0001% עיוותים כש- 0.1% מספיקים..
ההגברה שיש לי היום הרבה יותר טובה מהפליניוס שעלה בערך שליש ממנה. אבל.. צובעת יותר. אז היא פחות שקופה? כן.
אותי מענין לראות שהרבה חברות בונות מגברים שביודעין נמדדים פחות טוב כי הם נשמעים יותר טוב. זה אף פעם לא עשה לי הגיון.
אתה מוזמן לביתי ללמוד את יסודות הספקטרום אנלייזר.......איזו הפתעה.....כך באמצע יוני.......