לשבור סטיגמה - ASR איננו מגבר בהיר


נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
אם לא היית אצל מתן אז לא תבין.
לעלות את כמות המדרגות אצלו + השביל עד המדרגות, גורם לי לחשוב שגם לקניות לא הייתי יוצא. אממה, הנוף פצצה. ובמיקום כזה זה חשוב מאוד. הרי אני לא מכיר קשיש שיכול לשרוד את הדרך הזו. אז לפחות, אם הוא תקוע בבית, שיהנה מהנוף...
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
כמו כל רמקול שונה בגודלו הרמקול הזה שונה טונאלית לחלוטין. יש בו את כל היתרונות של הקרמי. מהירות, בס קצר ומוגדר מתי שצריך ומוארך אך עדיין מוגדר מתי שצריך. הטויטר שלו חלומי, אולי הטוב ביותר ששמעתי עד עצם היום הזה. היהלום של אקוטון הוא ליגה אחרת מעל כל טויטר שהכרתי עד כה.

הבס שבוקע מיחידות 9 אינטש שונה לחלוטין מהבס שהרמקול הקודם ידע ליצר. הוא אומנם גדול יותר אך פחות מנופח, יותר רזולטיבי ולמרות שזה נשמע קצת סותר (יחידה גדולה מול קטנה) הוא גם מהיר ומדויק יותר.

המיד מפורט מופרד ומיידי הרבה יותר. מדובר ביחידת המיד הבכירה של אקוטון. היא לא סתם נימצאת ברמקולים מטורפים. זה בעצם אותו מיד כמו שלך רק שאצלך ישנם שני רזונטורים בגלל תדר החיתוך. ההבדלים בניהם תלויים בקרוס שאתה רוצה לשדך להם. במידה והמיד לא עולה על תדר מסויים הרזונטורים מיותרים ואז משתמשים ביחידה כמו שלי, במידה ועולים מעל התדר המסויים הזה אז לוקחים את יחידת המיד שנמצאת ברמקול שלך. שתיהן, לפחות לדעתי, באותה רמה.

גודל הבמה גם שונה. נכון, זה לא אותו חלל, אבל אוטוטו עולה כתבה על הארטוס. אותו שמעתי בחלל החדש והוא בהחלט מזכיר את הרמקול הקודם שהיה לי בכמה דברים.

האיזון הטונאלי של הרמקול הזה כמו כל הקרמים הוא נוטה לבהירות. על מנת להכהות את זה יש לבחור היטב אלקטרוניקה. אצלך זה בטוח היה חבר ונגן. זה משום שהאלקטרוניקה שלך מאוזנת על הצד הנטרלי/חמים. לכן, השילוב אמור להיות מאוד מוצלח.

רמקולים קרמים מאוד רגישים לאלקטרוניקה המשודכת אליהם. גם לכבלים כמובן. הפינוק הזה דורש מהמאזין לבנות את המערכת עם המון תשומת לב לפרטים הקטנים. ככל שתעלה באיכות הרמקול כך יהיה רגיש יותר לשינויים. השקיפות הזו של הרמקולים הקרמים מפחידים הרבה אנשים. לאט לאט אני מגלה שחובבי אודיו בישראל מעדיפים את הסלחן על פני השקוף. זה גם בסדר, כל עוד מבינים מה שומעים...

אגב זה לא רק עניין קרמי לדעתי אם כי תפיסת עולם גרמנית.
רוב הרמקולים הגרמניים ששמעתי נותנים לבהירות קלה.
לכן רובם משתמשים או במתכות או בקרמיקות.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
לא בדיוק אבל זה הכיוון.

בקרמים זה מודגש יותר. הרי לא רק הגרמנים משתמשים ביחידות קרמיות.
אני יכול להגיד שגם הרמקול הבא שלי יהיה מבוסס יחידות קרמיות. אם לא קרמי אז כנראה ריבון גדול. הבעיה ברמקולים פלאנרים היא שהם לא רק נראים זוועה הם גם זקוקים למיקום ממש לא פרקטי.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
דווקא לפיאג'ה יש פתרון אלגנטי לזה והרמקולים שלהם מדהימים.
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
יש מסעדה בפריז ל'אנטריקוט היא מגישה רק מנה אחת סטייק אנטריקוט , סלט חסה, ציפס ובגט.
ותמיד יש תור של אנשים הממתינים להיכנס למסעדה. טעמי המנה האחת ויחידה המוגשת היא יצירה טעימה ומושלמת 100/100. התפריט של "המנה האחת" והיחידה קיים שם קרוב ל-60 שנה - ולא מחליפים.

Friedrich Schaefer בנה תפריט של מנה אחת -ASR המגבר הטרנזיטורי החזק המעודן השולט בכל הספקטרום
באיזון מדהים . צריך לקרוא ביקורות שונות של אנשים בעולם ששמעו מספיק מגברים ומה דעתם.



אגב המגבר לא בהיר בכלל אלא פרספקס שחור שבלילה כל ה-LED ים מאירים - מופע אור קולי

אם אתה טיפוס שאוהב לשדרג מגברים, אל תקנה ASR.

*****************​

נסה אותו עניין במקור, למרות שהשם מטעה, בז'נבה, ליד תחנת הרכבת במרכז - Café de Paris

המתכון זהה, הביצוע, עם כל הכבוד לפריזאים (ויש) - לא. אחרי שתאכל שם - תבין

(דגמתי את שניהם, יותר מפעם)
 

שוני

חבר משקיען
הודעות
984
מעורבות
515
נקודות
93
סחטיין.
בינתיים נאכל מעורב ירושלמי "בחצות"
אגריפס .
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
כמו כל רמקול שונה בגודלו הרמקול הזה שונה טונאלית לחלוטין. יש בו את כל היתרונות של הקרמי. מהירות, בס קצר ומוגדר מתי שצריך ומוארך אך עדיין מוגדר מתי שצריך. הטויטר שלו חלומי, אולי הטוב ביותר ששמעתי עד עצם היום הזה. היהלום של אקוטון הוא ליגה אחרת מעל כל טויטר שהכרתי עד כה.

הבס שבוקע מיחידות 9 אינטש שונה לחלוטין מהבס שהרמקול הקודם ידע ליצר. הוא אומנם גדול יותר אך פחות מנופח, יותר רזולטיבי ולמרות שזה נשמע קצת סותר (יחידה גדולה מול קטנה) הוא גם מהיר ומדויק יותר.

המיד מפורט מופרד ומיידי הרבה יותר. מדובר ביחידת המיד הבכירה של אקוטון. היא לא סתם נימצאת ברמקולים מטורפים. זה בעצם אותו מיד כמו שלך רק שאצלך ישנם שני רזונטורים בגלל תדר החיתוך. ההבדלים בניהם תלויים בקרוס שאתה רוצה לשדך להם. במידה והמיד לא עולה על תדר מסויים הרזונטורים מיותרים ואז משתמשים ביחידה כמו שלי, במידה ועולים מעל התדר המסויים הזה אז לוקחים את יחידת המיד שנמצאת ברמקול שלך. שתיהן, לפחות לדעתי, באותה רמה.

גודל הבמה גם שונה. נכון, זה לא אותו חלל, אבל אוטוטו עולה כתבה על הארטוס. אותו שמעתי בחלל החדש והוא בהחלט מזכיר את הרמקול הקודם שהיה לי בכמה דברים.

האיזון הטונאלי של הרמקול הזה כמו כל הקרמים הוא נוטה לבהירות. על מנת להכהות את זה יש לבחור היטב אלקטרוניקה. אצלך זה בטוח היה חבר ונגן. זה משום שהאלקטרוניקה שלך מאוזנת על הצד הנטרלי/חמים. לכן, השילוב אמור להיות מאוד מוצלח.

רמקולים קרמים מאוד רגישים לאלקטרוניקה המשודכת אליהם. גם לכבלים כמובן. הפינוק הזה דורש מהמאזין לבנות את המערכת עם המון תשומת לב לפרטים הקטנים. ככל שתעלה באיכות הרמקול כך יהיה רגיש יותר לשינויים. השקיפות הזו של הרמקולים הקרמים מפחידים הרבה אנשים. לאט לאט אני מגלה שחובבי אודיו בישראל מעדיפים את הסלחן על פני השקוף. זה גם בסדר, כל עוד מבינים מה שומעים...
תודה.
מה שאני יכול להגיד בהקשר דבריך, שאם חשבתי שהפוקאלים אכזריים ולא סלחנים למה שמחובר אליהם, אז לעומת האיזופון הם האחות תרזה.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
תודה.
מה שאני יכול להגיד בהקשר דבריך, שאם חשבתי שהפוקאלים אכזריים ולא סלחנים למה שמחובר אליהם, אז לעומת האיזופון הם האחות תרזה.

אמא תרזה. :)

למזלך יש לך בסיס מעולה - אקיופייז
 

שוני

חבר משקיען
הודעות
984
מעורבות
515
נקודות
93
" תתקן חכם מרדכי" האם תרזה.
 

ברקצ

חבר משקיען
הודעות
1,804
מעורבות
269
נקודות
83
יגאל סבו הדגים איזופון בתערוכה עם אייפוד ואינטגרייטד של בל קנטו. התוצאה (כמובן במיגבלות התערוכה ..) נשמעה לי אישית מצויין. אין גבול למה שאפשר לשפר, אבל לא הרגשתי שהאיזופון "אכזרי".
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
יגאל סבו הדגים איזופון בתערוכה עם אייפוד ואינטגרייטד של בל קנטו. התוצאה (כמובן במיגבלות התערוכה ..) נשמעה לי אישית מצויין. אין גבול למה שאפשר לשפר, אבל לא הרגשתי שהאיזופון "אכזרי".
אולי הוא היה במצב רוח טוב באותו יום.
אכזרי, במובן שכל שינוי נשמע, ואם זה לא בדיוק איך שצריך - זה נשמע באופן קיצוני.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
אמא תרזה. :)

למזלך יש לך בסיס מעולה - אקיופייז
האינסטינקט הראשוני הוא תמיד נכוןצוחק!
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
יגאל סבו הדגים איזופון בתערוכה עם אייפוד ואינטגרייטד של בל קנטו. התוצאה (כמובן במיגבלות התערוכה ..) נשמעה לי אישית מצויין. אין גבול למה שאפשר לשפר, אבל לא הרגשתי שהאיזופון "אכזרי".
רמקולים טובים, לא רק קרמיים הם אכזריים בנוגע לשקיפות המערכת שלהם.
היה והמערכת שמאחוריהם טובה הם ב99% ישמעו טוב. מה שכן אם משהו בשרשרת לא טוב, הוא יצוץ בקלות.
לקרמיים יש תכונה שהם פחות מעגלים פינות, הם יותר אנליטיים בנוגע למה שהם מוציאים בעזרת הציוד, כלומר הם רגישים יותר לכל פיפס.
לכן כל שינוי ישר מורגש.
כל שינוי לטובה וכל שינוי לרעה.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
אם לא היית אצל מתן אז לא תבין.
לעלות את כמות המדרגות אצלו + השביל עד המדרגות, גורם לי לחשוב שגם לקניות לא הייתי יוצא. אממה, הנוף פצצה. ובמיקום כזה זה חשוב מאוד. הרי אני לא מכיר קשיש שיכול לשרוד את הדרך הזו. אז לפחות, אם הוא תקוע בבית, שיהנה מהנוף...
הבעיה זה הדרך חזרה לרכב, וואחאד עליה.
 

NStudio-Hiend

חבר משקיען
הודעות
851
מעורבות
43
נקודות
28
אצל מתן זה piece of cake ....
תנסו אצלי ותבינו , הרבה מכם היו שופכים מנוע :)
 

NStudio-Hiend

חבר משקיען
הודעות
851
מעורבות
43
נקודות
28
כמו כל רמקול שונה בגודלו הרמקול הזה שונה טונאלית לחלוטין. יש בו את כל היתרונות של הקרמי. מהירות, בס קצר ומוגדר מתי שצריך ומוארך אך עדיין מוגדר מתי שצריך. הטויטר שלו חלומי, אולי הטוב ביותר ששמעתי עד עצם היום הזה. היהלום של אקוטון הוא ליגה אחרת מעל כל טויטר שהכרתי עד כה.

הבס שבוקע מיחידות 9 אינטש שונה לחלוטין מהבס שהרמקול הקודם ידע ליצר. הוא אומנם גדול יותר אך פחות מנופח, יותר רזולטיבי ולמרות שזה נשמע קצת סותר (יחידה גדולה מול קטנה) הוא גם מהיר ומדויק יותר.

המיד מפורט מופרד ומיידי הרבה יותר. מדובר ביחידת המיד הבכירה של אקוטון. היא לא סתם נימצאת ברמקולים מטורפים. זה בעצם אותו מיד כמו שלך רק שאצלך ישנם שני רזונטורים בגלל תדר החיתוך. ההבדלים בניהם תלויים בקרוס שאתה רוצה לשדך להם. במידה והמיד לא עולה על תדר מסויים הרזונטורים מיותרים ואז משתמשים ביחידה כמו שלי, במידה ועולים מעל התדר המסויים הזה אז לוקחים את יחידת המיד שנמצאת ברמקול שלך. שתיהן, לפחות לדעתי, באותה רמה.

גודל הבמה גם שונה. נכון, זה לא אותו חלל, אבל אוטוטו עולה כתבה על הארטוס. אותו שמעתי בחלל החדש והוא בהחלט מזכיר את הרמקול הקודם שהיה לי בכמה דברים.

האיזון הטונאלי של הרמקול הזה כמו כל הקרמים הוא נוטה לבהירות. על מנת להכהות את זה יש לבחור היטב אלקטרוניקה. אצלך זה בטוח היה חבר ונגן. זה משום שהאלקטרוניקה שלך מאוזנת על הצד הנטרלי/חמים. לכן, השילוב אמור להיות מאוד מוצלח.

רמקולים קרמים מאוד רגישים לאלקטרוניקה המשודכת אליהם. גם לכבלים כמובן. הפינוק הזה דורש מהמאזין לבנות את המערכת עם המון תשומת לב לפרטים הקטנים. ככל שתעלה באיכות הרמקול כך יהיה רגיש יותר לשינויים. השקיפות הזו של הרמקולים הקרמים מפחידים הרבה אנשים. לאט לאט אני מגלה שחובבי אודיו בישראל מעדיפים את הסלחן על פני השקוף. זה גם בסדר, כל עוד מבינים מה שומעים...

אני שמעתי את שלי את שלך הקודם פעמיים ואת החדש גם פעמיים , איזופון אצל יגאל . מה שיפה פה כולם קרמיים אבל שונים לחלוטין מכל הבחינות , המחשבה בתכנון שלהם שונה לכן התוצאה שונה וכמובן לכל קרמי יש לקוח שמעדיף את אותה תוצאה מדהימה לדעתי . אני חושב שהרמקול ים מאוד מהירים שקשה להבחין בין הדגמים לגבי נתון זה , אבל גודל הרמקול קובע הרבה פרמטרים ולכן ההשוואה שלך עם הרמקול הקודם שאתה מכיר יותר ממני יכולה להיות נכונה . את המבחן האמיתי הייתי עושה מול Artos mirage diamond או האיזופון ארבה . זה מעניין מאוד . מי יודע אולי הדגם היהלום יגיע שנה הבאה לארץ . מישל
 

hornless

חבר משקיען
הודעות
1,940
מעורבות
377
נקודות
83
אולי כדאי להשקיע את הכסף בקורס בשיווק.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
אולי הוא רוצה לתת לך קורס.
כנראה שהוא יכול ללמד את התחום.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור