כמו כל רמקול שונה בגודלו הרמקול הזה שונה טונאלית לחלוטין. יש בו את כל היתרונות של הקרמי. מהירות, בס קצר ומוגדר מתי שצריך ומוארך אך עדיין מוגדר מתי שצריך. הטויטר שלו חלומי, אולי הטוב ביותר ששמעתי עד עצם היום הזה. היהלום של אקוטון הוא ליגה אחרת מעל כל טויטר שהכרתי עד כה.
הבס שבוקע מיחידות 9 אינטש שונה לחלוטין מהבס שהרמקול הקודם ידע ליצר. הוא אומנם גדול יותר אך פחות מנופח, יותר רזולטיבי ולמרות שזה נשמע קצת סותר (יחידה גדולה מול קטנה) הוא גם מהיר ומדויק יותר.
המיד מפורט מופרד ומיידי הרבה יותר. מדובר ביחידת המיד הבכירה של אקוטון. היא לא סתם נימצאת ברמקולים מטורפים. זה בעצם אותו מיד כמו שלך רק שאצלך ישנם שני רזונטורים בגלל תדר החיתוך. ההבדלים בניהם תלויים בקרוס שאתה רוצה לשדך להם. במידה והמיד לא עולה על תדר מסויים הרזונטורים מיותרים ואז משתמשים ביחידה כמו שלי, במידה ועולים מעל התדר המסויים הזה אז לוקחים את יחידת המיד שנמצאת ברמקול שלך. שתיהן, לפחות לדעתי, באותה רמה.
גודל הבמה גם שונה. נכון, זה לא אותו חלל, אבל אוטוטו עולה כתבה על הארטוס. אותו שמעתי בחלל החדש והוא בהחלט מזכיר את הרמקול הקודם שהיה לי בכמה דברים.
האיזון הטונאלי של הרמקול הזה כמו כל הקרמים הוא נוטה לבהירות. על מנת להכהות את זה יש לבחור היטב אלקטרוניקה. אצלך זה בטוח היה חבר ונגן. זה משום שהאלקטרוניקה שלך מאוזנת על הצד הנטרלי/חמים. לכן, השילוב אמור להיות מאוד מוצלח.
רמקולים קרמים מאוד רגישים לאלקטרוניקה המשודכת אליהם. גם לכבלים כמובן. הפינוק הזה דורש מהמאזין לבנות את המערכת עם המון תשומת לב לפרטים הקטנים. ככל שתעלה באיכות הרמקול כך יהיה רגיש יותר לשינויים. השקיפות הזו של הרמקולים הקרמים מפחידים הרבה אנשים. לאט לאט אני מגלה שחובבי אודיו בישראל מעדיפים את הסלחן על פני השקוף. זה גם בסדר, כל עוד מבינים מה שומעים...