כל אחד והמסע שלו


RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
רן

בעניין המנורה לא קפצתי רק שמחתי שאני מבחין בשינוי. זה אומר שהמערכת שלך הפכה ליותר רגישה. זה בדיוק כמו שאר השינוים שציינתי בהודעתי הקודמת שאתה לא מבין מאיפה הבאתי אותם ואפשר גם בזה לדון.

גם ציינתי שקיימות השפעות לדוגמא של נורות אלוגן בחדר האזנה בעיקר בקירבת פטפון, או נוכחות ממיר טלוויזיה דלוק אם נמצא בקרבת המקור וזו עובדה. לא חווית או נחשפת לזה או שמעת במו אוזניך זה לא אומר שזה לא קיים. אנשים לא שומעים הבדלים בהחלפת כבלים ואם קיים עבורם הבדל הוא מינורי בלבד.

שוב אודי, אני מכבד את מה ששמעת, ו..מה שחשוב זה להגיע למצב שאתה הכי נהנה ממנו במהלך הביקור. וזה כיף שאני מסוגל בחיצת כפתור, בין אם ב- Trinnov ובין אם ב- CH לדייק את הסאונד בשניות לטעם המאוד אישי שלך....שגם קשור מסתבר עם כיבוי והדלקה של מנורות בסלון...:)

...אם אני באופן אישי נשאר עם אותו מצב, לאחר שאתה הולך, זה כבר סיפור אחר ושוב, זה עניין של טעם ולא ידע.

העובדה שאתה שומע משהו מסוים ומגדיר אותו כמופלא ואלדר וגלבוע מגדירים אותו כמזעזע ורע, לא הופך אותם לצודקים או אותך לטועה, או הפוך.
סתם עניין של שמיעה וטעם שונה וזה מה שמנסים להסביר כאן.

לעומת זאת באס ריספונס דפוק, זה לא עניין של טעם, זה עניין עובדתי שאודיופילים מיומנים אשר מגיעים ממערכת מאוזנת במתמטיקה מבחינים בו מייד ומי שלא מספיק מיומן, יווכח בו שחור על גבי לבן בתהליך המדידה, שיבהיר לו שיש לו הרבה קולות בראש, אבל המדע לא ממש מתיישר עם הקולות האלה...

רן
 

arb

אוהב את התחום
הודעות
361
מעורבות
131
נקודות
43
דן

מי יצא נגד מי, וכנגד מדידות?

"בעל המערכת מסביר לך מה הוא עשה ועל מה עבד- מסביר לך שמה שאתה מגדיר דרמות - אחרים לא אהבו . עניין של טעם "

מה הקשר לאחרים לא אהבו את ההבחנה שלי וגם כתבתי במפורשות שזה מצב שבהחלט יכול להתקיים. איפה ראית שהעברתי על כך ביקורת?

מצער שלא בפעם הראשונה אתה טוען דברים בלי להביא מראה מקום, ומסיק מסקנות בעלמא.
 

נערך לאחרונה ב:

arb

אוהב את התחום
הודעות
361
מעורבות
131
נקודות
43
רן
יש המון דברים שהמדע לא יודע להסביר כל שכן לאשש, את חלקם ציינתי לעיל, אז מה לגביהם, זה טעם אישי, רומנטיקה פאלש, או שבכלל הם רק קיימים בראש שלי. תחשוב על זה. אז שוב במידה שכל האופציות נכונות, אז אין שום מקום לדבר על איכויות התוצאה, ובכלל להעביר אליה ביקורת כלשהי.

בסופו של דבר גם אתה לא טוען שחייבים סטנדרט של בס רספונס ובלי זה המשחק עבוד מראש. משום שכאן גם מבחינתך הסיפור רק מתחיל ואם יתרון. סליחה שאני אומר את זה, אבל אצלי נקודת המוצא הוא התוכן שאני מאזין לו ובהמשך בהבחנה כיצד הוא בא לידי ביטוי (וזה גם לא בגדר המלצה) , למה אצלך? הכוונה לרגע שאחרי, שאתה יודע שאפשר להתקדם.
 
נערך לאחרונה ב:

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
רן
יש המון דברים שהמדע לא יודע להסביר כל שכן לאשש, את חלקם ציינתי לעיל, אז מה לגביהם, זה טעם אישי רומנטיקה פאלש, או שבכלל הם רק קיימים בראש שלי. תחשוב על זה.

בסופו של דבר גם אתה לא טוען שחייבים סטנדרט של בס רספונס ובלי זה המשחק עבוד מראש. משום שכאן גם מבחיתך הסיפור רק מתחיל. סליחה שאני אומר את זה, אבל אצלי הוא מתחיל ונגמר בתוכן שאני מאזין לו ובהבחנה כיצד הוא בא לידי ביטוי (וזה גם לא בגדר המלצה) , למה אצלך?
סליחה, אבל נראה לי שאתה כרגע מצטט אותי הכי רחוק מהדברים שאני חוזר ואמור כאן ב-שנים האחרונות.

עם כל הכבוד לאימרה ש-"בסופו של יום, המערכת נועדה לגרום לנו הנאה ואם ההנאה נגרמת לנו גם כשהסאונד שבור, זה לא ממש חשוב כי העיקר שאנחנו נהנים ומקשיבים למוזיקה...".

היא אימרה מקסימה ומרגשת שאני אמפתי כלפיה, מקבל אותה, אבל כמובן לא מסכים איתה, או מחיל אותה לגבי ויש לה אפס רלוונטיות (מבחינתי) לתחביב הזה..

אם הייתי מחיל אותה לגבי, לא הייתי משתמש במדע לעזר ב- 25 שנים האחרונות, לא הייתי משקיע בזה מאות שעות (אני לא אומר אלפי שעות....שבאמת לא יאשפזו אותי בגלל התחביב הזה..) כי סאונד שבור, באס ריספונס שבור (לצורך הדוגמא) זה סאונד שהוא VOID מבחינתי, אין מה לדבר עליו בכלל, אפשר להנות מהחברה , מהקפה, מהרכילויות, מהצחוקים, אבל אין סאונד. כלום. לא קיים.

המדע לא יכול להסביר הרבה דברים, אין בכלל מחלוקת על זה, הוא לא יכול להסביר רגש ורומנטיקה ואלף דברים אחרים, אבל הוא כן יכול להוכיח לך בקלילות שאתה מקשיב לסאונד שבור ואחרי שתתקן את כל השברים האלה, אתה יכול להגיע לאותם מקומות שעשו לך רגש , רק עם בסיס שונה לחלוטין.

למה אתה חושב שאני מסוגל בשניות ספורות להפוך לך את הסאונד ברמת הטיונינג למקום שאתה רוצה להיות בו?

כי אתה נוסע (בזכות ה- Trinnov במקרה הספציפי הזה ) על כביש ישר, מוצק, איתן. ולכן כל תזוזה בו, תהיה מובחנת בקלילות.

עניין של הבנה, הרגלים ואימון האוזניים שלך.

רן
 

arb

אוהב את התחום
הודעות
361
מעורבות
131
נקודות
43
רן
הכל טוב ויפה, ואני גם מניח ששמעת במסע שלך מאות מערכות. אני הפנתי אותך לפני זמן לא רב לאודיופיל שמתגורר בשרון בעל רגישות יוצאת דופן וטעם משובח.

נסעת עם תחושות מעורבות, בדרך מלמלת לעצמך שאתה הולך להתאכזב ואיזו נפילה מצפה לך, ובכלל מה אני חושב לעצמי שאני ממליץ לך להגיע אליו.

המשך הסיפור שלפני זמן מה הגעת לבחור לביקור פעם נוספת ואתה רחוק מאלה שיקפצו פעם שניה למקום שמרוחק לך, כל שכן כשאתה מראש לא חושב שיש לו מה להציע לך.

הבחור הזה שקוראים לו משה, הגיע לסאונד מוצק ויציב, והרבה מעבר, ללא מדידה אחת. כן בהחלט עם המדע, ובעבודה מאד קשה, ובעיקר באמצעות האוזנים.

אז יש רומנטיקה, וגם יש בנינו יותר רומנטיקינים וכאלה שפחות, אבל יש גם תוצאה, שמי שרוצה יכול להתייחס אליה ביתר שאת או בכלל להתעלם ממה שהיא מעבירה.

העיקר שכולנו נמשיך להנות מהמוסיקה ללמוד האחד מהשני ולהתקדם.
 

נערך לאחרונה ב:

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
רן
הכל טוב ויפה, ואני גם מניח ששמעת במסע שלך מאות מערכות. אני הפנתי אותך לפני זמן לא רב לאודיופיל שמתגורר בשרון בעל רגישות יוצאת דופן וטעם משובח.

נסעת עם תחושות מעורבות, בדרך מלמלת לעצמך שאתה הולך להתאכזב ואיזו נפילה מצפה לך, ובכלל מה אני חושב לעצמי שאני ממליץ לך להגיע אליו.

המשך הסיפור שלפני זמן מה הגעת לבחור לביקור פעם נוספת ואתה רחוק מאלה שיקפצו פעם שניה למקום שמרוחק לך, כל שכן שאתה לא חושב שיש לו מה להציע לך.

הבחור הזה שקוראים לו משה, הגיע לסאונד מוצק ויציב, והרבה מעבר, ללא מדידה אחת. כן בהחלט עם המדע, ובעבודה מאד קשה, ובעיקר באמצעות האוזנים.

אז יש רומנטיקה, וגם יש בנינו יותר רומנטיקינים וכאלה שפחות, אבל יש גם תוצאה, שמי שרוצה יכול להתייחס,אליה ביתר שאת או בכלל להתעלם ממה שהיא מעבירה לו.

העיקר שכולנו נמשיך להנות מהמוסיקה ללמוד האחד מהשני ולהתקדם.

לא חושב שזה נכון כרגע להכנס לדוגמאות ספציפיות ולהשליך אותן לעיקרון מסוים, או כלל מסוים, או מה אני חושב על מערכת מסוימת לטוב או לרע, או מה מילמלתי לעצמי בהלוך ומה מילמלתי לעצמי בחזור...:).

וזה נכון, שמעתי הרבה מאוד מערכות במהלך המסע הזה, אני נהנה בעיקר מהחברה ולאו דווקא מהתוצאה הסופית.
זה תחביב מאוד ייחודי בכך שהוא מאפשר לך לפגוש אנשים מעניינים ומקסימים שלא היית נפגש איתם, או נתקל בהם, בחיי היום יום שלך.

וכן, חשוב מאוד ללמוד, להקשיב לאחר, בין אם הוא חובב מיקרופונים, או חובב כבלי חשמל, כי בסופו של יום, יש לפעמים תובנות מפתיעות.

רן
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,362
מעורבות
1,769
נקודות
113
רן , נהיית אברהם אבינו , כלומר מכניס אורחים שלדעתי בחלקם אין להם פרופורציות בגלל המערכות שיש להם בבית (כולל פעמונים ) , שמעתי ממך שלפעמונן הראשי שהוא כידוע בבת עיני יש סאונד "לא רע " , אבל אל תשכח שלחבריך הקרובים כמו דן ואחרים יש הרבה יותר אופציות להשמיע לך וכאן נובע גם הנסיון כולל פעמונים , ציוד למכביר , אפשרות למעבר בין מערכת אחת לשניה , וגם בכבלים להזכירך הם ללא תחרות בהמלצות שנותנים לך , נראה אותך מוציא את החשמל שלך באיזה כבל מעופש מחברה נחשבת ! כבר עברנו את זה ביחד מזמן , בקשר לנורה נטולת דימר , נו באמת , אתה הולך להתברבר בשמן נחשים סמיך , ואם זה קורה לא בא יותר , האמת היא שאני יותר סלקטיבי ממך בהכנסת האורחים כי אין לי כוח לשמוע שטויות ודעתי מגובשת דיה בכדי לא לקבל חוות דעת מכל מיני , אוהב אותך מאוד :)
 

Cloudy

חבר משקיען
הודעות
803
מעורבות
313
נקודות
63
פחחח... תדווחו לי כשתשימו דימר על השקע של ההגברה. ;-)
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,908
מעורבות
2,930
נקודות
113
לי נראה שהצליל האולטימטיבי יתקבל כשהמנורה תחובר לקיר עם ברגי טיטניום.
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
דן

מי יצא נגד מי, וכנגד מדידות?

"בעל המערכת מסביר לך מה הוא עשה ועל מה עבד- מסביר לך שמה שאתה מגדיר דרמות - אחרים לא אהבו . עניין של טעם "

מה הקשר לאחרים לא אהבו את ההבחנה שלי וגם כתבתי במפורשות שזה מצב שבהחלט יכול להתקיים. איפה ראית שהעברתי על כך ביקורת?

מצער שלא בפעם הראשונה אתה טוען דברים בלי להביא מראה מקום, ומסיק מסקנות בעלמא.
אודי

אין לי שום משהו אישי נגדך - לא נגדך ולא נגד אף אחד , הסר את המחשבה הזו .

הנה אנחנו עדים למציאות לפיה שלושה אודיופילים עם עשרות שנים של ניסיון חושביםלגמרי שונה ממך.

אז מה זה אומר?

שאתה חרש? שהם חרשים?

זה בסך הכל אומר שיש שוני בדרך בה אנחנו מקשיבים ובעיקר - מפרשים דברים.

אתה טוען לדרמות חיוביות ואחרים טוענים לדרמות שליליות, או מאיימים על רן באישפוזשהוא מכבה להם בשביל הספורט מנורות בסלון.

מנסים להסביר לך שאודיו - נסמך על עקרונות מדעיים .

אודיו נסמך קודם כל על עובדות ומדע ואחרי זה, אחרי שיישרנו את העובדות והמדע

אפשר להתחיל עם כל השאר .

גם אני משקיע בכבלים ובמשככים .

אבל הבסיס מבחינתי - הוא לא שם.

ואילו מוצרים שלעולם לא יפתרו בעיה חמורה .

באשר לחבר שלא מדד וקיבל תוצאה מדהימה :

מעבר לזה - שכל אחד יגיד משהו אחר אבל בוא נניח את זה רגע בצד - יש גם מזל - יש גם אוזן .

אבל אותו חבר לעולם לא ידע - האם הגיע למקסימום אצלו - ללא מדידה .

לחדרים שונים, בעיקר - יש פוטנציאל אחר לחלוטין .


החדר מטופל ?

החדר במידות טובות ?

יש גם מזל !


ובכל אופן - השאלה לאן אפשר להגיע - במידה ורוצים כמובן .
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,096
מעורבות
345
נקודות
83
לי נראה שהצליל האולטימטיבי יתקבל כשהמנורה תחובר לקיר עם ברגי טיטניום.
עמיר אתה מציג את עצמך כאוהב הבריות ,כזה בחור שכל אמא עבריה היתה רוצה שיהיה לה ,כזה שאומר רק את האמת ותו לא...
תגיד לי למה אתה בציניות הארסית שלך שולח את הבדיחות שלך?!
למה לחמם?
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,908
מעורבות
2,930
נקודות
113
עמיר אתה מציג את עצמך כאוהב הבריות ,כזה בחור שכל אמא עבריה היתה רוצה שיהיה לה ,כזה שאומר רק את האמת ותו לא...
תגיד לי למה אתה בציניות הארסית שלך שולח את הבדיחות שלך?!
למה לחמם?
בשום מקום לא כתבתי שאני משכיל או אוהב הבריות או שאר ההמצאות. אין לי שום יומרות בכיוונים האלה או בכלל.

אני פשוט מרים ידיים בהשתאות כשאני רואה שאין גבול לאבסורד, שמגיע כל פעם לשיא חדש.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
רן , נהיית אברהם אבינו , כלומר מכניס אורחים שלדעתי בחלקם אין להם פרופורציות בגלל המערכות שיש להם בבית (כולל פעמונים ) , שמעתי ממך שלפעמונן הראשי שהוא כידוע בבת עיני יש סאונד "לא רע " , אבל אל תשכח שלחבריך הקרובים כמו דן ואחרים יש הרבה יותר אופציות להשמיע לך וכאן נובע גם הנסיון כולל פעמונים , ציוד למכביר , אפשרות למעבר בין מערכת אחת לשניה , וגם בכבלים להזכירך הם ללא תחרות בהמלצות שנותנים לך , נראה אותך מוציא את החשמל שלך באיזה כבל מעופש מחברה נחשבת ! כבר עברנו את זה ביחד מזמן , בקשר לנורה נטולת דימר , נו באמת , אתה הולך להתברבר בשמן נחשים סמיך , ואם זה קורה לא בא יותר , האמת היא שאני יותר סלקטיבי ממך בהכנסת האורחים כי אין לי כוח לשמוע שטויות ודעתי מגובשת דיה בכדי לא לקבל חוות דעת מכל מיני , אוהב אותך מאוד :)
האהבה היא הדדית.

וכמו שאתה מכיר אותי אני אוהב את המדע, הגרפים, הכיולים האין סופיים, אבל גם מאוד נהנה לבדוק שמן נחשים..
יש לי סבלנות אין סופית כשזה מגיע לתחביב הזה..

זה כל פעם מפתיע אותי מחדש שאיזה אביזר שנראה הזוי, או חתיכת שקע, עושים לי הבדל לגמרי שמיע, למרות שהם כמובן לא יזיזו בשום צורה את הגרף והבעיות הקשות שהוא מציג.

אז שמן נחשים והתנסות בו היא אחלה, חלק מהתחביב ו...חלק מהשמנים לגמרי שמיע...

עם זאת, נדרשת רמה של פרופורציה על מנת שנבין שהנמלה, היא בשום צורה לא קרובה לפיל..

רן
 

Juiced

חבר משקיען
הודעות
1,087
מעורבות
358
נקודות
83
אם הבנתי נכון מכל המלל פה, יש שני מחנות.

המחנה "האנלוגי",
כזה שמקשיב עם האוזניים והרגש בצורה סובייקטיבית ועושה שינויים בהתאם לטעם והעדפות שלו.

המחנה "הדיגטלי",
כזה שמקשיב בצורה "מדעית" אובייקטבית עם DSP למינהם ועושה שינויים לקבלת איזון בגרף, וקובע שזה הרפנרס אליו כולם צריכים לשאוף.

אני איפה שהוא באמצע המחנות עם הצליל השבור שלי,
אבל מה שאני לא מבין איך אפשר לקבוע שהרפרנס שלכם הוא הרפנס של כולנו?! .. זה מאוד יומרני.

אין בעיה, כל אחד והשיט שלו,
אבל אני, בלי ניסיון "אודיופילי", עם צליל שבור בבית וכנראה בעיות בהקשבה ושמיעה ,איכר פשוט עם,
לא אוהב את הצליל של ה Trinnov כ dac! .. לטעמי, הוא לא מוזיקלי ונשמע מאוד דיגיטלי ויותר מתאים למערכת קולנוע מרובת רמקולים מאשר מערכת stereo. אישית הייתי מחבר לו DAC אחר ומשתמש בו כקדם ו DSP ל RC.

מה אני מבין, אני לא רפנרס כמו אודיופיל עם עשרות שנות ניסיון.
הדעה שלי טריוויאלית, אני לא חלק מה Master Race האודיופילי.
 

נערך לאחרונה ב:

Balance

אוהב את התחום
הודעות
351
מעורבות
79
נקודות
28
אם הבנתי נכון מכל המלל פה, יש שני מחנות.

המחנה "האנלוגי",
כזה שמקשיב עם האוזניים והרגש בצורה סובייקטיבית ועושה שינויים בהתאם לטעם והעדפות שלו.

המחנה "הדיגטלי",
כזה שמקשיב בצורה "מדעית" אובייקטבית עם DSP למינהם ועושה שינויים לקבלת איזון בגרף, וקובע שזה הרפנרס אליו כולם צריכים לשאוף.

אני איפה שהוא באמצע המחנות עם הצליל השבור שלי,
אבל מה שאני לא מבין איך אפשר לקבוע שהרפרנס שלכם הוא הרפנס של כולנו?! .. זה מאוד יומרני.

אין בעיה, כל אחד והשיט שלו,
אבל אני, בלי ניסיון "אודיופילי", עם צליל שבור בבית וכנראה בעיות בהקשבה ושמיעה ,איכר פשוט עם,
לא אוהב את הצליל של ה Trinnov כמקור! .. לטעמי, הוא לא מוזיקלי ונשמע מאוד דיגיטלי ויותר מתאים למערכת קולנוע מרובת רמקולים מאשר מערכת stereo. אישית הייתי מחבר לו DAC אחר ומשתמש בו כקדם ו DSP ל RC.

מה אני מבין, אני לא רפנרס כמו אודיופיל עם עשרות שנות ניסיון.
הדעה שלי טריוויאלית, אני לא חלק מה Master Race האודיופילי.

ראשית, טרינוב זה לא מקור.

איך אתה יודע לבודד שזה דווקא הטרינוב שהוא לא מוזיקלי?

ואיך אתה יודע אפילו יותר, שזה הדאק בטרינוב שדורש החלפה?

על מנת שנוכל להבין את התמונה טוב יותר, תוכל לפרט את מרכיבי המערכת אצלך?
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,908
מעורבות
2,930
נקודות
113
המחנה "האנלוגי",
כזה שמקשיב עם האוזניים והרגש בצורה סובייקטיבית ועושה שינויים בהתאם לטעם והעדפות שלו.

המחנה "הדיגטלי",
כזה שמקשיב בצורה "מדעית" אובייקטבית עם DSP למינהם ועושה שינויים לקבלת איזון בגרף, וקובע שזה הרפנרס אליו כולם צריכים לשאוף.
אולי היה עדיף לחלק ל"סובייקטיביסטים" ו"אובייקטיביסטים", כי בין אלה שעובדים לפי השמיעה והרגש יש גם כאלה שיש להם ציוד דיגיטלי נטו, וגם כאלה עם ציוד אנלוגי יכולים להיעזר במדידות ובתובנות "אובייקטיביסטיות|.

אבל בכל מקרה, גם ה"אובייקטיביסטים" עובדים עם השמיעה והרגש.

ההבדל העיקרי בין ה"מחנות" הוא בזה שה"אובייקטיביסטים" מתחילים בלוודא שנקודת המוצא שלהם סבירה, ומשם הם ממשיכים ממש כמו ה"סובייקטיביסטים", לפי השמיעה, הטעם, הרגש וההעדפות האישיות.


אני איפה שהוא באמצע המחנות עם הצליל השבור שלי,
אבל מה שאני לא מבין איך אפשר לקבוע שהרפרנס שלכם הוא הרפנס של כולנו?! .. זה מאוד יומרני.
ה"אובייקטיביסטים" לא חושבים שנקודת המוצא היא הרפרנס, אלא רק נקודת המוצא. אף אחד לא מכתיב שום דבר לאחרים. לכל היותר מציינים שבלי לבדוק את המצב, אי אפשר לדעת עד כמה הוא גרוע באספקטים מסוימים ("שבור") , וזה אכן "שבור" כמעט בכל החדרים.


אין בעיה, כל אחד והשיט שלו,
אבל אני, בלי ניסיון "אודיופילי", עם צליל שבור בבית וכנראה בעיות בהקשבה ושמיעה ,איכר פשוט עם,
לא אוהב את הצליל של ה Trinnov כמקור! ..
התבלבלת קצת. הטרינווב אינו מקור. הוא הרחבה של הפונקציונליות של פרה-אמפליפייר, שכוללת ניסיון להקטין את השפעת החדר למינימום, כדי שהתוצאה בתוספת החדר תהיה דומה יותר למה שיוצא מהרמקולים.


לטעמי, הוא לא מוזיקלי ונשמע מאוד דיגיטלי ויותר מתאים למערכת קולנוע מרובת רמקולים מאשר מערכת stereo. אישית הייתי מחבר לו DAC אחר ומשתמש בו כקדם ו DSP ל RC.
אני מניח ששמעת שרשרת, שהכילה מקור דיגיטלי, טרינוב, הגברה ורמקולים. איך בדיוק אתה מבודד את השפעת הטרינוב? האם שמעת את התוצאה באותה מערכת בלעדיו והעדפת אותה?


מה אני מבין, אני לא רפנרס כמו אודיופיל עם עשרות שנות ניסיון.
הדעה שלי טריוויאלית, אני לא חלק מה Master Race האודיופילי.
אני לא חושב שמדובר באיזשהו גזע עליון, רק באנשים עם יותר ניסיון ואולי גם יותר הבנה. אם כמתחיל תתעקש שדעתך עדיפה, אפילו רק עבורך, תישאר תקוע במקום, ולא תוכל ללמוד ולהעמיק את יכולותיך והבנותיך. לאחרים זה לא יפריע, אבל רק אתה תפסיד מזה.

יותר ניסיון לכשעצמו זה לא אוטומטית תמיד אומר יותר הבנה. יש כאלה שחוזרים על אותן שגיאות מהותיות במשך שנים, וחושבים שבגלל עצם הניסיון הם יודעים ומבינים יותר. יש מצב שאם תתמיד במדיניות הנוכחית שלך, זה יהיה מצבך גם אחרי הרבה שנים.
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
אם הבנתי נכון מכל המלל פה, יש שני מחנות.

המחנה "האנלוגי",
כזה שמקשיב עם האוזניים והרגש בצורה סובייקטיבית ועושה שינויים בהתאם לטעם והעדפות שלו.

המחנה "הדיגטלי",
כזה שמקשיב בצורה "מדעית" אובייקטבית עם DSP למינהם ועושה שינויים לקבלת איזון בגרף, וקובע שזה הרפנרס אליו כולם צריכים לשאוף.

אני איפה שהוא באמצע המחנות עם הצליל השבור שלי,
אבל מה שאני לא מבין איך אפשר לקבוע שהרפרנס שלכם הוא הרפנס של כולנו?! .. זה מאוד יומרני.

אין בעיה, כל אחד והשיט שלו,
אבל אני, בלי ניסיון "אודיופילי", עם צליל שבור בבית וכנראה בעיות בהקשבה ושמיעה ,איכר פשוט עם,
לא אוהב את הצליל של ה Trinnov כמקור! .. לטעמי, הוא לא מוזיקלי ונשמע מאוד דיגיטלי ויותר מתאים למערכת קולנוע מרובת רמקולים מאשר מערכת stereo. אישית הייתי מחבר לו DAC אחר ומשתמש בו כקדם ו DSP ל RC.

מה אני מבין, אני לא רפנרס כמו אודיופיל עם עשרות שנות ניסיון.
הדעה שלי טריוויאלית, אני לא חלק מה Master Race האודיופילי.
אני לא יודע היכן נחשפת לטרינוב ספציפית והאמת שזה לא ממש רלוונטי .

אני גם לא יודע מה ההרגלים שלך - אתה אומר שאין לך נסיון ובלי קשר , זכותך לאהוב או לאהוב כל דבר .

הטרינוב בא לתקן בעיה - את הבעיה הגדולה ביותר .

הטרינןב לא קבע את הרפרנס - המחקרים והתעשיה קבעו אותם .
הטרינוב מתיישר אליה בצורה הכי טובה שהוא יכול .

לאחר מכן - תוכל לשחק ככל שתרצה .

מגברים נמדדים שטוחים

נגנים נמדדים שטוחים

חדרים צריכים גם להימדד שטוחים ( ללא גרף מטרה - שהוא כמובן חובה ולא שטוח אך נשלט )



אף מערכת בחדר לא צריכה להימדד עם הרים וגבעות . זה לא רפרנס שלי או של טרינוב .

זה מה שצריך כדי להיות נאמן לסיגנל.



לאחר מכן - שחק עם מה שתרצה .

אולי אתה אוהב לדוגמה הגברה מנורתית old school - עם דיליי רציני בבאס כתוצאה מעקבות נמוכות וכו …..( לא כל מגברי המנורות כך - זה עולם שלם - אבל הרוב כן )

זה כבר עניין שלך.

יש כאלה שאוהבים את זה לדוגמה - קוראים לזה באס מלווה או חום או מה שלא תרצה .

לא מתווכח על זה .

אבל רפרנס יש אחד .
 

Juiced

חבר משקיען
הודעות
1,087
מעורבות
358
נקודות
83
*כשרשמתי "מקור" - התכוונתי כ dac
"לא אוהב את הצליל של ה Trinnov כ dac! .. "

הטרינוב בא לתקן בעיה - את הבעיה הגדולה ביותר .

הטרינןב לא קבע את הרפרנס - המחקרים והתעשיה קבעו אותם .
הטרינוב מתיישר אליה בצורה הכי טובה שהוא יכול .
אולי תעשיית הקולנוע והקולנוע הבייתי, הוא סה"כ פרוססור אחרי הכל.

למה במערכות stereo קיצוניות בעולם לא רואים אותו או עושים בו שימוש?
יותר מי זה, למה במערכות stereo קיצוניות לא משתמשים ב DSP בשביל RC?

יש על זה דיון דיי ארוך פה
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
*כשרשמתי "מקור" - התכוונתי כ dac
"לא אוהב את הצליל של ה Trinnov כ dac! .. "


אולי תעשיית הקולנוע והקולנוע הבייתי, הוא סה"כ פרוססור אחרי הכל.

למה במערכות stereo קיצוניות בעולם לא רואים אותו או עושים בו שימוש?
יותר מי זה, למה במערכות stereo קיצוניות לא משתמשים ב DSP בשביל RC?

יש על זה דיון דיי ארוך פה
הסיבה מאוד פשוטה - ידע .
חסר ידע .

דווקא אנשי קולנוע באופן כללי מאוד מבינים - טכנית / אקוסטית וכו .
מאוד קשה לבנות מערכות קולנוע ברמה שתתפר ממש טוב .

אתה מבין שאת המוזיקה שלך שאתה שומע במערכות סטריאו קיצונית עושים עם RC ?

מה זה מערכת סטריאו קיצונית בבית ?
מערכת יקרה ?
כי נראה שזה מה שקובע ברוב המקרים .
עבורי היא מערכת יקרה ופה זה נגמר .

יש הרבה אנשים בסטריאו שכן משתמשים ב RC .
גם בארץ .

גם סאבים אגב, קשה לאנשי סטריאו לאכול - וזה מתחיל להיכנס חזק מאוד .גם בתערוכות של חברות מאוד ״ פיורסטיות ״.

אני מאמין שזה לא נכנס עד כה להרבה מערכות סטריאו היא - ידע .
קשה לשלב סאב .
זה לא מוצר שמושלח למערכת ופה זה נגמר .צריך ידע כדי שזה יעבוד ויתפר טוב .


למה בסטריאו לא בוחרים מגבר שאמור לעבוד טוב עם פרה ברמה החשמלית - וענייני גיין נשמע כמו סיפור מהחלל החיצון - ידע .

מאוד פשוט .

מה עוד ?
 

RB68

חבר משקיען
הודעות
716
מעורבות
587
נקודות
93
יותר מי זה, למה במערכות stereo קיצוניות לא משתמשים ב DSP בשביל RC?
בחירת מילים מעניינת, שאולי מסגירה את התשובה: כי הן מכוונות להיות "קיצוניות" יותר מאשר פשוט "טובות" (ואני לא טוען שהן לא יכולות להיות גם טובות על הדרך, אולי).
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור