חדש מהתנור פורנו לפני השינה


kyroz

חבר משקיען
הודעות
861
מעורבות
51
נקודות
28
וואלה בכיף אבוא, הייתי מזמין אותך - אבל באמת שתשמע הדהודים אז נמתין עם זה עד הוילונות והשטיח :)
 

efi1965

כתב האתר בצפון
צוות האתר
הודעות
1,506
מעורבות
407
נקודות
83
נבו, ההשואה תמיד למחירים דומים, אף אחד לא משווה רמקול של 20K לרמקול של 50 ויותר. גם במבחני השוואות בין רמקולים יש קבוצות מחירים.
אני חוזר ואומר וגם עומד על כך - ה D2 הוא אחד המוניטורים הטובים שיש למחירו !!!
חוץ מזה להחליט שכולם טועים בגלל גודל הסלון ורק אתה לו ............נו זה יעבור לך עם הגיל ........... :)
ואם לא אז אתה בבעיה קשה.
 

kyroz

חבר משקיען
הודעות
861
מעורבות
51
נקודות
28
נבו, ההשואה תמיד למחירים דומים, אף אחד לא משווה רמקול של 20K לרמקול של 50 ויותר. גם במבחני השוואות בין רמקולים יש קבוצות מחירים.
אני חוזר ואומר וגם עומד על כך - ה D2 הוא אחד המוניטורים הטובים שיש למחירו !!!
חוץ מזה להחליט שכולם טועים בגלל גודל הסלון ורק אתה לו ............נו זה יעבור לך עם הגיל ........... :)
ואם לא אז אתה בבעיה קשה.

מה אני אגיד לכם.... כולם כאן ריגשי,
הרי ברור שכל מה שנרשם בפורום אלו דיעות של אנשים, מה העניין?

ודאי שאני בבעיה קשה
 

efi1965

כתב האתר בצפון
צוות האתר
הודעות
1,506
מעורבות
407
נקודות
83
במקרה הזה לא דעות של אנשים אלא דעות של סוקרים, הם מכירים יותר משנינו מוניטורים.
אין כאן שום עניין של ריגשי, אני לא נקשר לחפצים גם לא לרמקולים ...........:)
אחרת לא הייתי מחליף.
 

kyroz

חבר משקיען
הודעות
861
מעורבות
51
נקודות
28
במקרה הזה לא דעות של אנשים אלא דעות של סוקרים, הם מכירים יותר משנינו מוניטורים.
אין כאן שום עניין של ריגשי, אני לא נקשר לחפצים גם לא לרמקולים ...........:)
אחרת לא הייתי מחליף.

הבעיה היא שהמחיר של ה-D2 לא כזה נמוך. אם מה שאני רואה ברשת נכון, המחיר הסופי יהיה סביבות ה13-14 לחדש (תקן אותי אם אני טועה), זה בכלל לא מחיר נמוך למוניטור, אם כבר מחיר נמוך, אז שמעתי בעבר מדפי של TRIANGLE (לדעתי הזול ביותר', comet או משהו דומה) שהפתיע מאוד

בכללי, כל הפרואקים ששמעתי טובים, אבל זה בערך מסתיים בזה, אין יציאות מטורפות או סאונד שלא תשכח לעולם... יונדאי בקיצור
 

efi1965

כתב האתר בצפון
צוות האתר
הודעות
1,506
מעורבות
407
נקודות
83
המחיר שלהם מוגזם לכל הדעות, מתומחר גרוע בארץ. לגבי יונדאי קצת נסחפת הייתי אומר במיוחד שאתה מדבר על כל הפרואקים. מדובר באחת החברות הטובות ובוודאי שלא הבינוניות ומטה.
 

גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,299
מעורבות
1,261
נקודות
113
במקרה הזה לא דעות של אנשים אלא דעות של סוקרים, הם מכירים יותר משנינו מוניטורים.
אין כאן שום עניין של ריגשי, אני לא נקשר לחפצים גם לא לרמקולים ...........:)
אחרת לא הייתי מחליף.

אז אני כוסית! אני ועוד איך נקשר לציוד שלי...
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
נבו. אני חולק עלייך לחלוטין.
רמקול מוניטור הוא פשרה נקודה! הוא פשרה בגלל מימדי החלל, תקציב, אישור האישה להכנסת בהמה גדולה.
רמקול רצפה איכותי פול ריינג׳ יעשה כמה דברים חשובים טוב יותר מכל מוניטור קטן מימדים ומוגבל פיסיקלית, איות ויחידה אחת אחראית על רוב המידע החשוב במוסיקה.

נגן פעם אחת תזמורת סימפונית על הפוקל שלך. זה ישמע נהדר יחסית למוניטור אבל רחוק שנות אור מאיך שתזמורת אמורה להישמע. מדוע? משום שהוא פשוט לא מסוגל לעשות זאת. הוא קטן מידי, אינו מסוגל להכיל 120 נגנים מבלי שיקרוס ומה לעשות, נפח התיבה גם כן משחק כאן. במקרה של הדיאבלו יש קצת חוסר בעניין הזה.

גם בשביל לרדת נמוך מאוד ונכון מאוד אתה זקוק לאחד מהבאים.
1- תיבה גדולה
2- יחידות גדולות

בדיאבלו יחידה אחת קטנה וכך גם התיבה. לכן, מכיוון שהוא אינו רמקול פול ריינג׳, הרבה ממה שמתרחש באולם הקונצרטים לא יכול לעבור דרך הרמקול הזה.

הבחירה ברמקול רצפה גם לסלון ממוצע היא אינה טעות. ברוב המקרים הפוך. בסלון 4 על 4 אתה יכול בקלות להכניס טידל פיאנו, מג׳יקו s1, או את הקיפוד. אתה גם יכול בקלות להכניס את הרצפתי הקטן של הנסן, או איזה lv אודיטוריום. כל אלה ישחזרו מוסיקה מורכבת טוב יותר מרובם המוחלט של המוניטורים (להוציא את האסקלנטה).

במילים אחרות.
מוניטור הוא פשרה שעדיף להתפשר עליה בהנתן תקציב מוגבל, סלון קטן וסגנונות מוסיקה שאינם דורשים אנרגיה שיגרמו לו לקרוס.
 

kyroz

חבר משקיען
הודעות
861
מעורבות
51
נקודות
28
נבו. אני חולק עלייך לחלוטין.
רמקול מוניטור הוא פשרה נקודה! הוא פשרה בגלל מימדי החלל, תקציב, אישור האישה להכנסת בהמה גדולה.
רמקול רצפה איכותי פול ריינג׳ יעשה כמה דברים חשובים טוב יותר מכל מוניטור קטן מימדים ומוגבל פיסיקלית, איות ויחידה אחת אחראית על רוב המידע החשוב במוסיקה.

נגן פעם אחת תזמורת סימפונית על הפוקל שלך. זה ישמע נהדר יחסית למוניטור אבל רחוק שנות אור מאיך שתזמורת אמורה להישמע. מדוע? משום שהוא פשוט לא מסוגל לעשות זאת. הוא קטן מידי, אינו מסוגל להכיל 120 נגנים מבלי שיקרוס ומה לעשות, נפח התיבה גם כן משחק כאן. במקרה של הדיאבלו יש קצת חוסר בעניין הזה.

גם בשביל לרדת נמוך מאוד ונכון מאוד אתה זקוק לאחד מהבאים.
1- תיבה גדולה
2- יחידות גדולות

בדיאבלו יחידה אחת קטנה וכך גם התיבה. לכן, מכיוון שהוא אינו רמקול פול ריינג׳, הרבה ממה שמתרחש באולם הקונצרטים לא יכול לעבור דרך הרמקול הזה.

הבחירה ברמקול רצפה גם לסלון ממוצע היא אינה טעות. ברוב המקרים הפוך. בסלון 4 על 4 אתה יכול בקלות להכניס טידל פיאנו, מג׳יקו s1, או את הקיפוד. אתה גם יכול בקלות להכניס את הרצפתי הקטן של הנסן, או איזה lv אודיטוריום. כל אלה ישחזרו מוסיקה מורכבת טוב יותר מרובם המוחלט של המוניטורים (להוציא את האסקלנטה).

במילים אחרות.
מוניטור הוא פשרה שעדיף להתפשר עליה בהנתן תקציב מוגבל, סלון קטן וסגנונות מוסיקה שאינם דורשים אנרגיה שיגרמו לו לקרוס.

ברור שמדפי זו פשרה, אבל מה לעשות שצריך להיות ריאליים, כבר ביקרתי בסלונים שהרמקולים היו גדולים עליהם בהרבה, והתוצאה הייתה פשוט נוראית, לרמקול אין לאן לזוז ולאן להתפתח.

יש מדפיים ויש מדפיים.

כן, הגודל קובע, אבל תלוי הרבה במה שיש מסביב לרמקול...
יהיה קשה הרבה יותר לשחק עם רצפתי מאשר עם מוניטור או מוניטור+סאב.

להשוות את הדיאבלו (שלי בכלל מיקרו, דור קודם- אותו מיד וטוויטר בריליום מדור אחד אחורה) לLV אודיטוריום....
מה אני אגיד לך..... כנראה שאנחנו לא על אותה פאזה.

אגב, בכל אופן הסגנונות שאני שומע (כל דבר חוץ מקלאסי) לא היה אפילו זכר לקריסה או עיוות או משהו שקרוב לזה, גם בווליומים 'לא שמיעים', כמה מהקטעים שבדקתי היו מ"החומה" של פינק פלויד - בעיקר הטראקים הראשונים ששם לקראת הסוף מתחיל עומס.

עזוב, זה סתם נראה שאני מנסה למכור מדפיים, אני רכשתי מדפי כי זה הדבר הכי טוב שיכולתי לייבא מבלי לגמור על עצמי במשלוח ובמכס, מה גם שאם אנשים יבדקו לעומק - יראו שעדיף מדפי מסדרה גבוהה מאשר רצפתי מסדרה נמוכה יותר, כך זה לפחות בחברות שהסדרה הגבוהה שלהן מכבדת את עצמה.
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,917
מעורבות
865
נקודות
113
נמר, כפרות, ואני חולק עליך, לפחות על חלק מהדברים
זה נכון שרצפתי טוב יכול לתת יותר ממוניטור טוב. נו, מה חדש?
אבל אם אני מבין נכון זו לא הייתה הנקודה של נבו.
הנקודה היא- שבסלון קטן ובתקציב נתון ובדכ' די מוגבל הרבה-הרבה פעמים מוניטור יתן חבילה יותר איכותית מרמקול רצפתי באותו המחיר. וכאן כבר יש נקודה רצינית להתייחסות.
רמקול רצפתי זול - שיעלה כמו מוניטור לצורך הדוגמא, לא יכניס לך הבייתה בכזו קלות תזמורת סימפונית של 120 נגנים. את מה שהוא יעשה, סביר שיעשה פחות טוב ממוניטור באותו מחיר, כי מן הסתם השקיעו בו פחות.
הרווח ליצרן צריך להשאר אותו הרווח לפחות (אם לא יותר כי זה הרי רמקול "גדול").
התיבה צריכה להיות יותר גדולה, אז חוסכים בה.
שמו אולי יותר אלמנטים -אז חוסכים גם בהם, וכך הלאה.
כל רמקול הוא פשרה. כל רמקול יכול לעמוד מול רמקול יותר יקר, יותר מושקע, יותר מתאים לחלל הספציפי. אבל מי שבוחר בטידאל פיאנו לא שם מולו מוניטור.
אני מניח שכשנבו התייחס לדברים הוא התכוון למי שחי בסלון קטן וצפוף, שקשה מאוד להרחיק בו את הרמקול מהקירות, כשהמרחק לנקודת ההאזנה יכול להיות 2 מטר פלוס מינוס, ובכל הבוחלטריה הזו יש גם מזנון, מסך גדול, שולחן סלון, אולי צעצועים של הילדים ומי יודע מה עוד.
האמת שאלו היו הסלונים הנפוצים בארץ עד לפני מס' שנים. הם רבים גם היום, אבל בינתיים הדירות גדלו משמעותית והרבה חבר'ה עברול גור בבתים פרטיים שם הסלון הכפיל, שילש ואך הרביע את גודלו.
אבל שים בסלון הקטן ההוא של הזוג הצעיר (והתפרן) זוג רצפתיים שעולים 8000 ש"ח או זוג מוניטורים במחיר דומה, ואז אני בטוח שתסכים איתי שהמוניטורים פשוט ישמעו יותר טוב. לכך הם הרי נועדו.
זה שרבים יעדיפו רצפתיים, ואולי גם יקנו אותם בשקם אלקטריק, זה רק אומר שחשוב להם לקבל "הרבה רמקול" זה בכלל לא אומר שהם קנו רמקול טוב יותר ממוניטור איכותי במחיר דומה.
יצא לי לשמוע כמה מערכות מוקפדות, עם מוניטורים והגברות stae of the art בחדרים קטנים והתוצאה הייתה מעולה. בהרבה מדינות באירופה אגב, זה מאוד מקובל.
 

efi1965

כתב האתר בצפון
צוות האתר
הודעות
1,506
מעורבות
407
נקודות
83
זה לא נראה שאתה מנסה למכור מדפיים אלא רק שאתה מאוהב בשלך ............:)
אבל זו זכות להיות מודע גם לחסרונות ועושה רושם שקשה לך עם זה.

דוגמה מצויינת עכשיו מה שקורה אצלי בחדר. פחדתי להכניס רמקולים גדולים ( 110 ס"מ) ומעל 50 ק"ג.
אבל קיבלתי בדיוק מה שהיה חסר לי - סאונד גדול ונפח שעד עכשיו רק שמעתי שקיים דבר כזה.
וזה בחדר של 10 ממ"ר. אז תפיסת המוניטור/רמקול רצפתי פשוט קורסת פה מבחינת גודל הסלון הישראלי.
 

efi1965

כתב האתר בצפון
צוות האתר
הודעות
1,506
מעורבות
407
נקודות
83
אז אני כוסית! אני ועוד איך נקשר לציוד שלי...

עזוב אתה כוסית גם בלי להקשר לציוד .............:)
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,917
מעורבות
865
נקודות
113
זה לא נראה שאתה מנסה למכור מדפיים אלא רק שאתה מאוהב בשלך ............:)
אבל זו זכות להיות מודע גם לחסרונות ועושה רושם שקשה לך עם זה.

דוגמה מצויינת עכשיו מה שקורה אצלי בחדר. פחדתי להכניס רמקולים גדולים ( 110 ס"מ) ומעל 50 ק"ג.
אבל קיבלתי בדיוק מה שהיה חסר לי - סאונד גדול ונפח שעד עכשיו רק שמעתי שקיים דבר כזה.
וזה בחדר של 10 ממ"ר. אז תפיסת המוניטור/רמקול רצפתי פשוט קורסת פה מבחינת גודל הסלון הישראלי.

"התפיסה קורסת" בגלל שאתה מרגיש שקיבלת סאונד גדול ונפח שלא הכרת בסלון של 10 מ"ר?
לא מכיר אותך, ובאמת בלי לפגוע חס וחלילה, האם בכל פעם שמישהו מגיע עם טענה שאצלו משהו כן עובד "נכון" לדעתו, המשמעות היא שהטענה הנגדית הנטענת אינה נכונה? אתה יודע כמה פעמים שמעתי מאנשים על מגבר 'מדהים', רמקול 'פצצות', ושאצלהם שומעים 'כמו באולם קונצרטים', וכששמעתי חשבתי שאני מת מבושה? באמת לא אומר ולא חושב לרגע שזה המקרה אצלך! אבל, בנאדם, זה שאתה מרגיש שמשהו אצלך עובד, לא אומר דבר וחצי דבר על "התפיסה". לך יש את הנסיון המכובד שלך, ולאחרים את הנסיון המכובד שלהם. לא יודע כמה מנוניטורים ובאיזו איכות שמעת אצלך, עם כמה ואיזה סטים של הגברות ניסית אותם (אני מקווה שהרבה סטים שונים שנתנו לך פרמטרים להשוואה) ולכמה רמקולים רצפתיים השווית את הסטים האלה.

נמר, הנה רעיון למפגש או סתם מבחן מעניין: אותו חדר (קטן), עם שני סטים של רמקולים במחיר דומה - מוניטורים ורצפתיים. הגברה מצויינת שיושבת טוב על שניהם. אותו מקור וכבילה כמובן. השוואה מעניינת. עשיתי המון פעמים בעבר הרחוק. אשמח לעשות שוב, איתך.
 

efi1965

כתב האתר בצפון
צוות האתר
הודעות
1,506
מעורבות
407
נקודות
83
מדובר על התפיסה שאי אפשר להכניס רצפתיים גדולים לחדר קטן. זה מה שנטען ואין קשר לתוצאה שקיבלתי. העובדה היא שכן ניתן. נראה לי שלקחת את זה לכיוון הלא נכון. חלק גדול מחדרי ההשמעה אצל היבואנים קטן יותר מסלון ממוצע ועדיין אפשר לשמוע את ההבדל בין מדפיים לריצפתיים באיכות דומה. וכן במקרה יש לי השוואה בין שני דגמים דומים של פרואק שבהחלט הרצפתי עולה על המדפי גם בסלון קטן ואני מדבר על הD18. לעומת ה D2.
 

shushu

חבר משקיען
הודעות
1,344
מעורבות
852
נקודות
113
ברור שמדפי זו פשרה, אבל מה לעשות שצריך להיות ריאליים, כבר ביקרתי בסלונים שהרמקולים היו גדולים עליהם בהרבה, והתוצאה הייתה פשוט נוראית, לרמקול אין לאן לזוז ולאן להתפתח.

יש מדפיים ויש מדפיים.

כן, הגודל קובע, אבל תלוי הרבה במה שיש מסביב לרמקול...
יהיה קשה הרבה יותר לשחק עם רצפתי מאשר עם מוניטור או מוניטור+סאב.

להשוות את הדיאבלו (שלי בכלל מיקרו, דור קודם- אותו מיד וטוויטר בריליום מדור אחד אחורה) לLV אודיטוריום....
מה אני אגיד לך..... כנראה שאנחנו לא על אותה פאזה.

אגב, בכל אופן הסגנונות שאני שומע (כל דבר חוץ מקלאסי) לא היה אפילו זכר לקריסה או עיוות או משהו שקרוב לזה, גם בווליומים 'לא שמיעים', כמה מהקטעים שבדקתי היו מ"החומה" של פינק פלויד - בעיקר הטראקים הראשונים ששם לקראת הסוף מתחיל עומס.

עזוב, זה סתם נראה שאני מנסה למכור מדפיים, אני רכשתי מדפי כי זה הדבר הכי טוב שיכולתי לייבא מבלי לגמור על עצמי במשלוח ובמכס, מה גם שאם אנשים יבדקו לעומק - יראו שעדיף מדפי מסדרה גבוהה מאשר רצפתי מסדרה נמוכה יותר, כך זה לפחות בחברות שהסדרה הגבוהה שלהן מכבדת את עצמה.

הי נבו

אני דווקא מעדיף את ה 1028be מאשר הדיאבלו והמיקרו, למרות שהם אולי קצת פחות מפורטים, לטעמי הם יותר מאוזנים ולא דורשים את בילבול המוח של שילוב סאב.

בכלל לדבר על רמקולים ללא ההקשר לשאר המערכת זה לא ממש מחזיק מים. אצלי עברו דיי הרבה אלקטרוניקות, ממגברים קדמים ומקורות. הרמקולים בתכלס נשמעים ממש שונה כתלות באלקטרוניקה.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
ברור שמדפי זו פשרה, אבל מה לעשות שצריך להיות ריאליים, כבר ביקרתי בסלונים שהרמקולים היו גדולים עליהם בהרבה, והתוצאה הייתה פשוט נוראית, לרמקול אין לאן לזוז ולאן להתפתח.

זה לא קשור למדפי או רצפתי. ישנם רצפתיים שמתנהגים כמו מוניטורים מבחינת התאמה לחללים אך עם נפח כפול בליטרים. זה מורגש בצליל. טוטם למשל, הוא דוגמא מעולה לכך.

יש מדפיים ויש מדפיים.

ציינתי זאת ונתתי דוגמא על האסקלנטה. יש גם דומים לו.

כן, הגודל קובע, אבל תלוי הרבה במה שיש מסביב לרמקול...
יהיה קשה הרבה יותר לשחק עם רצפתי מאשר עם מוניטור או מוניטור+סאב.

זה תמיד תלוי במה שמסביב. והרבה יותר קשה לשחק עם מוניטור וסאב מאשר רמקול רצפה. למה אני חושב כך? כי ניסיתי ואני מכיר את זה.
להשוות את הדיאבלו (שלי בכלל מיקרו, דור קודם- אותו מיד וטוויטר בריליום מדור אחד אחורה) לLV אודיטוריום....
מה אני אגיד לך..... כנראה שאנחנו לא על אותה פאזה.

אתה פשוט לא מבין על מה אני מדבר מאחר וטענת שאתה לא שומע מוסיקה קלאסית. אם היית שומע מוסיקה קלאסית סימפונית אז היית מעדיף את ה-lv. מדוע אני חושב כך? משום שהשוואתי. ולגבי ה״אותה פאזה״ - אני יודע. אנחנו בהחלט לא באותה פאזה.

אגב, בכל אופן הסגנונות שאני שומע (כל דבר חוץ מקלאסי) לא היה אפילו זכר לקריסה או עיוות או משהו שקרוב לזה, גם בווליומים 'לא שמיעים', כמה מהקטעים שבדקתי היו מ"החומה" של פינק פלויד - בעיקר הטראקים הראשונים ששם לקראת הסוף מתחיל עומס.

בחומה של פינק פלוייד כמעט הרסתי את היחידה של הדיאבלו אוטופיה במהלך המבחן שעשיתי לו. ולמה זה קרה? משום ששכחתי לרגע שאני בוחן מוניטור. שנית - החומה היא אינה אתגר אם אתה לא ״דוחף״ ווליום מעבר למה שהרמקול מסוגל. הראשונה של מאלר תגרום לדיאבלו להישמע מתאמץ והוא בהחלט יקרוס. ה-lv למשל (סתם דוגמא כן?) לא יקרוס.

עזוב, זה סתם נראה שאני מנסה למכור מדפיים, אני רכשתי מדפי כי זה הדבר הכי טוב שיכולתי לייבא מבלי לגמור על עצמי במשלוח ובמכס, מה גם שאם אנשים יבדקו לעומק - יראו שעדיף מדפי מסדרה גבוהה מאשר רצפתי מסדרה נמוכה יותר, כך זה לפחות בחברות שהסדרה הגבוהה שלהן מכבדת את עצמה.

זה לא נראה כמו כלום. מה שרכשת רכשת ואני שמח שטוב לך עם זה. יחד עם זאת יש להכיר במגבלות של הרמקול שאתה משתמש בו אחרת הוא פשוט ישמע פחות טוב. המגבלה של יחידה אחת קטנה שאמורה להעביר לך את מה שרצוי שיעשו כמה - היא מגבלה בלי קשר לגודל החלל. כמובן שרצוי להתאים את הרמקול לחלל אבל כבר טענתי שחלל של 4 על 4 מסתדר עם רמקול רצפה קטן/בינוני בקלות. זה בתנאי שיודעים מה עושים. ואם אנשים יבדקו לעומק הם ירכשו רמקול על פי סגנונות המוסיקה, הרגלי האזנה וגודל החלל. הרמקול שלך בחלל גדול לא יעביר שום יתרון על רמקול רצפה מסדרה אחת למטה. מדוע? משום שעם פיסיקה לא משחקים. באותה מידה שאתה תזרק מהנתיב ברגע שתעבור מהירות מסויימת בסיבוב. לאיכות הרכב יש משמעות, גם לנהג, אבל מה לעשות שהפיסיקה בסוף תמיד מנצחת.
 

kyroz

חבר משקיען
הודעות
861
מעורבות
51
נקודות
28
כמעט הרסת דיאבלו אוטופיה עם החומה של פינק פלויד? :מבולבל:
תרשום הודעה לפוקאל העולמית שכמעט הרסת מוניטור מהסדרה הכי גבוהה שלהם עם אחד מהאלבומים הנפוצים בעולם, זה נחמד :בעד: האמת, קצת מעלה גיחוך ותהיה, אבל אעצור כאן ואתן לכם להמשיך...

נתראה בשדרוג הבא :בעד:
 

Adiel

אוהב את התחום
הודעות
178
מעורבות
52
נקודות
28
יש נושא שהרבה אנשים לא מודעים אליו זה הגודל.
גודל של במה, נפח, מרווח נשימה. כשעומדים מולך זוג פרואקים 3.8 ומנגנים את החומה אתה מקבל עומק וגודל שלא קיימים בשום מוניטורים. בד"כ מה שקורה במוניטורים איכותיים זה שהדרייברים הם מאוד מאוד מושקעים, אתה שומע פירוט, גבוהים קריסטלים (מזוייפים בדרך כלל אבל זה כבר לפתוח דיון אחר), אבל אין גודל. אין הרגשה שאתה במופע חי, שקבוצת הצ'לו בפתיחה של השנייה של מאהלר היא אכן קבוצה, וכשהתוף מכה בעוצמה בפנטסטית של ברליוז הכל מתפרק. אי אפשר לנצח את הפיזיקה. רמקול גדול וטוב ייתן 2 דברים שהקטן לעולם לא ייתן: 1. גודל. 2. רוגע.
מבחינת גודל, מי שלא שמע מה דרייבר של 15 אינץ' יודע לעשות לא יכול בכלל להביע דעה.
ולמה אתם חושבים שרוב כתבי הסטריאו העריכו בזמנו את הquad 57? לא רק בגלל המיד הנפלא, תחשבו רגע על רמקול אלקטרוסטטי. יחידת בס ברמקול כזה היא יותר גדולה מכל האלמנטים ביחד ברמקול סטנדרטי (גם ההכי גדולים מבינהם). עם ה quad והגברה מתאימה מקבלים גודל עצום, גודל אמיתי של הכלים. אני בספק אם מישהו מבחין בהבדל בגודל בין ויולה וצ'לו במוזיקה קאמרית באמצעות זוג מוניטורים, ההבדל בגודל הוא שמיע ומובהק עם רמקול גדול, כמו במציאות, במוסיקה חיה.

רוב המוניטורים שאני מכיר הם במקרה הטוב ציף-ציף, ואם נפלתי על אחד קצת יותר טוב הוא קורס בקונצ'רטו לכינור.
כמובן שיש כמה פנינים כמו הפרואק response 1sc עם יחידה מקרבון.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
כמעט הרסת דיאבלו אוטופיה עם החומה של פינק פלויד? :מבולבל:
תרשום הודעה לפוקאל העולמית שכמעט הרסת מוניטור מהסדרה הכי גבוהה שלהם עם אחד מהאלבומים הנפוצים בעולם, זה נחמד :בעד: האמת, קצת מעלה גיחוך ותהיה, אבל אעצור כאן ואתן לכם להמשיך...

נתראה בשדרוג הבא :בעד:


אל תהיה יהיר נבו.

1- כן. כתבתי במדויק שכמעט הרסתי יחידה של דיאבלו. סך הכל יחידת 6 וחצי אינטש אחת שאמורה לעשות הכל. ואיך זה קורה? זה קורה משום שאתה רגיל לרמקול גדול שיודע לנגן בקול רם. האליקופטר פיתה אותי להגביר. הרמקול לא עמד במכת הבס הראשונה ופשוט חירחר. זה בסדר, הוא חזר לעצמו יחסית מהר. זה מה שקורה שרמקול מוניטור קטן מנוהל על ידי נלסון פס 350.5. צריך להיות זהירים. אם היה שם רמקול רצפה עם יחידת בס יעודית, זה לא היה מתרחש. מה לעשות, זה המצב. אבל שוב, נראה על פי התגובות שלך שאתה פשוט לא מכיר את זה. העולם האודיופילי שלך קבור בתוך מוניטור עם יחידה קטנה.

2- מה לתפוצת אלבום ליכולת של רמקול לשחזר אותו או לא לקרוס בו. אני מקווה שזה היה בבדיחות הדעת ולא חלילה באמת משהו שאני אמור להתייחס אליו ברצינות.

3- גיחוך זה טוב. תהיה? וואלה? כאחד שעובד עם מערכות pa בגודל של הבניין שאתה גר בו, ראיתי לא פעם ולא פעמיים יחידות בס של 24 אינטש קורסות. וזה עם כל הכבוד לפוקאל הללו שהם מעולים. אבל עדיין. רמקול קטן, וככזה הוא מוגבל. ביום שתשמע את החומה על רמקול פול ריינג׳ רצפתי גדול, אתה תבין שעד היום שמעת אולי את המעקה. חומה כרגע לא יכולה להיות מרמקול כזה.

ואידך זיל גמור.
 

efi1965

כתב האתר בצפון
צוות האתר
הודעות
1,506
מעורבות
407
נקודות
83
יש נושא שהרבה אנשים לא מודעים אליו זה הגודל.
גודל של במה, נפח, מרווח נשימה. כשעומדים מולך זוג פרואקים 3.8 ומנגנים את החומה אתה מקבל עומק וגודל שלא קיימים בשום מוניטורים. בד"כ מה שקורה במוניטורים איכותיים זה שהדרייברים הם מאוד מאוד מושקעים, אתה שומע פירוט, גבוהים קריסטלים (מזוייפים בדרך כלל אבל זה כבר לפתוח דיון אחר), אבל אין גודל. אין הרגשה שאתה במופע חי, שקבוצת הצ'לו בפתיחה של השנייה של מאהלר היא אכן קבוצה, וכשהתוף מכה בעוצמה בפנטסטית של ברליוז הכל מתפרק. אי אפשר לנצח את הפיזיקה. רמקול גדול וטוב ייתן 2 דברים שהקטן לעולם לא ייתן: 1. גודל. 2. רוגע.
מבחינת גודל, מי שלא שמע מה דרייבר של 15 אינץ' יודע לעשות לא יכול בכלל להביע דעה.
ולמה אתם חושבים שרוב כתבי הסטריאו העריכו בזמנו את הquad 57? לא רק בגלל המיד הנפלא, תחשבו רגע על רמקול אלקטרוסטטי. יחידת בס ברמקול כזה היא יותר גדולה מכל האלמנטים ביחד ברמקול סטנדרטי (גם ההכי גדולים מבינהם). עם ה quad והגברה מתאימה מקבלים גודל עצום, גודל אמיתי של הכלים. אני בספק אם מישהו מבחין בהבדל בגודל בין ויולה וצ'לו במוזיקה קאמרית באמצעות זוג מוניטורים, ההבדל בגודל הוא שמיע ומובהק עם רמקול גדול, כמו במציאות, במוסיקה חיה.

רוב המוניטורים שאני מכיר הם במקרה הטוב ציף-ציף, ואם נפלתי על אחד קצת יותר טוב הוא קורס בקונצ'רטו לכינור.
כמובן שיש כמה פנינים כמו הפרואק response 1sc עם יחידה מקרבון.

בדיוק מה שאני מרגיש עכשיו, קלעת בול: גודל ורוגע ולא על חשבון האיכות.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור