נבו, ההשואה תמיד למחירים דומים, אף אחד לא משווה רמקול של 20K לרמקול של 50 ויותר. גם במבחני השוואות בין רמקולים יש קבוצות מחירים.
אני חוזר ואומר וגם עומד על כך - ה D2 הוא אחד המוניטורים הטובים שיש למחירו !!!
חוץ מזה להחליט שכולם טועים בגלל גודל הסלון ורק אתה לו ............נו זה יעבור לך עם הגיל ...........
ואם לא אז אתה בבעיה קשה.
במקרה הזה לא דעות של אנשים אלא דעות של סוקרים, הם מכירים יותר משנינו מוניטורים.
אין כאן שום עניין של ריגשי, אני לא נקשר לחפצים גם לא לרמקולים ...........
אחרת לא הייתי מחליף.
במקרה הזה לא דעות של אנשים אלא דעות של סוקרים, הם מכירים יותר משנינו מוניטורים.
אין כאן שום עניין של ריגשי, אני לא נקשר לחפצים גם לא לרמקולים ...........
אחרת לא הייתי מחליף.
נבו. אני חולק עלייך לחלוטין.
רמקול מוניטור הוא פשרה נקודה! הוא פשרה בגלל מימדי החלל, תקציב, אישור האישה להכנסת בהמה גדולה.
רמקול רצפה איכותי פול ריינג׳ יעשה כמה דברים חשובים טוב יותר מכל מוניטור קטן מימדים ומוגבל פיסיקלית, איות ויחידה אחת אחראית על רוב המידע החשוב במוסיקה.
נגן פעם אחת תזמורת סימפונית על הפוקל שלך. זה ישמע נהדר יחסית למוניטור אבל רחוק שנות אור מאיך שתזמורת אמורה להישמע. מדוע? משום שהוא פשוט לא מסוגל לעשות זאת. הוא קטן מידי, אינו מסוגל להכיל 120 נגנים מבלי שיקרוס ומה לעשות, נפח התיבה גם כן משחק כאן. במקרה של הדיאבלו יש קצת חוסר בעניין הזה.
גם בשביל לרדת נמוך מאוד ונכון מאוד אתה זקוק לאחד מהבאים.
1- תיבה גדולה
2- יחידות גדולות
בדיאבלו יחידה אחת קטנה וכך גם התיבה. לכן, מכיוון שהוא אינו רמקול פול ריינג׳, הרבה ממה שמתרחש באולם הקונצרטים לא יכול לעבור דרך הרמקול הזה.
הבחירה ברמקול רצפה גם לסלון ממוצע היא אינה טעות. ברוב המקרים הפוך. בסלון 4 על 4 אתה יכול בקלות להכניס טידל פיאנו, מג׳יקו s1, או את הקיפוד. אתה גם יכול בקלות להכניס את הרצפתי הקטן של הנסן, או איזה lv אודיטוריום. כל אלה ישחזרו מוסיקה מורכבת טוב יותר מרובם המוחלט של המוניטורים (להוציא את האסקלנטה).
במילים אחרות.
מוניטור הוא פשרה שעדיף להתפשר עליה בהנתן תקציב מוגבל, סלון קטן וסגנונות מוסיקה שאינם דורשים אנרגיה שיגרמו לו לקרוס.
אז אני כוסית! אני ועוד איך נקשר לציוד שלי...
זה לא נראה שאתה מנסה למכור מדפיים אלא רק שאתה מאוהב בשלך ............
אבל זו זכות להיות מודע גם לחסרונות ועושה רושם שקשה לך עם זה.
דוגמה מצויינת עכשיו מה שקורה אצלי בחדר. פחדתי להכניס רמקולים גדולים ( 110 ס"מ) ומעל 50 ק"ג.
אבל קיבלתי בדיוק מה שהיה חסר לי - סאונד גדול ונפח שעד עכשיו רק שמעתי שקיים דבר כזה.
וזה בחדר של 10 ממ"ר. אז תפיסת המוניטור/רמקול רצפתי פשוט קורסת פה מבחינת גודל הסלון הישראלי.
ברור שמדפי זו פשרה, אבל מה לעשות שצריך להיות ריאליים, כבר ביקרתי בסלונים שהרמקולים היו גדולים עליהם בהרבה, והתוצאה הייתה פשוט נוראית, לרמקול אין לאן לזוז ולאן להתפתח.
יש מדפיים ויש מדפיים.
כן, הגודל קובע, אבל תלוי הרבה במה שיש מסביב לרמקול...
יהיה קשה הרבה יותר לשחק עם רצפתי מאשר עם מוניטור או מוניטור+סאב.
להשוות את הדיאבלו (שלי בכלל מיקרו, דור קודם- אותו מיד וטוויטר בריליום מדור אחד אחורה) לLV אודיטוריום....
מה אני אגיד לך..... כנראה שאנחנו לא על אותה פאזה.
אגב, בכל אופן הסגנונות שאני שומע (כל דבר חוץ מקלאסי) לא היה אפילו זכר לקריסה או עיוות או משהו שקרוב לזה, גם בווליומים 'לא שמיעים', כמה מהקטעים שבדקתי היו מ"החומה" של פינק פלויד - בעיקר הטראקים הראשונים ששם לקראת הסוף מתחיל עומס.
עזוב, זה סתם נראה שאני מנסה למכור מדפיים, אני רכשתי מדפי כי זה הדבר הכי טוב שיכולתי לייבא מבלי לגמור על עצמי במשלוח ובמכס, מה גם שאם אנשים יבדקו לעומק - יראו שעדיף מדפי מסדרה גבוהה מאשר רצפתי מסדרה נמוכה יותר, כך זה לפחות בחברות שהסדרה הגבוהה שלהן מכבדת את עצמה.
ברור שמדפי זו פשרה, אבל מה לעשות שצריך להיות ריאליים, כבר ביקרתי בסלונים שהרמקולים היו גדולים עליהם בהרבה, והתוצאה הייתה פשוט נוראית, לרמקול אין לאן לזוז ולאן להתפתח.
יש מדפיים ויש מדפיים.
כן, הגודל קובע, אבל תלוי הרבה במה שיש מסביב לרמקול...
יהיה קשה הרבה יותר לשחק עם רצפתי מאשר עם מוניטור או מוניטור+סאב.
להשוות את הדיאבלו (שלי בכלל מיקרו, דור קודם- אותו מיד וטוויטר בריליום מדור אחד אחורה) לLV אודיטוריום....
מה אני אגיד לך..... כנראה שאנחנו לא על אותה פאזה.
אגב, בכל אופן הסגנונות שאני שומע (כל דבר חוץ מקלאסי) לא היה אפילו זכר לקריסה או עיוות או משהו שקרוב לזה, גם בווליומים 'לא שמיעים', כמה מהקטעים שבדקתי היו מ"החומה" של פינק פלויד - בעיקר הטראקים הראשונים ששם לקראת הסוף מתחיל עומס.
עזוב, זה סתם נראה שאני מנסה למכור מדפיים, אני רכשתי מדפי כי זה הדבר הכי טוב שיכולתי לייבא מבלי לגמור על עצמי במשלוח ובמכס, מה גם שאם אנשים יבדקו לעומק - יראו שעדיף מדפי מסדרה גבוהה מאשר רצפתי מסדרה נמוכה יותר, כך זה לפחות בחברות שהסדרה הגבוהה שלהן מכבדת את עצמה.
כמעט הרסת דיאבלו אוטופיה עם החומה של פינק פלויד?
תרשום הודעה לפוקאל העולמית שכמעט הרסת מוניטור מהסדרה הכי גבוהה שלהם עם אחד מהאלבומים הנפוצים בעולם, זה נחמד האמת, קצת מעלה גיחוך ותהיה, אבל אעצור כאן ואתן לכם להמשיך...
נתראה בשדרוג הבא
יש נושא שהרבה אנשים לא מודעים אליו זה הגודל.
גודל של במה, נפח, מרווח נשימה. כשעומדים מולך זוג פרואקים 3.8 ומנגנים את החומה אתה מקבל עומק וגודל שלא קיימים בשום מוניטורים. בד"כ מה שקורה במוניטורים איכותיים זה שהדרייברים הם מאוד מאוד מושקעים, אתה שומע פירוט, גבוהים קריסטלים (מזוייפים בדרך כלל אבל זה כבר לפתוח דיון אחר), אבל אין גודל. אין הרגשה שאתה במופע חי, שקבוצת הצ'לו בפתיחה של השנייה של מאהלר היא אכן קבוצה, וכשהתוף מכה בעוצמה בפנטסטית של ברליוז הכל מתפרק. אי אפשר לנצח את הפיזיקה. רמקול גדול וטוב ייתן 2 דברים שהקטן לעולם לא ייתן: 1. גודל. 2. רוגע.
מבחינת גודל, מי שלא שמע מה דרייבר של 15 אינץ' יודע לעשות לא יכול בכלל להביע דעה.
ולמה אתם חושבים שרוב כתבי הסטריאו העריכו בזמנו את הquad 57? לא רק בגלל המיד הנפלא, תחשבו רגע על רמקול אלקטרוסטטי. יחידת בס ברמקול כזה היא יותר גדולה מכל האלמנטים ביחד ברמקול סטנדרטי (גם ההכי גדולים מבינהם). עם ה quad והגברה מתאימה מקבלים גודל עצום, גודל אמיתי של הכלים. אני בספק אם מישהו מבחין בהבדל בגודל בין ויולה וצ'לו במוזיקה קאמרית באמצעות זוג מוניטורים, ההבדל בגודל הוא שמיע ומובהק עם רמקול גדול, כמו במציאות, במוסיקה חיה.
רוב המוניטורים שאני מכיר הם במקרה הטוב ציף-ציף, ואם נפלתי על אחד קצת יותר טוב הוא קורס בקונצ'רטו לכינור.
כמובן שיש כמה פנינים כמו הפרואק response 1sc עם יחידה מקרבון.