אייווהזה אמור לדחוף אותנו כצרכנים אודיופילים אוהבי מוזיקה להתמקד בהנדסת המוצרים ולא במחירם.
אייווהזה אמור לדחוף אותנו כצרכנים אודיופילים אוהבי מוזיקה להתמקד בהנדסת המוצרים ולא במחירם.
אני אנסה להסביר לך.לא כל כך מבין על מה התלונה .
מדובר בחברות פרטיות .
לא לחם אחיד .
זכותן למכור בכמה שהן רוצות .
לא רואה הרבה פשיטות רגל .
זה שמשהו יותר יקר לא אומר שהוא יותר טוב .
אבל הוא כן מקנה לאדם הרוכש סמל סטטוס( מבחינתו ) .
לכן יש רמקולים שעולים 780,000 דולר ומעלה .
וברגע שאחת חצתה את קוו מחירים מסוים - והשניות מקבלות פניות ממיפיצים מה איתנו ?
למה אתם לא במשחק ?
אז הן נכנסות למשחק .
לא מדובר פה באודיו .
ו תכלס כפי שנאמר - יש מבחר עצום היום - במחירים שפויים - אין סוף חברות .
למה נדבקים למוצרים כאלה בטענה שהן מייצגות את השוק ?
לא מבין .
אין לי מושג על מה אתה מדבר . מתנצל .אני אנסה להסביר לך.
זוג צעיר, 2 ילדים, משכנתא, משכורות ממוצעות, ים הוצאות. מקרר עולה להם כמה אלפי שקלים, טלוויזיה גם, וכך כל יתר מוצרי האלקטרוניקה בבית.
עכשיו הם מחליטים לצ'פר את עצמם במערכת שתנעים את זמנם. כמה הם צריכים להוציא כדי להינות ממוזיקה שנשמעת "טוב" בסלון המשפחתי? במחיר של מקרר או תנור אפייה הם לא יכולים לקנות אפילו רכיב אחד, סביר. מערכת מסודרת תעלה להם לפחות כמו 4-5 ויותר מקררים או 5-6 טלוויזיות.
זה אומר שהתחום הזה מנותק מהחיים עצמם. הוא מתחבר לקבוצה שולית של מכורים ולקבוצה גדולה של עשירים.
אם אודיו איכותי עולה במכפלות ( רבות) מטלוויזיה איכותית, האודיופיליה תעלם. בסוף אנחנו מדברים על בידור ופאן, ותו לא.
ואודיופיל מהישוב, שכיר "ממוצע" שרוצה לקבל חבילה מוקפדת, לא יכול לסגור פינה בפחות מ 100 - 200 אלף ש"ח, ואנחנו יודעים שאני לא מגזים. פחות מזה (כחדש) לא נכנס ממש לקטגוריה של אודיופיליה.
העובדה שמדובר בעסקים פרטיים נכונה אבל לא רלבנטית לדיון. הדיון הוא לא על "זכותם" לתקוע מחירים, ברור שזו זכותם המלאה. הדיון הוא לאן הולך התחום כתחביב והנאה לקהל גדול ככל האפשר? אני שותף לדעה שהתחום נדחק לשוליים איזוטריים, בעלי ממון ומכורים. פחות פחות צעירים יכנסו אם המגמה הזו תמשיך, ואין לי ספק שהיא תמשיך, כי יש מספיק קונים במחירים ההזויים.
מה שישיגו ב 5-6 מרמקול אקטיבי לא יתן מענה הולם לסלון ממוצע, וגם לא יספיק למערכת - מה עם דאק?אין לי מושג על מה אתה מדבר . מתנצל .
מה שישיגו היום ב 5-10 אלף
שח מרמקול אקטיבי הוא שש רמות מעל מה שיכלו להשיג לפני 20 שנים .
האנשים האלה לא נמצאים כאן ( כנראה) אבל הם רבים .
לעומת זאת האנשים שקונים רמקול ב 79,000 usd - הם עשרות בודדות .
ולא בטוח שיש להם סאונד טוב יותר.
נראה לי יותר שאתם התנתקתם והתחברתם ל 5-6 חברות ואת כל ה 900 האחרות שכחתם/ לא הכרתם מעולם .
סתם דוגמא אחת מיני רבות:מה שישיגו ב 5-6 מרמקול אקטיבי לא יתן מענה הולם לסלון ממוצע, וגם לא יספיק למערכת - מה עם דאק?
אתה מוזמן להציע כאן מערכת בסיסית, אבל עם סאונד משובח, לסלון ישראלי ממוצע, בעלות של מקרר או טלוויזיה.
לא מסכים איתך לגבי המסלול האקטיבי משום שכלל לא בטוח שיוכל ל"החזיק" סלון ממוצע. אממה אם יהיו מוכנים ללכת לשוק היד השניה יוכלו להגיע לסט שישמע מרשים אפילו ב10K ש"ח או אפילו פחות.אין לי מושג על מה אתה מדבר . מתנצל .
מה שישיגו היום ב 5-10 אלף
שח מרמקול אקטיבי הוא שש רמות מעל מה שיכלו להשיג לפני 20 שנים .
האנשים האלה לא נמצאים כאן ( כנראה) אבל הם רבים .
לעומת זאת האנשים שקונים רמקול ב 79,000 usd - הם עשרות בודדות .
ולא בטוח שיש להם סאונד טוב יותר.
נראה לי יותר שאתם התנתקתם והתחברתם ל 5-6 חברות ואת כל ה 900 האחרות שכחתם/ לא הכרתם מעולם .
זה די מדוייק. יכול לומר לך שבתחום הזה יש בערך 90 אחוז מיקור חוץ. מה שהתרגלנו בעבר לחברות מתקופת סוף המילניום הקודםמעבר לזה שיש מעט יותר מתעניינים יש לכל אילו שהתעניינו את כל הציוד הנדרש. שוק יד שניה מתחרה בשוק יד ראשונה ואם אין הרבה עסקאות יד שניה-לא יהיו הרבה עסקאות יד ראשונה.
רכשתי לחבר שני מוצרי אודיו מחו"ל . 20% מהמחיר המקורי .מי שקונה ציוד חדש - משלם כמעט 50% מערכו למפיץ של אותו ציוד ונידון לירידת ערך עצומה מיד אחר הקניה כי אין באמת שוק למוצר שקנה ואם יש ,יש המון אלטרנטיבות . מי שחזק זה הקונים ולא המוכרים. לכן תמחור הגבוה- לתפוס את אותו הפראייר שישלם .אומרים לקונה שהמחיר הוא 100K ומוכרים לו ב 60K והקונה מרגיש שעשה עיסקה והמוכר בטח עשה עיסקה כי עלות היצור היא כמה אלפי דולרים . נו טוב, תמיד יגידו שעל זה מעמיסים שנות פיתוח של אלפי מהנדסים ואיזו טכנולוגיה סודית שלא באמת קיימת-בכדי לתת למחיר נופך יותר מוסבר
תוכל לציין דוגמאות ספציפיות?מה שישיגו היום ב 5-10 אלף
שח מרמקול אקטיבי הוא שש רמות מעל מה שיכלו להשיג לפני 20 שנים .
אתה מתכוון לחדר 20-30 מ"ר - התחום לרוב בקיר בלוק/בטון ומאפשר גם לרמקול מדפי לתת באס מספק ולרוב גם נכון יותר- מיכוון שיש ROOM GAIN מטורף ?
סלון ישראלי ממוצע מתקשה מאוד לתת באס נורמלי מרמקול ריצפתי - לרוב יש דיפים ופיקים מפה ואתה הירח בגלל המבנה של החדר וגודלו הפצפצון.
אבל העיקר להכניס רצפתי "שיחזיק" את הסלון.
בכל מקרה - אני חלוק וחולק וזה בסדר.
מספיק להסתכל בלוחות מוצר בן חצי שנה שעלה x אלף מפורסם רבע x אתה לא רואה את החנות שמכרה רצה וקונה בחזרה למה זה תעשה 1+1 פשוט יום טוב.מעבר לזה שיש מעט יותר מתעניינים יש לכל אילו שהתעניינו את כל הציוד הנדרש. שוק יד שניה מתחרה בשוק יד ראשונה ואם אין הרבה עסקאות יד שניה-לא יהיו הרבה עסקאות יד ראשונה.
רכשתי לחבר שני מוצרי אודיו מחו"ל . 20% מהמחיר המקורי .מי שקונה ציוד חדש - משלם כמעט 50% מערכו למפיץ של אותו ציוד ונידון לירידת ערך עצומה מיד אחר הקניה כי אין באמת שוק למוצר שקנה ואם יש ,יש המון אלטרנטיבות . מי שחזק זה הקונים ולא המוכרים. לכן תמחור הגבוה- לתפוס את אותו הפראייר שישלם .אומרים לקונה שהמחיר הוא 100K ומוכרים לו ב 60K והקונה מרגיש שעשה עיסקה והמוכר בטח עשה עיסקה כי עלות היצור היא כמה אלפי דולרים . נו טוב, תמיד יגידו שעל זה מעמיסים שנות פיתוח של אלפי מהנדסים ואיזו טכנולוגיה סודית שלא באמת קיימת-בכדי לתת למחיר נופך יותר מוסבר
יו למה,הוויכוח סתמי. מי שיכול להקים מערכת סבירה בפחות מ30-40K חדשה או 15-20K יד שנייה שירים יד !!! התחום נהיה צר ומתוחזק רק על ידיי אנשים שרופים ועמידים.