yarino
אוהב את התחום
- הודעות
- 350
- מעורבות
- 103
- נקודות
- 43
בני, המילה נכשל לא נאמרה, כתבתי מאכזב וכך גם אני מרגיש למרות שיש לי אטמוס.קצת מצחיק לקרוא כי הפורמט נכשל
בני, המילה נכשל לא נאמרה, כתבתי מאכזב וכך גם אני מרגיש למרות שיש לי אטמוס.קצת מצחיק לקרוא כי הפורמט נכשל
זו פשרה שהם מציעים והייתי מגדיר את זה כפשרה שנשמעת גרוע.צפה בקובץ המצורף 52954
לא מדוייק..לפי הנחיות דולבי.. ניתן להתקין זוג קדמי ואחורי צמודי תקרה כאשר הזוג האמצעי יורה לכיוון הצופה.
איציק ,הקונספט של אטמוס הוא ראשית - הוספת עוד "מימד" סאונד שמגיע מהתקרה,
כשזה לא אפשרי דולבי מציעה עוד דרך - זה לאוו דווקא אומר שזה ישמע זהה ,זה אומר שזה אפשרי (אפשרי מבחינתם זה עוד הכנסות) .
שאתה שם רמקולים גבוהיים ומכוון אותם לכיוון המאזין - אתה מקבל סאונד מלמעלה אבל בפירוש זה לא היה אותו דבר,
יתרה מזאת,אם יש לך רמקולי סראונד BACK ויש לך מעליהם רמקול אטמוס (מס 10 בשרטוט) אני משוכנע שרוב הפעמים לא תדע אם הSOURD BACK מנגן או זה שמעליו.
אתה טועה ומטעה.. הסכמה של דולבי ממליצה להתקין את הרמקולים לפי הנראה באיור. כאשר רמקולי הטופ מספיק גבוהים כפי שהם מותקנים אצלי בגובה 2.85 מטר. הם יורים כלפי המאזין בצורה פנטסטית.
אצלי הזוגי הקדמי יורה כלפי, הזוג האמצעי יורה ישירות מהתקרה. הזוג האחורי המתוכנן שיותקן מאחורנית גם הוא יתנהל בדיוק כמו הזוג הקדמי... וכל זאת בשאיפה לרכוש את הפרוססור המופלא של חברת STROM AUDIO ISP
זו פשרה שהם מציעים והייתי מגדיר את זה כפשרה שנשמעת גרוע.
אז אתה מפתיע אותי קובי
השאלה מה הציפייה שלך?
תנגן משימה בלתי אפשרית האחרון משעה ו-52 דקות עד שעתיים ו-9 דקות פעם אחת עם רמקולים עליונים ופעם בלי.
ואחר כך תדבר איתי.
בנוסף, תנגן תכנים רגילים ותוסיף פוסט פרוססניג של Auro3D או ניוראל איקס ותראה.
למשל אתמול ראינו Total Recall 2012 עם פוסט פרוססניג וזו היתה חוויה.
בני
אטמוס זה סבבה. גימיק חמוד. לפעמים זה עובד ולפעמים לא. רוב אלו שיתקינו אטמוס, אחרי שהוציאו כסף, לא יודו שהם מאוכזבים ויש כאלה שהם מספיק אמיתיים עם עצמם, שיודו שזו אכזבה, הכל ביחס לציפייה, להשקעה ולמרקטינג של הדבר הזה.
העובדה שחברות מוציאות סרטים כאלה, סדרות כאלה , או פרוססורים/רסיברים שתומכים בזה, היא קודם כל מסחרית ונסיון לגבות עוד כסף מהיוזרים הסופיים.
העובדה שצריך להפעיל כל מיני מצבי DSP להנות ממשהו, בעצם אומרת, שגירסת הונילה שלו לא מספיק שמיעה/מהנה.
ואיציק- תתחדש כמובן, זה נראה אחלה!
רן
אתה צודק, הציוד שלי מאוד נחותזאת אינה פשרה, ובטח ובטח אינה נשמעת גרוע.... אני מאמין שאין לך שום התנסות עם רמקולי האטמוס סראונד שמציגה חברת PSA האמריקאית המציגה רף שונה לגמרי. בתחום האודיו והסאבים.
אתה צודק, הציוד שלי מאוד נחות
איציק.
אז שוב, הגעת למצב שהרמה היא מצוינת, לשביעות רצונך ויש לך את התקציב, אז תשקיע באטמוס, רק תשתדל להשקיע באופן נאות, שהרמקולים האלה ישתלבו באופן נכון בבמה האחורית.
רן
יופי. מעולה.
אז למה לא המשכת עם קליפש גם באטמוס?
רן
בני,
אני מכיר מצויין את קטע המסוקים.
אתה מבין שאם צריך להפעיל כאן כל מי פוסט פרוססינג כדיי להנות מזה, זה אומר שאי אפשר להנות מזה בלי כל מיני משחקי DSP.
וכל מה שאומרים זה שאטמוס זה חמוד לא יותר מזה ואם היית שואל אותי אם הייתי חוצב שוב בתקרה בשביל אטמוס התשובה היתה חד משמעית לא.
השינוי הכי גדול בקולנוע ובסטריאו שאני חוויתי זה החלפת הרמקולים וההגברה.
קובי, תדייק בבקשה.
לא רשמתי שצריך פוסט פרוססניג כדי ליהנות בסרטים כמו משימה בלתי אפשרית. ממש לא.
ולא ברוב הסרטים שמוקלטים עם ערוצים אלה.
רשמתי שיש אופציה נוספת והיא לקחת תכנים רגילים ולהוסיף עיבוד.
אלו שני דברים נפרדים.
את PSA אני מכיר קצת יותר ממה שאתה חושב עוד מתחילת שנות ה 80 כשהתגוררתי בארה"ב.לא כתבתי שהציוד שברשותך אינו משובח.. כתבתי שלא התנסת עם PSA.
עדכן אילו רמקולי אטמוס יש ברשותך!