התחדשתי ברמקולי אטמוס סראונד POWER SOUND AUDIO MT-110SR עדכון עמוד 4


pruym

חבר משקיען
הודעות
2,321
מעורבות
1,888
נקודות
113
אחד הסימנים הכי פשוטים למערכת טובה זה כשהיא ״ מבקשת ״
מימך להגביר את הווליום .
תן לי עוד אוכל , אני אעשה לך רק טוב
אתה רואה שהתכוונת בדיוק למה שאני?
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,884
מעורבות
2,609
נקודות
113
אני לא מסוגל לשמוע מוזיקה בווליום שעבור אחרים זה נורמלי.
זה לא נעים לי ועושה אותי עצבני.
מזמן כבר הפסקתי ללכת לקולנוע בגלל העוצמות שבשבילי זה פשוט סבל.

המערכת שלך פגז ארז
עניין של העדפה ולא שום דבר אחר
מכיר לא מעט חברים שגם לא אוהבים לשמוע ב SPL גבוה
וזה בסדר גמור

אני חווה אנרגיה אחרת לגמרי
כאשר אני ב SPL נמוך
SPL רגיל
ו SPL גבוה

הכיף זה אותו כיף
ההרגשה והחוויה משתנה בהתאם להקלטה והרצון.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,884
מעורבות
2,609
נקודות
113
אחד הסימנים הכי פשוטים למערכת טובה זה כשהיא ״ מבקשת ״
מימך להגביר את הווליום .
תן לי עוד אוכל , אני אעשה לך רק טוב

בול !
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
אחד הסימנים הכי פשוטים למערכת טובה זה כשהיא ״ מבקשת ״
מימך להגביר את הווליום .
תן לי עוד אוכל , אני אעשה לך רק טוב

בדיוק.

ואין לזה שום קשר לאלקטרוניקה כמובן, זה בכלל קשור לאלמנטים הנוגעים לאקוסטיקה, לדיסטורשן, לבחירה נכונה של רמקולים לחלל נתון, לבאס ריספונס, לאחידות טונאלית.

רן
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
היו לי בעבר, רמקולים של Harbeth SHL5
שממש התחברתי אליהם, מוזיקליים מאוד,
אבל בקולנוע לא נפלתי מהם, אולי זה קשור אלי, מי יודע.
הרגישו לי איטיים מידי.

הגברה הייתה בהתחלה Electrocompaniet aw180
ולאחר מכן הוחלף למפלצת של Mark Levinson

פרוססור Theta Casablanca 3 Xtreme d2

כך שזה לא ממש "אשמת" האלקטרוניקה.
מבלי להתייחס לשום דגם - המושג מוסיקליות - אנני מצליח להבין אותו . זאת אומרת אני מבין בדיוק למה אתה מתכוון - אבל אם קצת חושבים לעומק - האם זה לא רצף של תיאורים המתאר חום זרימה וסאונד עגול אך לא מפורט ודינאמי ?
הסיבה שמערכת ספציפית לא תתאים לקולנוע היא בדיוק מאותה סיבה שהיא ללא תתאים ליצירות מורכבות בהספק גבוה( וגם לא גבוה )ותמיד תהיה הרגשה שהסאונד ״ איטי, לא משחורר ותקוע ברמקול ״ במיוחד בעוצמה קצת גבוהה .

ראה לעיל
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,884
מעורבות
2,609
נקודות
113
אחד הסימנים הכי פשוטים למערכת טובה זה כשהיא ״ מבקשת ״
מימך להגביר את הווליום .
תן לי עוד אוכל , אני אעשה לך רק טוב

בדיוק אתמול הייתה לי שיחה עם חבר טוב
על הנושא
מוצא את עצמי נהנה להגביר את ה gain
85-90 ואפילו יותר...תלוי בהקלטה והרגשה.

מה שבעבר נהניתי מאוד לשמוע ב SPL גבוה יחסית, אבל פחות מצאתי עצמי
מעלה את ה SPL מעל העדפה הרגילה שבדרכ.

יש חשיבות עצומה לאלקטרוניקה ולקונטרול על הרמקול
מן הסתם!
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,884
מעורבות
2,609
נקודות
113
מבלי להתייחס לשום דגם - המושג מוסיקליות - אנני מצליח להבין אותו . זאת אומרת אני מבין בדיוק למה אתה מתכוון - אבל אם קצת חושבים לעומק - האם זה לא רצף של תיאורים המתאר חום זרימה וסאונד עגול אך לא מפורט ודינאמי ?
הסיבה שמערכת ספציפית לא תתאים לקולנוע היא בדיוק מאותה סיבה שהיא ללא תתאים ליצירות מורכבות בהספק גבוה( וגם לא גבוה )ותמיד תהיה הרגשה שהסאונד ״ איטי, לא משחורר ותקוע ברמקול ״ במיוחד בעוצמה קצת גבוהה .

ראה לעיל

זהו שנהניתי מאוד לשמוע כמעט כל זאנר איתם
קולנוע לא נהנתי איתם
זה פשוט עובדה (מבחינתי).
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
זהו שנהניתי מאוד לשמוע כמעט כל זאנר איתם
קולנוע לא נהנתי איתם
זה פשוט עובדה (מבחינתי).
אני בטוח שנהנת - אני רק אומר שאם הרכב דינאמי היית נהנה הרבה יותר .
זה שלא נהנית בקולנוע , עובדתית , מצביע על בעיה גם במוזיקה .
יש גם מגברים שהם ״ כדורי שינה״ בתכנון מראש -אגב, אין להם שום היכרות עם המערכת שציינת - אפילו לא עם רכיב אחד
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,884
מעורבות
2,609
נקודות
113
מבלי להתייחס לשום דגם - המושג מוסיקליות - אנני מצליח להבין אותו . זאת אומרת אני מבין בדיוק למה אתה מתכוון - אבל אם קצת חושבים לעומק - האם זה לא רצף של תיאורים המתאר חום זרימה וסאונד עגול אך לא מפורט ודינאמי ?
הסיבה שמערכת ספציפית לא תתאים לקולנוע היא בדיוק מאותה סיבה שהיא ללא תתאים ליצירות מורכבות בהספק גבוה( וגם לא גבוה )ותמיד תהיה הרגשה שהסאונד ״ איטי, לא משחורר ותקוע ברמקול ״ במיוחד בעוצמה קצת גבוהה .

ראה לעיל

לגבי "מוזיקלי"
מה שהרגשתי והתרגשתי לפני עשור
כמעט רחוק 180 מעלות ממה שאני מרגיש ומתרגש כיום.

אז המונח "מוזיקליות" בהחלט השתנה אצלי

יותר נאמנות ואוטנטיות לכלי הנגינה התוצאה וההרגשה ועד כמה שניתן לשחזורם בכל סגנון קיים.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
מבלי להתייחס לשום דגם - המושג מוסיקליות - אנני מצליח להבין אותו . זאת אומרת אני מבין בדיוק למה אתה מתכוון - אבל אם קצת חושבים לעומק - האם זה לא רצף של תיאורים המתאר חום זרימה וסאונד עגול אך לא מפורט ודינאמי ?
הסיבה שמערכת ספציפית לא תתאים לקולנוע היא בדיוק מאותה סיבה שהיא ללא תתאים ליצירות מורכבות בהספק גבוה( וגם לא גבוה )ותמיד תהיה הרגשה שהסאונד ״ איטי, לא משחורר ותקוע ברמקול ״ במיוחד בעוצמה קצת גבוהה .

ראה לעיל

זו בדיוק הנקודה להחלפות תכופות של אלקטרוניקה.

אתה תתקל באנשים שהחליפו 4 מגברים בשנה האחרונה, כי כל אחד מהם נתן להם וואחד חוויה, וואחד שליטה וכל אחד מהם עלה על השני מבחינת משקל וכמובן, בכל רגע, בכל החלפה, הם הגיעו לאיזה טופ מדומין...

כאשר בכל אותה עת, הם לא מבינים שכל הבסיס נמצא בכלל במקום שונה לחלוטין ועד שהם לא יבינו אותו, הם יחליפו כל כך הרבה ציוד..שכמות ההחלפות משולה למישהו שהוא בן 140 ולא 40.

אקוסטיקה ובחירה נכונה שלרמקולים.

אלו הם הבסיס.

רן
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,884
מעורבות
2,609
נקודות
113
אני בטוח שנהנת - אני רק אומר שאם הרכב דינאמי היית נהנה הרבה יותר .
זה שלא נהנית בקולנוע , עובדתית , מצביע על בעיה גם במוזיקה .
יש גם מגברים שהם ״ כדורי שינה״ בתכנון מראש -אגב, אין להם שום היכרות עם המערכת שציינת - אפילו לא עם רכיב אחד

או כמה "כדורי שינה" כאילו אני מכיר
גם לחלוטין ציוד שהוא overrated.
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
זו בדיוק הנקודה להחלפות תכופות של אלקטרוניקה.

אתה תתקל באנשים שהחליפו 4 מגברים בשנה האחרונה, כי כל אחד מהם נתן להם וואחד חוויה, וואחד שליטה וכל אחד מהם עלה על השני מבחינת משקל וכמובן, בכל רגע, בכל החלפה, הם הגיעו לאיזה טופ מדומין...

כאשר בכל אותה עת, הם לא מבינים שכל הבסיס נמצא בכלל במקום שונה לחלוטין ועד שהם לא יבינו אותו, הם יחליפו כל כך הרבה ציוד..שכמות ההחלפות משולה למישהו שהוא בן 140 ולא 40.

אקוסטיקה ובחירה נכונה שלרמקולים.

אלו הם הבסיס.

רן

אין שאלה - אקוסיטקה פאסיבית/ אקטיבית חשובים לא פחות ואף יותר מכל דבר . בהנחה שהציוד טוב גם .
הם יהיו אלו שיגבילו את המערכת או יטיסו אותה למעלה
 

נערך לאחרונה ב:

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,862
מעורבות
987
נקודות
113
מערכת טובה, בין אם היא משמשת לסטריאו, או קולנוע, או גם וגם, תדע (וחייבת להיות מסוגלת) להעביר את החוויה גם בווליום נמוך...

בשביל לקבל את החוויה בווליום נמוך צריך רמקול נציל שלא צריך הרבה זרם, בעל עכבה יחסית יציבה ולא נמוכה וכמובן אלקטרוניקה מתאימה.
זאת המסקנה שלי עד כה.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,099
מעורבות
4,264
נקודות
113
בשביל לקבל את החוויה בווליום נמוך צריך רמקול נציל שלא צריך הרבה זרם, בעל עכבה יחסית יציבה ולא נמוכה וכמובן אלקטרוניקה מתאימה.
זאת המסקנה שלי עד כה.

או רמקול לא נציל, בעל עכבה לא ממש יציבה ואלקטרוניקה ומתאימה.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
בשביל לקבל את החוויה בווליום נמוך צריך רמקול נציל שלא צריך הרבה זרם, בעל עכבה יחסית יציבה ולא נמוכה וכמובן אלקטרוניקה מתאימה.
זאת המסקנה שלי עד כה.

היי ארז.

המסקנה שלך אכן נכונה, אבל לא יחידה, כפי שנמר ציין.

כאחד שהמערכת שלו מנגנת בסלון במהלך כל השנים, קבלת החוויה בווליום נמוך הייתה מאוד חשובה מבחינתי, למרות שבחדרי השינה יש דלתות אקוסטיות מיוחדות, אשר מנתקות את יושבי הבית מהסלון.

להגיע לחוויה מספקת בוויליום נמוך זה מאוד טריקי, מדובר בשילוב חמקמק משהו של הרמקולים הנכונים, ההגברה הנכונה, בתוך חדר מטופל באופן מסוים.

זה לא ממש פשוט.

רן
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור