pruym
חבר משקיען
- הודעות
- 2,321
- מעורבות
- 1,888
- נקודות
- 113
אתה רואה שהתכוונת בדיוק למה שאני?אחד הסימנים הכי פשוטים למערכת טובה זה כשהיא ״ מבקשת ״
מימך להגביר את הווליום .
תן לי עוד אוכל , אני אעשה לך רק טוב
אתה רואה שהתכוונת בדיוק למה שאני?אחד הסימנים הכי פשוטים למערכת טובה זה כשהיא ״ מבקשת ״
מימך להגביר את הווליום .
תן לי עוד אוכל , אני אעשה לך רק טוב
אני לא מסוגל לשמוע מוזיקה בווליום שעבור אחרים זה נורמלי.
זה לא נעים לי ועושה אותי עצבני.
מזמן כבר הפסקתי ללכת לקולנוע בגלל העוצמות שבשבילי זה פשוט סבל.
אחד הסימנים הכי פשוטים למערכת טובה זה כשהיא ״ מבקשת ״
מימך להגביר את הווליום .
תן לי עוד אוכל , אני אעשה לך רק טוב
אחד הסימנים הכי פשוטים למערכת טובה זה כשהיא ״ מבקשת ״
מימך להגביר את הווליום .
תן לי עוד אוכל , אני אעשה לך רק טוב
מבלי להתייחס לשום דגם - המושג מוסיקליות - אנני מצליח להבין אותו . זאת אומרת אני מבין בדיוק למה אתה מתכוון - אבל אם קצת חושבים לעומק - האם זה לא רצף של תיאורים המתאר חום זרימה וסאונד עגול אך לא מפורט ודינאמי ?היו לי בעבר, רמקולים של Harbeth SHL5
שממש התחברתי אליהם, מוזיקליים מאוד,
אבל בקולנוע לא נפלתי מהם, אולי זה קשור אלי, מי יודע.
הרגישו לי איטיים מידי.
הגברה הייתה בהתחלה Electrocompaniet aw180
ולאחר מכן הוחלף למפלצת של Mark Levinson
פרוססור Theta Casablanca 3 Xtreme d2
כך שזה לא ממש "אשמת" האלקטרוניקה.
אחד הסימנים הכי פשוטים למערכת טובה זה כשהיא ״ מבקשת ״
מימך להגביר את הווליום .
תן לי עוד אוכל , אני אעשה לך רק טוב
מבלי להתייחס לשום דגם - המושג מוסיקליות - אנני מצליח להבין אותו . זאת אומרת אני מבין בדיוק למה אתה מתכוון - אבל אם קצת חושבים לעומק - האם זה לא רצף של תיאורים המתאר חום זרימה וסאונד עגול אך לא מפורט ודינאמי ?
הסיבה שמערכת ספציפית לא תתאים לקולנוע היא בדיוק מאותה סיבה שהיא ללא תתאים ליצירות מורכבות בהספק גבוה( וגם לא גבוה )ותמיד תהיה הרגשה שהסאונד ״ איטי, לא משחורר ותקוע ברמקול ״ במיוחד בעוצמה קצת גבוהה .
ראה לעיל
אני בטוח שנהנת - אני רק אומר שאם הרכב דינאמי היית נהנה הרבה יותר .זהו שנהניתי מאוד לשמוע כמעט כל זאנר איתם
קולנוע לא נהנתי איתם
זה פשוט עובדה (מבחינתי).
מבלי להתייחס לשום דגם - המושג מוסיקליות - אנני מצליח להבין אותו . זאת אומרת אני מבין בדיוק למה אתה מתכוון - אבל אם קצת חושבים לעומק - האם זה לא רצף של תיאורים המתאר חום זרימה וסאונד עגול אך לא מפורט ודינאמי ?
הסיבה שמערכת ספציפית לא תתאים לקולנוע היא בדיוק מאותה סיבה שהיא ללא תתאים ליצירות מורכבות בהספק גבוה( וגם לא גבוה )ותמיד תהיה הרגשה שהסאונד ״ איטי, לא משחורר ותקוע ברמקול ״ במיוחד בעוצמה קצת גבוהה .
ראה לעיל
מבלי להתייחס לשום דגם - המושג מוסיקליות - אנני מצליח להבין אותו . זאת אומרת אני מבין בדיוק למה אתה מתכוון - אבל אם קצת חושבים לעומק - האם זה לא רצף של תיאורים המתאר חום זרימה וסאונד עגול אך לא מפורט ודינאמי ?
הסיבה שמערכת ספציפית לא תתאים לקולנוע היא בדיוק מאותה סיבה שהיא ללא תתאים ליצירות מורכבות בהספק גבוה( וגם לא גבוה )ותמיד תהיה הרגשה שהסאונד ״ איטי, לא משחורר ותקוע ברמקול ״ במיוחד בעוצמה קצת גבוהה .
ראה לעיל
אני בטוח שנהנת - אני רק אומר שאם הרכב דינאמי היית נהנה הרבה יותר .
זה שלא נהנית בקולנוע , עובדתית , מצביע על בעיה גם במוזיקה .
יש גם מגברים שהם ״ כדורי שינה״ בתכנון מראש -אגב, אין להם שום היכרות עם המערכת שציינת - אפילו לא עם רכיב אחד
זו בדיוק הנקודה להחלפות תכופות של אלקטרוניקה.
אתה תתקל באנשים שהחליפו 4 מגברים בשנה האחרונה, כי כל אחד מהם נתן להם וואחד חוויה, וואחד שליטה וכל אחד מהם עלה על השני מבחינת משקל וכמובן, בכל רגע, בכל החלפה, הם הגיעו לאיזה טופ מדומין...
כאשר בכל אותה עת, הם לא מבינים שכל הבסיס נמצא בכלל במקום שונה לחלוטין ועד שהם לא יבינו אותו, הם יחליפו כל כך הרבה ציוד..שכמות ההחלפות משולה למישהו שהוא בן 140 ולא 40.
אקוסטיקה ובחירה נכונה שלרמקולים.
אלו הם הבסיס.
רן
חחחחח אכן...אתה רואה שהתכוונת בדיוק למה שאני?
מערכת טובה, בין אם היא משמשת לסטריאו, או קולנוע, או גם וגם, תדע (וחייבת להיות מסוגלת) להעביר את החוויה גם בווליום נמוך...
בשביל לקבל את החוויה בווליום נמוך צריך רמקול נציל שלא צריך הרבה זרם, בעל עכבה יחסית יציבה ולא נמוכה וכמובן אלקטרוניקה מתאימה.
זאת המסקנה שלי עד כה.
בשביל לקבל את החוויה בווליום נמוך צריך רמקול נציל שלא צריך הרבה זרם, בעל עכבה יחסית יציבה ולא נמוכה וכמובן אלקטרוניקה מתאימה.
זאת המסקנה שלי עד כה.