Audiofreak
עוסק בתחום
- הודעות
- 2,004
- מעורבות
- 1,083
- נקודות
- 113
צריך לעשות הפרדה ברורה בין שחזור כלים אקוסטיים במרחב סגור (קונצרט, הופעה חיה בפאב ללא הגברה ) לבין שמיעת מוסיקה מוגברת שלמעשה ברב המקרים מוגברת בהגברה שפוגעת בטוהר הצליל ,מוסיפה המון צבע משלה ואוברטונים.
לדעתי הרבה רמקולים היי אנד מנסים להוריד את שכבות הצבע ולתת תוצאה טובה קודם כל בהקלטות אקוסטיות לא מוגברות-בעיקר מוסיקה קלאסית , ששחזור הבמה הוא אחד המאפיינים הברורים שאליו חותרים. (הבעיה בגרמניה למשל, היא שרב המציגים לא מטפלים באקוסטיקה, והרמקולים שם אנליטיים מאוד ולכן התוצאות שם רזות)
בהופעה מוגברת הדגש הוא יותר על כח והדגשה של כל הצלילים ובעיקר הקצוות . בכדי לקבל משופר גם איכויות טונאליות ו"עדינות " וגם באס בועט חייבים שופר איכותי + סאבים .
שכחת לציין גם שההדגמות שאהבת היו עם הגברות מנורתיות בסכומים שמתקרבים ל7 ספרות בש"ח...
זה עוד משהו שמוסיף לאפקט ה"לייב" ,אני בטוח שאם תשמע בחדר קטן ומטופל יחסית את ההגברות האלו ורמקולים דינאמיים טובים ונצילים אתה תהיה מופתע לטובה.
לדעתי הרבה רמקולים היי אנד מנסים להוריד את שכבות הצבע ולתת תוצאה טובה קודם כל בהקלטות אקוסטיות לא מוגברות-בעיקר מוסיקה קלאסית , ששחזור הבמה הוא אחד המאפיינים הברורים שאליו חותרים. (הבעיה בגרמניה למשל, היא שרב המציגים לא מטפלים באקוסטיקה, והרמקולים שם אנליטיים מאוד ולכן התוצאות שם רזות)
בהופעה מוגברת הדגש הוא יותר על כח והדגשה של כל הצלילים ובעיקר הקצוות . בכדי לקבל משופר גם איכויות טונאליות ו"עדינות " וגם באס בועט חייבים שופר איכותי + סאבים .
שכחת לציין גם שההדגמות שאהבת היו עם הגברות מנורתיות בסכומים שמתקרבים ל7 ספרות בש"ח...
זה עוד משהו שמוסיף לאפקט ה"לייב" ,אני בטוח שאם תשמע בחדר קטן ומטופל יחסית את ההגברות האלו ורמקולים דינאמיים טובים ונצילים אתה תהיה מופתע לטובה.
נערך לאחרונה ב: