תסבירו על זה קצת, כי זה באמת נראה כמו וודו. מצד שניצלא מזמן הייתי בטיפול והדגימו לי 'צלחות טיבתיות' הסאונד שאפשר להפיק מצלחת כזו, התדרים והעוצמות הם מטורפים. לכן אולי זה נכון גם הפוך...
מכיר את זה שזמרת אופרה מנתצת כוס יין ריקה עם קול בפיץ' גבוה ?
לכל חומר יש תדר רזונטטיבי שגורם לו או להישבר או להחזרים, חומר מסוים עם מבנה מסוים בחדר יכנס לרזוננס בתחום מסוים ואם לא ישבר יחזיר (רפלקציה) של תדרים מסויימים לחלל ויבטל תדרים זהים, גביעים אלו תוכננו לעשות זאת בתדרים בעייתיים שלאו דווקא במוזיקה עצמה אלא כתוצר של בעיות אקוסטיות של החדר שגם יכול לסבול מכל תדר מציק אחר גם שהמערכת אינה פועלת.
קצת דומה היא השפעתם של קריסטלים שמונחים באזורים אסטרטגיים במכשירים אלקטרוניים, לצורך הדיון סטריאו, ונכנסים לעוררות מהשדה החשמלי בקרבתם ופולטים את התדר הטמון בהם ככל גביש אחר ומכאן המון רכיבים אלקטרוניים, טרנזיסטורים, דיודות , קלוקים וכו' ומשפיעים על ביצועיהם ובכך משנים סאונד של מכשיר.
דוגמת הצלחות הטיבטיות במקומה כי היא משפיעה על גלי מוח מסויימים שגם הם תוצאה של פעילות חשמלית.