מבחן השוואתי מדיד?
ואם יעשו לך מבחן השוואתי שהשינוי ישמע לאזנייך, זה גם תופס?
זה ממש הסיפור על שני הייקים שרואים משהו חום ומגעיל על המדרכה, ולא מצליחים להחליט אם זה בוץ או קקי של כלב - אז הם מחליטים לטעום - וכשהם מגלים שזה קקי של כלבים הם אומרים: "מזל שלא דרכנו".
ועכשיו אני רעב.
שלום נמר,
נאמרו כאן דברים חשובים על טיפול אקוסטי ועל מיקום הרמקולים.
למרות שאתה לא רוצה לגעת בנושא החשמל, אני מקווה שברורה לך החשיבות העליונה של הנושא הזה
(ראה הווידיאו עם האודיופילים האתונאים: "החשמל הוא 50 אחוז מהמערכת... כולם יודעים את זה").
מניסיוני אני יכול להוסיף:
א. גם אם יש לך מעמד משובח לציוד זה לא מספיק. רצוי להניח כל רכיב על שלישיית ספייקים משובחת גם על מדפי המעמד עצמו. ואם אתה רוצה ללכת עד הסוף, להניח על כל מדף של המעמד המשובח משטח של SRA, או לפחות של AURALEX GRAMMA.
ב. לא להניח את המגבר ואת המקור באותו המעמד.
ג. לא להניח מכשיר על גבי מכשיר.
ד. להרחיק ככל האפשר ספקי כוח משאר הציוד ומכבלים.
ה. לבודד גם ספקי כוח בעזרת ספייקים משובחים.
ו. לדאוג לכבלים קצרים ככל האפשר.
ז. לדאוג שכבלים לא יגעו זה בזה ולא יגעו במכשירים השונים.
ח. אם אתה שומע בדרך כלל עם מקור אחד, נאמר, עם פטפון, נתק מן החשמל את הכבל לנגן התקליטורים (לא סתם לכבות את הנגן), ואפילו את האינטרקונקטים מן הנגן לקדם. כמה שפחות כבלים, פחות אנטנות ומוליכי זיהום.
ט. לחברת ENTREQ השבדית יש יריעות ממולאות חומר מיוחד לספוג רעידות ממכשירים. אבל גם שקיות ממולאות חול ים עובדות לא רע. צריך להניח את זה על גב כל מכשיר, ובעיקר על שנאים. זה עובד מצוין גם על גבי רמקולים קונבנציונליים.
י. ברזל זה חומר רע למעמד! אבל אם אין ברירה (מטעמי תקציב), כדאי לעטוף את עמודי הברזל ביריעות מן הסעיף הקודם או ביריעות דומות.
המישחה של מייפלשייד עולה 200-300 שח לא צריך מבחנים ולא מתודיקה - קונים ובודקים .
אני חוזר ואומר למרות שמניסיוני השיפור מוחשי מאוד (ויש לזה הסבר מדעי פשוט מאוד עינו באתר החברה ) המשחה עם הזמן צוברת אבק בכמויות שקשה מאוד להסיר !
שלום נמר,
נאמרו כאן דברים חשובים על טיפול אקוסטי ועל מיקום הרמקולים.
למרות שאתה לא רוצה לגעת בנושא החשמל, אני מקווה שברורה לך החשיבות העליונה של הנושא הזה
(ראה הווידיאו עם האודיופילים האתונאים: "החשמל הוא 50 אחוז מהמערכת... כולם יודעים את זה").
מניסיוני אני יכול להוסיף:
א. גם אם יש לך מעמד משובח לציוד זה לא מספיק. רצוי להניח כל רכיב על שלישיית ספייקים משובחת גם על מדפי המעמד עצמו. ואם אתה רוצה ללכת עד הסוף, להניח על כל מדף של המעמד המשובח משטח של SRA, או לפחות של AURALEX GRAMMA.
ב. לא להניח את המגבר ואת המקור באותו המעמד.
ג. לא להניח מכשיר על גבי מכשיר.
ד. להרחיק ככל האפשר ספקי כוח משאר הציוד ומכבלים.
ה. לבודד גם ספקי כוח בעזרת ספייקים משובחים.
ו. לדאוג לכבלים קצרים ככל האפשר.
ז. לדאוג שכבלים לא יגעו זה בזה ולא יגעו במכשירים השונים.
ח. אם אתה שומע בדרך כלל עם מקור אחד, נאמר, עם פטפון, נתק מן החשמל את הכבל לנגן התקליטורים (לא סתם לכבות את הנגן), ואפילו את האינטרקונקטים מן הנגן לקדם. כמה שפחות כבלים, פחות אנטנות ומוליכי זיהום.
ט. לחברת ENTREQ השבדית יש יריעות ממולאות חומר מיוחד לספוג רעידות ממכשירים. אבל גם שקיות ממולאות חול ים עובדות לא רע. צריך להניח את זה על גב כל מכשיר, ובעיקר על שנאים. זה עובד מצוין גם על גבי רמקולים קונבנציונליים.
י. ברזל זה חומר רע למעמד! אבל אם אין ברירה (מטעמי תקציב), כדאי לעטוף את עמודי הברזל ביריעות מן הסעיף הקודם או ביריעות דומות.
היום אחר הצהריים ביקר אצלי יגאל לסרי עם רסונטורים מכסף נחושת זהב ופלטיניום, האמת שההיתי סקפטי למדי לגבי השפעתם של הצוציקים הללו,
אולם לאחר שמיקמנו הרסונטורים, נחושת וזהב במרכז וזוג כסף בפינות החדר מאחרי הרמקולים ,התחוור לי פתאום שמה שאני שומע לא דומה אפילו למה שהיה קודם,כשהסרנו אותם הסאונד השתנה ,פחות מצלצל ויותר שטוח(איך אומר משה "נתכרכמו פני").
הנחמד במוצר הנל שניתן להסתירו בלי להשתמש במוצרי אקוסטיקה ענקיים ומכוערים.
הבעיה כמובן היא המחיר הגבוה של מוצרים אלו בעקבות השימוש במתכות אצילות.
לא יודע.שניצל - ומה לגבי שימוש באלומינום / פליז / נירוסטה וכו'? למה דווקא זהב?
היום אחר הצהריים ביקר אצלי יגאל לסרי עם רסונטורים מכסף נחושת זהב ופלטיניום, האמת שההיתי סקפטי למדי לגבי השפעתם של הצוציקים הללו,
אולם לאחר שמיקמנו הרסונטורים, נחושת וזהב במרכז וזוג כסף בפינות החדר מאחרי הרמקולים ,התחוור לי פתאום שמה שאני שומע לא דומה אפילו למה שהיה קודם,כשהסרנו אותם הסאונד השתנה ,פחות מצלצל ויותר שטוח(איך אומר משה "נתכרכמו פני").
הנחמד במוצר הנל שניתן להסתירו בלי להשתמש במוצרי אקוסטיקה ענקיים ומכוערים.
הבעיה כמובן היא המחיר הגבוה של מוצרים אלו בעקבות השימוש במתכות אצילות.