החיים קצרים בשביל ברייק-אין ארוך

  • פותח הנושא gds
  • פורסם בתאריך

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
הנה מה שעניתי לו בשירשור אחר:

"ואני מצפה שתשים פה את הלייק בצורת הצחוק המלגלג שכפי שיום אחד גילית שאפשר לחסוך אנרגיה של הקלדת מילים פוגעניות ולהסתפק בלייק הזה שכפי שכבר הבנת ג'סטה קטנה יכולה להיות פוגענית יותר מתשובה מנומקת."
לא נורא גדי .
אני עדיין אוהב אותו :)
 

arb

אוהב את התחום
הודעות
361
מעורבות
131
נקודות
43
בעיני כבלים - צריכים לבוא בסוף אחרי שהמערכת יציבה יחסית ואין בעיות אקוטיות.
דן היקר

לא פעם מהתלת בנו ההרגשה שאנחנו ניצבים כפסע מהגביע הקדוש. זה קורה כל איימת שאנו מתעסקים בציוד. משדרגים אותו, משחקים במיקום המערכת ומרכיביה השונים (לא רק במיקום הרמקולים), וכמובן שעוברים לטפל בהתאמה באקוסטיקה.

במקרה הטוב, אותה יציבות זמנית שהושגה, מצריכה הסתגלות למצב החדש וזאת עד לשלב הבא.

הכבילה על הפונקציות השונות שהיא מגלמת, עלולה לייצר לא מעט בעיות אקוטיות במאפיני הסאונד. האמפקט שלה לטוב ולרע איננו נופל מזה שמייצרים שאר חלקי המערכת, והחדר. כל זה נכון רק עבור מי ששומע ומבחין בהבדלים בתוצאה, ולא לאותם אלה שמסיבה כלשהי זה לא מגיע אליהם לאוזניים.

מכאן שלהתייחס לכבילה ביתר שאת רק אחרי שאין בנמצא בעיות אקוטיות, איננו מאפשר להפתר מחלקן הרבה קודם לכן. יתרה מזאת לאפשר את מיקסום בניית הסט אפ בשלבים השונים שהוא עובר.

כך או אחרת, הכבילה היא נישה סופר חשובה בשרשרת הנדונה, והרבה מעבר לדובדבן שעל הקצפת.
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
דן היקר

לא פעם מהתלת בנו ההרגשה שאנחנו ניצבים כפסע מהגביע הקדוש. זה קורה כל איימת שאנו מתעסקים בציוד. משדרגים אותו, משחקים במיקום המערכת ומרכיביה השונים (לא רק במיקום הרמקולים), וכמובן שעוברים לטפל בהתאמה באקוסטיקה.

במקרה הטוב, אותה יציבות זמנית שהושגה, מצריכה הסתגלות למצב החדש וזאת עד לשלב הבא.

הכבילה על הפונקציות השונות שהיא מגלמת, עלולה לייצר לא מעט בעיות אקוטיות במאפיני הסאונד. האמפקט שלה לטוב ולרע איננו נופל מזה שמייצרים שאר חלקי המערכת, והחדר. כל זה נכון רק עבור מי ששומע ומבחין בהבדלים בתוצאה, ולא לאותם אלה שמסיבה כלשהי זה לא מגיע אליהם לאוזניים.

מכאן שלהתייחס לכבילה ביתר שאת רק אחרי שאין בנמצא בעיות אקוטיות, איננו מאפשר להפתר מחלקן הרבה קודם לכן. יתרה מזאת לאפשר את מיקסום בניית הסט אפ בשלבים השונים שהוא עובר.

כך או אחרת, הכבילה היא נישה סופר חשובה בשרשרת הנדונה, והרבה מעבר לדובדבן שעל הקצפת.
היי אודי יקר,
השאלה מה אתה מצפה למערכת בלי כבילה מושלמת.
אני מצפה לקבל איזון טונאלי נכון -זה הכל.
אני לא מכיר מקרה אחד שבו הסאונד היה ממש נוראי ואז הגיעה הכבילה והסאונד נהיה יוצא דופן ברמה של זהו -סיימתי את העבודה.(אני בטוח שיהיו כאלה שיגרסו אחרת וזו זכותם)
אני כן מכיר מקרים שהמערכת לקתה בחסר- והייתה נשמעת מכנית/עשויה /פחות עמוקה/פחות מרגשת/פחות שקטה והכבילה עשתה את הקסם.
אני כן שומע ומרגיש בהבדל בין כל כבל ובאופן ברור אבל עדיין - התפקיד שלו עבורי הוא שונה.(ואני כן מוכן לשים על זה המון כסף)

לאחר שקיבלתי את האיזון הטונאלי הנכון(למרות שהמערכת עוד לא שם במאה אחוז ) - אגש לכבילה.
אני בהחלט לא חושב שהבעיות הגדולות של המערכות הן כבילה.
בהנחה כמובן שמדברים על דברים תקינים ולא כבל 0.75 ל 10 מטרים.

אגב אני גם לא מאמין באזני זהב. אני מאמין במחסומים מוחיים/ריגשיים הרבה יותר.
 

arb

אוהב את התחום
הודעות
361
מעורבות
131
נקודות
43
דן, אין אצלי דבר כזה כבילה מושלמת, אלה מותאמת.

גם מבחינתי אין שום קשר לאוזני זהב פרט לנסיון, ומכאן שגם לא למחסום מוחי/רגשי כלשהו.

אם אכן המחסום הנל קיים במציאות, הוא יתקבל באותה מידה כאשר אתה מחליף ציוד אחר, או מעביר את החדר טיפול אקוסטי.

האישו של הכבילה זה לא להציל את הסאונד מחורבן. למרות זאת כבילה לא מותאמת יכולה לגרום לקומפוננטים איכותיים להישמע רע, ומכאן שזה שווה בדיקה בכל שלב ושלב בבניית הסט אפ, וללא קשר לעלות הציוד.

במידה שבס שנשמע לך כמה שניות לפני ההחלפה הנדונה המום ולא מספיק מדוייק, דינמי נקי וחי אזי זה אמיתי. לא בדיה ולא אודיו במילים.

לבסוף כבילה ולא רק עבורי רחוקה מלהיות קשורה רק לאיזון טונלי ורגש. היא כמו כל מכשיר משמעותי אחר במערכת. תפקידה בין השאר הוא למקסם את מכלול הקומפוננטים, ויתרה מזאת לקשר בניהם בצורה האולטמטיבית. החיבור הזה אמור לייצר תוצאה הוליסטית שבסופו של יום נחיה איתה בשלום, ובעיקר נתרגש.
 
נערך לאחרונה ב:

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
דן, אין אצלי דבר כזה כבילה מושלמת, אלה מותאמת.
נכון.מעולם לא אמרתי שיש .מושלמת למערכת ולטעם שלך.
גם מבחינתי אין שום קשר לאוזני זהב פרט לנסיון, ומכאן שגם לא למחסום מוחי/רגשי כלשהו.
המשמעות שנותנים לנסיון הוא OVERRATED.
אתה יכול להיות 30 שנה בתחום ועדיין לחשוב שיקר יותר= טוב יותר. גדול יותר = טוב יותר. מנורות זה הכי הכי ו CLASS D זה על הפנים,לא מרשים מספיק חיצונית - ולפי זה אתה תשמע .
לכן,בעיני המחסום הגדול ביותר הוא אנחנו.איש איש לעצמו.
אני לא מאמין שיש מישהו שלא שומע הבדל בין כבלים כשהוא בא נקי.
נסיון על נקי זה כבר משחק אחר ואכן יהווה יתרון גדול
אם אכן המחסום הנל קיים במציאות, הוא יתקבל באותה מידה כאשר אתה מחליף ציוד אחר, או מעביר את החדר טיפול אקוסטי.
לא בדיוק.
אקוסטיקה לא מספקת גאוות מוצר ואף אחד לא משוויץ בה.היא עבורך בלבד.
דמיין עולם שבו לא תוכל להזמין אף אחד לשמוע איתך מוזיקה לעולם ותגיד לי האם אתה מניח שההחלטות שלך היו שונות.אני לא מכיר אותך אישית - אני מדבר באופן כללי.
הראיה היא שאקוסטיקה היא הדבר ביי-פאר המשמעותי ביותר שאף אחד לא משקיע בו וזה לא רק בגלל עיצוב אלא בגלל שאקוסטיקה טובה היא לא זולה.(ומספקת אפס גאוות מוצר).
האישו של הכבילה זה לא להציל את הסאונד מחורבן. למרות זאת כבילה לא מותאמת יכולה לגרום לקומפוננטים איכותיים להישמע רע, ומכאן שזה שווה בדיקה בכל שלב ושלב בבניית הסט אפ, וללא קשר לעלות הציוד.
יכולה בהחלט לגרום במערכת לגבוהים להישמע קשים/לבאס פחות הדוק וכו וכו.
עדיין היא לא תעלים עשרות דציבלים בצליל או תוסיף אותם.
לצערי,ההבדלים באקוסטיקה הן פי כמה וכמה - אם לא היה כך הדבר - החיים של כולנו היו קלים יותר בהקשר הזה.
במידה שבס שנשמע לך כמה שניות לפני ההחלפה הנדונה המום ולא מספיק מדוייק, דינמי נקי וחי אזי זה אמיתי. לא בדיה ולא אודיו במילים.
אני מסכים- ראה לעיל.
לבסוף כבילה ולא רק עבורי רחוקה מלהיות קשורה רק לאיזון טונלי ורגש. היא כמו כל מכשיר משמעותי אחר במערכת. תפקידה בין השאר הוא למקסם את מכלול הקומפוננטים, ויתרה מזאת לקשר בניהם בצורה האולטמטיבית. החיבור הזה אמור לייצר תוצאה הוליסטית שבסופו של יום נחיה איתה בשלום, ובעיקר נתרגש.
מסכים עם הכל.ורגש הוא הכל.יש משהו חשוב יותר?
עדיין - הגיוני יהיה להתחיל בבעיות הגדולות ולטפל לאחר מכן בבעיות הקטנות/סינרגיה של כבילה וכו.
אם אין לך חיבור עם החדר,מגבר,רמקול וכו וכו - אני אציל את זה עם כבילה ?
זה לא שהיא לא חשובה .
זה שיש לה תפקיד אחר -חשוב גם אבל לא חשוב באותה מידה ,ועדיין - אשקיע בה מאוד כי כל דבר בסופו של יום חשוב.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
.

במידה שבס שנשמע לך כמה שניות לפני ההחלפה הנדונה המום ולא מספיק מדוייק, דינמי נקי וחי אזי זה אמיתי. לא בדיה ולא אודיו במילים.
מה זה בעצם אומר אודי, אני מנסה להבין לאן כיוונת.

שהחלפת כבל והבאס שהיה 6/10 ועכשיו, אחרי ההחלפה, הוא 8/10?

רן
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,494
מעורבות
516
נקודות
113
למה קוראים לזה כבילה ולא חוטים ?
 

arb

אוהב את התחום
הודעות
361
מעורבות
131
נקודות
43
נכון.מעולם לא אמרתי שיש .מושלמת למערכת ולטעם שלך.

המשמעות שנותנים לנסיון הוא OVERRATED.
אתה יכול להיות 30 שנה בתחום ועדיין לחשוב שיקר יותר= טוב יותר. גדול יותר = טוב יותר. מנורות זה הכי הכי ו CLASS D זה על הפנים,לא מרשים מספיק חיצונית - ולפי זה אתה תשמע.


דמיין עולם שבו לא תוכל להזמין אף אחד לשמוע איתך מוזיקה לעולם ותגיד לי האם אתה מניח שההחלטות שלך היו שונות.אני לא מכיר אותך אישית - אני מדבר באופן כללי.
הראיה היא שאקוסטיקה היא הדבר ביי-פאר המשמעותי ביותר שאף אחד לא משקיע בו וזה לא רק בגלל עיצוב אלא בגלל שאקוסטיקה טובה היא לא זולה.(ומספקת אפס גאוות מוצר).

יכולה בהחלט לגרום במערכת לגבוהים להישמע קשים/לבאס פחות הדוק וכו וכו.
עדיין היא לא תעלים עשרות דציבלים בצליל או תוסיף אותם.
לצערי,ההבדלים באקוסטיקה הן פי כמה וכמה - אם לא היה כך הדבר - החיים של כולנו היו קלים יותר בהקשר הזה.

אני מסכים- ראה לעיל.

מסכים עם הכל.ורגש הוא הכל.יש משהו חשוב יותר?
עדיין - הגיוני יהיה להתחיל בבעיות הגדולות ולטפל לאחר מכן בבעיות הקטנות/סינרגיה של כבילה וכו.
אם אין לך חיבור עם החדר,מגבר,רמקול וכו וכו - אני אציל את זה עם כבילה ?
זה לא שהיא לא חשובה .
זה שיש לה תפקיד אחר -חשוב גם אבל לא חשוב באותה מידה ,ועדיין - אשקיע בה מאוד כי כל דבר בסופו של יום חשוב.
ההבדל הוא שלחשוב שיקר יותר טוב, כנל גדול, ולחשוב שמנורות זה הכי ו-class D על הפנים ולבסוף לא מרשים מספיק חיצונית, כל אלה הם בגדר קביעות של מי שחסר נסיון מוחלט.

לגבי ההחלטות שלי, אלה אכן לא היו משתנות לולא שמעתי מערכות אחרות, ובתוך כך התנסתי לא רק אצלי בכבילה, במגוון פתרונות אקוסטיים, הגברה וכו. בסיכומו של דבר, לא שינתי אותם בגלל שאני לא מאזין אצלי במערכת עם חברים נוספים.

לא מובן המשפט הבא; אף אחד לא משקיע באקוסטיקה טובה כי זה עסק יקר. לא רק אקוסטיקה טובה יקרה זה מה יש, אז בגלל זה לפרוש?
לא רק לשמחתי יש את האופציה של betwixt and between ולומדים עם הזמן שלא כל מה שנוצץ ובעיקר יקר, נותן את התמורה הטובה ביותר בכל מצב. לא צריך להביא דוגמאות משום שזו עובדה. אני גם לא מכיר הרבה שישר רצו וקנו כבילה שעולה כמו חדר. ואפשר להרגיע, אכן יש צורך להשקיע גם באקוסטיקה תשומת לב מדוקדקת, וציינתי זאת שוב פעם, ובפעם המי יודע לעיל.

רגש דן הוא מונח פתוח שיכול להתפרש בהרבה מובנים. אכן הוא סופר חשוב אבל גם הוא לצערי רחוק מלהיות חזות הכל. ומכאן יהיו שיתחילו ממנו וכאלה שיתחילו לבחון היבטים אחרים וזה אך לגיטימי.
 
נערך לאחרונה ב:

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
ההבדל הוא שלחשוב שיקר יותר טוב, כנל גדול, ולחשוב שמנורות זה הכי ו-class D על הפנים ולבסוף לא מרשים מספיק חיצונית, כל אלה הם בגדר קביעות של מי שחסר נסיון מוחלט.

לגבי ההחלטות שלי, אלה אכן לא היו משתנות ללא שמעתי מערכות אחרות, וללא התנסתי לא רק אצלי בכבילה, במגוון פתרונות אקוסטיים, הגברה וכו. וכן לא שינתי אותם בגלל שאני לא מאזין אצלי במערכת עם חברים נוספים.

לא מובן המשפט הבא; אף אחד לא משקיע באקוסטיקה טובה כי זה עסק יקר. לא רק אקוסטיקה טובה יקרה זה מה יש, אז בגלל זה לפרוש?
לא רק לשמחתי יש את האופציה של betwixt and between ולומדים עם הזמן שלא כל מה נוצץ נותן את התמורה הכי טובה. לא צריך להביא דוגמאות משום שזו עובדה. אני גם לא מכיר הרבה שישר רצו וקנו כבילה שעולה כמו חדר. ואפשר להרגיע, אכן יש צורך להשקיע גם באקוסטיקה תשומת לב מדוקדקת, וציינתי זאת שוב פעם, ובפעם המי יודע לעיל.

רגש דן הוא מונח פתוח שיכול להתפרש בהרבה מובנים. אכן הוא סופר חשוב אבל גם הוא לצערי רחוק מלהיות חזות הכל. ומכאן יהיו שיתחילו ממנו וכאלה שיתחילו לבחון היבטים אחרים וזה אך לגיטימי.
אודי ,
כל התשובות ( מבחינתי ) הם בפוסט הקודם שלי .
עדיין אני עוסק בתחום ….
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,362
מעורבות
1,769
נקודות
113
אני נמאס לי מהשטויות שלכם , נפרד פה למרות שאין לי לחץ דם ,פשוט fuse fast blow במיוחד לשטויות של עופר , נפרד פה!
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,096
מעורבות
345
נקודות
83
B1DA452E-4AFC-49A4-8C65-E65C56467731.jpeg
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
לא בדיוק.
אקוסטיקה לא מספקת גאוות מוצר ואף אחד לא משוויץ בה.היא עבורך בלבד.
דמיין עולם שבו לא תוכל להזמין אף אחד לשמוע איתך מוזיקה לעולם ותגיד לי האם אתה מניח שההחלטות שלך היו שונות.אני לא מכיר אותך אישית - אני מדבר באופן כללי.
הראיה היא שאקוסטיקה היא הדבר ביי-פאר המשמעותי ביותר שאף אחד לא משקיע בו וזה לא רק בגלל עיצוב אלא בגלל שאקוסטיקה טובה היא לא זולה.(ומספקת אפס גאוות מוצר).
תענוג לקרוא את כל התשובות.

בקשר לגאוות מוצר הרי מדובר בפסיכולוגיה, יש אנשים ששמים את הווייבווד עם הדיקט המרובע והחריצים הארוכים כי הוא אחד מפריטי האקוסטיקה הכי דקורטיביים שבנמצא ועושה רושם, ברוב המקרים היישום שלו שגוי.

 

נערך לאחרונה ב:

arb

אוהב את התחום
הודעות
361
מעורבות
131
נקודות
43
מה זה בעצם אומר אודי, אני מנסה להבין לאן כיוונת.

שהחלפת כבל והבאס שהיה 6/10 ועכשיו, אחרי ההחלפה, הוא 8/10?

רן

רן
לשאלתך, התשובה היא כן. תחשוב על כבל בין המקור להגברה (או בכל מקום אחר) שגורם לזלטון שלך לקרטע או מנגד להביא אותו למחוזות שלא הכרת.

כימות התוצאה יכול להעשות נקודתית גם במדידות. במקרה הטוב הם יצדיקו בקווים כלליים את האספקטים השונים שהחישה השמיעתית שלך זיהתה. לגבש דעה בנוגע לבאס שהתקבל, גם אתה עושה בסופו של דבר באמצעות האוזניים ופחות דרך העיסוק במספרים.

נ.ב
כבילה לא באה להחליף אקוסטיקה, התאמות כמו הגברה לרמקול, רמקול לחדר, הארקות ובתך כך טיפול בחשמל ושיכוך.
 
נערך לאחרונה ב:

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
רן
לשאלתך, התשובה היא כן. תחשוב על כבל בין המקור להגברה (או בכל מקום אחר) שגורם לזלטון שלך לקרטע או מנגד להביא אותו למחוזות שלא הכרת.

כימות התוצאה יכול להעשות נקודתית גם במדידות. אם זאת במקרה הטוב אלה יצדיקו בקווים כלליים את האספקטים השונים שהחישה השמיעתית שלך זיהתה. לגבש דעה בנוגע לבאס שהתקבל, גם אתה עושה בסופו של דבר באמצעות האוזניים ופחות דרך העיסוק במספרים.

נ.ב
כבילה לא באה להחליף אקוסטיקה, התאמות כמו הגברה לרמקול, רמקול לחדר, הארקות ובתך כך טיפול בחשמל ושיכוך.
אני מבין.

כן, אתה צודק, אני באופן אישי פחות מתרשם מגרפים בכל הקשור לתוצאה סופית, שמעתי מספיק פעמים מערכות עם גרפים מטורפים שנשמעות רע מאוד, כי הטיונינג היה שם לא מוצלח.

יותר מתעסק בגרפים לאיתור הבעיות ולא למטרת מנוחה על זרי הדפנה..

בסופו של יום, לא חושב שישנה מחלוקת שכבל X יתן תוצאה מצוינת בשילוב של החדר הספציפי+טרינוב+זלאטון+CH, ו כבל Y יתן תוצאה פחות טובה.

במערכת אולטרה שקופה ומאוזנת כמו אצלי, מספיק לעשות פווווו ושומעים הבדל.
אין על זה מחלוקת.

השאלה היא אחרת ונוגעת יותר לכוחות המיסטיים והחשיבות שנותנים לאותם כבלים וקשורה לעובדה הפשוטה:
מדוע אותו כבל X נשמע מדהים אצלי ואותו כבל נשמע קטסטרופה אצל מישהו אחר?

והתשובה לכך, לטעמי, קשורה לכך שמדובר במוצר שיש בו אקווליזציה של תדרים וזה לא יותר מפוקס/מזל, אם הכבל הזה נשמע יותר טוב או פחות טוב אצלך ולכן, אי שם, תמיד יהיה כבל שישמע טוב יותר מהכבל הנוכחי שלך....

רן
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,884
מעורבות
1,882
נקודות
113
והתשובה לכך, לטעמי, קשורה לכך שמדובר במוצר שיש בו אקווליזציה של תדרים וזה לא יותר מפוקס/מזל, אם הכבל הזה נשמע יותר טוב או פחות טוב אצלך ולכן, אי שם, תמיד יהיה כבל שישמע טוב יותר מהכבל הנוכחי שלך....

רן
אם זה ככה אז מה הבעיה למדוד את הכבל, ובעצם כל כבל, ואז לקנות כבל פשוט בהום סנטר ו״לתקן״ אותו בהתאם עם איקולייזר לפי בחירתך וטעמך לכל סוג כבל שיש בעולם (ואשר נתוני האיקוליזציה שלו נמדדו וידועים) זה בסך הכל להוסיף פה ולהוריד שם כמה תדרים…
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
אם זה ככה אז מה הבעיה למדוד את הכבל, ובעצם כל כבל, ואז לקנות כבל פשוט בהום סנטר ו״לתקן״ אותו בהתאם עם איקולייזר לפי בחירתך וטעמך לכל סוג כבל שיש בעולם (ואשר נתוני האיקוליזציה שלו נמדדו וידועים) זה בסך הכל להוסיף פה ולהוריד שם כמה תדרים…
מניח שזה אפשרי, למרות שההבדלים בגרף, הם מאוד מאוד קטנים בכל מה שקשור לכבילה.

נשמע לי כמו עבודה סיזיפית, ללא אלמנט של כיף והתרגשות:)

רן
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
אם זה ככה אז מה הבעיה למדוד את הכבל, ובעצם כל כבל, ואז לקנות כבל פשוט בהום סנטר ו״לתקן״ אותו בהתאם עם איקולייזר לפי בחירתך וטעמך לכל סוג כבל שיש בעולם (ואשר נתוני האיקוליזציה שלו נמדדו וידועים) זה בסך הכל להוסיף פה ולהוריד שם כמה תדרים…
זה כך בהרבה אולפנים. לא כבל של הום סנטר כבל של יצרן איכותי לאודיו אבל לא אודיופילי שעולה למטר פי עשר ויותר, כי באולפנים הכל עובר דרך מעצבי צליל ששם זה לא קריטי כמו אצל האודיופיל הממוצע שלא רוצה להכניס לשרשרת מעצבי צליל נוספים פרט למה שחייבים אז מחפשים את הכבל "הנכון" משלמים עליו אלפים ובשום אופן לא מכניסים EQ.
יש דברים שגם האיקיולייזר המתוחכם ביותר לא יתקן בכבל שזה רעש עצמי ממתכת ירודה ,פאזות, קיבוליות וקרוסטוק בין מוליכים.
 

נערך לאחרונה ב:

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,884
מעורבות
1,882
נקודות
113
מניח שזה אפשרי, למרות שההבדלים בגרף, הם מאוד מאוד קטנים בכל מה שקשור לכבילה.

נשמע לי כמו עבודה סיזיפית, ללא אלמנט של כיף והתרגשות:)

רן
די נו, תודה שאתה ״על זה״ בלילות :):)
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
זה כך בהרבה אולפנים. לא כבל של הום סנטר כבל של יצרן איכותי לאודיו אבל לא אודיופילי שעולה למטר פי עשר ויותר, כי באולפנים הכל עובר דרך מעצבי צליל ששם זה לא קריטי כמו אצל האודיופיל הממוצע שלא רוצה להכניס לשרשרת מעצבי צליל נוספים פרט למה שחייבים אז מחפשים את הכבל "הנכון" משלמים עליו אלפים ובשום אופן לא מכניסים EQ.
יש דברים שגם האיקיולייזר המתוחכם ביותר לא יתקן בכבל שזה רעש עצמי ממתכת ירודה ,פאזות, קיבוליות וקרוסטוק בין מוליכים.
גדי,
מה אתה אומר בעצם ?
האולפנים הם לא מאזינים קריטים כמונו ?
יש אולפנים מטורפים עם סאונד מטורף .
רמקולים אקטיביים / אקוסטיקה חלום
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור