החיים קצרים בשביל ברייק-אין ארוך

  • פותח הנושא gds
  • פורסם בתאריך

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
המון תסכול ממצבך הכלכלי הנוכחי, אולי תתחיל לעבוד במקום לכתוב כאן..

וכן, משהו כזה, סדר גודל של דקה לכל היותר...אחרי זה כבר לא מזהים כלום, לא מבחינים בכלום והכל נהייה ניחושים ואספרציות אודיופיליות.

אני אערוך לך פעם שווט אאוט, אמיתי, לא משהו שאתה עורך בחלום או דרך המקלדת ותיווכח בכך לבד.

ואגב, אם היית מתעסק באודיו ולא בהחלפת ברגים בלוחות חשמל כל היום, היית מבין משהו ירוק בתחום הזה, אבל כבר הספקנו להבין שמקומך כעובד בחנות טמבורייה ולא במינכן...

ולגביי ההערות האישיות לגבי אתה לגמרי צודק.
אני לא מבין, לא יודע לשמוע ואין לי ידע מוזיקלי....:)

מה שכן, מאז כניסתי לכאן, אני חושב שהרוב המוחלט כבר הבין שאתה ושכמותך, אלו שמחזקים ברגים ומחליפים שקעים, הם על גבול ההזוי של הספקטרום...

זה באסה להרגיש מיותר, הא גדי?

רן
בגלל אנשים כמוך יש הרבה שכלל לא נהיים חברים באתר, הם מתקשרים אלי לבצע עבודה באופן פרטי ולשמור על חיסיונם, אז העניין שאני לא מרגיש כל כך מיותר, כנראה לחצתי לך על נקודה רגישה, מכיר את הבדיחה על זה עם הזין הקטן שקנה מרצדס מפוארת...?
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
וואו, זה שאתה לא מבין במה מדובר לא מפתיע.
אבל זה שאתה מנסה לרדת על אחרים שכן, זה מגוחך.

למעשה, הזיכרון המדוייק לצליל, מה שנקרא Echoic memory או Short-term memory, הוא רק בן 3-4 שניות(!). מעבר לזה, האיפורמצייה הצלילית עוברת ל-Long-term memory, שהרזולוציה שלו קטנה בהרבה. אבל השוואות שנמשכות רק 3-4 שניות הן רלוונטיות רק כדי להבחין בין דברים מאוד מאוד מאוד דומים. כשמשווים ציוד לגבי הבדלים קטנים, רצוי להשוות קטעים של לא יותר מדקה, ושהרווח בין הקטעים יהיה מינימלי. כל זאת כמובן באותם תנאים בדיוק, ובאותה עוצמה מוחלטת (dB SPL) שמגיעה לאוזן (בניגוד לאותו ווליום בהגברה).

בהשוואת קטעים ארוכים יותר, כבר לא משווים צלילים, אלא משווים בין הצליל שאנחנו שומעים כרגע, לבין הזיכרון ארוך-הטווח והלא מדוייק של השמיעה הקודמת, או לזיכרון של מה שאמרנו לעצמנו על הצליל ששמענו קודם, או שמשווים את החוויה של עכשיו לזיכרון של החוויה הקודמת.

אבל כאן הנושא אינו השוואות כאלה, אלא השוואה בין הצליל של אותו מכשיר אחרי X שעות האזנה לצליל אחרי Y שעות האזנה.
כבר אחרי יום, אין סיכוי שאנחנו זוכרים את הצליל הקודם כפי שהוא. ואם מדובר על שנים, לדבר על הזיכרון הקודם זו בדיחה גרועה, וגם רוב הסיכויים שלא נחזור בדיוק על אותם תנאים באותה עוצמה מוחלטת, בטח אם התחלף/השתנה משהו במערכת, בחדר, בשמיעה שלנו, בתפיסה שלנו וכד'.

==================

במאמר מוסגר, אם אתה רוצה ללמוד קצת על השוואות סאונד, יש פה הרצאה מאוד מעשירה, אם כי מאוד ארוכה וקצת מעייפת, בין אם אוהבים את הטיפוס הזה או לא. אפשר לשמוע כל פעם קטע, עד שמבינים את מה שהוא אומר ולמה זה נכון.

בין השאר, הוא מסביר ומנמק עד כמה חשוב להשוות קטעים קצרים ובהפרשי זמן קצרצרים, ועד כמה זה לא מועיל לשמוע קטעים ארוכים, עד כדי כך שאודיופילים עם אוזני זהב לא הצליחו להבחין בין קופסה שמעבירה הכל כפי שהוא לקופסה שמוסיפה 2.5% עיוות (ראה כאן).
פה טמונה חוסר ההבנה שלך\ם, חוכמולוג שיודע רק לצטט מחקרים, לא מדובר בהשוואה למה שהיה מלפני שנה, מדובר בכך שהצליל לעומת מה ששמעת ממכשיר שניתן לך להדגמה הביתה, כזה שהורץ היטב ונשמע טוב לפי אוזניים אודיופילות לזה החדש שקנית שנשמע אפרפר ואפילו mute בהשוואה, נפתח באופן כמעט פתאומי תוך כדי האזנה לאחר שנה או 1000 שעות לפי שלוש שעות נגינה יומיות.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
בגלל אנשים כמוך יש הרבה שכלל לא נהיים חברים באתר, הם מתקשרים אלי לבצע עבודה באופן פרטי ולשמור על חיסיונם, אז העניין שאני לא מרגיש כל כך מיותר, כנראה לחצתי לך על נקודה רגישה, מכיר את הבדיחה על זה עם הזין הקטן שקנה מרצדס מפוארת...?
גדי יקירי.

המון תסכול ומרירות עולים מהפוסטים שלך.

למה? החיים קשים? לא הוגנים אליך?

ראשית, לגופם של דברים, תקרא את דבריו של עמיר ותבין, שבכנות, מבלי חלילה לפגוע, אין לך שום מושג בתחום הזה שנקרא אודיו.

לענייננו, כדי להתקדם בתחום הזה, אתה צריך להבין קודם כל איך בכלל מקשיבים לסאונד, איך נשמע סאונד נכון ואיך נשמע סאונד לא נכון ושנית, להבין מה הם הגורמים לאותן בעיות שהאוזניים שלך שומעות.

רמז: זה לא קשור לגודל הברגים בלוח החשמל הקומתי.

אין מחלוקת שזהו ידע שלא נמצא כרגע ברשותך, אבל בהחלט ניתן לרכישה.

ככל ותרצה עזרה אמיתית, פרקטית לשפר את המצב שיש אצלך היום (להבנתי ..לא ראוי להרחבה..) אתה תמיד מוזמן לפנות אליי ואעזור לך, בדיוק כמו שעזרתי להרבה מאוד אחרים כאן.

ובנתיים גדי, תשתה מים, תרגע ותזכור שתמיד יש אור בקצה המנהרה החשוכה.

רן
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,668
מעורבות
1,164
נקודות
113
מדהים שאנשים שרוצים ללמוד יותר, לחקור יותר, לאמץ את המדע ככלי עזר כדי לקדם את המיקסום וההנאה המוזיקלית שלהם - הם אלו שגורמים לאנשים אחרים - לא להכינס לכאן,כביכול .
הם אלו שגם מקבלים בראש ולא אוהבים מוזיקה,כביכול.

אותם אנשים אמרו שוב ושוב ושוב שהם :
1.לא אומרים שהגרפים הם חזות הכל,אלא כלי עזר.
2.יכול להיות גרף טוב וסאונד לא טוב (פה אני מסכים גם - אבל ההסתייגות שלי היא שאם נסתכל על עוד גרפים-נמצא את הבעיה)
3.מאמינים ורוכשים באלפי דולרים ואולי עשרות אלפי דולרים - כבלים,משככים וכו'...
4.לרוב לא מתייחסים למדידות של ציוד(מקלים) אלא למדידות בתוך חדר ומיקסום התוצאה על ידי מדידות ואוזן.יש הבדל אדיר בין מדידות בחדר למדידת ציוד.
5.אומרים בפשטות - תשקיעו בעצמכם ולא במחיר הציוד,קודם.

ובגללם לא נכנסים לכאן?
כל נסיון להפוך אותם לטכנוקרטים, אשר לא משתמשים באזניים - לא לעניין.
אף אחד לא מתרגש מגרפים
אף אחד לא מקשיב לגרפים.
זה שאדם מבין טכני וצמא לידע - לא הופך אותו לקר .
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
גדי יקירי.

המון תסכול ומרירות עולים מהפוסטים שלך.

למה? החיים קשים? לא הוגנים אליך?

ראשית, לגופם של דברים, תקרא את דבריו של עמיר ותבין, שבכנות, מבלי חלילה לפגוע, אין לך שום מושג בתחום הזה שנקרא אודיו.

לענייננו, כדי להתקדם בתחום הזה, אתה צריך להבין קודם כל איך בכלל מקשיבים לסאונד, איך נשמע סאונד נכון ואיך נשמע סאונד לא נכון ושנית, להבין מה הם הגורמים לאותן בעיות שהאוזניים שלך שומעות.

רמז: זה לא קשור לגודל הברגים בלוח החשמל הקומתי.

אין מחלוקת שזהו ידע שלא נמצא כרגע ברשותך, אבל בהחלט ניתן לרכישה.

ככל ותרצה עזרה אמיתית, פרקטית לשפר את המצב שיש אצלך היום (להבנתי ..לא ראוי להרחבה..) אתה תמיד מוזמן לפנות אליי ואעזור לך, בדיוק כמו שעזרתי להרבה מאוד אחרים כאן.

ובנתיים גדי, תשתה מים, תרגע ותזכור שתמיד יש אור בקצה המנהרה החשוכה.

רן
תודה רן, חסיד אומות עולם, ודמיין שאני כותב זאת בפוזיציה של השתחוות לפני גדולתך, ולאחר שאזדקף גם אשרוף את כל מכתבי ההמלצה שקיבלתי ממקומות שמוזיקה היא פרנסתם כי אז לפני מאה שנה לא היו תוכנות מתקדמות כשל היום ופשוט התעסקו ב...מוזיקה. אה וגם מוציא מכתבי סגירה לכל החברות שעוסקות בטיוב חשמל לאודיו, שרלטנים כולם. בבקשה, משאיר לך את הבמה (אם יצא לך לעבוד על אחת אי פעם) לומר את המילה האחרונה.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
תודה רן, חסיד אומות עולם, ודמיין שאני כותב זאת בפוזיציה של השתחוות לפני גדולתך, ולאחר שאזדקף גם אשרוף את כל מכתבי ההמלצה שקיבלתי ממקומות שמוזיקה היא פרנסתם כי אז לפני מאה שנה לא היו תוכנות מתקדמות כשל היום ופשוט התעסקו ב...מוזיקה. אה וגם מוציא מכתבי סגירה לכל החברות שעוסקות בטיוב חשמל לאודיו, שרלטנים כולם. בבקשה, משאיר לך את הבמה (אם יצא לך לעבוד על אחת אי פעם) לומר את המילה האחרונה.
תודה רבה שאתה מאפשר לי לסיים את הדיון הזה.

אם תקרא את ההודעות שלי כאן, או תבחר לקרוא את ההודעות שלי ב AVS, עוד מאוקטובר 2000, אתה תיווכח שאני לעולם, אבל לעולם, לא אפנה למישהו ברמה האישית כמו שאתה בחרת לעשות, אלא תמיד אשאר בנושא ובעניין.

אבל, אם הבחור, מרוב תסכול, חוסר ידע ובעיקר ייאוש, יחליט להפנות את הדיון אליי, ברמה האישית, הוא תמיד יווכח שיש בצד השני מישהו שיחזיר בצורה מאוד חזקה, אני לא מהמבליגים, או המדלגים...

ועוד הערה קטנה לסיום, העובדה שאתה עבדת על במות, לפי הצהרתך, לא ממש הופכת אותך למבין באודיו, אלא רק מעידה ש...עבדת על במות.

מאחל לך בריאות והצלחה ומקווה, בעיקר לטובתך, שתשכיל להבין שאודיו לא מתחיל ונגמר בבחירת שקע, כבל, או גודל הבורג בארון.

רן
 

ליאור

חבר משקיען
הודעות
636
מעורבות
409
נקודות
63
מוזיקה היא פרנסתם כי אז לפני מאה שנה לא היו תוכנות מתקדמות כשל היום ופשוט התעסקו ב...מוזיקה

ברשותך התייחסות רק לזה, אתה צודק כמובן. אבל זה לא דבר חדש או סותר.
מאז ומעולם, התפתחות המוסיקה והתפתחות הטכנולוגיה ליצירת מוסיקה התקדמו עקב בצד אגודל. מוסיקאים אדירים כמו באך, בטהובן, לסטר פול, גיורגיו מורודר, הביטלס וכו.. היו הראשונים לאמץ ואף להשתתף בפיתוחם של כלי נגינה חדשים, אקוסטיקה מעולה, טכנולוגיית אולפנים, עריכה, מאסטרינג ועוד..
אני לא יכול לחשוב על סיבה מיוחדת להתבצר ולהתקבע נגד טכנולוגיה דווקא בפלייבק ביתי.
זה מצויין שאתה מתנסה עם חשמל. אם זה משפר אצלך את התוצאה אז ברכות. זה לא סותר קיומן של עוד הרבה טכנולוגיה ששוה להתנסות בה.

"תוכנות מתקדמות" מעורבת בכל שלבי יצירת מוסיקה. למעשה כמעט כל המוסיקה היום.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
אני מסביר לך שוב ושוב, כי לאור המצב הנפשי שלך, אני לא מגיב להשמצות שלך, החוזרות על עצמן בכל פוסט שני, וזאת לא מתוך חולשה , אלא מתוך רחמים למצבך.

אבל, קח בחשבון (ואני אומנם לא רופא), שהכדורים החדשים לא עושים לך טוב.

רן
כרגיל אתה בלוף מהלך, ומתחזה למבין גדול והתיק שלך ריק, אתה נמצא בהפרעה נקיסיסטת קשה מביא מאות אנשים לעשות לך נפשות, אלא עובדות
יותר טוב תשתוק יש לך מה להפסיד!
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,668
מעורבות
1,164
נקודות
113
ברשותך התייחסות רק לזה, אתה צודק כמובן. אבל זה לא דבר חדש או סותר.
מאז ומעולם, התפתחות המוסיקה והתפתחות הטכנולוגיה ליצירת מוסיקה התקדמו עקב בצד אגודל. מוסיקאים אדירים כמו באך, בטהובן, לסטר פול, גיורגיו מורודר, הביטלס וכו.. היו הראשונים לאמץ ואף להשתתף בפיתוחם של כלי נגינה חדשים, אקוסטיקה מעולה, טכנולוגיית אולפנים, עריכה, מאסטרינג ועוד..
אני לא יכול לחשוב על סיבה מיוחדת להתבצר ולהתקבע נגד טכנולוגיה דווקא בפלייבק ביתי.
זה מצויין שאתה מתנסה עם חשמל. אם זה משפר אצלך את התוצאה אז ברכות. זה לא סותר קיומן של עוד הרבה טכנולוגיה ששוה להתנסות בה.

"תוכנות מתקדמות" מעורבת בכל שלבי יצירת מוסיקה. למעשה כמעט כל המוסיקה היום.
בתערוכות גם משתמשים באקוסטיקה פאסיבית - לפחות ברוב החדרים ובטח של הגדולים .
גם חלק מהחברות השתמשו ב RC.
 

מאסטרו אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,790
מעורבות
338
נקודות
83
רן,

נכחתי ביותר שוט-אאוטים משאתה יכול לדמיין.

מציע לכולם להפסיק לחלק ציונים אחד לשני.

נו שוין, מספיק לטרחן.
 
נערך לאחרונה ב:

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
רן,

נכחתי ביותר שוט-אאוטים משאתה יכול לדמיין.

החיים קצרים מדי מכדי לקרוא את המגילות הגנוזות של עמיר ומכדי לבצע מדידות שאין להם שום
רלוונטיות לאנשים שרוצים להנות ממוזיקה בבית.

אני מבין מה שאני שומע. יותר ממה שאתה מדמיין. אנחנו פשוט באים מרקע אחר לגמרי של מוזיקה.
אתה לא שומע את מה שאני שומעו גם ולא להיפך. מכאן אולי מתחיל ההבדל.
אני חושב למשל שאין לך מושג איך כינור צריך להשמע. שנינו יודעים שזה גם שזה לא מעניין אותך, אז אין בעיה עם זה.
אתה מבחינתי חי ונושם קולנוע ביתי ומשם שקעת ופיתחת תלות כזאת במדידות.
אין בעיה גם עם זה. אלה הצרכים שלך.
רק שהפכת את זה לדת ואתה בטוח שכל מי שכופר בה חי באפילה, לא מבין כלום ומנסה להוציא אותו
בור וטיפש.

מציע לכולם להפסיק לחלק ציונים אחד לשני.

נו שוין, מספיק לטרחן.
אתה זכאי לדעתך עופר, אבל אתה חייב להשתדל לענות עניינית ולא לברוח לדברים אישיים, או לקולנוע ביתי (זו לא קללה..חחח..זו גאווה) , לא משם תבוא הישועה, גם לא מצליל של כינורות.

אני לא חושב שזה באמת משנה אם אתה חושב שאתה יודע איך כינור אמור להשמע, (סתם שתדע, אין דבר כזה, הוא תמיד ישמע מעט אחרת), ואני לא יודע כלום.

לא כאן מתחיל ונגמר הנושא.

ההדגמות אצלך הוכיחו לי שאתה לא מתמצא בבסיס של הדברים ואיך בכלל סאונד צריך להשמע.

אם אני יוצא מהדגמה אצלך עם אוזניים מדממות, טונאליות שגויה מהיסוד, וכל הבאס מרעיד את החדר ואין שום פירוט ושום רזולוציה והבאס רק יודע לעשות בום בום, אז מה זה שווה שאתה יודע איך כינור אמור להשמע...?

חסר לך המון בסיס, בתוך כל המילים הגדולות על כינורות ויצירות.

רן
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
יוסי יקירי, אתה משמש כאן כסוג של אתנחתא קומית, ליצן החצר, כל זאת ביחד עם הפרעה נפשית קשה וחוסר יכולת להרכיב שני משפטים ברצף.

אני אגלה לך סוד קטן, אף אחד לא באמת מתייחס להודעות שלך, מעבר להרמת גבה, גיחוך, צחוק גדול ודאגה כנה למצבך הנפשי.

אומנם בעבר נמנעתי מלהתייחס להשמצות שלך שחוזרות על עצמן שוב ושוב ובחרתי להבליג.

אבל, גם עם אנשים מעורערים נפשית כמוך המסתגרים כל היום בחדר, בורים, גם להם, בצער רב, חייבים למתוח את הגבול מתישהו.

רן
תמיד אתה מתגונן בביטחון שאתה נורמלי ואחרים לא נורמלים רק שתדע אנחנו הרוב.
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,668
מעורבות
1,164
נקודות
113
חבל שנכנסים לאישי.
חבל שלא מתעסקים באודיו.
כל אחד יכול להרוויח המון מיותר ידע - גם על מדידות בחדרים,גם על התאמות גיינים ,רמקולים לפי גודל חדר וכו.
חבל גם שהטכנולגיה מוצגת כאויב הרומנטיקה, במקום להפנים ולקבל שהראשון משרת את השני והמטרה היחידה בסוף היא ליצר רגש ברמה כזו שהמוח מפסיק לעבוד .
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
וגם בהשמעת מוזיקה בבית.

אבל יש כאלה שתקועים עם זה שכל הטכנולוגיות ייעצרו בתוך הציוד הבסיסי (מקור, הגברה רמקולים, ועבור חלקם גם כבילה, רזונטורים וחשמל), ושימוש בטכנולוגיות שמחוץ לו (ציוד מדידה, RC, ועבור חלקם גם עזרים אקוסטיים) מוקצה מחמת מיאוס.

תקיעות מנטלית. אין מה לעשות.
אתה פשוט מסרב להבין ולקבל אנשים שחושבים שונה ממך, לא רק אתה.
אם אתה וחבריך הייתם מספיק סובלניים לקבל דעות של אחרים, אני לא מדבר על כדור הארץ שטוח אלא האם השקיעו במוצר מסויים לאחר שעבר שנים של פיתוח, מהנדסי אודיו ופאנל מאזינים והם יעשו מה שדרוש באמצעות אקוסטיקה פסיבית ולא יסכימו להתערב בסיגנל ברמה המבנית שלו כי אין דין תוכנת אולפן כדין תוכנת RC כמו שלא תשנה מאפיינים של שטר כסף כי זה נראה לך יותר נכון. ולא, החלפת כבל זה או אחר אינה התערבות במבנה הסיגנל, ותפגינו קצת כבוד ליבואנים שחושבים גם כך, ולא תפתחו מלחמת עולם בפורום כי לא רצו להיות צינור העברת כספים שלכם, ותפסלו רמקול של יבואן שאומר שהרמקול שלו יכול לפתור הרבה בעיות בחדר בלי להוציא הון על RC בלי ששמעתם אותו, אולי כל תרבות השיח בפורום תשתפר, טלו קורה מבין עיניכם.
 
נערך לאחרונה ב:

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
מישהו הרים לי להנחתה וסיפר שההדגמות של עופר קרעו את אוזניו, אינני יודע אם מדובר על המקום החדש או הישן, במקום החדש יש ציוד יקר ומצוין שמחובר נכון כולל איזה פילטר חשמל\בנק זרם ומשום מה הצליל חסר באס, מבט זריז בארון החשמל של עופר, החלפת ברייקר שהיה עימי וכל הספקטרום ירד למטה כדי להוציא את הבאס-מיד באס מן הצללים אבל מדובר באקמול שהראה שיש אפשרות לגשת לבעיה מהשורש תחילה לפני שרצים להוסיף סאבים.
עכשיו הכנופיה תענה בזלזול על חיזוק ברגים וכו' ולא תחשוב לשניה לשאול מה הוחלף, איפה, מה היתה התוצאה יותר בפירוט, ופשוט לא תבין למה היא עושה את הפורום הזה לגוב אריות שהרבה נמנעים להכנס אליו.
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
זה לא עניין של טעם, או הבנת/קבלת האחר, או כבוד, או כל סיפור אחר שכרכת כאן. פיזיקה, חבר, פיזיקה.
כך מחסלים את התחום שיש בו הרבה לא מוסבר פיזיקלית והרבה רגש שלא ניתן למדידה, מציע לך לשים כיפה וציצית ולענות על כל דבר "כי אין עוד מלבדו"
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
מישהו הרים לי להנחתה וסיפר שההדגמות של עופר קרעו את אוזניו, אינני יודע אם מדובר על המקום החדש או הישן, במקום החדש יש ציוד יקר ומצוין שמחובר נכון כולל איזה פילטר חשמל\בנק זרם ומשום מה הצליל חסר באס, מבט זריז בארון החשמל של עופר, החלפת ברייקר שהיה עימי וכל הספקטרום ירד למטה כדי להוציא את הבאס-מיד באס מן הצללים אבל מדובר באקמול שהראה שיש אפשרות לגשת לבעיה מהשורש תחילה לפני שרצים להוסיף סאבים.
עכשיו הכנופיה תענה בזלזול על חיזוק ברגים וכו' ולא תחשוב לשניה לשאול מה הוחלף, איפה, מה היתה התוצאה יותר בפירוט, ופשוט לא תבין למה היא עושה את הפורום הזה לגוב אריות שהרבה נמנעים להכנס אליו.
עוד פעם בליל של שטויות, מתובל בהשמצות פרועות ואישיות כהרגלך. תתבגר.

עדיין, למרות שהסבירו לך עשרות פעמים מה זה בכלל סאבוופר, איך הוא עובד, מה מטרתו, אתה מטעה את כולם עם הברגים המטופשים האלה.

מתי כבר תתחיל לכתוב משהו ענייני, מבוסס, ותפסיק להציף את הפורום הזה בוודו של חשמל וברגים וכבלים, שאמורים לפתור בעיות פיזיקליות שקשורות בכלל לחדר.

אתה מטעה כאן באופן שיטתי את האנשים שעוד טורחים לקרוא את השטויות האלה.

רן
 

מאסטרו אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,790
מעורבות
338
נקודות
83
רן,

נכחתי ביותר שוט-אאוטים משאתה יכול לדמיין.

אתה זכאי לדעתך עופר, אבל אתה חייב להשתדל לענות עניינית ולא לברוח לדברים אישיים, או לקולנוע ביתי (זו לא קללה..חחח..זו גאווה) , לא משם תבוא הישועה, גם לא מצליל של כינורות.
אני לא חושב שזה באמת משנה אם אתה חושב שאתה יודע איך כינור אמור להשמע, (סתם שתדע, אין דבר כזה, הוא תמיד ישמע מעט אחרת), ואני לא יודע כלום.

לא כאן מתחיל ונגמר הנושא.

ההדגמות אצלך הוכיחו לי שאתה לא מתמצא בבסיס של הדברים ואיך בכלל סאונד צריך להשמע.

אם אני יוצא מהדגמה אצלך עם אוזניים מדממות, טונאליות שגויה מהיסוד, וכל הבאס מרעיד את החדר ואין שום פירוט ושום רזולוציה והבאס רק יודע לעשות בום בום, אז מה זה שווה שאתה יודע איך כינור אמור להשמע...?

חסר לך המון בסיס, בתוך כל המילים הגדולות על כינורות ויצירות.

רן

אצלך אוזניים מדממות זה אצלי צליל חי, מהיר ואנרגטי.
אתה מחפש צליל עגול ורומנטי. כמה פעמים שמעת את זה מהחבר הכי טוב שלך?
לא קלטת בכלל את הפוטנציאל המטורף של הרמקולים שהממו את תערכות מינכן שנתיים רצוף.
לזה קוראים חוסר נסיון.

חוצמה, שמעת סט בצורה לא מתוכננת, בקושי עבר הרצה.
בדיעבד, עשיתי טעות שהסכמתי להדגמה כזאת.

היום הסט מנגן חלום עם הגברה מתאימה של ריביירה (כפי שמוצג אצל היצרן למשל).

על הבסיס לא אתווכח איתך. אין לנו בסיס משותף לגבי אודיו.
 

נערך לאחרונה ב:

ליאור

חבר משקיען
הודעות
636
מעורבות
409
נקודות
63
כך מחסלים את התחום שיש בו הרבה לא מוסבר פיזיקלית והרבה רגש שלא ניתן למדידה, מציע לך לשים כיפה וציצית ולענות על כל דבר "כי אין עוד מלבדו"
אתה בטוח שלחבוש כיפה, לעטות ציצית ולהאמין בקב"ה זו האנטיתזה האידיאלית ל-"..יש בו הרבה לא מוסבר פיזיקלית והרבה רגש שלא ניתן למדידה.."? כי אני לא כל כך.
אני סולח לך על העלבת יהודים שומרי מצוות.
לא יאמן שדיון בפורום אודיו מוציא מאנשים דברים מכוערים כל כך.
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
אתה בטוח שלחבוש כיפה, לעטות ציצית ולהאמין בקב"ה זו האנטיתזה האידיאלית ל-"..יש בו הרבה לא מוסבר פיזיקלית והרבה רגש שלא ניתן למדידה.."? כי אני לא כל כך.
אני סולח לך על העלבת יהודים שומרי מצוות.
לא יאמן שדיון בפורום אודיו מוציא מאנשים דברים מכוערים כל כך.
פנה לח"כ הקרוב אליך שיעביר חוק לכלוא אותי על כך, רצוי אחד שהורשע במשהו כי יש לו ניסיון.

נמר לא מתיר דיונים פוליטיים ודתיים בפורום, ואני גם לא אוסיף להתווכח עם אנשים שמאמינים שהם שומעים ורואים משהו שלדידי לא קיים, בדיוק כפי שלא אתווכח עם סכיזופרן, זה חסר תוחלת, ודרך אגב, "..יש בו הרבה לא מוסבר פיזיקלית והרבה רגש שלא ניתן למדידה.." זה משפט הכי פרו אמוני שיש.
שהשוויתי בין האמונה המוחלטת של עמיר וחבריו ב RC לאמונה מוחלטת בהשם אין בכך שום קינטור דתיים ושום נשיאת שם השם לשווא, אבל בתגובתך יש דוגמה מצויינת לעיוורון ואי הסובלנות של המגזר הדתי ההרד-קור שיביא אותנו לחורבן בית שלישי.
 
נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור