תגמור את הסיפור....
הסיפור רק מתחיל
תגמור את הסיפור....
אין מה לעשות, אין קיצורי דרך באודיו קצה, אם רוצים רמה גבוה צריך להשקיע הרבה כסף.תגמור את הסיפור....
תבקש לנסות אצלך בבית, תעשה A B ותשמע בעצמך, טוב נו, ברור שזה לא ייקרה כי גוווווד איזה לוק יש ל מגיקו האלה וזה ממש קסם(באמת רמקול מטמטם) ,אך בסוף בסוף, אתה תלמד (בדרך הקשה), ש תג מחיר על רמקול - לא אומר כלום, השאלה למה הוא מתחבר, סביר להניח ש גם תמצא את עצמך, מוציא כפול 2 ממה שהוצאת על הרמקול, על ציוד בשביל להגיע לתוצאה טובה (ולמגיקו יש מה לתת, רק תחבר לו שטרות).
השאלה היא" האם לעשות פוס עצור, ריסט, הבנתי, אני מעדיף ללכת בדרך A שאני כבר דיי מכיר, נקרא לזה ללכת על בטוח, ולא תצטרך ציוד מטורף גם אם תרצה לשדרג הגברה/מקור בעתיד, לצורך העניין במצב הקיים אני משוכנע ש A B עם האופרה החדשים, האופרה עושים למגיקו בייביי בסיבוב, קפוץ ל ארמה דבר איתו.
תשמע..יש לגאי רמקול טוב מקור טוב אין טעם לשחק עם ה"לב"....הסיפור רק מתחיל
אין מה לעשות, אין קיצורי דרך באודיו קצה, אם רוצים רמה גבוה צריך להשקיע הרבה כסף.
מה שמדאיג הוא התיאור שלך לגבי מה חסר לך בסאונד (שאגב הזכיר לי את אותם החסרונות שגם אני שמעתי בתערוכה האחרונה כשהאזנתי למג'יקו בפעם הראשונה - בכללי היה סאונד לא טוב לטעמי) והשאלה הגדולה האם מגבר קצה יפתור את הבעיות האלה....
תשמע..יש לגאי רמקול טוב מקור טוב אין טעם לשחק עם ה"לב"....
הבחור פרפקציוניסט .לדעתי ,לתת בראש בהגברה ולהנות מהציוד ומהמוזיקה שתצא משם....
ההמלצה שלי (אני קצת משוחד) להגברה איכותית בתקציב יחסית לא גבוהה...פאוור avm שהולך טוב עם פרה של nat ..שם יקבל דיוק חמימות פירוט ושאר ירקות..
למגבר הקצה צריך קדם קצה ויש להשקיע בהתאם על כבילה שמתאימה למגבר הקצה וקדם הקצה, לאחר מכן מה עם המקור (אולי התמזל המזל והמקור הקיים ישתלב פגז, ואולי לא)..אולי המקור כבר יהיה ה weakest link...
גיא היקר
לאט לאט.
אבל הדרך היא ארוכה מאוד עד שמגיעים ל solid תוצאה. ושתהיה שלם איתה 100%.
יש לזכור שזה חלק מה fun בתחביב הזה.
והרבה כסף.
ברצינות יהודה?
הוא גם היה מאושר מהמגבר והרמקול הקודם, הוא זז קדימה.
מגבר בקלאסים שרשמו כאן בטוח יתן תוצאה נקייה יותר
אבל החבר רוצה לשמר רוב מאפייני הסאונד שיש כרגע
כמו שרשמתי - אני מהמר
קראתי על המגבר שלך איפיינת כמו בביקורות מלבד ניקיון הצליל, אף אחד לא "התלונן" על זה
יתכן שהרמקול החדש שכמובן שקוף יותר"עורר בעיה" שאף בוחן לא הרגיש
מצד שני אתה מרוצה מחמימות במידה הנכונה, ואיזה מגבר אחר יתן לך את זה?
מה נשאר? כבלים
רק המלצונת ברשותך, כדאי לשמוע את המגבר הפוטנציאלי בהשוואה לקיים ובמערכת אצלך בבית וכל זה לפני שליפת ה"סטיפה".אני אתחיל במה לא חסר בהגברה הנוכחית, כוח, חמימות במינון נכון ובמה גדולה.
מה כן חסר, מהירות בצליל הנמוך, ניקיון הצליל וקצת יותר סינרגיה.
לא זלזלתי, גיא הרבה רמות מעליהבנאדם הזה שאתה כה מזלזל בו הוא במקרה במקרה אדם עם המון ידע באודיו ובסאונד בפרט. לא מדובר פה באיזה טירון או האודיופיל המתחיל. הוא שינה כיוון כן, זה דבר לגיטימי בתחום שלנו. בחר לעצמו רמקולים עם תכונות אחרות לגמרי ואין לי ספק שישיג תוצאה שמתאימה עבורו.
תקף , אבל כמו שרשמו כאן הרבה אולי זנחנו את הגרבר אבל רובנו מעדיפים צעדי תינוקאני מניח שעם הזמן טעם הגרבר או המטרנה שאהבתה בגיל מסוים פינו את מקומם לטעמים אחרים, באודיו לדעתך זה לא תקף ?
1 ועוד 1 זה תמיד 2 נשמה...בתור רמקול נטו המגיקו טובים מהאופרה.
השאלה היא האם הם טובים לך, אני חושב ש לא. על ציוד טופ, המגיקו יישמע טוב מה אופרה ב סגנונות מסויימים.
השאלה היא היא האם אתה הולך להעמיד עכשיו ציוד טופ (מקור\הגברה), הסכום שהקצבת לעניין לא יכסה חלק אחד שהוא נחשב "טופ".
האופרה לא צריכים ציוד קצה בשביל להוציא מהם את המיטב שהוא לא פחות טוב מהמגיקו, בסגנונות מסויימים, בעוד שלהוציא מהמגיקו משהו זה מוות בציודים.
את הלוגיקה בתחום הזה קשה ללמוד אבל עם הנסיון מבינים ש 1 ועוד 1 זה לא תמיד 2.
בנוגע לכבלים אתה מתעסק ב תפל ולא ב עיקר.
מתמטית זה מן הסתם נכון, אבל בעולם האודיופיליה כמו בהרבה עולמות אחרות, שם למושג "סינרגיזם" יש משמעות רבה, 1+1 הם לא תמיד 2. ההוכחה לכך מאוד פשוטה, אתה יכול לחבר שני רכיבי אודיו יוקרתיים ביותר (1+1 לצורך העניין) והתוצאה לא תהיה מספיק טובה באופן סובייקטיבי (פחות מ-2) או שני רכיבים אחרים שיביאו לתוצאה גדולה מ-2 ולכן תמיד אנו חוזרים למסקנה שצריך לתת לאוזניים לקבוע ולא לתת למותג כלשהו לסנוור אותך.1 ועוד 1 זה תמיד 2 נשמה...
1 ועוד 1/2 זה לא 2
אני בטוח שגאי אחרי שילמד מה קורה ,יבצע מה צריך.וגם יש את העניין האישי בטעם.