מי אמר שכולם רוצים להיות נהגי מרוצים מקצועיים.
למה חצי שעה לא מספיק לך לדעת אם זה גורם לך הנאה ?
ובכלל למה לשפוך כל הזמן את אותו המלל.
מה בשביל להאזין לרמקול צריך תואר בחומרים מרוכבים ?
מדבריך נישמע שנידרש עינוי על מנת להגיע להבנה ונהנאה תגיע אחרי נסיון של שנים.
אחי יאללה שחרר ....
אולי במקום זה תתיחס ברצינות להבדל בסרטון בין שני הווריאציות.
תן לנו את משנתך , למה הנגנים דפוקים ומערכת עושה את באמת מה שנכון.
שהכלים של הנגנים נבנו ע״י בעלי מקצוע שנסעו במסלול מירוץ רק חצי שעה.
ושהנגנים עצמם חסרי מושג ומצקצקים בלשונם.
תסביר למה היצרנים האמריקאים טרם גילו את האלמנטים המופלאים.
וכמה ווילסון אודיו לא מבינה דבר וחצי דבר .
איך זה ש pmc לא עברו לקרמיים ,שהרי מה המהנדסים שלהם מבינים בכלל בשיחזור מוסיקה.
איך מגיקו ו yg לא הלכו לקרמיים .. מה הם בכלל מבינים בהנדסה.
כמה מליוני חובבי מוסיקה בעולם טועים כשהם קונים כל דבר אחר פרט לקרמי.
מי אמר שכולם רוצים להיות נהגי מרוצים מקצועיים.
למה חצי שעה לא מספיק לך לדעת אם זה גורם לך הנאה ?
ובכלל למה לשפוך כל הזמן את אותו המלל.
מה בשביל להאזין לרמקול צריך תואר בחומרים מרוכבים ?
מדבריך נישמע שנידרש עינוי על מנת להגיע להבנה ונהנאה תגיע אחרי נסיון של שנים.
אחי יאללה שחרר ....
אולי במקום זה תתיחס ברצינות להבדל בסרטון בין שני הווריאציות.
תן לנו את משנתך , למה הנגנים דפוקים ומערכת עושה את באמת מה שנכון.
שהכלים של הנגנים נבנו ע״י בעלי מקצוע שנסעו במסלול מירוץ רק חצי שעה.
ושהנגנים עצמם חסרי מושג ומצקצקים בלשונם.
תסביר למה היצרנים האמריקאים טרם גילו את האלמנטים המופלאים.
וכמה ווילסון אודיו לא מבינה דבר וחצי דבר .
איך זה ש pmc לא עברו לקרמיים ,שהרי מה המהנדסים שלהם מבינים בכלל בשיחזור מוסיקה.
איך מגיקו ו yg לא הלכו לקרמיים .. מה הם בכלל מבינים בהנדסה.
כמה מליוני חובבי מוסיקה בעולם טועים כשהם קונים כל דבר אחר פרט לקרמי.
אני כבר לא יודע באיזו שפה אני צריך לכתוב על מנת שמישהו פה יבין שלא רק קרמים חולקים את היתרונות הללו. אני תמיד מוסיף, ושוב מוסיף, ומוסיף שוב ועכשיו שוב פעם בשביל כאלה שמנסים שהציג את דבריי לא נכון. אייל נשמה שלי, כפרה עלייך, אח יקר. אנא קרא את המשפט הבא - הוא חשוב מאוד להמשך הדיון.
לא רק קרמים אם כי כל רמקול בעל יחידה קשיחה וקלה!!!
אני מקווה שזה יותר ברור עכשיו.
לגבי מג׳יקו
הם פתחו מוצר, מקרבון - לא משתמשים בקרטונים.
אבולושיין אקוסטיק - אמריקאי - מבוסס קרמי
אוולון - אמריקאי - חלק מהדגמים (הבכירים) קרמים
הקרמי באירופה נפוץ יותר. כנראה זה גם עניין של ״איך סאונד צריך להשמע״ לדעתם, תרבות צריכת מוסיקה ועוד.
אבל גם האמריקאים מכוונים לשם. הרי ישנם לא מעט רמקולים אמריקאים המשתמשים ביחידות קרמיות של seas. מדובר בליין חדש שנולד. למה נולד? כנראה יש משהו בקרמיקה שעושה טוב לצליל. כמו בקרבון, כמו באלומניום וכמו במגנזיום.
אייל
בחצי שעה אתה יודע על רמקול בערך כמו שאתה יודע על בחצי שעה של דיט על אישתך לעתיד. ואם הדייט הוא בהופעה של האבנים המתגלגלות, ולא ממש אפשר ״להכיר״ אז עוד יותר לא תדע.
ואני חוזר ואומר, למרות שזה מעצבן אנשים. אני יכול לשים יד על כל רמקול שנמצא בשוק האודיו הישראלי כמעט בכל טווח מחיר. אני מאזין לכאלה ומתנסה בהם בבית שלי, בסלון שלי, עם מוסיקה שבמשך 12 שנה בחנתי עליה מעל 1000 מוצרים שונים (יותר מכל אדם במדינת ישראל). תן קצת קרדיט לטענות שלי.
אז אחזור ואומר
כל יחידה קשיחה וקלה תהיה טובה אבסולוטית מיחידה כבדה ורכה - למה? ככה.
אתה רוצה להבין את זה? תתנסה בזה באופן מסודר ולא בחטף בתערוכה. למה? כי ככה עושים.
לגבי הסרטון
לא הייתי שם, לא יודע. השוואתי את המערכת שלי לאבוב, צ׳לו וכינור בבית - מפתיע כמה היא טבעית.