אני מניח שמיליארד סינים לא טועים.
לי דווח מ Analogue Production בארה״ב , שעל כל 35 תקליטים של אותו הכותר הם מוכרים אולי דיסק אחד.
99% מהאודיופילים שיש להם גם וגם , היום קונים תקליטים ולא אחד ביקש ממני דיסק , זה אומר דיי הרבה על מה שהם
חושבים ושומעים.
לענייני נוחות , הכי נוח זה סטרימר.
אין פה שום מלחמות גיא , זה דיון ודיווח מה אנשים מעדיפים .
מפתיע אותי שאף אחד מקציני האודיו פה לא מתייחס לכך שויניל הוא אנלוגי בגלל הפלסטיק וה MM\MC שמייצרים ממתח(V) ולשים ויניל שהמאסטר שלו דיגיטלי נשמע פרדוקסלי, למה לקחת מאסטר שהוא אחדים ואפסים להמיר לאנלוג ולכבוש על פלסטיק, מה זה נותן? עוד שלב כמו המרה מדיגיטל לאופטי. ויניל מצדיק את קיומו רק אם נוצר ממאסטר אנלוגי אחרת אני לא יכול לחשוב על שום סיבה למה הוא יותר טוב מסידי או כל מדיה אחרת בפורמט wav-pcm, לדעתי מה שכובש את לב שומעי הויניל הדיגיטלי זה האאוראליות שיוצרים הראש והמחט בדיוק כמו טייפ סלילים וזאת תוספת שאינה קיימת בהכרח במוקלט.
טידל mqa לא מתקרב להורדה בהיירז מאתר טוב וגם לא מתקרב לcd שהומר כראוי להארד דיסק, ההשואה שלך לא הוגנת וממש לא מעידה על כלום! הקלטה מודרנית שהוקלטה במכשור דיגיטלי נשמעת יותר טוב ויותר מפורטת מאשר הקלטה שעברה המרה לויניל. המרה=שנמוך זה נכון באנלוגי כאשר ממירים סרטי הקלטה לויניל וזה נכון כשממירים הקלטה דיגיטלית לויניל.
התייחסנו...מפתיע אותי שאף אחד מקציני האודיו פה לא מתייחס לכך שויניל הוא אנלוגי בגלל הפלסטיק וה MM\MC שמייצרים ממתח(V) ולשים ויניל שהמאסטר שלו דיגיטלי נשמע פרדוקסלי, למה לקחת מאסטר שהוא אחדים ואפסים להמיר לאנלוג ולכבוש על פלסטיק, מה זה נותן? עוד שלב כמו המרה מדיגיטל לאופטי. ויניל מצדיק את קיומו רק אם נוצר ממאסטר אנלוגי אחרת אני לא יכול לחשוב על שום סיבה למה הוא יותר טוב מסידי או כל מדיה אחרת בפורמט wav-pcm, לדעתי מה שכובש את לב שומעי הויניל הדיגיטלי זה האאוראליות שיוצרים הראש והמחט בדיוק כמו טייפ סלילים וזאת תוספת שאינה קיימת בהכרח במוקלט.
מה שאתה אומר זה שחוסר התווך הדינמי בתקליט מול דיגיטל הוא יתרון...גם אני שאלתי את עצמי את אותה השאלה, ואכן בחלק מהמקרים זה מיותר לגמרי.
אבל יש עוד נתון שאנשים לא יודעים ונודע לי לאחרונה מבעל מקצוע ותותח מאסטרינג מכובד,
מאסטר לתקליט איננו זהה למאסטר עבור קובץ דיגיטלי, ההבדל הוא בתדרים הנמוכים שמבלי להיכנס לפרטים טכניים, בדיסק יש עוד מימד לרוחב בתדר הנמוך ובתקליט הוא צר יותר (אי אפשר להכיל אותו ) ולכן בתקליט זה נשמע יותר ממורכז ולעיתים מפוקס יותר או פחות עמוס (כמו שהרבה אנשים מעדיפים RCA על פני XLR ) . בדיסק יש יותר רוחב לצדדים ובהרבה מערכות/ חדרים זה דווקא יכול לגרוע מהתוצאה...
עוד נתון שלדעתי מאוד משפיע, הוא משהו שעופר גם ציין וזה איכות הטרנספורט הדיגיטלי (הכוונה גם לסטרימר+NAS)
פטיפון ברמה סבירה עם ראש טוב הוא שווה ערך לטרנספורט דיגיטלי באיכות מאוד גבוהה מבחינת יכולת להוציא פרטים, טיימינג ותלת מימד, המגרעה היא בד"כ מאקרו דינמיות ועיוותים שונים במהלך הנגינה (מכל מיני סיבות, כולל ההדפסות המודרניות העקומות...)
בשורה התחתונה גם מאסטר דיגיטלי איכותי על תקליט שמנוגן על פטיפון טוב ולא ממש יקר, יכול לעקוף שחזור דיגיטלי שבד"כ מבוצע ע"י טרנספורט פחות טוב (מחשבים למינהם או סטרימרים/נגנים זולים)
לא מזמן, הוצאתי מהבוידעם נגן משנת 1990 בערך עם טרנספורט פיליפס CDM2 המקורי מהברזל והעין שזזה
בצורת סהר. הנגן הזה הושווה לפטיפון ב6 ספרות בערך עם אותו האלבום בשני הפורמטים. מבחינת פירוט וטבעיות לא היה לו סיכוי, אבל! התלת מימד שהוא ייצר היה לא רחוק מהפטיפון, משהו שנדיר למצוא במחוזותינו היום, בטח לא עם רב הסטרימרים והמחשבים שאנשים מחברים בבית... לא סתם אנשים מחפשים את הנגנים של ניים המבוססים על הטרנספורט הזה ...
לא הבנת את מה שכתבתי, אז אבהיר:מה שאתה אומר זה שחוסר התווך הדינמי בתקליט מול דיגיטל הוא יתרון...
אמיר, כולם יודעים שהדיסק מת מסחרית.
תבדוק כמה אנשים הורידו/ הזרימו את האלבומים האלו מהרשת....אני מעריך ש 80% מהאודיופילים מעדיפים לעבוד עם סטרימר איכותי בדיגיטל מול נגן דיסקים, זו המציאות ללא קשר להבדלי איכות.
המנגנון הזה שיש לפיליפס בכמה סוגים מזיז את העין בצורה מגנטית המבודדת אותו מכל מרעין בישין מכניים ושם גדולתו.לא מזמן, הוצאתי מהבוידעם נגן משנת 1990 בערך עם טרנספורט פיליפס CDM2 המקורי מהברזל והעין שזזה
בצורת סהר. הנגן הזה הושווה לפטיפון ב6 ספרות בערך עם אותו האלבום בשני הפורמטים. מבחינת פירוט וטבעיות לא היה לו סיכוי, אבל! התלת מימד שהוא ייצר היה לא רחוק מהפטיפון, משהו שנדיר למצוא במחוזותינו היום, בטח לא עם רב הסטרימרים והמחשבים שאנשים מחברים בבית... לא סתם אנשים מחפשים את הנגנים של ניים המבוססים על הטרנספורט הזה ...
מה שאתה אומר זה שחוסר התווך הדינמי בתקליט מול דיגיטל הוא יתרון...
לדעתי מה שכובש את לב שומעי הויניל הדיגיטלי זה האאוראליות שיוצרים הראש והמחט בדיוק כמו טייפ סלילים וזאת תוספת שאינה קיימת בהכרח במוקלט.
לא מזמן, הוצאתי מהבוידעם נגן משנת 1990 בערך עם טרנספורט פיליפס CDM2 המקורי מהברזל והעין שזזה
בצורת סהר. הנגן הזה הושווה לפטיפון ב6 ספרות בערך עם אותו האלבום בשני הפורמטים. מבחינת פירוט וטבעיות לא היה לו סיכוי, אבל! התלת מימד שהוא ייצר היה לא רחוק מהפטיפון, משהו שנדיר למצוא במחוזותינו היום, בטח לא עם רב הסטרימרים והמחשבים שאנשים מחברים בבית... לא סתם אנשים מחפשים את הנגנים של ניים המבוססים על הטרנספורט הזה ...
מה זה פירוט? מה זה הולוגרפיה?
באמת?!הולוגרפיה זה תלת מימדיות.
פירוט זה פרטים
אויש, אתה כל כך תמים.מה הכוונה שהשילוב בין הראש לוניל יוצר אורליות.
פתאום אני מרגיש בור .