אספרסו מוזיקה ושרת


RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
ועכשיו אתה פשוט משקר בלי בושה.
גם רן השתמש ב"חיזוק ברגי חשמל" והתכוון אלי משום שרק אני כתבתי זאת לפחות בחודש האחרון.

לא הבנתי למה אתה מתרעם גדי?
אתה כתבת את זה, אתה מאמין בזה ומבחינתי, בלי טיפה אחת של ציניות, אני לגמרי סבבה עם זה.
שכל אחד יעשה מה שהוא חושב לנכון.

רן
 

ליאור

חבר משקיען
הודעות
636
מעורבות
409
נקודות
63
50000 ש"ח-מי מדרי הפורום היה רץ ורוכש מכשיר RC???
אתה יכול "לצאת לדרך" עם מחשב אודיו + רשיון לדיראק בהרבה פחות.
תבדוק אם התוצאה בכלל בכיוון שלך.

היתרון הוא, שגם בקונפיגורציה כזו, אתה יכול להשתכלל, להתנסות, לשפר תוצאה ולצבור נסיון.
ורק אז, כמו בכל דבר, תדע אם אתה רוצה לצלול לתחום עם 'כסף רציני'..
 

arb

אוהב את התחום
הודעות
361
מעורבות
131
נקודות
43
הדברים שאנו ההדיוטות למדים בשרשור הנ״ל שווים את הקריאה הארוכה דרך כלל התגובות.

תגובה מעניינת שהועלתה בשרשור נוגעת בחשיבות המדידות בהקשר לבניית סט אפ אודיו דו ערוצי.
התובנה העיקרית היא שלפני שבאים לקבוע את הטיונינג של המערכת עדיף לבצע מדידות. המטרה היא לטפל בחדר ובעיקר בפגמים המהותיים ( במידה שכאלה אכן קיימים) וזאת בצורה פסיבית או אקטיבית. כל זאת על מנת לאפשר לאוזן ובתוך כך "לכייף" למקסם את הטיונינג האודיופילי שיניח את הדעת והנשמה.

לכאורה גישה זו הגיונית. הממה לפני הכל היא משמשת בעיקר את אלה שעבורם כל דרך אחרת נחשבת לפחות נכונה.

בדיעבד היא מרחיקה את כל מי שמצדד בה מלעסוק בזיקה של הקוהרנטי לתוצאה. בכלל זאת לא לעסוק בזמן השחזור הסוני (במגבלות האוביקטיביות) באותם מאפינים שהם חלק בלתי נפרד מיסודות המוסיקה והמלודיה. יתרה מזאת מאפיינים אלה זוכים להיות מושמצים כל אימת שהם מוזכרים בתיאורים אודיופילים עי מי שאינו מחזיק באלטרנטיבה הנדונה.

על הרקע הזה גם המונח אודיופיל זוכה בהודעה #535 להבחנה תמוהה בלשון המעטה ואני מצטט ..."אודיופיל הוא כל מי שאוהב סאונד טוב ממערכות אודיו, גם אם אין לו מערכת ואין לו שקל על הנשמה"...
ניחא עניין הכסף והפשרה בסאונד. אבל וואלה גם לא להחזיק במערכת.

מעניין מאד שבניגוד מוחלט להבחנה זו שמביאה בחשבון את מצבו של הזולת, נשאלתי בשרשור זה ולא בפעם הראשונה בחוסר טאקט על המערכת שברשותי. אין צורך בניחוש פרוע עי מי וזה גם לא מעניין. בואו רק נודה שזה רחוק מלנבוע מהיתממות או מיתר סקרנות. אז על מי אנחנו עובדים פה כל פעם מחדש.

כל עוד האג'נדה האודיופילית נעדרת פיענוח ונבירה מעמיקה בתוצאה (משום שהיא עסוקה במסביב ובמקרו), לא ישתנה כאן דבר וחצי דבר ובכלל זאת העדפה לצורת ההפעלה של המערכת. לקראת סוף השרשור אני קורא שהרבה מאוהבי "הכייף" בוחרים באנלוג ( רגע מי שבוחר דיגיטלי אינו אוהב "כייף"), וכמה שורות אחרי .. והשלם הוא שטות מוחלטת....אכן אחד מהדברים היותר חשובים שאנו למדים מהשרשור הנדון הוא שבתאוריה הכל אפשרי.
 
נערך לאחרונה ב:

ronenperetz

חבר משקיען
הודעות
1,571
מעורבות
235
נקודות
63
אתה יכול "לצאת לדרך" עם מחשב אודיו + רשיון לדיראק בהרבה פחות.
תבדוק אם התוצאה בכלל בכיוון שלך.

היתרון הוא, שגם בקונפיגורציה כזו, אתה יכול להשתכלל, להתנסות, לשפר תוצאה ולצבור נסיון.
ורק אז, כמו בכל דבר, תדע אם אתה רוצה לצלול לתחום עם 'כסף רציני'..
יש לי RTA יעודי. יודע פחות או יותר מה המצב אצלי עם חלונות פתוחים ועם וילונות פרושים לגמרי.
במחשב אודיו לא מוכן לגעת בשל הסאונד המסריח של רכיבי SMD מגעילים ורכיבי ADC של שוק הרכיבים בסין
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,908
מעורבות
2,930
נקודות
113
תגובה מעניינת שהועלתה בשרשור נוגעת בחשיבות המדידות בהקשר לבניית סט אפ אודיו דו ערוצי.
התובנה העיקרית היא שלפני שבאים לקבוע את הטיונינג של המערכת עדיף לבצע מדידות. המטרה היא לטפל בחדר ובעיקר בפגמים המהותיים ( במידה שכאלה אכן קיימים) וזאת בצורה פסיבית או אקטיבית. כל זאת על מנת לאפשר לאוזן ובתוך כך "לכייף" למקסם את הטיונינג האודיופילי שיניח את הדעת והנשמה.

לכאורה גישה זו הגיונית. הממה לפני הכל היא מתאימה לאותם אלה שעבורם כל דרך אחרת היא פחות נכונה.

מה שמעניין שבפועל היא גורמת להדחקת העיסוק המייגע בתוצאה ולא להפך. כלומר באותם מאפינים סונים שהם חלק בלתי נפרד מיסודות הסאונד, וכנל של המוסיקה והמלודיה. אלה מושמצים כל אימת שהם מוזכרים בתיאורים אודיופילים עי מי שאינו מחזיק כביכול בגישה האולטימטיבית הנדונה. אין כאן צורך להכביר במילים, הסטיגמה אודיו ללא מילים מוכרת לכולם.

על הרקע הזה גם המונח אודיופיל זוכה בהודעה #535 להבחנה תמוהה בלשון המעטה ואני מצטט ..."אודיופיל הוא כל מי שאוהב סאונד טוב ממערכות אודיו, גם אם אין לו מערכת ואין לו שקל על הנשמה"...
ניחא עניין הכסף והפשרה בסאונד. אבל וואלה גם לא להחזיק במערכת.

מעניין מאד שבניגוד מוחלט להבחנה זו שמביאה בחשבון את מצבו של הזולת, נשאלתי בשרשור זה ולא בפעם הראשונה בחוסר טאקט על המערכת שברשותי. אין צורך בניחוש פרוע עי מי וזה גם לא מעניין. בואו רק נודה שזה רחוק מלנובע מתוך היתממות או מסקרנות כלשהי, אלא הרבה מעבר. אז על מי אנחנו עובדים פה כל פעם מחדש.

כל עוד האג'נדה האודיופילית נעדרת פיענוח ונבירה מעמיקה בתוצאה (משום שהיא עסוקה במסביב ובמקרו), לא ישתנה כאן דבר וחצי דבר ובכלל זאת העדפה לצורת ההפעלה של המערכת. לקראת סוף השרשור אני קורא שהרבה מאוהבי "הכייף" בוחרים באנלוג ( רגע מי שבוחר דיגיטלי אינו אוהב "כייף"), וכמה שורות אחרי .. והשלם הוא שטות מוחלטת....
אכן בתאוריה הכל אפשרי.
עוד נאום נמלץ, ארוך וריק מתוכן.
אני כבר לא מוצא טעם לפרט איפה ולמה.
 
נערך לאחרונה ב:

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
תגובה מעניינת שהועלתה בשרשור נוגעת בחשיבות המדידות בהקשר לבניית סט אפ אודיו דו ערוצי.
התובנה העיקרית היא שלפני שבאים לקבוע את הטיונינג של המערכת עדיף לבצע מדידות. המטרה היא לטפל בחדר ובעיקר בפגמים המהותיים ( במידה שכאלה אכן קיימים) וזאת בצורה פסיבית או אקטיבית. כל זאת על מנת לאפשר לאוזן ובתוך כך "לכייף" למקסם את הטיונינג האודיופילי שיניח את הדעת והנשמה.

לכאורה גישה זו הגיונית. הממה לפני הכל היא מתאימה לאותם אלה שעבורם כל דרך אחרת היא פחות נכונה.

מה שמעניין שבפועל היא גורמת להדחקת העיסוק המייגע בתוצאה ולא להפך. כלומר באותם מאפינים סונים שהם חלק בלתי נפרד מיסודות הסאונד, וכנל של המוסיקה והמלודיה. אלה מושמצים כל אימת שהם מוזכרים בתיאורים אודיופילים עי מי שאינו מחזיק כביכול בגישה האולטימטיבית הנדונה. אין כאן צורך להכביר במילים, הסטיגמה אודיו ללא מילים מוכרת לכולם.

על הרקע הזה גם המונח אודיופיל זוכה בהודעה #535 להבחנה תמוהה בלשון המעטה ואני מצטט ..."אודיופיל הוא כל מי שאוהב סאונד טוב ממערכות אודיו, גם אם אין לו מערכת ואין לו שקל על הנשמה"...
ניחא עניין הכסף והפשרה בסאונד. אבל וואלה גם לא להחזיק במערכת.

מעניין מאד שבניגוד מוחלט להבחנה זו שמביאה בחשבון את מצבו של הזולת, נשאלתי בשרשור זה ולא בפעם הראשונה בחוסר טאקט על המערכת שברשותי. אין צורך בניחוש פרוע עי מי וזה גם לא מעניין. בואו רק נודה שזה רחוק מלנובע מתוך היתממות או מסקרנות כלשהי, אלא הרבה מעבר. אז על מי אנחנו עובדים פה כל פעם מחדש.

כל עוד האג'נדה האודיופילית נעדרת פיענוח ונבירה מעמיקה בתוצאה (משום שהיא עסוקה במסביב ובמקרו), לא ישתנה כאן דבר וחצי דבר ובכלל זאת העדפה לצורת ההפעלה של המערכת. לקראת סוף השרשור אני קורא שהרבה מאוהבי "הכייף" בוחרים באנלוג ( רגע מי שבוחר דיגיטלי אינו אוהב "כייף"), וכמה שורות אחרי .. והשלם הוא שטות מוחלטת....
אכן בתאוריה הכל אפשרי.
עוד פעם מלל מייגע, פילוסופי, חסר כל תכלית, על גבול הבכייני, אשר בסופו שוב לא נדע אם האדון הנכבד הוא דמות בשר ודם, או שמא בעצם בוט, כפי שהועלו כאן תיאוריות על ידי אחרים.

שוב לא נדע איזו מערכת מופלאה יש לו ועליה נסמכים כל התיאוריות הללו שהאנושות נחשפת אליהן לראשונה וכמובן לא נקבל שום תמונה מהחדר הקדוש שהצליח לגרום לפיזיקה לא לחדור אליו.

שוב מגילה ארוכה על איך מטפלים בחולי קורונה באמצעות מסטיק בזוקה.

רן
 

ליאור

חבר משקיען
הודעות
636
מעורבות
409
נקודות
63
במחשב אודיו לא מוכן לגעת בשל הסאונד המסריח של רכיבי SMD מגעילים ורכיבי ADC של שוק הרכיבים בסין

ראשית, אני לא מתווכח עם הנסיון שלך או של איש.
שנית:
1. אתה יכול להרכיב מחשב עם כרטיסי קול לבחירתך, לא חובה ללכת על הבייסיק.
2. במידה אתה משתמש במחשב שמריץ את ה RC כמקור (למעשה סוג של סטרימר: טיידל, ספוטיפיי, קבצי רשת.. ) אין כל שימוש ב ADC. אתה מוציא אות דיגיטלי מהמחשב לממיר\קדם.
 

RB68

חבר משקיען
הודעות
716
מעורבות
587
נקודות
93
יש לי RTA יעודי. יודע פחות או יותר מה המצב אצלי עם חלונות פתוחים ועם וילונות פרושים לגמרי.
במחשב אודיו לא מוכן לגעת בשל הסאונד המסריח של רכיבי SMD מגעילים ורכיבי ADC של שוק הרכיבים בסין
רונן,
למה לרכיבי SMD יש "סאונד מסריח"? איך בעצם אפשר להכליל סאונד של רכיב/טכנולוגיה במנותק מתפקידו במעגל? האם דין נגד פול-אפ במסלול דיגיטלי כדין נגד בקרוס?
יש מצבים בהם יהיה יתרון להשמה through-hole (נניח high power) אבל בטח אי אפשר להגיד שבכל מעגל או מקרה זה רלוונטי. באותה מידה ה"בעיות" (לכאורה) של SMD יכולות לצוץ משיקולים של קירבה, מס' השכבות, שיקולי ההארקה והתכנון הטרמי שמקופלים בהן ועוד מלא ניואנסים של routing.
בכל מקרה, לפסול כל מה שSMD, אם זה כולל את ה"דיגיטל" - חיסלת כל סיכוי לעיבוד של ממש (cpu, dsp) כי כולם BGA...
אפשר לחבר ADC חיצוני מוצלח במידה וכניסה אנלוגית הכרחית מבחינתך.
אגב, באיזה אנלייזר אתה משתמש (מתוך סקרנות נטו)?
רועי
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,096
מעורבות
345
נקודות
83
עוד פעם מלל מייגע, פילוסופי, חסר כל תכלית, על גבול הבכייני, אשר בסופו שוב לא נדע אם האדון הנכבד הוא דמות בשר ודם, או שמא בעצם בוט, כפי שהועלו כאן תיאוריות על ידי אחרים.

שוב לא נדע איזו מערכת מופלאה יש לו ועליה נסמכים כל התיאוריות הללו שהאנושות נחשפת אליהן לראשונה וכמובן לא נקבל שום תמונה מהחדר הקדוש שהצליח לגרום לפיזיקה לא לחדור אליו.

שוב מגילה ארוכה על איך מטפלים בחולי קורונה באמצעות מסטיק בזוקה.

רן
לא מובן למה הירידות האלו על arb.
למה הוא צריך להראות לך תמונות של החדר שלו? אם זכור לי נכון גם אתה לא הראת את החדר שלך ולא תמונה של המערכת שלך...
ומי זה לנו?
אני רק יכול להבטיח לך שהסאונד אצלו לא פחות טוב מהסאונד אצלך ושל המתחזה.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
לא מובן למה הירידות האלו על arb.
למה הוא צריך להראות לך תמונות של החדר שלו? אם זכור לי נכון גם אתה לא הראת את החדר שלך ולא תמונה של המערכת שלך...
ומי זה לנו?
אני רק יכול להבטיח לך שהסאונד אצלו לא פחות טוב מהסאונד אצלך ושל המתחזה.
קודם כל משה אני רוצה להגיד לך תודה שאתה מקדיש לנו מזמנך, כולנו יודעים שכריסטמס בפתח וזו תקופה מאוד עמוסה במכירת פעמונים.

אז תודה.

שנית, למה לקשקש?

יש תמונות של החלל שלי בפורום הזה יותר ממספר ההודעות שלך, כולל כתבה של נמר עם תמונות בעמוד הראשי.

ושלישית, אני לא בתחרות עם אף אחד, הלוואי והוא שומע טוב יותר מאצלי, מאחל לו או לה, אין לי מושג מי זה בכלל, רק טוב.

רן
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,096
מעורבות
345
נקודות
83
קודם כל משה אני רוצה להגיד לך תודה שאתה מקדיש לנו מזמנך, כולנו יודעים שכריסטמס בפתח וזו תקופה מאוד עמוסה במכירת פעמונים.

אז תודה.

שנית, למה לקשקש?

יש תמונות של החלל שלי בפורום הזה יותר ממספר ההודעות שלך, כולל כתבה של נמר עם תמונות בעמוד הראשי.

ושלישית, אני לא בתחרות עם אף אחד, הלוואי והוא שומע טוב יותר מאצלי, מאחל לו או לה, אין לי מושג מי זה בכלל, רק טוב.

רן
קודם כל הסר דאגה מליבך.
שנית עונת המלפפונים בפתח כך שהפעמונים יחכו לאנשים שבאמת חשוב להם סאונד ולא רק לינקים,שרינקים וגרופן.

דע לך שרק עם טרינוב יהיה לך קשה מאד להתקרב לסאונד אצלו למרות שהוא לא שלח לך תמונה של החדר שלו.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
קודם כל הסר דאגה מליבך.
שנית עונת המלפפונים בפתח כך שהפעמונים יחכו לאנשים שבאמת חשוב להם סאונד ולא רק לינקים,שרינקים וגרופן.

דע לך שרק עם טרינוב יהיה לך קשה מאד להתקרב לסאונד אצלו למרות שהוא לא שלח לך תמונה של החדר שלו.
אין לי מושג מה זה "אצלו"..

אני טיפונת סקפטי, אבל לך תדע..

ההגיון אומר לי שמי ששומעים אצלו כזה פגז, לא ממש בחששות לספר איזה רמקולים יש לו, איזה הגברה יש לו, איזה פונו סטייג יש לו וכמובן נמנע מכל פרט מזהה לגביו , או תמונות של החלל שלו באופן כללי.

אז תרשה לי להיות טיפונת סקפטי לגבי היוזר הזה, אבל יתכן ואני טועה. רב הנסתר על הגלוי...

שנית, ה- Trinnov לא עובד לבד בחלל, אין לו עדיין יכולות כאלה, אולי בעידכון הבא..
עד אז עוזרים לו הגברה של Ch Precision ורמקולים של Zellaton.

בהצלחה במכירות.

רן
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,096
מעורבות
345
נקודות
83
אין לי מושג מה זה "אצלו"..

אני טיפונת סקפטי, אבל לך תדע..

ההגיון אומר לי שמי ששומעים אצלו כזה פגז, לא ממש בחששות לספר איזה רמקולים יש לו, איזה הגברה יש לו, איזה פונו סטייג יש לו וכמובן נמנע מכל פרט מזהה לגביו , או תמונות של החלל שלו באופן כללי.

אז תרשה לי להיות טיפונת סקפטי לגבי היוזר הזה, אבל יתכן ואני טועה. רב הנסתר על הגלוי...

שנית, ה- Trinnov לא עובד לבד בחלל, אין לו עדיין יכולות כאלה, אולי בעידכון הבא..
עד אז עוזרים לו הגברה של Ch Precision ורמקולים של Zellaton.

בהצלחה במכירות.

רן
רן זה ששמת זלאטון בחדר שלך זה יפה לפוסטרים במסדרונות בתי חולים לא עלינו ,אבל מפה ועד להגיע לסאונד הדרך ארוכה מאד,לכן לינקים , שרינקים וגרופן יכולים לעשות רושם על נערי הפוסטר אבל לא על אלה שקצת מבינים ושומעים עם האוזניים.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
רן זה ששמת זלאטון בחדר שלך זה יפה לפוסטרים במסדרונות בתי חולים לא עלינו ,אבל מפה ועד להגיע לסאונד הדרך ארוכה מאד,לכן לינקים , שרינקים וגרופן יכולים לעשות רושם על נערי הפוסטר אבל לא על אלה שקצת מבינים ושומעים עם האוזניים.
יקירי.

ראשית, אתה נשמע קצת מעוצבן וממורמר. זה לא בריא.קנאה וסטרס הם לא דברים מומלצים.

אתה חייב להבין ולהפנים: לשבת ולשמוע בחושך דיאנה קרול בווליום שכלבים מתקשים לשמוע, זה לא סאונד, או יכולות של מערכת, זה רק בראש שלך :)

זה בעיקר סרטונים מצחיקים שהיית צריך לעלות לטיק טוק ולא לפורומים של אודיו.

ככל ועולם הידע המצומצם שלך ימשיך לנוע בין ארונות חשמל, למשככים מקרמיקה, פיסות עץ מהאמאזונס ופעמונים מעל מקררים שמיועדים בכלל לעצי אשוח, לא תגיע לשום מקום.

האמן לי. מאנשים ששמעו.

רן
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,096
מעורבות
345
נקודות
83
יקירי.

ראשית, אתה נשמע קצת מעוצבן וממורמר. זה לא בריא.קנאה וסטרס הם לא דברים מומלצים.

אתה חייב להבין ולהפנים: לשבת ולשמוע בחושך דיאנה קרול בווליום שכלבים מתקשים לשמוע, זה לא סאונד, או יכולות של מערכת, זה רק בראש שלך :)

זה בעיקר סרטונים מצחיקים שהיית צריך לעלות לטיק טוק ולא לפורומים של אודיו.

ככל ועולם הידע המצומצם שלך ימשיך לנוע בין ארונות חשמל, למשככים מקרמיקה, פיסות עץ מהאמאזונס ופעמונים מעל מקררים שמיועדים בכלל לעצי אשוח, לא תגיע לשום מקום.

האמן לי. מאנשים ששמעו.

רן
יקירי חס ושלום קינאה .
על מה יש לי לקנא חחחח.
אמרתי לך שזלאטון ישמע טוב רק אצל מי שיודע להוציא סאונד ולא עסוק רוב הזמן בלינקים ,שרינקים וגרופן.
לגבי סאונד בחושך רק לא מזמן שמעתי שחברך השניצל שמע בחדר חשוך אצל דן והתעלף מהסאונד,אז גם דן נכנס לקטגוריה של חדר חשוך אין סאונד?

האמן לי שיש סרטונים של המערכת שלך שרצים בין החברה ולא אכביר במילים מה הם באמת חושבים על הסאונד אצלך...
פשוט לא נעים להם ידידי
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
יקירי חס ושלום קינאה .
על מה יש לי לקנא חחחח.
אמרתי לך שזלאטון ישמע טוב רק אצל מי שיודע להוציא סאונד ולא עסוק רוב הזמן בלינקים ,שרינקים וגרופן.
לגבי סאונד בחושך רק לא מזמן שמעתי שחברך השניצל שמע בחדר חשוך אצל דן והתעלף מהסאונד,אז גם דן נכנס לקטגוריה של חדר חשוך אין סאונד?
סרטונים לטיק טוק משה לא לפורום אודיו. זה בדיחה שרצה כבר תקופה ארוכה, יושב בחושך, מקשיב למשהו לא ברור וממלמל כל מיני כשפים...

אני חייב להודות שאני מכה על חטא.

העובדה שאני עונה לך, בעצם גורמת לך לענות לי ואז בעצם, כשחושבים על זה, אני זה שגורם לך לא להתקדם, היות ואני בעצם שורף את הזמן שלך על התכתבויות.

אז באיזה שהוא מקום, יש לי חלק בכישלון שלך ולא טוב לי עם זה ולכן, ראוי שאני אפסיק כדיי לפנות לך זמן. זה המעשה החברי הנכון.

כולי תקווה שתנצל את ההפסקה הזאת ותצא מהחושך... אל אור הלימודים.

תתחיל ב- א' ואחרי זה ב' ותעדכן.

רן
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,096
מעורבות
345
נקודות
83
סרטונים לטיק טוק משה לא לפורום אודיו. זה בדיחה שרצה כבר תקופה ארוכה, יושב בחושך, מקשיב למשהו לא ברור וממלמל כל מיני כשפים...

אני חייב להודות שאני מכה על חטא.

העובדה שאני עונה לך, בעצם גורמת לך לענות לי ואז בעצם, כשחושבים על זה, אני זה שגורם לך לא להתקדם, היות ואני בעצם שורף את הזמן שלך על התכתבויות.

אז באיזה שהוא מקום, יש לי חלק בכישלון שלך ולא טוב לי עם זה ולכן, ראוי שאני אפסיק כדיי לפנות לך זמן. זה המעשה החברי הנכון.

כולי תקווה שתנצל את ההפסקה הזאת ותצא מהחושך... אל אור הלימודים.

תתחיל ב- א' ואחרי זה ב' ותעדכן.

רן
יקירי פשוט אתה לא מסוגל לענות ענייני ולכן דעתך יוצאת ממך.
בקיצור אל תחנך אותנו ואל תטיף לנו את משנתך הקלוקלת כי אין מאחוריה כלום מלבד לינקים,שרינקים וגרופן.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
יקירי פשוט אתה לא מסוגל לענות ענייני ולכן דעתך יוצאת ממך.
בקיצור אל תחנך אותנו ואל תטיף לנו את משנתך הקלוקלת כי אין מאחוריה כלום מלבד לינקים,שרינקים וגרופן.

מה שתגיד משה.

חג מולד שמח וד"ש לסנטה.

רן
 

Balance

אוהב את התחום
הודעות
351
מעורבות
79
נקודות
28
רן זה ששמת זלאטון בחדר שלך זה יפה לפוסטרים במסדרונות בתי חולים לא עלינו ,אבל מפה ועד להגיע לסאונד הדרך ארוכה מאד,לכן לינקים , שרינקים וגרופן יכולים לעשות רושם על נערי הפוסטר אבל לא על אלה שקצת מבינים ושומעים עם האוזניים.

השרשור התנהל עד עכשיו ברובו בצורה מקצועית ומועילה להרבה אנשים, אז מה אתה באת עכשיו שוב להרוס עם משפטים ילדותיים
ותובנות של חצי שקל. כל פעם אתה צץ ככה פתאום ומחרב.
כנס לחדר ותמשש פעמון, עזוב אותנו מתובנותיך.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור