לא אוטומאטית לכל אחד. וברגע שזה לא אוטומאטית לכל אחד באשר הוא [למעט אולי חרשים], זה לא אובייקטיבי. בזה נגמר הדיון.עמיר.
האם מערכת מפורטת, מאוזנת, מהירה, רזולטיבית, מיידית, דינמית ועוד כמה פרמטרים מדידים היא טובה יותר ממערכת מהר שהיא לא כל אלה?
לא אוטומאטית לכל אחד. וברגע שזה לא אוטומאטית לכל אחד באשר הוא [למעט אולי חרשים], זה לא אובייקטיבי. בזה נגמר הדיון.
חוצמזה שהפרטים האלה לא "מדידים" אלא מערבים הסכמות, שאלה חיות אחרות לחלוטין ממדידות.
איך אתה מודד משהו כמו "מיידיות"?
ומי אמר שיותר מיידיות זה מה שמגדיר "טוב"?
אם מדברים על מדידות, באמת מדידות, כמקובל במדעי הטבע (בניגוד למדעי החיים), אני מאוד מהר אסכים שזה אובייקטיבי, אבל ברגע שתנסה להסיק מסקנות מהמדידות לגבי איכות, אפסיק להסכים.
זהו ויכוח מהסוג שאי-ההסכמות בו נובעות מתפיסות שונות של הגדרות.
ייתכן (אם כי אני בספק) אפילו ששנינו מסכימים על ה"מהויות" שמסתתרות מאחרי הדברים, אבל כל עוד לא נסכים על מה זה "אובייקטיבי" ומה זה "טוב", הוויכוח הזה יהייה עקר.
רק לצורך הדיון: הנה הצעה להגדרות -- פשטניות ביותר -- וספציפיות לתחום הדיון, ללא יומרה לכלליות.
אובייקטיבי: שאינו תלוי בסובייקט ששופט -- טעמו, דיעותיו, עולמו, שפתו, וכל אספקט אחר
טוב: כזה שמספק את רצונותיו/מטרתו של השופט, ולכן תלוי גם בשופט וגם באובייקט הנישפט/מוערך (מערכת למשל, או הקלטה, או צליל, או כל דבר בתחום).
הדיון שלנו הוא על האם "טוב" באודיו הוא דבר אובייקטיבי.
לפי הגדרות אלה, התשובה הטריויאלית היא "לא", כי "טוב" הוא באופן אינהרנטי מושג סובייקטיבי, ואינו מוגד בלי לומר טוב עבור מי.
כדי להמשיך בוויכוח באופן יעיל, אנא ספק הגדרות משלך למושגים "טוב" ו"אובייקטיבי".
אחרת נגלוש סתם לאינספור דוגמאות ואנאלוגיות ונטחן מיים.
עמיר
הניתוח שלך יפה (נמר) אך אותי לא מעניין. למה ?
שהיינו במבחן הקדמים הכינו לנו שאלון אם פרמטרים רבים וחשובים.
ולכל קדם הייתי צריך למלא טבלת פרמטרים עם ציונים.
לבסוף הייתי צריך לשקלל ציון כללי לקדם.
אחרי הקדם השני שמתי את טבלת הפרמטרים בצד, הקשבתי ושיקללתי תוצאה לפי הנשמע.
שאתה שם מאכל בפיך אתה לא בודק מליחות מתיקות פחממות חלבונים חריפות חומציות.
"ביס" אחד והחושים שלך מיד ישקללו עובר ,לא עובר.
זה מה שלי טעים וחריף, לך יהיה אפילו מתוק, מאחר ואנו מתעסקים בהנאה סובייקיבית
כל אחד ישקלל אחרת את תוצאות ההאזנה לפי פרמטרים שלו.
כל בוקר אני יוצאים מהבית ומנסים להיות בני אדם , ולא הולכים עם הלוגרמה של לוחות הברית.
השיקלול והטעם הסובייקטיבים הם שמנצחים לטוב או לרע.
שים של לכך שחלק מהטענות שלך הן ברמה האישית ולא ברמת התכנים, אז ארשה לעצמי לכתוב שבהקשר שלך, כבר מזמן ויתרתי על כל ציפיות.אם אתה מצפה למדד אוביקטיבי עם 2 ספרות לאחר הנקודה העשרונית, אזי כנראה שלא תקבל כזה.
אפשר להיות דווקן ולחרב כמעט כל דיון במציאת הנקודות ה"חלשות" של הטיעונים.
כל האלמנטים שנמר למשל ציין, מוכרים ברמה כזאת או אחרת לכל אודיופיל.
הדיון אינו על מציאת תרופה חדשה שבו נדרש להביא עובדות והוכחות מדעיות, אלא רק משהו איזוטרי בתחום התחביב של מעטים.
השאלה היא אם אתה רוצה להצטרף ולתרום לדיון ברמה העקרונית או להראות שאחרים טועים ומטעים.
יש לך הוכחות לטענותיך?שים של לכך שחלק מהטענות שלך הן ברמה האישית ולא ברמת התכנים, אז ארשה לעצמי לכתוב שבהקשר שלך, כבר מזמן ויתרתי על כל ציפיות.
זלי.
עמיר
יש לך הוכחות לטענותיך?
זה שזה כתוב בלשון "אפשר להיות" ולא "אתה" לא משנה את התוכן.אפשר להיות דווקן ולחרב כמעט כל דיון
זאת אינה הגדרה חד - ערכית.זה שזה כתוב בלשון "אפשר להיות" ולא "אתה" לא משנה את התוכן.
עמיר
אתה בטוח שאתה רוצה להמשיך לבזבז מקום ותשומת לב על ההתנצחות הזו?זאת אינה הגדרה חד - ערכית.
אפשר לייחס אותה לכל מעין דבעי ולאו דווקא למישהו ספציפי.
כך שבמקרה זה אתה לא נאה דורש - נאה מקיים.
שאתה תשאל שאלה כזאת....אתה בטוח שאתה רוצה להמשיך לבזבז מקום ותשומת לב על ההתנצחות הזו?
.
אם להיות דווקאי, אז בטח יש גם כאלה ששונאים את הקציצות השרופות של האמא שלהם, ואתה טועה ומטעהיוסי , לגבי מה שהמערכת שלך מגישה ,ברור שאצל כל אחד הקציצות הכי טובות והאהובות הן של האמא שלו.
אבל שאלו מישהו איך הגעת לגיל 106 ?
הרעיון הוא " לא להפסיק לנשום " ענה. (יענקלה בודו)
מזכיר לי סיפור אמיתי עם איזושהי טבעונית מיליטנטית (אמו ז"ל של חבר טוב שלי) שהייתה מתלהמת לגבי הנזקים והרעילות לא רק של מזונות ספציפיים אלא גם של צירופים שלהם, שאז בכלל מי שאוכל אותם הייה אמור למות באופן רטרואקטיבי.