ronenperetz
חבר משקיען
- הודעות
- 1,594
- מעורבות
- 238
- נקודות
- 63
וילסון הבן מסתבך לאחר ששלח את אחד מגדולי חסידיו בכדי לתקל את דני חושף הפלופים. אגב יש כבר שלושה סרטוני המשך בתוך שבוע והסוף לא נראה באופק
אבל אין פה חשיפה.כנראה שמשפיע על המכירות. באם לא הבנת גיא מהסרטונים, צורת תיבת הטויטר משפיעה על עיוותי קצה חמורים. זה קיים בכל דגמי החברה. תוסיף לכך תכנון קרוס לקוי במיד אשר קיימים ברב דגמי החברה הנוכחיים תכנון לקוי באזור הוופרים -ישנם דיווחים של רוכשים על בעייתיות בתחום התחתון בכמה מדגמי החברה.
עצם העובדה שבעלי החברה גייס אנשים לנסות לתקוף את לגיטימיות הבודק מעיד על גודל החשיפה.
מי לא מתייחס?הבעיה דן שאנשים לא מתייחסים למדידות כלל.
זה נכון שהמדידות קיימות לגבי הדגמים הקודמים אבל וילסון צלחה את זה באמצעות שיווק ומיתוג ככל הנראה. דני מGR פשוט חשף את וילסון במערומיה והציג אותה כחברה שאין לה מושג מה היא עושה
רשמתי, חלק מהדברים ידועים שנים למי שבתחום, מישהו לא יודע על כך שבאותם הדורות פיזור ה off Axis בווילסון לא משהו תרתי משמע ?כנראה שמשפיע על המכירות. באם לא הבנת גיא מהסרטונים, צורת תיבת הטויטר משפיעה על עיוותי קצה חמורים. זה קיים בכל דגמי החברה. תוסיף לכך תכנון קרוס לקוי במיד אשר קיימים ברב דגמי החברה הנוכחיים תכנון לקוי באזור הוופרים -ישנם דיווחים של רוכשים על בעייתיות בתחום התחתון בכמה מדגמי החברה.
עצם העובדה שבעלי החברה גייס אנשים לנסות לתקוף את לגיטימיות הבודק מעיד על גודל החשיפה.
גיא,רשמתי, חלק מהדברים ידועים שנים למי שבתחום, מישהו לא יודע על כך שבאותם הדורות פיזור ה off Axis בווילסון לא משהו תרתי משמע ?
שורה תחתונה, גם היום ווילסון מובילה או מהמובילות בהיקף המכירות של רמקולי היי אנד.
יש סרטון של דני מלפני 8 חודשים, בו הוא מדבר על הפגמים התכנונים ברמקול של Sonus Faber , לא נראה לי שזה פגע לחברה במכירות.
רכישת רמקול, כמו רוב, או כול מוצרי האודיו היא רכישה ריגשית. דעתי במקרה הנ"ל - השיירה עוברת והכלבים נובחים.
לגבי הפגמים בתכנון יחידות הוופרים והעכבה הבעייתית בבאס, כל המדידות של כל המגזינים (סטריאופייל האנגלי, היי פיי ניוז האנגלי, סטריאו, אודיו וסטריאופליי הגרמניים (שהתאחדו למגזין אחד משותף) מדברות על כך בלי סוף ב-15 או 20 השנה האחרונות, כולל על הצורך בהגברת הספק היי קרנט. הגברת הספק היי קרנט משובחת שמתאימה לרמקולים של וילסון אפשר להשיג היום בכמה אלפי דולרים בודדים למגבר סטריאו.אכן גיא. אבל לפי סרטוני ההמשך והעליהום ברשת נראה שהפעם משהו קרה.
רן, התנגדות של 2.6 אום בתחום התחתון הוא תוצאה של בחירת דרייברים בעלי עכבה לא נכונה. כלומר חיברו במקביל זוג וופרים של 4 אום שנופלים קצת פחות משני אום ורק העכבה של האינדקטור הטורי מעלים את הנתון ל2.6! -זה לא תיכנון נכון!!! לגבי איכות הצליל, ישנם הרבה לקוחות שמתלוננים על ביצועי הרמקול בתחום הגבוה ובתחום הנמוך אין ברירה אלא לעבוד עם הגברות עתירות זרם יקרות מאוד.
הרבה פשוט מעבירים את הרמקול הלאה.
רב הלקוחות של וילסון הם אנשים שמעוניינים בסטאטוס ככל הנראה כאשר מבחינת איכות סאונד היא לא בראש מעייניהם
חד משמעית הכי גבוהה.כנראה מוכרת יותר מכולם יחד.(בהגזמה-אבל הבנת)למי שטען שהחברה לא יודעת מה שהיא עושה, אז למען הסר ספק - זאת עדיין החברה עם המוניטין וכמות המכירות הכי גבוהה בשוק ה High End בפער ניכר מאחרים.
ונזכרתי, יש להם גם רמקולים מעולים !
רן ידידי היקר והמוערך,לגבי הפגמים בתכנון יחידות הוופרים והעכבה הבעייתית בבאס, כל המדידות של כל המגזינים (סטריאופייל האנגלי, היי פיי ניוז האנגלי, סטריאו, אודיו וסטריאופליי הגרמניים (שהתאחדו למגזין אחד משותף) מדברות על כך בלי סוף ב-15 או 20 השנה האחרונות, כולל על הצורך בהגברת הספק היי קרנט. הגברת הספק היי קרנט משובחת שמתאימה לרמקולים של וילסון אפשר להשיג היום בכמה אלפי דולרים בודדים למגבר סטריאו.
לגבי איכות הצליל - איכות הצליל בגבוהים השתפרה בוילסון פלאים מאז שנת 2012, אז נזרק טוויטר הטיטאנים שמכרה לוילסון פוקאל. הרמקולים עם הטוויטר הזה נשמעו לא טוב בגבוהים, מה לעשות. הוא הוחלף אחרי עשרות שנות שימוש ב-2012 בטוויטר משי מכיפה רכה שמייצרת עבור וילסון SB אקוסטיקס מדנמרק, והצליל נהדר, לא פחות, טבעי מאוד במוסיקה קלאסית, ויעידו על כך שלושה חברים שלי אודיופילים וחובבי מוסיקה קלאסית אדוקים שמחזיקים ברמקולים של וילסון החל מ-2014.
הבאס של וילסון מיחידות קרטון משולבות בסיבי פחמן משובח ביותר, למי שאוהב באס נושם, וארוך. ולא קצר וקפיצי כמו ברמקולים שהיחידות שלהם עשויות מחומרים אקזוטיים יותר יש אנשים שמעדיפים את הבאס הקצר והקפיצי, שנשמע להם הרבה יותר מדוייק ונכון. עניין של טעם. וכמו כל רמקול - גם הצליל של וילסון אודיו הוא עניין של טעם, ובכך אני בהחלט מסכים עם גיא.
יש לי מכר, גם הוא חובב אדוק של מוסיקה קלאסית שטוען שהרמקולים של וילסון אודיו בלתי קבילים מבחינתו לחוויה של מוסיקה קלאסית. ההסבר שלו הוא שהרמקול עשוי מתיבה ״מתה״ אקוסטית, והוא לא אוהב את התגובה שלה לצליל. לדבריו, ואני לא מסכים איתו לחלוטין!, רמקול דינאמי קביל למוסיקה קלאסית צריך להיות בנוי בתיבת עץ - כי רוב כלי התזמורת הקלאסית עשויים מעץ (כל כלי המיתר, כלי נשיפה מעץ).
ועוד יתרון עצום בתחום המיד במוסיקה קלאסית לרמקולים של וילסון אודיו, וגם זה עניין של בחירת יחידות מיד. רוב הדגמים הרצפתיים שלהם (פרט לסברינה לדורותיה) כוללים יחידת מיד אחת לפחות בקוטר 7 אינץ׳. זה בדיוק הגודל הנכון כדי שרמקול דינמי יוכל להפיק בצורה האמיתית את מלוא רוחב היריעה של תזמורת סימפונית או פילהרמונית בסימפוניות מורכבות שבהן מנגנים עשרות רבות של כלים. לדעתי, ולא רק לדעתי, יחידת מיד בודדת ברמקול בקוטר של פחות מ-7 אינץ׳ לא ״מחזיקה״ את העומס הסימפוני ופשוט קורסת. כך הרגשתי כששמעתי דגמים של מג׳יקו מסדרות A ו-S, כך הרגשתי כששמעתי רמקולים של פוקאל מסדרת אוטופיה כמו דגם סקאלה. דגם סטלה אוטופיה של פוקאל שיש לו שתי יחידות מיד בקוטר של 6.5 אינץ׳ כל אחת, פותר מצויין את הבעייה הזו.
להבנתי, מה שאמור לרעוד, ובצורה מבוקרת, זה רק הממברנות של הדרייברים. כל דבר אחר שרועד רק צובע את הצליל. רעידה של תיבה היא בדרך כלל בכפולות של תדרי התהודה שלה ובעוצמות משתנות, שאינם קשורים לתדרים שהרמקול אמור להשמיע בכל רגע.יש לי מכר, גם הוא חובב אדוק של מוסיקה קלאסית שטוען שהרמקולים של וילסון אודיו בלתי קבילים מבחינתו לחוויה של מוסיקה קלאסית. ההסבר שלו הוא שהרמקול עשוי מתיבה ״מתה״ אקוסטית, והוא לא אוהב את התגובה שלה לצליל. לדבריו, ואני לא מסכים איתו לחלוטין!, רמקול דינאמי קביל למוסיקה קלאסית צריך להיות בנוי בתיבת עץ - כי רוב כלי התזמורת הקלאסית עשויים מעץ (כל כלי המיתר, כלי נשיפה מעץ).
בכלל לא משנה מה הקטרים של הדרייברים לכשעצמם, חשוב רק איך הדרייברים השונים משלימים זה את זה, כך שבעזרת הקרוס מתקבל ה-FR הרצוי, וכמובן שיש את ענייני הפיזור. אבל "7 אינו מספר קסם, אין כזה, ושוב, גם אתה, כמו ידידך, אוהב/לא אוהב דברים מסווימים, ומייחס אותם לדברים שאינם רלוונטיים לעניין.ועוד יתרון עצום בתחום המיד במוסיקה קלאסית לרמקולים של וילסון אודיו, וגם זה עניין של בחירת יחידות מיד. רוב הדגמים הרצפתיים שלהם (פרט לסברינה לדורותיה) כוללים יחידת מיד אחת לפחות בקוטר 7 אינץ׳. זה בדיוק הגודל הנכון כדי שרמקול דינמי יוכל להפיק בצורה האמיתית את מלוא רוחב היריעה של תזמורת סימפונית או פילהרמונית בסימפוניות מורכבות שבהן מנגנים עשרות רבות של כלים. לדעתי, ולא רק לדעתי, יחידת מיד בודדת ברמקול בקוטר של פחות מ-7 אינץ׳ לא ״מחזיקה״ את העומס הסימפוני ופשוט קורסת. כך הרגשתי כששמעתי דגמים של מג׳יקו מסדרות A ו-S, כך הרגשתי כששמעתי רמקולים של פוקאל מסדרת אוטופיה כמו דגם סקאלה. דגם סטלה אוטופיה של פוקאל שיש לו שתי יחידות מיד בקוטר של 6.5 אינץ׳ כל אחת, פותר מצויין את הבעייה הזו.
לגבי המיד - התכוונתי לחלק של המיד כלומר רק בתוך תחום התדרים של המיד. ותאמין לי, יש לי נסיון רב באפיון של מה שאני שומע. ולדעתי הצנועה יחידת מיד בודדת בקוטר 6 עד 6.5 אינץ׳ כפי ששמעתי ברמקולים של מג׳יקו מסדרת A (דגמי 3 ו-5) ומסדרת S (סדרת S5 משנת 2021) כמו גם ברמקול פוקאל סקאלה אוטופיה (שמשווק ללא שינוי מאז 2018) - איננה מספיקה לשחזור מיטבי של המיד במוסיקה סימפונית (מהלר, שוסטקוביץ׳, ברוקנר ועוד). ויש גם רמקולים עם שתיים או שלוש יחידות מיד בקוטר 5 אינץ׳ ששמעתי בשנים האחרונות שאינם מסוגלים לעמוד בעומס הסימפוני.להבנתי, מה שאמור לרעוד, ובצורה מבוקרת, זה רק הממברנות של הדרייברים. כל דבר אחר שרועד רק צובע את הצליל. רעידה של תיבה היא בדרך כלל בכפולות של תדרי התהודה שלה ובעוצמות משתנות, שאינם קשורים לתדרים שהרמקול אמור להשמיע בכל רגע.
אז לגמרי עדיף שהתיבה תהיה מחומר "מת", אבל אם החבר שלך לא אוהב את התוצאה, הוא לא מייחס את זה לדבר הנכון.
כשמדובר בכלי נגינה, הרעידות של גוף הכלי הן חלק מהצליל ובסדר גמור שיש אותן. בתיבה של רמקול זה הפוך, רעידות התיבה צובעות בצורה לא מבוקרת.
בכלל לא משנה מה הקטרים של הדרייברים לכשעצמם, חשוב רק איך הדרייברים השונים משלימים זה את זה, כך שבעזרת הקרוס מתקבל ה-FR הרצוי, וכמובן שיש את ענייני הפיזור. אבל "7 אינו מספר קסם, אין כזה, ושוב, גם אתה, כמו ידידך, אוהב/לא אוהב דברים מסווימים, ומייחס אותם לדברים שאינם רלוונטיים לעניין.
וטריוויאלי שהמיד לבדו אינו אמור להפיק בצורה האמיתית את מלוא רוחב היריעה של תזמורת סימפונית. הוא גם לא יכול לעשות זאת -- הוא מטפל רק בתחום האמצעי, לא בבאס ולא בגבוהים, שגם הם חלק מ"רוחב היריעה" האמור.
אני מבין את הנקודה שלך, אבל לדעתי יש כאן הקשר חשוב ששווה להתייחס אליו, לנתונים על מכירות והצלחת מוצר/חברה יש משקל – לא רק מבחינת השיווק, אלא גם כמדד עקיף לאיכות ולמוניטין בעולם האודיופילי.גיא,
למה זה מעניין האם זה פגע במכירות או לא ?
זה אתר שיווקי או חקר סגירת עסקאות ?
מדברים אודיופילית - לא מכירות.
פה אנחנו חלוקים .אני מבין את הנקודה שלך, אבל לדעתי יש כאן הקשר חשוב ששווה להתייחס אליו, לנתונים על מכירות והצלחת מוצר/חברה יש משקל – לא רק מבחינת השיווק, אלא גם כמדד עקיף לאיכות ולמוניטין בעולם האודיופילי.
גם בסדרת M באף אחד מהרמקולים אין יחידת מיד של 7".יחידת מיד בודדת ברמקול בקוטר של פחות מ-7 אינץ׳ לא ״מחזיקה״ את העומס הסימפוני ופשוט קורסת. כך הרגשתי כששמעתי דגמים של מג׳יקו מסדרות A ו-S, כך הרגשתי כששמעתי רמקולים של פוקאל מסדרת אוטופיה כמו דגם סקאלה. דגם סטלה אוטופיה של פוקאל שיש לו שתי יחידות מיד בקוטר של 6.5 אינץ׳ כל אחת, פותר מצויין את הבעייה הזו.