תודה על הפירוט.לא הייתה תוצאה מרגשת, הייתה הרגשה שלרמקול קשה להירגע גם כאשר נדרש לכך. חריפות מוגזמת. סאונד לא נעים וגם מגרש אותך מהסלון לפעמים. כל זאת על הציוד הבא:
1. CARY SLM 100/CARY SLP 50B עם כבילה של פיוריסט מאוריוס פריסטו רביז'ן לא זוכר חשמל-התוצאה הכי טובה שיצאה מהם
2. TACT MILLENUME MK2 עם XLO SIGNATURE (גם אינטרקונקט וגם רמקול) נתן שליטה טובה יותר עם פירוט יוצא דופן אך תוצאה לא ממש מרגשת
3. CAIRN EZO K3/NANDA PRE- חריפות מוגזמת אך פירוט ברמה של מגנפן. שים הסט הזה על ספנדור ותראה כוכבים. אפילו תוכל לגעת בהם
4. CYRUS SMARTPOWER*2/CYRUS PRE-התוצאה המפתיעה ביותר עם כבילה של נורדוסט פלאטליין שהרגיעה אותם הכי הרבה אל לא שלטה בהם למרות רגישות של 94DB.-מונובלוק של 100W כן???אבל בקושי דוחף טוויטר.
בסוף הגיעו ליניב לוינסון וקיבלו אקופייז P600 ואז שרו מכל הלב. זה לא רמקול לחללים של 20 מטר. הוא צריך המון מרחב נשימה והגברה חמה עם טונות של זרם
אכן ניסית להגיע לפתרונות עם שילובים שונים ומשונים.
למרות שאני לא עם ווילסונים כיום ובחרתי לעבור לחברה אחרת אחרי 25 שנה, היא עדיין מבחינתי, By Far, החברה הכי טובה והכי מעניינת שקיימת, אז לפעמים נצבט לי הלב שאני קורא משהו שלילי לגביהם...זה טיבם של Fan Boys...
לגופם של דברים, אני חייב לציין כי הגברה היא חשובה, היא מהותית, ההבדלים בהחלפתה שמיעים בקלות, אך עם זאת, לעיתים נוטים לתת לה יותר משקל מתרומתה האמיתית לתוצאה.
אני נוכח בזה בשנים האחרונות ובמיוחד במהלך שווט אווט מאוד גדול של 8 הגברות שונות שערכתי אצלי, כאשר כל ההגברות ניגנו בו זמנית, באותו חלל ובאותו ווליום.
ההבדלים הסוניים בין הגברה של 10,000 אירו להגברה של 100,000 אירו לא היו ברורים וחדים ולאו דווקא נטו לטובת ההגברה היקרה.
הבנייה, התכנון והוורסטיליות של המגבר (שליטה אבסולוטית בגיין ואולי שליטה בדאמפינג פאקטור) הם הם החשובים.
ו..ברשותך. שאלה לסיום.
כתבת הרבה על רגש ועל כך שטונאליות חשובה לך, אז מה בעצם, מבחינתך, גורם למערכת לרגש אותך?
רן