luxman - L-590AX MARK II‏ במבחן


itay123

חבר משקיען
הודעות
3,886
מעורבות
2,609
נקודות
113
?
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,097
מעורבות
4,248
נקודות
113
אם אתה אומר ששמעת את כל אלה אז אחלה.

בכל מקרה, הזחיחות הזו של ״נותן כבוד״ ובכל פעם שהיצרן הזה מוזכר אתה צץ ומדווח לנו כמה ההיא ״יותר טובה״. זה גם לא נכון וגם לא מוסיף דבר וחצי דבר לחברי הפורום. ומדוע זה לא נכון? משום שאם מתייחסים על יכולות סוניות, ישנם מספר פרמטרים שמגברים נבחנים עליהם. בניהם דינמיקה, מיקרו דינמיקה, מהירות, טרנזיינטים, פרטים, הפרדה, שקט, רזולוציה ועוד ועוד ועוד. מכיוון שהתוכן המוסיקלי שלך מוגבל מאוד לקטעי הדגמה או דייר סטרייט, היכולת שלך לבחון איכות מוגבלת לתוכן. כשתאזין למוסיקה מורכבת (ואני לא מתכוון למכונית של ג׳יימס בונד), תבין על מה אני מדבר. עד אז, ובאמת תסלח לי (או שלא), המסקנות שלך נשענות בערך על שום דבר.

ומדוע זה לא מוסיף שום דבר לפורום? מהסיבה הזו בדיוק שכתבתי פסקה אחת מעל.

אקיופייז לא טובה יותר מלקסן ולקסמן לא טובה יותר מאקיופייז.
 

Audiofreak

עוסק בתחום
הודעות
1,999
מעורבות
1,078
נקודות
113
groopon ידידי מי זה YANIVRSI? לא מכיר ועדיף שאת הטינופת שאתה רושם תעשה במקום אחר עוד לא הכתירו אותך לבלש האתר .
איתי ידידי ונניח שרשמת דגמים נראה לך שמישהו נחשף אליהם הרי הכי קרוב שהם הגיעו זה לאינטגריד 470 שקיבלו מרן שביט.הרי כל אחד יכול לרשום אני שמעתי ויצא לי להיחשף להרבה דגמים ,שבקושי נחתו בארצנו הקטנטונת.
ואם כבר מדברים על לקסמן כדיון פורה אשמח לקבל הבהרה למה על ציוד של לקסמן רשום על הקרטון MADE IN CHINA
בעוד על הציוד עצמו רשום designed&engineered by luxman japan

לדוגמא http://www.6moons.com/audioreviews/luxman3/100.html

hero_back.jpg
את היוזר ניים אפשר להחליף
אך את הסגנון הבוטה, השגיאות הלוגיות והעליהום הטרחני אתה לא מספיק אינטילגנט בכדי להסתיר יניב.
היה שלום.
 

shushu

חבר משקיען
הודעות
1,335
מעורבות
849
נקודות
113
הלקסמן הזה הוא אחד המשולבים הטובים ששמעתי!!! מאוזן אש, עם טאץ לקסמני קלאס A, למות מהמיד שלו. בנוסף גם חתיך אחושלוקי. יש יותר דינמים, יש יותר מפורטים, אבל לא שמעתי באף משולב את האיזון והקסם שיש ב 590.

היה אצלי לבדיקה, אילולי הרמקול בעל העכבה המפלצתית שלי, היתי חי איתו בכיף שנים, ללא צורך לשדרג כלום.
 

ח_ג_י

חבר משקיען
הודעות
1,484
מעורבות
482
נקודות
83
לילה טוב, נמר.

בניגוד אליך, אני לא רואה כל 'בעיה' בדבריו של איתי.
זו דעתו! דעתו נרכשה מנסיונו.
מה יותר לגטימי מזה?
אתה חושב אחרת? אחלה.
לכן אתה כותב את דעתך בנושא דנן.
וכך גם איתי.
הוא לא טועה. המסקנה שלו רק שונה משלך.
ומי כמוך יודע, שאת זה כותב, מי שיש לו 590 : -)
("דור א", יש לציין).
 

סחבק

חבר משקיען
הודעות
504
מעורבות
124
נקודות
43
לדעתי הנכס הגדול ביותר שיש לפורומים כולל הפורום הזה, אלו אותם משתמשי קצה (end users) בעלי ניסיון ארוך עם מוצרים רבים.
זו דעתי- בתור חובב מתחיל.
אגב, איתי היה זה שהתייעצתי איתו והוא המליץ לי על הסאב של JL ככה שאני לא מאמין שיש לאיתי משהו אישי נגד ערן.

ונניח לרגע שהמסקנות של איתי הן על סמך שמיעת קטעי רפרנס ודייר סטרייטס בלבד, אז מה? אולי יש חובבים מתחילים שזה מה שהם מחפשים?
מבחינתי בעידן שלנו, חופש המידע וחופש הבעת דיעות הוא קריטי והוא תנאי בסיסי ויסודי. גוף תקשורת שלא מאפשר את שניהם הוא גוף תקשורת שאבד עליו הקלח.
ואני לא מדבר על אנשים שמקללים או בעלי עניין שלא מבצעים גילוי נאות.
 
נערך לאחרונה ב:

Audiofreak

עוסק בתחום
הודעות
1,999
מעורבות
1,078
נקודות
113
בעיקבות פניות שקיבלתי מקוראים ברצוני להבהיר :
כל מוצרי LUXMAN המיובאים ארצה, מתוכננים ונבנים במפעל החברה ביוקוהמה, יפן
כמו כן הנהלת החברה נמצאת ביפן וכנ״ל המו״פ.
חברת האם IAG השקיע את הונה בLuxman בשנת 2007 והיא אחראית לצמיחה ולפריחה של החברה בעשור האחרון
אך אין לה שום קשר ליצור וניהול החברה ביפן.
( בניגוד למותגים אחרים בהם היא מחזיקה )
ישנו ליין מקביל של Luxman שנראה מעט נחות יותר ומבוסס על דורות קודמים של החברה היפנית ומיוצר בסין עבור השוק הסיני. הוא אינו מיובא ארצה.
במהלך החמש שנים האחרונות יובאו לארץ
כמות לא מבוטלת של מוצרי לקסמן ויכולים להעיד עשרות לקוחות
מרוצים על האיכות הבלתי מתפשרת של מוצרי החברה. (ורד)
 

גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,252
מעורבות
1,233
נקודות
113
לדעתי הנכס הגדול ביותר שיש לפורומים כולל הפורום הזה, אלו אותם משתמשי קצה (end users) בעלי ניסיון ארוך עם מוצרים רבים.
זו דעתי- בתור חובב מתחיל.
אגב, איתי היה זה שהתייעצתי איתו והוא המליץ לי על הסאב של JL ככה שאני לא מאמין שיש לאיתי משהו אישי נגד ערן.

ונניח לרגע שהמסקנות של איתי הן על סמך שמיעת קטעי רפרנס ודייר סטרייטס בלבד, אז מה? אולי יש חובבים מתחילים שזה מה שהם מחפשים?
מבחינתי בעידן שלנו, חופש המידע וחופש הבעת דיעות הוא קריטי והוא תנאי בסיסי ויסודי. גוף תקשורת שלא מאפשר את שניהם הוא גוף תקשורת שאבד עליו הקלח.
ואני לא מדבר על אנשים שמקללים או בעלי עניין שלא מבצעים גילוי נאות.

זו לא הנקודה שנמר מדבר עליה.
אין כאן שום קשר לחופש הביטוי וחופש דיעות. יש כאן התייחסות לאופן קביעות עובדות או נקיטת עמדה X על רכיב Y.
לקבוע יכולות של מערכת ו/או רכיב אודיו ברמות הללו ע"ב כמה קטעי מוזיקה בודדים או בסגנונות דומים חוזרים כמו דייר סטרייטס וכד' שצוין כאן זאת לעולם תהיה קביעה חלקית על יכולות המערכת ו/או רכיב המדובר. על מנת להגיע לקביעות מקיפות צריך לבחון במגוון סגנונות מוזיקה ולעיתים גם באמצעות קטעי מוזיקה מאוד ספציפיים.
לצורך העניין דוגמה קטנה, גם סובארו וגם פרארי יודעות להגיע ל-100קמ"ש. עובדתית. בדיוק כפי שכל רכיב ידע להשמיע את דייר סטרייטס. אבל כיצד כל רכב הגיע ל-100, כיצד תפקד כשהגיע ל-100 ומהן היכולות של שתי הרכבים הללו מעל ל-100 בכל אחד מהרכבים הבדלים תהומיים. דוגמה נוספת, תקרא בסקירה שלי בלקסמן את החלק על אריק איינשטיין.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,349
מעורבות
884
נקודות
113
זו לא הנקודה שנמר מדבר עליה.
אין כאן שום קשר לחופש הביטוי וחופש דיעות. יש כאן התייחסות לאופן קביעות עובדות או נקיטת עמדה X על רכיב Y.
לקבוע יכולות של מערכת ו/או רכיב אודיו ברמות הללו ע"ב כמה קטעי מוזיקה בודדים או בסגנונות דומים חוזרים כמו דייר סטרייטס וכד' שצוין כאן זאת לעולם תהיה קביעה חלקית על יכולות המערכת ו/או רכיב המדובר. על מנת להגיע לקביעות מקיפות צריך לבחון במגוון סגנונות מוזיקה ולעיתים גם באמצעות קטעי מוזיקה מאוד ספציפיים.
לצורך העניין דוגמה קטנה, גם סובארו וגם פרארי יודעות להגיע ל-100קמ"ש. עובדתית. בדיוק כפי שכל רכיב ידע להשמיע את דייר סטרייטס. אבל כיצד כל רכב הגיע ל-100, כיצד תפקד כשהגיע ל-100 ומהן היכולות של שתי הרכבים הללו מעל ל-100 בכל אחד מהרכבים הבדלים תהומיים. דוגמה נוספת, תקרא בסקירה שלי בלקסמן את החלק על אריק איינשטיין.
הסבר קצת מתפתל משהו.....
יש כמה בעלי ניסיון שיכולים לדעתי על פי שני קטעים בלבד לבחון מערכת, ולהבין את עיקרי החסרונות והיתרונות שלה.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,097
מעורבות
4,248
נקודות
113
הסבר קצת מתפתל משהו.....
יש כמה בעלי ניסיון שיכולים לדעתי על פי שני קטעים בלבד לבחון מערכת, ולהבין את עיקרי החסרונות והיתרונות שלה.

נכון. והם לא יבחרו בדייר סטרייט. עם ״חקירה אישית״ אתה יכול לגלות מעט מאוד על מערכת. אבל עם הרקוויאם של ברליוז אתה יכול לגלות בדיוק מה המערכת יודעת לעשות.
 

Adiel

אוהב את התחום
הודעות
178
מעורבות
52
נקודות
28
נכון. והם לא יבחרו בדייר סטרייט. עם ״חקירה אישית״ אתה יכול לגלות מעט מאוד על מערכת. אבל עם הרקוויאם של ברליוז אתה יכול לגלות בדיוק מה המערכת יודעת לעשות.
עדיף הרקוויאם של ורדי ;)
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,097
מעורבות
4,248
נקודות
113
ונניח לרגע שהמסקנות של איתי הן על סמך שמיעת קטעי רפרנס ודייר סטרייטס בלבד, אז מה? אולי יש חובבים מתחילים שזה מה שהם מחפשים?
מבחינתי בעידן שלנו, חופש המידע וחופש הבעת דיעות הוא קריטי והוא תנאי בסיסי ויסודי. גוף תקשורת שלא מאפשר את שניהם הוא גוף תקשורת שאבד עליו הקלח.
ואני לא מדבר על אנשים שמקללים או בעלי עניין שלא מבצעים גילוי נאות.

אז מה אם הבחור בדק את הפורשה קררה בפקקים של איילון. הוא אמר שהיא מעולה ואני בהחלט מתחשב בדעתו. יש מלא אנשים שעומדים בפקקים. זה בדיוק מה שהם מחפשים.

חופש הבעת הדיעה זה הדבר השני שמעניין אותי (אני - בעל הפורום) בפורום הזה. הדבר הראשון שמניע אותי זה שהדיעה תהיה קודם כל הגיונית ושתבוא מתוך נסיון כזה שהופך את דעתו של בעל הדיעה לרלוונטית. ולכן, אם דעתו של אדם אינה ניתנת לביסוס במציאות אז יש בעיה. וכן, יש כאלה שלא מבינים דבר וחצי דבר, מטעים את הציבור ומשם הדרך למטה סלולה היטב.

האתר הזה אמור לספק מידע ברמה מסויימת לקורא. מדוע? משום שאנחנו משפיעים על אנשים. אותם אנשים יפתחו את הארנקים שלהם משום שהם סומכים על דעתינו. ואם אותה דיעה הנוגעת למוצר ספציפי היא שגויה מהיסוד או שמגיעה מחוסר מקצועיות/בדיקה לא נכונה/עניין אישי (כמו יניב וורסי שהתחזה לאדם אחר ונחסם) אז אני מתערב וכך גם כל אדם שמזהה שאחת מהבעיות הללו מופיעות בדעתו של אדם.

חופש מידע הוא כלי חשוב, חופש בהבעת דיעה הוא כלי חשוב בתנאי שהוא עומד בסטנדרט מסוים של שיח, הגינות ומקצועיות. אחרת, האתר הזה יהפוך למזבלה של תוכן.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,097
מעורבות
4,248
נקודות
113
עדיף הרקוויאם של ורדי ;)

לא מתחבר אליו. לא יודע למה? משהו שם ב״ורדי״ משעמם אותי לעומת הדרמה של ברליוז.
 

Adiel

אוהב את התחום
הודעות
178
מעורבות
52
נקודות
28
לא מתחבר אליו. לא יודע למה? משהו שם ב״ורדי״ משעמם אותי לעומת הדרמה של ברליוז.
אצלי בדיוק ההיפך - הברליוז קצת משעמם. בערך היצירה היחידה של ברליוז שאני לא כל כך אוהב.
בכל אופן, עם זה של ורדי הרבה יותר קל ״להקריס״ מערכות :p
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,097
מעורבות
4,248
נקודות
113
אצלי בדיוק ההיפך - הברליוז קצת משעמם. בערך היצירה היחידה של ברליוז שאני לא כל כך אוהב.
בכל אופן, עם זה של ורדי הרבה יותר קל ״להקריס״ מערכות :p

נכון. היא יותר ״אלימה״ אבל לטעמי יש בה פחות ״נשמה״ (מוסיקה זה התחום היחיד שאני משתמש במונח המטופש הזה).
 

Adiel

אוהב את התחום
הודעות
178
מעורבות
52
נקודות
28
נכון. היא יותר ״אלימה״ אבל לטעמי יש בה פחות ״נשמה״ (מוסיקה זה התחום היחיד שאני משתמש במונח המטופש הזה).
יותר אלימה, אופראית, מחוברת לקרקע ויש שם ראייה אנושית רחבה יותר. הברליוז מופשט, שמיימי וקריסטלי.
אבל שוב, כמו ההבדל בין אקיופייז ללקסמן, אין פה יותר טוב. יש טעמים שונים שיוצרים העדפות שונות.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,097
מעורבות
4,248
נקודות
113
יותר אלימה, אופראית, מחוברת לקרקע ויש שם ראייה אנושית רחבה יותר. הברליוז מופשט, שמיימי וקריסטלי.
אבל שוב, כמו ההבדל בין אקיופייז ללקסמן, אין פה יותר טוב. יש טעמים שונים שיוצרים העדפות שונות.

חד משמעית. על זה אנחנו יכולים להסכים חופשי.
 

israrami

אוהב את התחום
הודעות
55
מעורבות
6
נקודות
8
arnon037 לאקסמן הגברה יפנית לחלוטין! הדגם ששלחת כאן הוא 125 V ומיועד אולי לענף הסיני
כל המגברים שמגיעים לישראל הם יפנים
..
לא מבין את הצורה השגויה שהדברים נאמרים כאן
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,097
מעורבות
4,248
נקודות
113
arnon037 לאקסמן הגברה יפנית לחלוטין! הדגם ששלחת כאן הוא 125 V ומיועד אולי לענף הסיני
כל המגברים שמגיעים לישראל הם יפנים
..
לא מבין את הצורה השגויה שהדברים נאמרים כאן

יניב שמו. הוא נחסם בפעם השניה ולא יוכל לחזור לפורום למשך 5 שנים. אי לכך, הוא לא יוכל להגיב לך. לכן, אין טעם להתייחס לדבריו.
 

סחבק

חבר משקיען
הודעות
504
מעורבות
124
נקודות
43
חופש הבעת הדיעה זה הדבר השני שמעניין אותי (אני - בעל הפורום) בפורום הזה.
אני הראשון לכבד את בעל המקום.
בעל המקום קובע את החוקים ואת הנהלים. זו נקודת המוצא. אני אורח כאן.
הדברים שלי נרשמו בתור פידבק ותיארו את "חווית המשתמש" שלי.
חופש מידע הוא כלי חשוב, חופש בהבעת דיעה הוא כלי חשוב בתנאי שהוא עומד בסטנדרט מסוים של שיח, הגינות ומקצועיות. אחרת, האתר הזה יהפוך למזבלה של תוכן.
ופייסבוק אינו מזבלה של תוכן?
אם הבנתי נכון, הפורום הזה אינו פורום שמיועד לאנשי מחקר ופיתוח מוצרים בשוק האלקטרוניקה הבידורית.

לדעתי:
שכל קורא יפעיל את שיכלו ויחשוב איזה יוזר הינו מקצועי ואיזה אינו מקצועי.
בשביל זה יש אפשרות לעקוב אחרי היסטוריית הודעות ויש מעקב "לייקים".
יש פורומים שהיוזרים אפילו יכולים לדרג יוזרים אחרים.
אני מנסה לומר שגם במצב הנוכחי, חובבים מתחילים כמוני יכולים לקבל אינדיקציה סבירה לגבי הקרדביליות של היוזר שרושם הודעה.

נ.ב. רק בשביל שיהיה ברור: הפורום הזה מאוד עזר ועדין עוזר לי לקבל פרספקטיבה על התחום ועל מגוון האפשרויות בו.
מבחינתי אפשר לחזור לדבר על ה L-590AX ואני מתנצל על ההפרעה.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור