את היוזר ניים אפשר להחליףgroopon ידידי מי זה YANIVRSI? לא מכיר ועדיף שאת הטינופת שאתה רושם תעשה במקום אחר עוד לא הכתירו אותך לבלש האתר .
איתי ידידי ונניח שרשמת דגמים נראה לך שמישהו נחשף אליהם הרי הכי קרוב שהם הגיעו זה לאינטגריד 470 שקיבלו מרן שביט.הרי כל אחד יכול לרשום אני שמעתי ויצא לי להיחשף להרבה דגמים ,שבקושי נחתו בארצנו הקטנטונת.
ואם כבר מדברים על לקסמן כדיון פורה אשמח לקבל הבהרה למה על ציוד של לקסמן רשום על הקרטון MADE IN CHINA
בעוד על הציוד עצמו רשום designed&engineered by luxman japan
לדוגמא http://www.6moons.com/audioreviews/luxman3/100.html
לדעתי הנכס הגדול ביותר שיש לפורומים כולל הפורום הזה, אלו אותם משתמשי קצה (end users) בעלי ניסיון ארוך עם מוצרים רבים.
זו דעתי- בתור חובב מתחיל.
אגב, איתי היה זה שהתייעצתי איתו והוא המליץ לי על הסאב של JL ככה שאני לא מאמין שיש לאיתי משהו אישי נגד ערן.
ונניח לרגע שהמסקנות של איתי הן על סמך שמיעת קטעי רפרנס ודייר סטרייטס בלבד, אז מה? אולי יש חובבים מתחילים שזה מה שהם מחפשים?
מבחינתי בעידן שלנו, חופש המידע וחופש הבעת דיעות הוא קריטי והוא תנאי בסיסי ויסודי. גוף תקשורת שלא מאפשר את שניהם הוא גוף תקשורת שאבד עליו הקלח.
ואני לא מדבר על אנשים שמקללים או בעלי עניין שלא מבצעים גילוי נאות.
הסבר קצת מתפתל משהו.....זו לא הנקודה שנמר מדבר עליה.
אין כאן שום קשר לחופש הביטוי וחופש דיעות. יש כאן התייחסות לאופן קביעות עובדות או נקיטת עמדה X על רכיב Y.
לקבוע יכולות של מערכת ו/או רכיב אודיו ברמות הללו ע"ב כמה קטעי מוזיקה בודדים או בסגנונות דומים חוזרים כמו דייר סטרייטס וכד' שצוין כאן זאת לעולם תהיה קביעה חלקית על יכולות המערכת ו/או רכיב המדובר. על מנת להגיע לקביעות מקיפות צריך לבחון במגוון סגנונות מוזיקה ולעיתים גם באמצעות קטעי מוזיקה מאוד ספציפיים.
לצורך העניין דוגמה קטנה, גם סובארו וגם פרארי יודעות להגיע ל-100קמ"ש. עובדתית. בדיוק כפי שכל רכיב ידע להשמיע את דייר סטרייטס. אבל כיצד כל רכב הגיע ל-100, כיצד תפקד כשהגיע ל-100 ומהן היכולות של שתי הרכבים הללו מעל ל-100 בכל אחד מהרכבים הבדלים תהומיים. דוגמה נוספת, תקרא בסקירה שלי בלקסמן את החלק על אריק איינשטיין.
הסבר קצת מתפתל משהו.....
יש כמה בעלי ניסיון שיכולים לדעתי על פי שני קטעים בלבד לבחון מערכת, ולהבין את עיקרי החסרונות והיתרונות שלה.
עדיף הרקוויאם של ורדינכון. והם לא יבחרו בדייר סטרייט. עם ״חקירה אישית״ אתה יכול לגלות מעט מאוד על מערכת. אבל עם הרקוויאם של ברליוז אתה יכול לגלות בדיוק מה המערכת יודעת לעשות.
ונניח לרגע שהמסקנות של איתי הן על סמך שמיעת קטעי רפרנס ודייר סטרייטס בלבד, אז מה? אולי יש חובבים מתחילים שזה מה שהם מחפשים?
מבחינתי בעידן שלנו, חופש המידע וחופש הבעת דיעות הוא קריטי והוא תנאי בסיסי ויסודי. גוף תקשורת שלא מאפשר את שניהם הוא גוף תקשורת שאבד עליו הקלח.
ואני לא מדבר על אנשים שמקללים או בעלי עניין שלא מבצעים גילוי נאות.
עדיף הרקוויאם של ורדי
אצלי בדיוק ההיפך - הברליוז קצת משעמם. בערך היצירה היחידה של ברליוז שאני לא כל כך אוהב.לא מתחבר אליו. לא יודע למה? משהו שם ב״ורדי״ משעמם אותי לעומת הדרמה של ברליוז.
אצלי בדיוק ההיפך - הברליוז קצת משעמם. בערך היצירה היחידה של ברליוז שאני לא כל כך אוהב.
בכל אופן, עם זה של ורדי הרבה יותר קל ״להקריס״ מערכות
יותר אלימה, אופראית, מחוברת לקרקע ויש שם ראייה אנושית רחבה יותר. הברליוז מופשט, שמיימי וקריסטלי.נכון. היא יותר ״אלימה״ אבל לטעמי יש בה פחות ״נשמה״ (מוסיקה זה התחום היחיד שאני משתמש במונח המטופש הזה).
יותר אלימה, אופראית, מחוברת לקרקע ויש שם ראייה אנושית רחבה יותר. הברליוז מופשט, שמיימי וקריסטלי.
אבל שוב, כמו ההבדל בין אקיופייז ללקסמן, אין פה יותר טוב. יש טעמים שונים שיוצרים העדפות שונות.
arnon037 לאקסמן הגברה יפנית לחלוטין! הדגם ששלחת כאן הוא 125 V ומיועד אולי לענף הסיני
כל המגברים שמגיעים לישראל הם יפנים
..
לא מבין את הצורה השגויה שהדברים נאמרים כאן
אני הראשון לכבד את בעל המקום.חופש הבעת הדיעה זה הדבר השני שמעניין אותי (אני - בעל הפורום) בפורום הזה.
ופייסבוק אינו מזבלה של תוכן?חופש מידע הוא כלי חשוב, חופש בהבעת דיעה הוא כלי חשוב בתנאי שהוא עומד בסטנדרט מסוים של שיח, הגינות ומקצועיות. אחרת, האתר הזה יהפוך למזבלה של תוכן.