1. זה שאנשים נרשמים לכאן/ יוצרים יוזרים חדשים רק בשביל לרשום ביקורת על המוצר הזה, זו מחמאה גדולה למוצר, לחברה וליבואן שמתמיע היטב את המותג.
2. יש הטוענים שאין דבר כזה פירסום שלילי. (כמעט) כל באז הוא דבר שעוזר בקידום מותגים.
3. לדעתי יש מקום ליותר כבוד ליוזרים ותיקים ומוכרים היטב, כמו איתי. הוא רושם את דעתו כפי שהיא ולא צריך להלחם בה. וזה בכלל לא משנה אם הוא צודק או אם הוא טועה משום ש (א) אודיופיליה זה תחביב סובייקטיבי ותלוי טעם אישי. (ב) כל ניסיון האזנה תלוי באינספור משתנים (סוג מוזיקה, מקור, רמקולים, חלל האזנה ואקוסטיקה וכו'). (ג) אם הדיעה שלו אכן כל כך שגוייה, אז לאט לאט יוזרים יכירו אותו ו(לכאורה) פחות יקחו לתשומת ליבם את דעותיו.
דהיינו, יוזרים ותיקים (כמו איתי) שמים כאן במידה כזו או אחרת את הקרדביליות שלהם.
4. לטעמי הלא מקצועי ומבלי שבדקתי, ההודעות של ארנון ניראות כמכילות מידע רלוונטי לדיון שהתפתח. (יכול להיות שהדיון עצמו עם ההשואה לחברה אחרת הוא בעייתי. אני לא יודע להגיד). במידה ויש לארנון אינטרס חבוי עליו הוא לא עשה גילוי נאות אז זו אכן בעיה. ולשם כך בדיוק נמר מנהל את האתר הזה ביד רמה ובזרוע נטוייה, כשידיעותיו כנראה מגיעות לרמת החובבים המתחילים (כמוני).
5. אני נכנס לפורומים על מנת לשמוע מגוון דיעות. רק כשהדיון מגיע לרזולוציה כזו אז מתחיל להיות בו ערך אמיתי, מבחינתי. מידע פירסומי יש בכל מקום בו נביט. לדעתי התחנפויות והודעות פרווה לא באמת עוזרות לאף אחד. חבל "לנקות" את האתר ולהשאר עם מקהלה אחידה בעלת טעם אחיד, או גרוע בהרבה: אינטרס משותף שאינו רק שיתוף ידע וחווייות משתמשים.
# זו דעתי הצנועה. אני מעריך מאוד את כל המשתתפים בדיון.