Bösendorfer VC7


Sonus

חבר משקיען
הודעות
1,320
מעורבות
2
נקודות
0
סונוס ודיז , אני חייב לומר שאני כאן עם אייל . אם אתה מודיע לו שאתה לא תקנה ואם הוא מוכן להדגמה זה בסדר לענ"ד . אחרת זה לא הוגן . ואת האי הוגנות הזו ישלמו יהודים אחרים וישראלים אחרים שיבואו וירצו לשמוע . גם ככה יש למטייל הישראלי סטיגמה גרוע במקומות מסויימים . בחלקם היא נכונה ובחלקם היא מושתת על אנטישמיות סמויה . אבל לבוא ולעשות אפילו במחדל דבר שיוסיף לכך , נראה לי שלא כדאי

מקבל את תדעתך, אבל אם מסתכלים על התמונה הגדולה הם לא רק הרוויחו לקוח פונטציאלי אלא הרבה יותר.
לא סתם ביקרתי שם, אני מכיר כמה חברה שעובדים בסניף שלנו בלונדון ותתפלא גם שם יש אודיופילים. וכמובן שכמו בפורום סיפרתי להם את ביקורי שם.
לך תדע, אולי החנות תרוויח כמה פאונדים. מגיע להם.
אבל זה הבעיה עם סוחר כמו אייל. אדם XXX כזה לא מסוגל לחשוב מעבר לאף שלו. זה בסדר, אני שמח מזה :D
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,923
מעורבות
1,601
נקודות
113
DIZ1 ,
משום מה ניראה שאתה סותר את DIZ1
משירשורים אחרים,לא מתאים.(לדעתי)
אלא אם זה בא כמו שליאור תאר, אז למה לא?
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,923
מעורבות
1,601
נקודות
113
מקבל את תדעתך, אבל אם מסתכלים על התמונה הגדולה הם לא רק הרוויחו לקוח פונטציאלי אלא הרבה יותר.
לא סתם ביקרתי שם, אני מכיר כמה חברה שעובדים בסניף שלנו בלונדון ותתפלה גם שם יש אודיופילים. וכמובן שכמו בפורום סיפרתי להם את ביקורי שם.
לך תדע, אולי החנות תרוויח כמה פאונדים. מגיע להם.
אבל זה הבעיה עם סוחר כמו אייל. אדם XXX כזה לא מסוגל לחשוב מעבר לאף שלו. זה בסדר, אני שמח מזה :D

אתה מיסתבך עם "הכנופיה הירושלמית" (shocked)
(להזכירך ,אברג'יל ושות')
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
אני גם נכנסתי לחנות סתם ככה באנגליה לפני כמה שנים, התיישבתי להם בחדר האזנה, סגרו את הדלת , חיברו לי כל מכשיר שרציתי. בלי לשאלות ובלי כלום.

אפילו שהסברתי להם שאני מישראל, ושאני חובב אודיו. בסוף אפילו כמעט גיהצתי את הוויזה אצלם.

לא פעם נכנסתי לחנויות בארץ , הקשבתי, היה נחמד, אפילו שידעו שכרגע אני מסודר, דוגמאות:
אודיונוט,סבו,סטריאוטיפ,אקורד ז"ל,אמנון,ס.ג.,סאונד אנד וויג'ן, ובטח היו עוד כמה.

סה"כ זה חלק מהקטע. יוצרים את הבאז, את הגירוי , נותנים למישהו לשמוע דברים גם אפילו אם זה רק בחצי אוזן, זה ישב שם, ויום אחד הוא יזכר בחוויה ויחזור כשהוא ירצה לקנות.

בין אם זה בארץ או בחו"ל.

גם בארה"ב זה היה ככה, גם באוסטרליה, גם בלונדון.
 

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0
"בורות אודיופילית"-זה אחד המתכונים לקניה לא מוצלחת של ציוד.
מה אומר הסוחר וחבורת המודאגים- שזה לא יפה לבזבז את זמנו של סוחר בחו"ל (וכאן) בהקשבה ללא כוונות קניה.
הרי בכדי להגיע להחלטה מושכלת בקניית ציוד צריך וראוי לבזבז לסוחרים המון המון זמן בהקשבה לציוד שרוב הסיכויים הם שלא תקנו אותם. כך תוכלו ללמוד מה הטעם והעדפות שלכם, מה השוק מציע.האזנה צריכה להיות ללא לחץ קניה וללא "חפירות בשכל" הסוחר.
כאמור, לסוחר מקומי אין מה להציע זולת שירות. השירות כולל "בזבוז" הזמן שלו.אם סוחר לא נותן לכם לבזבז את הזמן שלו-אל תבזבזו את הזמן שלכם .

הציוד שמוחזק בארץ על ידי סוחרים מוגבל. אם אני רוצה לשמוע רמקול בדגם הגבוהה היכן מקשיבים? כנ"ל לגבי מגבר או סיידי.
מניסיוני, שכולל הרבה שעות של הקשבה לציוד בחו"ל-הטעונים בדבר דאגה לזמן של הסוחרים בחו"ל-הוא טיעון דמגוגי, לא נכון, ואני מתחיל לתהות אילו אינטרסים עומדים מאחוריו.
אני ממליץ לכל מי שיכול להקשיב בחו"ל (והכוונה לא בתערוכות).
תמיד הצגתי את עצמי כישראלי, תמיד ציינתי שאני מעוניין רק להתרשם, תמיד קיבלתי תשובה חיובית, תמיד שמחו להשמיע לי את הציוד והיה ברור להם שאני לא בא אם פנקס הצ'קים או הוויזה.
תהליך זה הביא בסופו של דבר להחלטות שלי מה אני רוצה לקנות ומה לא.
את כל קניותיי ביצעתי בחו"ל. חלקם אצל אותם סוחרים. יכולתי לקנות מה שבא לי ללא צורך להתלות על הסטוק של יבואן מקומי כזה או אחר. רוב הדברים הם בכלל כאילו שיבואנים מקומיים לא מייבאים וחלקם אף חברות שהם כן מייבאים אבל הדגם הספציפי מופיע אצלם בפוסטר ולא במציאות.

ולסוחרים שחושבים שהם מבינים בשיווק- אני ממליץ לכם בחום לקרוא ספר מבוא לקורס השיווק שניתן במנהל עסקים בארץ שנקרא מבוא לשיווק המהדורה הישראלית(זה בעברית) של קוטלר והרניק. יש שם פרק העוסק בשלבי השיווק. אני בטוח שאחרי קריאת הספר, הייתם מתביישים לבוא הנה בטעונים של "בזבוז זמן" והייתם מבינים טוב יותר מהו שיווק ומהם תהליכי שיווק . אני בטוח שזה היה עוזר לכם להבין כיצד לתת ערך גבוה יותר לצרכן ובסופו של דבר להרוויח יותר.
 

il62

עוסק בתחום
הודעות
597
מעורבות
32
נקודות
28
היי
אני זוכר חוויה שהיתה לי בסקוטלנד לפני מספר שנים כאשר הגעתי לחנות וכמו ידידי יניב אמרתי לו מייד כי באתי להתרשם וכי אני מישראל והסיכוי שארכוש משהו אינו גבוה
תשובתו היתה ידידותית כפליים והוא אמר שממש לא משנה לו מאיפה אני ואם אקנה או לא -אני אקבל את אותו יחס כמו אחד שבא לקנות ציוד יקר ...
הייתי אצלם שעתיים -הם רצו שאשאר עוד ...שמעתי מערכות והתרשמתי מציוד וידאו ..הודתי להם והיתהה חוויה מרשימה ..
אני לא אשכח את זה..
עכשיו כשאני בצד השני אתן לכם את הגישה שלי שאני מקווה שתהיה מקובלת עליכם
אין לי בעיה לארח את כולם וגם להדגים את הציוד היקר ביותר -ואפילו יבוא אליי מישהו ליום שלם
כללי היסוד שצריכים להישמר הם הגינות
וכך נהג ידידי יניב-סונאס -הוא אמר כבר בתחילת הביקור שהוא מישראל ונתן לצוות החנות להבין שהוא כבר לא יקנה שם..מכאן השיקול הוא שלהם והם נהגו בחוכמה ואירחו אותו יפה.
כאשר בא אליי מישהו ואומר כי בא "להתרשם"אין לי בעיה עם זה ...אני מרגיש איתו הרבה יותר משוחרר ואם יש לי לחץ באותה נקודת זמן אני משאיר אותו לחווית שמיעה עם מערכת שהוא אוהב או בחדר הקולנוע שלנו עם הדגמה מרשימה ...וחוזר אליו מיד אחרי שאני מתפנה..
כללי המשחק ברורים לשנינו..
אבל אם בא לקוח ואומר שהוא רציני ובא לקנות -אני כל כולי איתו גם אם יבוא קונה נוסף הוא ימתין...אבל אם אחרי שהלקוח התיש את כל החנות הוא יאמר שבעצם לא בא לקנות אלא סתם להתרשם ...זה כבר לא הוגן.
אני יכול להגיד בבירור שאת כל הקניות שלי כלקוח עשיתי אך ורק בחנויות בעלות יחס טוב גם אם היו מעט יקרות יותר..
 

truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
IL62 זה בדיוק מה שאמרתי . שאם אתה מודיע מראש שאתה מישראל ואתה רוצה לשמוע למרות שלא תקנה , והבנאדם מסכים זה סיפור אחד . אם אתה בא לחפור לו בראש ומזמין שעת האזנה על סתם , זה סיפור אחר . הראשון זה הוגנות בסיסית (ואם הוא מסכים אז כול הכבוד לו ) , והשני זה אי הוגנות .

אני אישית הייתי מרגיש מאוד לא נוח לגשת לשמוע ציוד שלעולם לא אקנה . וכן אני לוקח במודע את האפשרות שאטעה בקניה הבאה שלי . אבל זה אני . אין לי בעיה כשאני תפוס ע"י ה"חיידק" ללכת לשמוע אצל כמה יבואנים חנויות וגם ציוד שטיפה יותר יקר . אבל כשאני בעונה פיננסית ו/או קניתי כבר ,זה משום מה נתפס אצלי כלא הוגן . אבל זה אני

וסונוס אפשר לדעת מה יש לך נגד אייל ? כי לדעתי הוא בחור הוגן מאוד ומאוד נחמד לעשות איתו עסקים
 

איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
הדגמות

כרגיל אף אחד לא קורא מה שכתוב, אלא מה שהוא רוצה לקרוא.

לכן צריך לחזור על כל דבר עשר פעמים.

אם צריך, אז זה מה שאעשה:

1) לגבי הנושא הפרטי שלי:
אני מדגים המון, וזה לא פלא כשחושבים על כמות הציוד האדירה והמבחר הגדול מאוד שיש אצלנו.
ההדגמות הן גם לאנשים שבאו לקנות, גם לכאלה שלא מתכוונים לקנות בשלב זה, וגם לאנשים שסתם מתעניינים בתחום.

2) לגבי הנושא הכללי העולמי:
כאירופה וארה"ב יש המון מכירות של חנויות ישירות ללקוחות בארצות העולם השלישי. כמו ישראל.
לקוח מישראל, אפריקה, סין, יפן וכ"ו הוא מבחינתם פוטנציאל מכירה, לא סתם מישהוא שבא לטייל.

3) לכן, לבוא לחנות ולהגיד: אני עברתי בסביבה, סתם מעניין אותי להקשיב - זה בסדר, ואם למוכר יש זמן הוא ודאי ישמח לתת לשמוע את המערכת שמנגנת בחדר ההאזנה.

4) לבוא במיוחד, לקבוע מראש, לבקש להאזין לציוד ספציפי ובכך לדרוש מהמוכר עבודה (ועבודה לא מעטה) וקביעה מראש של סדר היום שלו - כל זאת בלי להגיד לו שמכירה לעולם לא תהיה פה בשום מצב ותנאי - זה לא הוגן.

ו
 

Sonus

חבר משקיען
הודעות
1,320
מעורבות
2
נקודות
0
IL62 אני אישית הייתי מרגיש מאוד לא נוח לגשת לשמוע ציוד שלעולם לא אקנה .

אמירה בעייתית, איך תדע שלא תקנה אם לא תשמע?
אולי תשמע ובסוף כן תחליט שתקנה?
 

Sonus

חבר משקיען
הודעות
1,320
מעורבות
2
נקודות
0
היי
אני זוכר חוויה שהיתה לי בסקוטלנד לפני מספר שנים כאשר הגעתי לחנות וכמו ידידי יניב אמרתי לו מייד כי באתי להתרשם וכי אני מישראל והסיכוי שארכוש משהו אינו גבוה
תשובתו היתה ידידותית כפליים והוא אמר שממש לא משנה לו מאיפה אני ואם אקנה או לא -אני אקבל את אותו יחס כמו אחד שבא לקנות ציוד יקר ...
הייתי אצלם שעתיים -הם רצו שאשאר עוד ...שמעתי מערכות והתרשמתי מציוד וידאו ..הודתי להם והיתהה חוויה מרשימה ..
אני לא אשכח את זה..
עכשיו כשאני בצד השני אתן לכם את הגישה שלי שאני מקווה שתהיה מקובלת עליכם
אין לי בעיה לארח את כולם וגם להדגים את הציוד היקר ביותר -ואפילו יבוא אליי מישהו ליום שלם
כללי היסוד שצריכים להישמר הם הגינות
וכך נהג ידידי יניב-סונאס -הוא אמר כבר בתחילת הביקור שהוא מישראל ונתן לצוות החנות להבין שהוא כבר לא יקנה שם..מכאן השיקול הוא שלהם והם נהגו בחוכמה ואירחו אותו יפה.
כאשר בא אליי מישהו ואומר כי בא "להתרשם"אין לי בעיה עם זה ...אני מרגיש איתו הרבה יותר משוחרר ואם יש לי לחץ באותה נקודת זמן אני משאיר אותו לחווית שמיעה עם מערכת שהוא אוהב או בחדר הקולנוע שלנו עם הדגמה מרשימה ...וחוזר אליו מיד אחרי שאני מתפנה..
כללי המשחק ברורים לשנינו..
אבל אם בא לקוח ואומר שהוא רציני ובא לקנות -אני כל כולי איתו גם אם יבוא קונה נוסף הוא ימתין...אבל אם אחרי שהלקוח התיש את כל החנות הוא יאמר שבעצם לא בא לקנות אלא סתם להתרשם ...זה כבר לא הוגן.
אני יכול להגיד בבירור שאת כל הקניות שלי כלקוח עשיתי אך ורק בחנויות בעלות יחס טוב גם אם היו מעט יקרות יותר..

בחור זהב ישראל, חבל שאתה לא יבואן. הייתה עושה בארץ בית ספר לכולם!
 

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0
אמירה בעייתית, איך תדע שלא תקנה אם לא תשמע?
אולי תשמע ובסוף כן תחליט שתקנה?
(lol)(lol)
הוא בחור טוב(Y)
מעדיף לא לבזבז לסוחרים זמן אבל לבזבז לעצמו כסף(=שעות עבודה)על קניה לא מבוקרת מספיק לדבריו.
 

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0
כרגיל אף אחד לא קורא מה שכתוב, אלא מה שהוא רוצה לקרוא.

לכן צריך לחזור על כל דבר עשר פעמים.

2) לגבי הנושא הכללי העולמי:
כאירופה וארה"ב יש המון מכירות של חנויות ישירות ללקוחות בארצות העולם השלישי. כמו ישראל.
לקוח מישראל, אפריקה, סין, יפן וכ"ו הוא מבחינתם פוטנציאל מכירה, לא סתם מישהוא שבא לטייל.למה, אין במדינות הללו נציגויות \יבואנים שמציגים את מרכולתם במחיר טוב?

3) לכן, לבוא לחנות ולהגיד: אני עברתי בסביבה, סתם מעניין אותי להקשיב - זה בסדרתודה, אני מרגיש יותר טוב, ואם למוכר יש זמן הוא ודאי ישמח לתת לשמוע את המערכת שמנגנת בחדר ההאזנה.

4) לבוא במיוחד, לקבוע מראש, לבקש להאזין לציוד ספציפי ובכך לדרושלא דורש, שואל או מבקש רשות מהמוכר עבודה (ועבודה לא מעטה) וקביעה מראש של סדר היום שלו (sad)- כל זאת בלי להגיד לו שמכירה לעולם לא תהיה פה בשום מצב ותנאילמה אתה אומר בשום מצב ותנאי? אני קניתי ככה כמה פעמים למרות שבאתי ללא יד על הויזה - זה לא הוגן.(sad)

ו

חבל שאני צריך לכתוב שוב ושוב אותו הדבר. בספר שהמלצתי יש את התשובה מהו שיווק. זה יבהיר יותר את העניין ולמה הגישה שלך בטעות בסיסית ביסודה .
ולצורך העניין, אני לא החלטתי מראש לא לקנות או לקנות. באתי להתרשם וכך ציינתי במצבים כאשר קבעתי מראש. הבהרתי שזו התרשמות לא למטרת קניה.
בכל זאת התרשמויות כאילו הובילו אותי לקניה בחו"ל עם שילוח .זה לא היה מובן מיליו. זה לא מובן מאליו להתעסק עם שילוח של 280 ק"ג או שילוח של 70-80 ק"ג של פטיפון ועוד ועוד ועוד. מה לא בסדר בזה? שלא הזמנתי בדואר לפי קטלוגים( לאן אילן נעלם לאחרונה?:)) או שלא קניתי בארץ?
 

איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
שיווק

לדיז,

תודה על ההמלצות לספרות שיווקית, בהזדמנות אמליץ לך גם על ספרים שיעשו אותך רופא טוב יותר.

מצידי קנה בחו"ל מה שאתה רוצה - לבריאות.

ואם אתה חושב שנכון להגיע לאותה חנות בלונדון, גם לבריאות.

אבל אולי כדאי לפרסם בפורום גם את שם המקום, ושוב את הטלפונים שלו, כדי שבקייץ הקרוב יגיעו עוד כמה עשרות ישראלים מהפורום לשם. זה בטח יהפוך את החברה באנגליה לאוהבי ישראל מושבעים.

מכיון שהנושא מוצה לדעתי, ובאג'נדה השיווקית שלי חבל לבזבז זמן על ויכוחים באינטרנט, מבחינתי שירשור זה לא שווה יותר תגובה.
 

Sonus

חבר משקיען
הודעות
1,320
מעורבות
2
נקודות
0
באג'נדה השיווקית שלי חבל לבזבז זמן על ויכוחים באינטרנט, מבחינתי שירשור זה לא שווה יותר תגובה.

מה דעתך להפוך פורום זה ללא שווה תגובה? בבקשה?
 

איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
תגובה גם לסונוס:

קשה לך שאני כותב, אני יודע, (lol)אבל תצטרך להמשיך לסבול.
 

ס. ריכטר

אוהב את התחום
הודעות
336
מעורבות
0
נקודות
16
לדיז,

תודה על ההמלצות לספרות שיווקית, בהזדמנות אמליץ לך גם על ספרים שיעשו אותך רופא טוב יותר.


יצא המרצע מה-MRI !
הייתה לי הרגשה שמישהו מנסה לעשות פישינג.
:)

תפקידו של כל סוחר סטריאו בעולם להדגים כל הזמן ולכל אחד, להציג את מוצריו ולהשקיע בכל מתעניין.
תפקידו של כל צרכן סטריאו בעולם להאזין למה שבא לו אצל מי שבא לו ומתי שבא לו.

אין דבר כזה "סתם". סוחר אנגלי שהשקיע בבחור מהשרשור הזה הניח את היסודות לרכישה עתידית כלשהי שיכולה גם לחזור אליו וגם אם לא, ככל שסוחרי הסטריאו בכל העולם ישמיעו לכמה שיותר אנשים [ כולל חטיפת עוברים ושבים פנימה שישמעו מה זה סטריאו אמיתי ] המכירות יעלו בכל העולם. כשאתה משווק באנגליה ולבסוף נסגרת עסקה בישראל, באופן כללי עדיין הרווחת, לא ניתן לכמת ישירות, אבל הרווחת כסוחר שהתחום שלו גדל.

היו סוחרים שהתעקשו להשמיע לי ציוד למרות שאמרתי במפורש שאני לא מתעניין. אחד מהם השמיע רמקולי ענק של CAV שנשמעו - נחמד - ועלו יחסית הרבה, פתחנו להציץ והתגלה חיווט מביך. אבל זה לא קשור.
 

Lazy Boy

אוהב את התחום
הודעות
210
מעורבות
5
נקודות
18
נכתב ע"י ס. ריכטר:
ככל שסוחרי הסטריאו בכל העולם ישמיעו לכמה שיותר אנשים [ כולל חטיפת עוברים ושבים פנימה שישמעו מה זה סטריאו אמיתי ] המכירות יעלו בכל העולם. כשאתה משווק באנגליה ולבסוף נסגרת עסקה בישראל, באופן כללי עדיין הרווחת, לא ניתן לכמת ישירות, אבל הרווחת כסוחר שהתחום שלו גדל.

במונחים של המתמתיקה של הכלכלה, זה נקרא "תורת המשחקים".
 

Sonus

חבר משקיען
הודעות
1,320
מעורבות
2
נקודות
0
במונחים של המתמתיקה של הכלכלה, זה נקרא "תורת המשחקים".

(Y)

א ב במנהל עסקים. מומלץ לכל יבואן \ בעל עסק לפחות ללמוד את הבסיס.
 
נערך לאחרונה ב:

Lazy Boy

אוהב את התחום
הודעות
210
מעורבות
5
נקודות
18
אפ אפ אפ, אני לא לוקח פה צד, אני פשוט מנסה להשמע חכם.
 

KOOKE

חבר משקיען
הודעות
1,062
מעורבות
0
נקודות
0
לצערי בשל השיווק הקלוקל בארץ בכל התחומים (לא רק באודיו) נוצר מעין מילכוד 22 או שלא ניתן להבין מה קדם למה הביצה או התרנגולת ואבהיר את כוונתי:-

היחס של רוב הסוחרים/ המשווקים/ בעלי החנויות/ ללקוח שאינו מתכוון לקנות הוא מראש מחפיר , מתייחסים אליו בקוצר רוח, מתייחסים אליו כאל מטרד ורק מחכים לרגע שיעוף להם מהחנות ויפסיק לבזבז להם את הזמן.

אין לרוב הסוחרים את המעוף ואת תורת השיווק שגם מי שאינו לקוח וגם מי שלא קנה וזכה לשירות טוב ואדיב הוא השקעה שיווקית בבחינת שלח לחמך על פני המים..כשאותו אחד שסתם התרשם יחליט לקנות..או כשימליץ לחבריו על השירות..

בגלל היחס הזה של רוב הסוחרים בארץ, הצרכנים, או סתם אלו שמעוניינים להתרשם סיגלו לעצמם את המינהג הנפסד להתחזות לקונים כי אחרת יזכו ליחס מחפיר..הנה כך נוצר לנו מעגל שוטה שאין לדעת מה קדם למה ..

דווקא בתחום האודיו היי - אנד, יחסית לענפי מסחר אחרים, בהיבט הזה המצב בארץ הוא טוב יחסית ויש לא מעט סוחרים ויבואנים שחורגים מהמנהג של הסוחר הישראלי הממוצע..אבל בכל זאת..תפנימו גם מי שאין לו כוונת קנייה הוא השקעה שיווקית ..

שלמה
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור