Aurum Cantus-VOLLA

  • פותח הנושא dupo
  • פורסם בתאריך

zs

חבר משקיען
הודעות
4,926
מעורבות
1,604
נקודות
113
שלום DUPO ....

היות וכתבתה שאתה הייתה רוצה אופי צליל קצת שונה,
היתי מציע לך לשדרג את המגבר ולקחת מאיל CARY SLI-80
מנורות.ולהחליף את הרמקול לדגם "אלטיי".זהוא רמקול עם יותר
"בשר"מהיר ומפורט כמו מדפי.נידמה לי שיש אצלו מגבר במחיר
מוזל מתצוגה.ניראה לי שהסכום שציינתה יספיק לשידרוג הזה.
z.s
 

dupo

חבר משקיען
הודעות
692
מעורבות
24
נקודות
28
היי z.s , הגברות מנורות מתאימה לי חציו בחציו בדיוק ... במוסיקת ג'אז אני מאוד אוהב את פן המנורות אך מבחינת מוסיקה אלקטרונית שאני שומע מגבר מנורות הוא כישלון מוחלט ופשרה כזאת היא פשרה של 50% קצת יותר מידי בשבילי ,לעומת זאת המגבר שלי מבחינתי מצטיין בתחום האלקטרוני ונותן מענה יפה מאוד בתחום הג'אז, כן חסרה לי חמימות ועגלגלות מסויימת.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
את זה שמעת:
Vienna Acoustics Haydn Grand
?
 

dupo

חבר משקיען
הודעות
692
מעורבות
24
נקודות
28
דווקא לא, מה אתה חושב עליו?
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
נמר,

אני אף פעם לא ממליץ להאזין לרמקולים בעלי גוון צליל זהה. אני לא מכיר את האיש-טעמו-הציוד-החדר-האקוסטיקה והצרכים שלו.
את האלימינציה, הבדיקה מה יש כרגע במלאי, האזנה למה שניתן להאזין, הוא יעשה בעצמו.

אין לי ספק שאתה ממליץ לו על האמת שלך וזה מצויין.
אך עדיין אני חושב שחשוב להבין קודם מה הסיגנון המוסיקלי ואז להמליץ, למרות שאין פסול בהמלצות ממגוון סוגים וסיגנונות צליל.

אדם ששומע "סקוואר פושר" שזה אלקטרוני קשה במיוחד לכן מראש כדאי לצמצם את הגוורינרי, האלקטרה אמטור, והטוטם שהם פשוט אינם מתאימים לסיגנון הזה, הקומט שבידו הוא גבולי למוסיקה הזו ולדעתי אפילו פחות מזה.
המטרה היא אם מדובר במדפי אז להמליץ על מדפיים גדולים עם "ביצים" בכל התחומים. חשוב גם שיהיו תוקפניים דיים כדי לעמוד בסיגנון המוסיקה.

האופרה נניח עלול להיות לו רך מידי לעומת הטריינגאל שהוא יותר תוקפני אך בהחלט יכול להתאים.

במילים אחרות.
אין בעיה להמליץ על אופי כזה או אחר, אבל חשוב להמליץ על המתאימים לסיגנון המוסיקה.
לכן כדאי לשאול לפני מה סיגנון המוסיקה המועדף, הרגלי האזנה, גודל חדר, והאלקטרוניקה שברשותו כרגע ומהו התקציב. אחר כך להמליץ על מוצרים שיתאימו.

הכל כמובן נאמר בידידות .(ורד)
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
אין לי ספק שאתה ממליץ לו על האמת שלך וזה מצויין.
אך עדיין אני חושב שחשוב להבין קודם מה הסיגנון המוסיקלי ואז להמליץ, למרות שאין פסול בהמלצות ממגוון סוגים וסיגנונות צליל.
אדם ששומע "סקוואר פושר" שזה אלקטרוני קשה במיוחד לכן מראש כדאי לצמצם את הגוורינרי, האלקטרה אמטור, והטוטם שהם פשוט אינם מתאימים לסיגנון הזה, הקומט שבידו הוא גבולי למוסיקה הזו ולדעתי אפילו פחות מזה.
המטרה היא אם מדובר במדפי אז להמליץ על מדפיים גדולים עם "ביצים" בכל התחומים. חשוב גם שיהיו תוקפניים דיים כדי לעמוד בסיגנון המוסיקה.
האופרה נניח עלול להיות לו רך מידי לעומת הטריינגאל שהוא יותר תוקפני אך בהחלט יכול להתאים.
במילים אחרות.
אין בעיה להמליץ על אופי כזה או אחר, אבל חשוב להמליץ על המתאימים לסיגנון המוסיקה.
לכן כדאי לשאול לפני מה סיגנון המוסיקה המועדף, הרגלי האזנה, גודל חדר, והאלקטרוניקה שברשותו כרגע ומהו התקציב. אחר כך להמליץ על מוצרים שיתאימו.
הכל כמובן נאמר בידידות .(ורד)

נמר,

אתה צודק, ההמלצה שלי לא נעשתה לסוג מוזיקה מסויים (לא יודע עד עכשיו איזה מוזיקה הוא שומע :)). לטריאנגל שלו אין בס מלא והוא בהיר בחלק העליון שלו, לכן הסקתי שהסגנון אינו אלקטרוני.
הגוורינרי, ההרבט', האופרה, ה-WLM, האנסמבל וה-ARS אינם מתאימים למוזיקה אלקטרונית, ללא סאבוופר.האלקטרה אמטור 2 הוא קצת רמקול של קצוות (הדור הראשון היה כפי שאתה מתאר אותו) ולטוטם טוויטר אלומיניום של סיאס, לדעתי, שניהם יכולים להתאים למוסיקה אלקטרונית.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
תומר.

תן לי לעזור לך.
המוסיקה האלקטרונית שהוא שומע זה משהו שאפילו אני שמכיר מוסיקה אלקטרונית חושב שזה מטורף.
אני אשלח לך לינק למוסיקה שהוא שומע כדי שתבין על מה מדובר.;)

אני בטוח שהטוטם יפול שם רק בגלל שחסרה לו קצת מהירות, אפילו לקומט שהוא מאוד מהיר המהירות הזו אינה מספקת. הטיטוס נניח עושה זאת בלי בעיה רק שחסר לו החלק התחתון.

בוא נעשה את זה אחרת.

אני מכיר את אדם {DUPO} והרגלי השמיעה שלו, אני חושב שהוא עצמו עדיין לא יודע מה בדיוק הוא מחפש.

סיגנון המוסיקה שלו מתפרס על אלקטרוני, פיוז'ן, ג'אז רך, אלקטרוני, קלאסי ועוד 200 סיגנונות.
הוא צריך רמקול וורסיטלי.
 

dupo

חבר משקיען
הודעות
692
מעורבות
24
נקודות
28
אני מתפרס בצורה רחבה אך אני מוכן לפשרות בתחומים מסויימים כל עוד אני לא מוותר על תחום הג'אז והאלקטרוני שאני אומר אלקטרוני אני מדבר על אלקטרוני מאוד עמוס קיצבי ומשתנה , הייתי שמח לרמקול שיתן גם רוק בצורה משכנעת לפחות ואני מאוד אוהב איטיז לכיוון ה-נינטיז אך מעדיף רמקול שיתמחה בתחומים החשובים לי ביותר.

תודה לכולכם :)
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
בתור התחלה - Tannoy TD8 (הבעיה שהוא יקר)
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
תומר, לטוטם הוק טוויטר של MB Quart והוא אכן פתוח ומפורט למדי.
 

dupo

חבר משקיען
הודעות
692
מעורבות
24
נקודות
28
התחלה למה רוזי ?
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
האמת לא שמתי לב שכתבת על מוזיקה אלקטרונית. עמך הסליחה קודם כל :).
הויינה נהדר, אבל לא יודע איך הוא יהיה באלק' למשל.

אם כבר רמקול שאני בטוח שיעמוד בזה:
http://www.sge.co.il/item.asp?itemI...+%E1%E9%FA%E9+%E5%F1%E8%F8%E9%E0%E5&mnfSel=12

רמקול שאני מאוד מאוד אוהב. מאוד.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
הקנטון גם לא יתאים.

תכלס אדם - שאני חושב על זה.
לך על רמקול ריצפתי. מדפי לא יצליח לנגן את כל מה שאתה מבקש, ריצפתי טוב יעשה זאת בלי בעיה.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
???
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
אורי.

אדם מחפש נוכחות, כח, מקרו דינמיקה, בס, יכולת להיתמודד עם קטעים עמוסים {מאוד}, דינמיקה, עומק, בשרניות במיד, יכולת לנגן בקול רם ועוד כמה בקשות שפשוט קשה ליצר אותם במדפי.

רמקולים מדפיים הם בנויים לרוב משתי יחידות : מיד בס וטויטר, הנפוצים הם בעלי יחידות של 6.5 אינטש שהיא יחידה מאוד דינמית אך מוגבלת כיוון שהיא לבד במלחמה {והאמן לי שהמוסיקה שהוא שומע היא מלחמה}.
מה הכוונה:
אותה יחידה צריכה לעבוד קשה על תחום תדרים נירחב בהם היא אמורה להיות מספיק דינמית ומפורטת בלי שתבוא עוד יחידה לעזרתה, זה בעצם מה שגורם ליחידה לאבל דינמיקה ופרטים לטובת כח ונסיון עז להוציא את המוסיקה החוצה ללא עיוותים, רוב המדפיים אינם מצליחים להוציא החוצה מוסיקה אלקטרונית קשה בדיוק מהסיבה הזו.

עכשיו.
בהיתחשב בזה שאני מכיר את פותח השירשור באופן אישי, ואני מכיר את הרגלי השמיעה שלו אני יוצא מנקודת הנחה שרמקול בעל יחידת מיד בס ויחידת בס נוספת יכול להיות פיתרון טוב עבורו בתקציב שלו ובמיוחד בגלל המוסיקה שהוא שומע.

במילים אחרות.
אני בעד לחלק את העבודה ליחידה נוספת על מנת לספק את הדינמיקה הנכונה ללא מאמץ יתר על היחידה שיוביל לעיוותים.

נמשיל את זה לתחום ה-PRO.
כאשר בונים סט הגברה גדול לכמות אנשים רבה {כמה אלפים או עשרות אלפים} בונים אשקול רמקולים שמורכב מעל ראשי הצופים, האשקול בנוי ממספר רמקולים אחד על השני ועל יד השני כאשר הרמקולים האמצעיים באשקול משמיעים אך ורק את ערוצי השירה וזאת על מנת לקבל את מלוא הדינמיקה והפירוט ופחות מאמץ על היחידות, יחידות הבס ממוקמות לרוחב הבמה עד לקו הרמקולים ועובדות כמובן במונו.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
סבבה.
במקרה פה הרמקול הוא עם 7". לא שזה הרבה הבדל אבל עדיין.
שמעתי אותו כמה פעמים. אני חושב שיש לו אפשרות להתמודד בתחום המדפיים.
חס ושלום אני לא מערבב מדפיים עם רצפתיים.

לרצפתי ומי ששומע מה שהוא שומע הייתי אומר לו לחסוך ולקנות את אותו הדגם כמו שלי. בנוי ומיוצב למלחמות כאלו , מנסיון כיוון שחבר פעם הפקיד אצלי את האוסף תקליטים שלו + ציוד תקלוט , ועשיתי קצת כיף על הרמקולים עם הרבה אלקטרוניקה...
:)
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
לדעתי גם הקנטון הזה לא יצליח לשלוט במוסיקה באופן משכנע בלי יחידה שתעזור לו.
הבעיה היא אחרת.
לעשות רמקול 3WAY מאוזן זה ממש לא קל, לכן יש להקשיב לרמקולים ולמצוא את המאוזן ביותר והמתאים ביותר לטעם הרוכש.

איזה רמקול יש לך תזכיר לי?
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
MS908 של מורדנט שורט.
לא הכי מאוזן ביקום. אבל רמקול תענוג, הרגשה של הופעה חיה כמעט בכל מוזיקה.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור