אבל ידעתי שההקלטה (1953) היא במונו, אז לא הופתעתי, אלא בצורה יזומה ומודעת העדפתי לנסות את זה ולא גירסה מוקדמת יתר במונו.נכון מאד
במיוחד ואני מכיר את הקלטה ממקורית היא 1952-3 בערך
הנזל וגרטל אבל הביצוע יחד עם שולטי
הם אהובים עלי ביותר
לא יפה מסכים איתך EMI .......
ספרו לנו את האמת בצורה ברורה
אני יודע שכן לגבי Dutoit, לא יודע -- וחושב שלא -- לגבי אבאדו.לא רציתי לומר זאת כאילו אבאדו כנועה מולה .
היא מהממת
הם שיתפו פעולה ממש עד למותו של אבדו הוצאו מוצרט ציקובסקי ראוול ועוד ועוד
יש לי כמעט את הרוב שלהם
שילוב מדהים -
היתה אשתו נכון וגם של דוטוואה?
לא ידעתי לגבי מולובה ואבאדו, וזה כנראה לא נכון -- רק הייו להם יחסים, לא נישואים.אהה זהו תודה
התבלבלתי .עם אבדו והכנרת מולדובה . סליחה .
לא.@katzofe
סתם out of the blue בעניין זה שאתה מעריץ מפייסבוק
התכתבתי עם מישהו שלא קשור לעניין האדם הנ"ל ו/או מה שדובר בו כאן ו/או בכלל, ופתאום הוא כתב לי, ביוזמתו:
תודה שזה חמוד מדי מכדי להחמיץ, לא?
- בטיפשות, קניתי את הביצוע ש[האיש] התפעל ממנו, זה נשמע כמו חבורה של איכרים שהתכנסו באסם בליל חג המולד, ומוקלט כך שהפסקתי ושמתי דיסק אחר רק כדי לוודא שהמערכת לא התקלקלה.
- [האיש] הוא מפלצת בדרך התקשורת שלו, אבל מתברר שטעמו בעיניי גם די פרברטי...
@katzofe
- בטיפשות, קניתי את הביצוע ש[האיש] התפעל ממנו, זה נשמע כמו חבורה של איכרים שהתכנסו באסם בליל חג המולד, ומוקלט כך שהפסקתי ושמתי דיסק אחר רק כדי לוודא שהמערכת לא התקלקלה.
בכל מקרה אין מה "לבדוק"
במסגרת הנסיונות ל"חינוך עצמי" מחקתי את הפוסט שהמשיך לדון במי שאינו נמצא כאן, ואינו מוכר כאן.אז איך אפשר להתייחס לתאור של החבר שהבאת? מה בדיוק הרעיון ? הרי אפשר לכתוב במה
מדובר ולדון בלי קשר לדעות של אחרים . אתה הרי מבין שזו הודעה סתמית??
בלי להסכים כלל עם מה שכתבת כאן, אני מציע להפסיק את הדיון בו.
עדיף לחזור למוסיקה נטו.
עמיר
הרי אפשר לכתוב במה
מדובר ולדון בלי קשר לדעות של אחרים .
גם שולטי שהקליט היה בראשית שנות צעירותו אך לרשותו עמדו ענקים ממש .
ומפיקים קלישו, וזמרים, ותיזמורת ,VPO '
כן, תוך שנה המנצח שולטי והמפיק Culshaw השתנו מהותית, הפכו את עורם ושכחו איך "צריך" לעשות ואגנר על פי katzofeמעניין שבשנת 57 הם הקליטו פיילוט לוולקירות מערכה 3 ומדובר בביצוע ענק מכל הבחינות
זהו שולטי שונה לחלוטין מהשולטי של הרינג המלא !!
זה שהביצוע יכול להיות שונה זה טריוויאלי -- רק שאתה נוהג להציג את המנצח הזה כבעייתי בכל כיוון אפשרי ובכל הזדמנות ".
מי ילך לטרוח לבדוק, ובשביל מה?לא נכון אפילו לא במיל , אני "נוהג להציג" רק את ההקלטת הרינג ההיא כבעייתית ואותה בלבד (בהקשר
של שולטי) ,גם אני סבור שהוא אחד מענקי הניצוח ( וכתבתי זאת, בדוק בעצמך) למרות ההקלטה ההיא.
ולשיטתך, הרינג זו לא יחידה אחת, ולא הקלטה אחת, ולא עם צוות אחד, אלא מפוזר על פני כמה שנים טובות, מ-1958 עד 1965, עם זמרים משתנים בזהויותיהם ובמספרם -- רק מעטים קבועים -- ומשום מה, דווקא ההקלטות האלה, מכל עבודתו, דפוקות, וכל השאר כן טוב?
עמיר
בהחלט יתכן שעדיף לשקם תקליטים עם/בלי מיח מוךח ולרקוח תמיסות משונות א-לה דרדסבא,מי ילך לטרוח לבדוק, ובשביל מה?
מי ילך לטרוח לבדוק, ובשביל מה?
דיברנו על אי-הבנת טקסטים בסיסיים -- אז לא דובר כאן על לבדוק הקלטות -- דומני שאת זה די ברור שאני עושה, big time -- אלא על לבדוק מה כתבת במקומות אחרים:בהחלט יתכן שעדיף לשקם תקליטים עם/בלי מיח מוךח ולרקוח תמיסות משונות א-לה דרדסבא,
לך על זה -)
וכתבתי זאת, בדוק בעצמך
לא יודע אם "להשקת" בלו-ריי אודיו, אבל זה כולל שם בלו-ריי אודיו. על הריאמאסטר ההוא אני מדבר שכנראה כדאי.הרימסטר החדש עשו להשקת בלורי אודיו