yeuda27
חבר משקיען
- הודעות
- 532
- מעורבות
- 361
- נקודות
- 63
יהודה, בשביל זוג מפלצות כמו ה- Model Seven Mk II תצטרך חדר הרבה יותר גדול מהקיים.
ואכן הונדרסטין נשמעו נפלא בתערוכה.
זאת התוכנית דוד. ברגע שאביא את המכה,בית יהיה הדבר הראשון בתהליך.
יהודה, בשביל זוג מפלצות כמו ה- Model Seven Mk II תצטרך חדר הרבה יותר גדול מהקיים.
ואכן הונדרסטין נשמעו נפלא בתערוכה.
ביום השני הייתי ממוקד יותר, מרבית מהזמן שהיתי בחדרים שמאוד אהבתי ובשאר נתתי הזדמנות לחדרים שביום הראשון לא נהנתי/ נתתי צ'אנס מהרבה סיבות (ריבוי אנשים ו/ או קשקשת שהקשו על חווית האזנה, ווליום לא סביר שעלול היה לגרום לנזק בלתי הפיך, מוסיקה שאינה לטעמי וכו')...
אני מציין כאן רק רשמים נוספים לתגובה הראשונית שלי כך שאני לא יודע בכל החדרים שאהבתי ונזכרתי קודם.
דני בכור:
רק בשביל להאזין ל 4 רמקולים מוגברים במקביל (פלאנרים) אחד אחרי השני, היה שווה להגיע ביום השני... לכל אלה שטענו שהיה חסר באס... בכור כמו שרק הוא יודע, ניגן עם המאגה פלאנרים ה 1.7 מקדימה וה 0.7 מאחורה (לדבריו, ככה מציגים אותם בחדרים גדולים)... אהבתי
בעניינים הטכניים אני פחות בקיא, עובדתית זה עבר יופי.ההדגמה של הפלאנארים, שני זוגות ועוד שניים מאחור, לא מובנת לי. איך זה עובד? הרי הזוג האחורי מקבל אותו סיגנאל, והפרשי הפאזה (כי הם מטר מאחור, ולצליל לוקח עוד כמה מילישניות להגיע) בין שני הזוגות, אמורים ליצור בלגן לא קטן, וזה לא קרה. מה זה?
מסכים בהחלט. נהניתי מהצליל שלהם. ועדיין, השאלה הטכנית מטרידה. הרי ברמקולים דינאמיים, יש יצרנים שיוצרים שיפוע ברמקול כדי "לקזז" עיכוב פאזה שנוצר ממעגלי חלוקת התדרים בין האלמנטים, וכאן, רמקול נוסף מטר מאחורה והכל סבבה?בעניינים הטכניים אני פחות בקיא, עובדתית זה עבר יופי.