@גיא
כל הכבוד לומר את האמת
שוב הרי כמוני כמוך לא כל יום אני יום אני שומע אותו הדבר
יש ימים ואו שומע את הקצה של האולם המכוניות בחוץ
ורעש רקע זימזום של האדמה ברעש בהקלטה או סליל הקלטה מסתובב כן כן סימפוניה מס2 מאהלר שולטי לונדון 1966
ויש ימים אותו ציוד כלום נאדה רוצה לזרוק הכל ולא לשמוע יותר שום דבר
.
כולנו מכירים את התופעה של "קריזה של המערכת".
אבל לדעתי הלכת עם זה רחוק מידי או בעצם קרוב מידי.
אני אסביר את כוונתי.
כפי שאמרתי, גם אני מכיר את התופעה וגם אצלי זה היה קורה.
אממה, עם השנים והעליה ברמת המערכת והציוד מסביב תופעת "הקריזה" במערכת הלכה ודעכה והיום כבר כמעט ולא קיימת.
ואצלי 50% מההגברה היא מנורות.
מערכת מאוזנת וטובה לא סובלת מתנודות ביצוע. ואני בטוח שזאת אמרה שתקפיץ כל מיני אנשים אבל זאת דעתי מנסיוני.
@גיא
מאד מאד מדאיג מה שאמרתי כי זה אומר שאנחנו לא שומעים כל יום אותו הדבר
גם הביקרות היא לא אותה ביקרות בין היום למחר ויש לערוך מספר פעמים את אותו קטע
אוי כמה שאתה צודק מתיש ומעצבן לחזור על אותו קטע
200 פעם בורסיות שונות ומשונות .
כאן בדיוק נמצא ההבדל בין כתב רציני ומקצועי ובין אחד שהוא לא.
לדוגמה, אני לא עושה סקירות כשאני נמצא בתקופת שדרוג/ים.
אז על אותו משקל, כתב אודיו צריך להגיע עם המערכת שלו ליציבות תפקוד גבוהה מספיק שאין בה תנודות ביצוע.
כנ"ל ההיכרות שלו עם המערכת שלו. כתב צריך להכיר את המערכת שלו על בוריה. בחוזקות שלה ובחולשות שלה. בלי אגו.
רק כך באמת ניתן לסקור ציודים שונים לאורך זמן.