תגובה לפוסטים הנעולים (אלגזי)


avile7

אוהב את התחום
הודעות
169
מעורבות
34
נקודות
28
לאחר שלא ביקרתי כאן זמן רב,קראתי את ההתדיינות על תמחור המוצרים של אלגזי,
והייתי חייב להגיב.
אלגזי רמאי? לא ולא.
איני יודע מי מכיר אותו מהעבר,אך אני הייתי לקוח שלו משנת 1981,עת שיחרורי מהצבא,
בחנות הראשונה ששכנה בגבעתיים (כיום מולה קיימת פיוז).
אדם מקסים ,אמיתי שלא ניסה לעשות עלי רווח מופרז למרות גילי הצעיר אז.
ובזמנו קיבלתי מחירים ממש שווים למוצרים שקניתי ממנו מידי פעם.
גם מידי פעם בשיחות טלפון לאורך השנים על מוצרים שונים,שאמנם לא קניתי אלא ביררתי בלבד,
הודגש כי המחיר באתר אינו המחיר הסופי.
לכן,מי שחושב שמרמים אותו והוא לא רוצה לצאת פראייר,
שלא יקנה כלום,ולא יתלונן.
נתקלתי בסוחרים ישרים כמו גם בכאלו שלא,
לא מתאים=לא קונה ולא בוכה.
יום טוב לכולם
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
לאחר שלא ביקרתי כאן זמן רב,קראתי את ההתדיינות על תמחור המוצרים של אלגזי,
והייתי חייב להגיב.
אלגזי רמאי? לא ולא.
איני יודע מי מכיר אותו מהעבר,אך אני הייתי לקוח שלו משנת 1981,עת שיחרורי מהצבא,
בחנות הראשונה ששכנה בגבעתיים (כיום מולה קיימת פיוז).
אדם מקסים ,אמיתי שלא ניסה לעשות עלי רווח מופרז למרות גילי הצעיר אז.
ובזמנו קיבלתי מחירים ממש שווים למוצרים שקניתי ממנו מידי פעם.
גם מידי פעם בשיחות טלפון לאורך השנים על מוצרים שונים,שאמנם לא קניתי אלא ביררתי בלבד,
הודגש כי המחיר באתר אינו המחיר הסופי.
לכן,מי שחושב שמרמים אותו והוא לא רוצה לצאת פראייר,
שלא יקנה כלום,ולא יתלונן.
נתקלתי בסוחרים ישרים כמו גם בכאלו שלא,
לא מתאים=לא קונה ולא בוכה.
יום טוב לכולם
אני לא מכיר אותך ולא את אלגזי וכמובן שחזקת החפות חלה על אלגזי כל עוד לא הוכח אחרת :) - אבל עלי באופן אישי די נמאס לקרוא פה השכם והערב את השבחים שכל הלקוחות פה מרעיפים על הספקים שלהם.

זה לא אמיתי, זה לא יכול להיות אמיתי ולדעתי אסופת התשבחות המוגזמת והבלתי נגמרת גורמת לאלה אליהם הן מופנות יותר נזק מתועלת.

זה מאוד נחמד שספקים סוחבים ארגזים כבדים לבתי הלקוחות שלהם, זה מאוד נחמד שהספקים יודעים להתקין בבתי הלקוחות שלהם את המוצרים שהם מוכרים להם, זה מאוד נחמד שהספקים מזמינים את הלקוחות שלהם לכוס קפה - אבל לי לפחות נמאס לקרוא את זה השכם והערב. אתם כל הזמן מזכירים לי את הנוסעים הישראלים הגאונים שמוחאים כפיים לטייסים על שהואילו בטובם להנחית את המטוס על המסלול ולא מחוצה לו....

אפשר קצת להירגע מכמויות הדבש והסוכר? זה מאוד משמין.

אריה
 

ברקצ

חבר משקיען
הודעות
1,804
מעורבות
269
נקודות
83
אלגזי בחור מקסים. לא מזמן הייתי אצלו לתקן מגבר שברשותי וקיבלתי ממנו שירות אדיב מהיר ומוצלח.

בלי קשר: התימחור שלו לחלק מהמוצרים (לא כולם!) לא נראה על פניו הגיוני. או מוצדק. בעולם שבו סוחרים/יבואנים מציעים מחיר חו"ל, לפעמים פלוס מע"מ ולפעמים אפילו בלי, אין הצדקה שמחיר מוצר כלשהו יהיה כפול ממחירו בחו"ל. וחבל לי על מותגים שהיו יכולים לדעתי להצליח מאד בתימחור שפוי. האם זו אשמת היצרן שדורש מחיר מופרז ברגע שהמוצר שלו נמכר מחוץ לארץ המוצא שלו? חבל... אבל נראה לי שגם היצרן רוצה למכור את מרכולתו ככל האפשר.
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,173
מעורבות
1,631
נקודות
113
רוצה להמשיך את הדיון? בוא נמשיך את הדיון. יש יבואנים שנותנים מראש כזה מחיר מצוין למוצר, שאין בכלל צורך להתווכח. אני מדבר על עסקאות טרייד-אין למשל. עזרה בשידרוג מוצר לדגם יקר יותר של אותה חברה. את אלה אלגזי לא מציע, למיטב ידיעתי.
כשקניתי מערן, מלסרי ומ... מ...גם מפור ז"ל, לא זכור לי שאי-פעם הרגשתי שאני צריך לכופף להם את הזרוע כדי לקבל מחיר. או שהמחיר התאים, או שלא.

אז מה אלגזי ואחרים כן מציעים? קפה? חנות נחמדה? יופי. זה טוב לזקנים שלא יודעים לתרגם מעברית לאנגלית שאילתת חיפוש ולהשתמש בגוגל. יכול להיות שלהם אין בעיה לשלם פרימיום של 30%-40% על השירות הזה. לי יש.
זכותנו לבקש מחיר הוגן. מחיר הוגן הוא מחיר דומה למה שיש בחו"ל. לא 30%-50% יקר יותר. אם היבואן לא מסוגל או לא רוצה לספק את זה, הוא פוגע בלקוחות כי המותגים שהוא מייצג שרופים עבורם. רמת השירות לא מצדיקה מחיר מופקע.

מנטליות ה"לא מחיר סופי" היא דוחה. אני מבין שלקוח רציני מקבל מחיר יותר טוב מלקוח שהוא לא רציני? מזכיר לי את צורת ההתמקחות שאני חווה כל פעם שאני מוכר משהו יד שניה: "אחי, אני רציני, בא אליך עם מזומן. תוריד לי 500 שקל". זה טוב להתמקחות בין שני אנשים פרטיים, לא ליחסי חנות/יבואן-לקוח. מוכר שמתנהג ככה דופק לקוחות אחרים שלא מנסים להוריד לו את המכנסיים.
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
אני לא מכיר את אלגזי אבל מסכים ב 100% עם הדברים האלה:

מנטליות ה"לא מחיר סופי" היא דוחה. אני מבין שלקוח רציני מקבל מחיר יותר טוב מלקוח שהוא לא רציני? מזכיר לי את צורת ההתמקחות שאני חווה כל פעם שאני מוכר משהו יד שניה: "אחי, אני רציני, בא אליך עם מזומן. תוריד לי 500 שקל". זה טוב להתמקחות בין שני אנשים פרטיים, לא ליחסי חנות/יבואן-לקוח. מוכר שמתנהג ככה דופק לקוחות אחרים שלא מנסים להוריד לו את המכנסיים.

אריה
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
אגב, מאחר ויחסיי עם אילן טמיר ידועים, ואני לא רוצה שאנשים פה יקבלו רושם לא נכון מדברים שאני כותב, אז הינה אני נותן הצהרה מחייבת ומבטיח לכם שהיא על דעתי האישית בלבד, אף אחד לא ביקש ממני לכתוב את הדברים הבאים:
1. אני מכיר את אילן טמיר עשרות שנים.
2. במהלך אותן שנים, אילן סחב מספר פעמים ציוד כבד לדירתי בקומה השלישית ללא מעלית. בחינם.
3. במהלך אותן שנים, אילן סחב מדירתי (קומה שלישית ללא מעלית) ציוד כבד שלא מצא חן בעיני לאחר בדיקה של ימים אחדים. בחינם.
4. במהלך אותן השנים, אילן הגיע לביתי מספר פעמים כדי לבדוק תלונות שלי לגבי הציוד וגם ביצע שיפורים אם נדרש. בחינם.
5. מידי פעם אילן מזמין אותי לביתו לקשקש, לשמוע על חידושים, להאזין למוצרים שונים - ולא תאמינו !!! - באותם הביקורים אילן מכין לי קפה משובח ויותר מכוס אחת!!! פעם אחת ביקשתי תה ובהתאם למזג האוויר קיבלתי גם שתייה קרה.

עכשיו, חברים, מי רץ לקנות NAIM אצל אילן?

אריה
 

genvirt

חבר משקיען
הודעות
2,365
מעורבות
815
נקודות
113
חחחחח
 

gandalftw

חבר משקיען
הודעות
1,141
מעורבות
456
נקודות
83
לאחר שלא ביקרתי כאן זמן רב,קראתי את ההתדיינות על תמחור המוצרים של אלגזי,
והייתי חייב להגיב.
אלגזי רמאי? לא ולא.
איני יודע מי מכיר אותו מהעבר,אך אני הייתי לקוח שלו משנת 1981,עת שיחרורי מהצבא,
בחנות הראשונה ששכנה בגבעתיים (כיום מולה קיימת פיוז).
אדם מקסים ,אמיתי שלא ניסה לעשות עלי רווח מופרז למרות גילי הצעיר אז.
ובזמנו קיבלתי מחירים ממש שווים למוצרים שקניתי ממנו מידי פעם.
גם מידי פעם בשיחות טלפון לאורך השנים על מוצרים שונים,שאמנם לא קניתי אלא ביררתי בלבד,
הודגש כי המחיר באתר אינו המחיר הסופי.
לכן,מי שחושב שמרמים אותו והוא לא רוצה לצאת פראייר,
שלא יקנה כלום,ולא יתלונן.
נתקלתי בסוחרים ישרים כמו גם בכאלו שלא,
לא מתאים=לא קונה ולא בוכה.
יום טוב לכולם
אכן לא קניתי וויתרתי על כוס קפה ולא היתמקחתי על מחירים, הזמנתי מחו״ל וממש לא בוכה
כך אני מעדיף לקנות ובמחיר שקניתי לא הצלחתי למצוא בארץ.
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
באותם הביקורים אילן מכין לי קפה משובח ויותר מכוס אחת!!! פעם אחת ביקשתי תה ובהתאם למזג האוויר קיבלתי גם שתייה קרה.
אריה
אההה......ובפלות קיבלת פעם? ואתה חבר שלו עשרות שנים......אני במקומך בלי בפלות/וופלות הייתי מנתק את הקשר עם אילן ועובר לציוד שמעבר לתעלה.....משהו צרפתי נגיד....אולי תקבל שם איזה בריוש ;)
 

תמונות מצורפות

  • בריוש.JPG
    בריוש.JPG
    KB 48.6 · צפיות: 158
נערך לאחרונה ב:

clip99

חבר משקיען
הודעות
958
מעורבות
129
נקודות
43
בזמנו קיבלתי מחירים ממש שווים למוצרים שקניתי ממנו מידי פעם.
שווים לפי תחושתך וטעמך , או בהשוואה למחירי חו"ל דאז?
המחיר באתר אינו המחיר הסופי.
המחיר שם סופי למי שלא יודע להשוות מחירים ולא נוטה להתמקח. ויש הרבה כאלה. ובהנחה וגם בחו"ל המחיר פתוח למו"מ , נקודת הפתיחה שם עדיפה .
 

דיטון66

חבר משקיען
הודעות
889
מעורבות
168
נקודות
43
אריה,
שכחת את הדבר העיקרי-לקיטוש.:D

מסכים עם כל מילה שכתבת ומוסיף -
NAIM AUDIO יוצרת אצל הלקוחות שלהם נאמנות לאורך עשרות שנים שנובעת,כנראה משביעות רצון מהתוצאה הסופית של המוצר שרכשו- החוויה המוזיקלית. ולא מחמת כישוף או מניפולציה על מוחם של רוכשי המותג...
כמו כן,האפשרות לשדרגו בתמחור הוגן, האפשרות לחדשו באמצעות החלפות קבלים וכדומה במפעל כולל אחריות,מלאי חלקי חילוף לשנים קדימה,פורום ייעודי,גישה אישית לפונקציות בחברה וכו',מבססות את אותה "נאמנות".
אין זה המקום להתחיל להשוות בין יבואנים והנציגות שלהם בישראל, ברם חומר למחשבה-
כמות השרשורים על התחדשויות/החלפות/שינויים,ברוב המותגים, בפורומים הקיימים,רבה מאד.
מצד שני,אין תנועה כזו בקרב משתמשי המותג, זה אמור להצביע על משהו...
או, שאנשים עם ניסיון אודיופילי של למעלה מ3 עשורים כמו אריה/מיקי/דיטון ועוד כמה, שאיני מכיר ויסלחו לי על כך,לוקים בשמיעתם כי הם זקנים וכוחם תשש...
ברור ש"נאמנות" למותג יוצרת אנטגוניזם אצל המתחרים ורוכשי המותגים שלהם, כי מחד-בסופו של יום-מעבר למילים המתייפייפות,הסוחר/יבואן חייב להרוויח!! וכיצד ירוויח אם,לקוחותיו לא יבצעו שדרוג אחת לשנתיים/שלוש?! ומאידך- הלקוח חייב להצדיק את רכישתו ולהגן עליה בחירוף נפש,אז מה טוב יותר מלתקוף מותג שכזה?!
ממליץ לכם- להאזין למערכת רצינית של NAIM למספר ימים,לפחות פעם אחת ואז לקבל פרספקטיבה אחרת/או לא...אבל הכל בכיף:D
הגיע הזמן לשים את AHMAD JAMAL במגש הדיסק המיושן שלי ולצלול למוזיקה שלו,שתהיה לכווולם שנה אזרחית טובה ומוזיקלית
 

ayal30

חבר משקיען
הודעות
3,105
מעורבות
921
נקודות
113
אריה,
אני עקבתי אחר ההודעות שלך בפוסט הזה
ואתה צודק בהחלט :כל-הכבוד:
וגם פחות מתאים לראות את הפוסטים של פרגון למוכר
וממשתמש שהוא חדש
לי אישית יצא לשמוע שבעלי החנויות הם אומרים ללקוח
שיפרסם שקנה מחנות מסוימת
אבל אבל שאיזה חבר שואל את פותח הפוסט כמה עלה לך
המכשיר הוא לא יגיד לו ואז לפעמים יש ויכווח
אגב יש חנויות שבאמת מגיע להם קצת מחמאות אבל לא
כל שני וחמישי
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
וגם פחות מתאים לראות את הפוסטים של פרגון למוכר
וממשתמש שהוא חדש

הצטרף בשנת 2008, 91 הודעות, הגיע לתערוכות ומפגשים מאז - לא חדש.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
הדיון לא נסב על כמה בחור טוב הוא אלגזי.
לא מכיר אותו, אבל בטוח שהוא בחור מצוין.
הדיון נסב על מהו מחיר הגיוני והוגן לפרסם עבור רמקול, ועל כך שכוס קפה לא אמור להוריד 50% מהמחיר
ובלי כוס קפה לשלם כפול מההוא ששתה כוס קפה (המספרים להמחשה בלבד)
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,753
מעורבות
1,439
נקודות
113
מה שונה סטריאו ממכירה של מוצר אחר?
יש כאלה שמוכרים תנור בישול באינטרנט ב-21000 (מקרה מאוד שנתקלתי לאחרונה) וזה כשמחיר יבואן מומלץ זה 20,400, ויש כאלה שמוכרים ב-14,000 את אותו התנור בדיוק מאותו יבואן, ויש גם ב-12,000 יבוא מקביל.

תעשו חשבון, מקסימום תביאו לבד.. או שתקנו משהו אחר
 

ALMA69

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
7
נקודות
3
כל המוצרים שלי נרכשו אצל איל פור.. נעים להיזכר בו
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
מה שונה סטריאו ממכירה של מוצר אחר?
יש כאלה שמוכרים תנור בישול באינטרנט ב-21000 (מקרה מאוד שנתקלתי לאחרונה) וזה כשמחיר יבואן מומלץ זה 20,400, ויש כאלה שמוכרים ב-14,000 את אותו התנור בדיוק מאותו יבואן, ויש גם ב-12,000 יבוא מקביל.

תעשו חשבון, מקסימום תביאו לבד.. או שתקנו משהו אחר
אף פעם לא הבנתי מדוע צריך להביא דוגמא רעה כדי להצדיק דוגמא רעה אחרת.
ברור לי שאחגזי אינו היחיד שמתמחר גבוה מידי.
 

clip99

חבר משקיען
הודעות
958
מעורבות
129
נקודות
43
לא משתמע מדבריו שהוא מצדיק . הוא אומר דבר פשוט מאוד : יש אלטרנטיבה . חבל על העצבים. אבל מקרים כאלה חייבים להציף , למען יראו (הקונים) וייראו (הסוחרים)
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,173
מעורבות
1,631
נקודות
113
מה שונה סטריאו ממכירה של מוצר אחר?
יש כאלה שמוכרים תנור בישול באינטרנט ב-21000 (מקרה מאוד שנתקלתי לאחרונה) וזה כשמחיר יבואן מומלץ זה 20,400, ויש כאלה שמוכרים ב-14,000 את אותו התנור בדיוק מאותו יבואן, ויש גם ב-12,000 יבוא מקביל.

תעשו חשבון, מקסימום תביאו לבד.. או שתקנו משהו אחר
לא מדויק, מישקה.
לקנות פרואק אני לא יכול אצל אף אחד אחר.
אם היתה תחרות, סבבה. אבל אין. ופרואק זה לא "איזוטריק סאונד סיסטמס ביי מיכאל123". זה מותג ידוע וגדול. אולי אחד הגדולים שיש עבור מי שקצת חופר.
 

clip99

חבר משקיען
הודעות
958
מעורבות
129
נקודות
43
אי אפשר להביא פרואק מחו"ל לבד? כזה מותג גדול אחרי הכל..
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור