אשמח להסבר (אין לי רקע טכני) וזה נושא שמאוד מעניין אותי. גם אני חושב שיש טרנד של הנדסה אודיופילית שמביא לטעמי לתוצאה קצת מלאכותית.
כתבת שמנחיתים את הרעש באופן מלאכותי? איך עושים את זה?
כתבת שזה גורם לוואו פקטור. למה?
כתבת בסיפא שצריך להתמודד עם הרעש באלקטרוניקה, האם ההנחתה שהצגת ברישא היא לא אחת הדרכים לכך ואם לא, מה הדרך הנכונה לדעתך?
תודה
דיויד אל תמעיט בערך עצמך
קרב את האוזן לטוויטר בזמן שהמגבר פועל ללא מוזיקה יש היס נכון? זהו רעש עצמי של הרכיבים. יש רעש מטרנזיסטורים, רעש מיתוג של דיודות, נטיה לאשראות וטפיליות ועוד, לכן תעשיית הרכיבים בחיפוש ופיתוח מתמידים אחר כאלה עם נתוני רעש עצמי נמוכים יותר, דיודות שוטקי למשל.
חיפוש כזה מצריך מהנדסים ומשאבים של פיתוח רכיבים בחברות המתמחות, יצרני האודיו צריכים לעבוד עם מה שיש בשוק ונוצרה מין אקסיומה שאם יש פחות רעש רקע בקטעים ללא מוזיקה וגם בשעת ניגון כלי או ווקאל מה שנקרא "רקע של דיו שחור" זה חייב להעיד כי המוצר הוא איכותי ולא היא כי מהנדסי האודיו מעבר לבחירת הרכיבים מקשיבים לרחשי השוק ועושים מניפולציות ופילטרציות (אל תבקש ממני הסבר קח קורס בהנדסת אלקטרוניקה) באזורים ספציפים בספקטרום ששם נמצא מרבית הרעש ומכאן יש גם החסרה של חלק מהצליל כפי שכינו זאת כמה פה 'סירוס' 'גניבת כמה גרמים של מוזיקליות', מקווה שעניתי ולו במעט על שאלתך. G.