- הודעות
- 20,101
- מעורבות
- 4,266
- נקודות
- 113
נמר - אחרי הניסיון עם הכבלשניץ זה לא רק "אמרת" ... ישבנו אצלו על הספה והשווינו עם הוולהאלה שעולה אמנם "רק" 4000$ אבל אי אפשר לומר שאחד מהם בולע את השני. לכל אחד מהם היה אופי קצת שונה אבל הרמה לא נפלה מזה של האחר.
מה היו ההבדלים?
מזה ״הרמה לא נפלה מזה של האחר״?
זה לא לחבר, לשמוע סקסופון ולהתרשם שבשניהם הסקסופון נשמע סקסופון ולא באחד הוא נשמע כינור ובשני סקסופון.
מה היה ההבדל בבמה?
בדינמיות?
איך היתה ההפרדה במוסיקה מורכבת?
מי מבניהם היה יותר שקט?
מי מאוזן יותר?
מי מהם הציג טרנזיינטים בצורה יותר משכנעת?
איך הם הציגו דעיכה של צליל, תוקפנות, מיידיות?
להגיד שמענו ושניהם היו ברמה דומה זה לא חשוב. כבלים הם מה שמביא את המערכת לעשות את ״זה״. כלומר לגרום לצליל לרחף באוויר כאילו אין כבלים. וה״זה״ הזה, הוא בדיוק מה שמעט מאוד כבלים עושים.
הכבל הספציפי הזה. ה-v14, הוא חיה אחרת מכל מה שאני מכיר. היכולת הזו שלו להתנהג כאילו יצרו את המערכת הזו סביבו היא משהו שלא מצאתי באף כבל. הטכנולוגיה, הטכניקה של השימוש בה, היכולות שלו להוריד את הרמקול עוד אוקטבה למטה ברזולוציה ודיוק קרוב לשלמות זה משהו לקשה למצוא. אבל זה משהו שצריך לדעת לבדוק, להתייחס אליו נכון, לחיות איתו ליותר זמן מאשר ״הוא שם את זה ואת ההוא והסקנו מסקנות״. למוסיקה יש המון משמעות. האם בתזמורת סימפונית נבדק או בסקסופון? האם אתה יכול להצביע במדויק (!) על היתרונות של זה מול האחר? האם אתה יכול לספר עליהם במונחים המקובלים באודיו?
בדקתי כבלים. היקרים בניהם, מה לעשות, נשמעים אחרת. והאחר הזה, הוא מה שהופך את התוצאה למה שהיא - היי אנד.