תודה רבהאין כאן שום דבר "לעשות" מעבר לשמוע מוזיקה. או שהסאונד ישתנה עם הזמן או שלא.
אם הוא לא שומע שינוי מפעם לפעם (אחרי שהמגבר התחמם), סימן שה-break in, אם היה צורך בכזה, הסתיים.
תשמור על החבר טוב. הוא זן נדיר. יש עוד כמה כאלה בשבט מבודד בלב היערות של ברזיל ללא אינטרנט.חבר נטול אינטרנט שאל אותי שאלה ..
באמת? לא באף?הברייק אין זה באוזניים .
הברייק אין זה באוזניים .
סוף סוף תגובה לעניין תודה איתיעמית
זו שטות מה שאמרת.
סליחה.
האלקטרוניקה שלי שהיא בת כמה חודשים בודדים,
אין לי לצערי הפריבילגיה להאזין 24/7
אז תהליך ה "ברייק" אצלי ארוך מאוד
יחד עם זאת
בכל סשן שאני מקשיב,
בדרכ יומיים/שלושה בשבוע,
בדרכ מתי שיש לי חלון פנוי של כמה שעות,
בין שעתיים ל ארבע שעות בממוצע.
אני מרגיש את השינויים, לא קשה.
תמיד בכל סשן שלי אני מנגן 3 קטעים ראשית,
שאני בוחן איתם את השינויים במערכת
ובכל סשן מרגיש השינוי.
אצלי היצרן ממליץ על מינימום 500 שעות ברייק
ולא רק למגבר/ פרה גם ל DAC.
אולי עבר אצלי 80 שעות פעילות אמיתית בשמיעה ב SPLים משתנים מאז שנחת אצלי.
סתם להדליק הציוד (לא נספר אצלי).
שלום לכולם
חבר נטול אינטרנט שאל אותי שאלה ..
פאוור מכובד מאוד בעל הספק גבוהה כמה מומלץ לעשות לו ברייק
אגב הרמקולים כבר עברו ברייק מזמן
אשמח למענה תודה
לגבי ברייק אין: מניסיוני עם המון מוצרים, ברוב המקרים אין קשר בין המלצת היצרן לבין מה שקורה בפועל. הרבה יצרנים נוהגים לזרוק את המספר הסתמי 100 שעות, כאילו לצאת ידי חובה וכדי לא להרתיע את הלקוחות. אבל בפועל הברייק אין יכול לקחת שבועות רבים, ואפילו כמה חודשים טובים. תלוי בעיקר בסוג הקבלים. בסימפוניק ליין, לדוגמה, היצרן הישר מדבר במפורש על שנה שלמה (!) עד לברייק אין מלא. מכל מקום, כשמדובר באלקטרוניקה זה באמת לא נורא - פשוט משאירים אותה דלוקה כל הזמן ועם סיגנל במינימום ווליום. ובכלל, גם אחרי הברייק אין רצוי להשאיר את האלקטרוניקה דלוקה כל הזמן. אם אתם מכבים אותה אחרי כל סשן אין לכם באמת מושג מה היכולות שלה.
לפחות על-פניו זו אינה שטות.זו שטות מה שאמרת.
לפחות על-פניו זו אינה שטות.
כפי שאמור להיות ידוע, הזיכרון הצלילי הוא קצר מועד, דקות ספורות לכל היותר. מעבר לזה אנחנו זוכרים רק את מה שאמרנו לעצמנו על הצליל ולא את הצליל עצמו.
כאשר ההבדלים קטנים, אפשר לשמוע אותם רק תוך דקות בודדות, אחרת ההשוואה היא בין הצליל החדש לזיכרון של מה שאמרנו לעצמנו על הישן.
לכן טענות לגבי שמיעת הבדלים משמעותיים מפעם אחת לאחרת בהפרש של ימים וחודשים ואפילו שנה אינן מבוססות -- אפילו על יכולות ההאזנה של האדם עצמו, אם הייתה לו אפשרות לשמוע את הצליל לפני/אחרי תוך דקות, מה שמטבע הדברים בלתי אפשרי -- ולכן בלתי מהימנות.
זוכרים את ד"ר פלויד טול? זה מהספינורמה? הוא מתייחס לתופעה בספר שלו, ודי מלגלג על הטוענים לה, למעט אולי בהקשר של וופרים, ששם יש הבדל מדיד.
צפה בקובץ המצורף 57621
הטענה לגבי ברייק-אין היא אפילו יותר בעייתית מענייני כבלים, כי כבלים לפחות אפשר להשוות תוך דקות.
כן יש הבדלים מורגשים בין מכשיר קר וחם, אבל הטענות לגבי הבדל בצליל לאחר שעתים לעומת לאחר יומיים אינן מבוססות/מהימנות באותה צורה.
ותמיד יהיה מי שיטען שהוא שומע הבדלים, ושמי שלא אין מושג לגבי המערכת שלו וכיו"ב. לא חייבים להתרגש מזה.
אני בטוח שאתה סומך על אוזניך ושאתה שומע הבדלים.עמיר
מסכים איתך לחלוטין
שנושא הזכרון מהווה בעיתיות.
אני אך ורק סומך על אוזניי
ולא סיפורים ואגדות.
יתכן והכל פסיכולוגי
ויתכן שלא.
בכך אופן
מרגיש את השינויים
מיום ליום שאני שומע.
אמיר ב-ע'. אשמח אם תתקן.
אני בטוח שאתה סומך על אוזניך ושאתה שומע הבדלים.
אבל, כמו שפלויד טול אומר, אם מישהו מאמין במשהו, הוא שומע אותו.
ואי אפשר להימלט מההשפעה של כל הסיפורים ששמענו על ברייק-אין ועל ההבדלים העצומים המתוארים, בין אם הם אגדות ובין אם לא..
תודה (אם כי בציטוט האחרון השם נשמרבשמחה!
ערכתי השם.
זה לא בודק רק את ההבדל בין הכניסות עד לתחילת המסלול המשותף?המלצה לגבי ברייק אין:
אם יש לך כניסה במגבר שלא עבדה אף פעם, חבר אליה מקור מסוים שאתה עובד איתו ביום יום- ותבדוק אם היא נשמעת שונה או לא.
מניסיוני זה שמיע ,ובעיקר בתחום הגבוה הפחות נעים לאוזן. כמובן שהמגבר /פרה עצמו צריך להיות "מבושל" אחרי הרצה (400-500 שעות )