ריצ׳י בלקמור


ח_ג_י

חבר משקיען
הודעות
1,487
מעורבות
483
נקודות
83
ואני חושב שמעולם הוא לא היה גיטריסט מצטיין
עזוב אחי. הוא היה וואחד ערס!!
זה מישהו שעשה היסטוריה.
ואני לא חובב רוק מהסוג הזה.
אם כי, ברור שכמו כל ילד גדלתי עליהם.
 

efi1965

כתב האתר בצפון
צוות האתר
הודעות
1,491
מעורבות
399
נקודות
83
אף גרסה מהופעה חיה לא משתווה לזה לצערי
 

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,321
מעורבות
1,888
נקודות
113
אף גרסה מהופעה חיה לא משתווה לזה לצערי
מי שאוהב את גרסת האלבום אז נכון, אישית אני יותר אוהב הופעות חיות ובמיוחד שלהם כי הייתי בכל כך הרבה. פה בלקמור לגמרי בשיא ובעצם כל הלהקה בתקופה הכי טובה שלה.
מה שאני טוען הוא שבלקמור מהתקופה הזאת רק התדרדר ומעולם לא חזר לעצמו. על הדרך הוא גם הרס את הלהקה ואם לא היה מגיע מורס להמציא אותם מחדש הם מזמן היו מפסיקים להופיע.
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
בלקמור לזמנו היה חדשן כמו פייג' אבל מעולם לא מהפכן כמו הנדריקס או עם נשמה כמו של סתיוי ריי .
אחריו הגיטרה התפתחה והופיעו גיטריסטים כמו ואי סטריאני אפילו רנדי רודס מייד אחרי תקופת סגול קהה לקח את הנגינה למחוזות אחרים עם אוזי.
בלקמור נשאר תקועה בתוך התחת של עצמו מרוב אגו ואולי תחליפים.
סגול קהה מופיעים בזכות שורת הלהיטים שלהם ולא בזכות בלקמור. בדיוק כמו פורינר.
עם יעלה הרכב שניקרה סגול קהה ויעלה רק הבסיסט אנשים יגיעו.
עם כל הכבוד לבלקמור הגיע הזמן להתקדם.
 

ליאור

חבר משקיען
הודעות
636
מעורבות
409
נקודות
63
אם כבר הורחב הדיון לאוזי וגיטריסטים מהפכניים, אז נראה לי שבהקשר הזה אין מישהו שהשפיע יותר על המוסיקה מאשר טוני איומי. לא רק על רוק\פרוג\מטאל אלא על הכל. אם יש אלבום שאפשר לחלק את המוסיקה ל-'לפני ואחרי' זה 'פרנואיד' של בלאק סאבאת'.
לסיכום, מבחינתי (חובש כובע של הסטוריון...): 1. הנדריקס 2. טוני איומי 3. אדי וואן הלן.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור