עכשיו במספרים
1- שכחתי להוסיף את המילה שלנו {אף מערכת כמו שיש לנו}. על סמך זה שאני מכיר את ההבד'לים בין הכלי האמיתי לבין הכלי המוקלט ברמת כלי יחיד. כאשר אתה מקליט אתה כבר מתערב בצליל {שלא נדבר על ההתערבות של הרכיבים במערכת עצמה}.
1. הכלי האמיתי הוא הכלי המוקלט. מה קרה לו בהקלטה ומה קרה בהשמעה, זה עניין אחר. מערכת כמו שלנו או לא - זה לא שייך לעניין העקרוני, זה שייך לביצוע המסוים בבית נתון לפי יכולת וכו'. כלומר: אם זה אפשרי במערכת אחת, לא חשוב גודל וכסף, אז זה ישנו.
2- חבילה של דינמיקה זו מטפורה ל"הרבה דינמיקה". מי אמר שהטייפ המקצועי נאמן הוא למקור?
2. דינמיקה (מקרו), זה לא עניין של מטאפורה, זה דבר מדיד וזה עניין פשוט: היכולת לשחזר פערי עצמה מהחלש ביותר לחזק ביותר, מ-60 דציבלים, נגיד ל-125 למשל. מה הקשר לנאמנות למקור של טייפ?
3- סידרתי את העיניין בתשובה מספר 1.
3. ראה תגובה מס 1.
4- ברור. ונניח שבשתיהן המידע המוסיקלי זהה. הגוון שונה הרי לכל כלי יש גוון משלו, מי משתיהן מעבירה את גוון הצליל הנכון?
4. גוון צליל משתנה לפי סוג הכינור, סוג הכנר, האקוסטיקה וכו'. אבל זה רק חלק מהעניין. אי אפשר לדעת על כינור? אפשר לדעת בקול אדם ששמענו אותו שר ישירות לאוזן שלנו או קלרינט של חבר שלומד לנגן עליו.
5- תשובה 4 מתאימה גם לכאן.
5. כנ"ל.
חקסמח
1- שכחתי להוסיף את המילה שלנו {אף מערכת כמו שיש לנו}. על סמך זה שאני מכיר את ההבד'לים בין הכלי האמיתי לבין הכלי המוקלט ברמת כלי יחיד. כאשר אתה מקליט אתה כבר מתערב בצליל {שלא נדבר על ההתערבות של הרכיבים במערכת עצמה}.
1. הכלי האמיתי הוא הכלי המוקלט. מה קרה לו בהקלטה ומה קרה בהשמעה, זה עניין אחר. מערכת כמו שלנו או לא - זה לא שייך לעניין העקרוני, זה שייך לביצוע המסוים בבית נתון לפי יכולת וכו'. כלומר: אם זה אפשרי במערכת אחת, לא חשוב גודל וכסף, אז זה ישנו.
2- חבילה של דינמיקה זו מטפורה ל"הרבה דינמיקה". מי אמר שהטייפ המקצועי נאמן הוא למקור?
2. דינמיקה (מקרו), זה לא עניין של מטאפורה, זה דבר מדיד וזה עניין פשוט: היכולת לשחזר פערי עצמה מהחלש ביותר לחזק ביותר, מ-60 דציבלים, נגיד ל-125 למשל. מה הקשר לנאמנות למקור של טייפ?
3- סידרתי את העיניין בתשובה מספר 1.
3. ראה תגובה מס 1.
4- ברור. ונניח שבשתיהן המידע המוסיקלי זהה. הגוון שונה הרי לכל כלי יש גוון משלו, מי משתיהן מעבירה את גוון הצליל הנכון?
4. גוון צליל משתנה לפי סוג הכינור, סוג הכנר, האקוסטיקה וכו'. אבל זה רק חלק מהעניין. אי אפשר לדעת על כינור? אפשר לדעת בקול אדם ששמענו אותו שר ישירות לאוזן שלנו או קלרינט של חבר שלומד לנגן עליו.
5- תשובה 4 מתאימה גם לכאן.
5. כנ"ל.
חקסמח