תה הולך רחוק עם הסינגור שלך. ובאותה נשימה אומר שאתה בחיים לא היית עושה את זה,
אני קודם כל אודיופיל פסיכי מ 1987 , וברור לי שצביעת רמקול מקצועית היא בעייתית כי צריך לפרק את כל הדרייברים
לרבות הלחמות הכסף של היצרן ואם רוצים ללכת עד הסוף גם את הטרמינלים של הרמקולים מאחורה ומה אם יש מאחורה
איזה מדבקה של נתונים טכניים וסמלי לוגו של היצרן מקדימה שגם צריך לפרק ,וכל זה לפני שניקח בחשבון שאצטרך לדווח על שינוי הצבע בנגריה מקומית למי שאמכור לו את הרמקול בעתיד , ולכן אין סיכוי שהיתי עושה דבר כזה , כי בנוסף לכל זה בשוק האודיופילי המצומצם בארץ כשארצה למכור ואדווח על שינוי הצבע כולם ידעו שהיבואן הזה והזה היה מעורב בזה.
לכן , במקרה בו הלקוח היה מתעקש , היתי אומר לו , קח את הרמקולים בגימור המקורי , תחתום פה שקיבלת אותם, וכעת גש למי שאתה רוצה ותצבע אותם מצידי בכתום עם נצנצים , כל עוד אני לא מעורב בזה ולא המלצתי לך לעשות כך.
מצד שני , אני מוכן להתערב איתך שיהיו לא מעט סוחרים או יבואנים שהם לא אודיופילים פדנטים ולא רואים את זה כסיפור מיוחד ושאם יתקלו בבעיה של צבע יציעו ללקוח צביעה , ויאמרו , מה , היצרן לא צובע בנגרייה, מה הוא צובע רמקולים בנאסא ?
זה בסה״כ צביעת 2 קופסאות מעץ. ולכן אמרתי שקודם כל הלקוח שהסכים לכך , והוא כנראה כמו בעל החנות לא אודיופיל והוא לא רואה את זה כמו שאתה או אני עושים מזה סיפור וזה לא מעניין אותו העיקר שהעבודה תראה מקצועית ובזה נגמר הסיפור.
אז אין פה עניין של סינגור , למטבע יש שני צדדים , ושוב אנחנו לא הינו שם ולא יודעים מה סוכם ואיך , חוץ מהעובדה שהיבואן והלקוח מרוצים מהעסקה בניהם.