partner11
חבר משקיען
- הודעות
- 1,718
- מעורבות
- 121
- נקודות
- 63
למה זה כואב לך?אני לא מבין למה רן לוי מקבל פה "פוסט מיוחד" .
יכל להביע דעתו כמו כל אחד .
לדעתי, צודקים המציגים שסרבו להשתתף בפסטיבל.
למה זה כואב לך?אני לא מבין למה רן לוי מקבל פה "פוסט מיוחד" .
יכל להביע דעתו כמו כל אחד .
לדעתי, צודקים המציגים שסרבו להשתתף בפסטיבל.
ברייק אין או לא ברייק אין רמקול ברמה הזו לא אמור להשמע כפי שהפוקאלים הללו נשמעו, לאחר כל התשבוחות ברשת היו לי ציפיות גבוהות, כגובהה הציפיות כך האכזבה. לעומתם המג'יקו נשמעו בעיני טוב אבל לא מעבר לכך, חסר לי ה magic שרמקול במחיר כזה אמור להביא איתו, למרות שאני בספק ייתכן והדברים נעוצים בהגברות ששודכו לשני הסטאפים (למרות שמדובר ברכיבים ברמה גבוהה).
מכיוון שמדובר בתערוכה ולא בחדר הדגמה איני רוצה להסיק מסקנות לפני האזנה בחלל ראוי, בכל זאת מדובר בחברות סופר מכובדות עם אין ספור מבחנים וביקורות חיוביות.
הקריאה עצמה ,חוויה בפני עצמהאני לא מבין למה רן לוי מקבל פה "פוסט מיוחד" .
יכל להביע דעתו כמו כל אחד .
לדעתי, צודקים המציגים שסרבו להשתתף בפסטיבל.
כולם פה כל כך בטוחים ביכולת אבחון שלהם והסקת המסקנות.זה שרן כותב פה זה ערך מוסף וזה כבוד גדול והוא יכול להביע את דעתו כמו כל אחד פה ,רן הוא לא הנושא פה לכן אין בכלל מה להעלות את זה פה.
לגבי הפוקאל בתערוכה אני חושב שנעשה להם עוול הם חוברו למגבר משולב של איזוטריק ואין מה לעשות איסוטריק חברה מעולה "אבל" ואבל גדול לא בהגברה ,אלא בנגנים איזוטריק ידועה בבניה ותכנון של טרנספורטרים שנמכרים לכל חברה שמכבדת את עצמה אבל בהגברה הם פחות טובים..לי יצא לשמוע במינכן האחרון את ספינות הדגל שלהם GRANDIOSO וזה היה סאונד ממש זוועה אין ספק שזו חברה מכובדת אבל בטח לא בהגברה ,לכן דעתי השידוך פה היה מאוד בעייתי שעשה עוול לרמקול .
כולם פה כל כך בטוחים ביכולת אבחון שלהם והסקת המסקנות.
בהרבה מקרים התוצאה בתערוכה לא משקפת כלום, מקסימום משקפת חלל גרוע. כי זה מה ששומעים בד״כ.
רוב המציגים לא ממש השקיעו בטיפול אקוסטי ולכן זה מה ששמעתם.
לא פוקאל, לא איזוטריק, לא מג'יקו, לא לקסמן, לא ניים ולא מוראל, שמעתם אקוסטיקה.
התוצאה הכללית של סאונד במעבר מחדר רע לטוב עשוייה להיות כל כך דרסטית שהציוד בה רחוק במקום השני.
בנוגע לאיזוטריק, חברה מעולה גם בהגברה. מתחרה ראש בראש עם לקסמן ואקופייז ולעיתים טובה מהם.
העוול היחיד שנגרם כאן זה חוסר המחשבה או התכנון של מרבית המציגים באקוסטיקה. לשים שני רמקולים בחדר עירום ולחבר להם הגברה, כל אחד יודע והתוצאה בד״כ היא בגדר הטלת מטבע. זה מה שקרה גם כאן.
אני ממש לא מסכים יותר טובה מאקופייז למה בגלל שהיא יפנית .ביקורות מתערוכת מינכן האחרונה קטלו את איזוטריק, אין ולא שמץ של היסטוריה חיובית לגבי הגברה של איזוטריק אומנם חברה מעולה בנגנים לא בהגברה וזו להוכחה מהתוצאה של של התערוכה ואין קשר לשום ברייק אין יש חתימת צליל לרמקול לכאן ולכאןבנוגע לאיזוטריק, חברה מעולה גם בהגברה. מתחרה ראש בראש עם לקסמן ואקופייז ולעיתים טובה מהם.
אז קטונתי מול כמה כוכבים פה בפורום (הנגועים באינטרסים/אגו) שכל אחד גאון בהעמדת סט אפ בחצי יום בחדר לא מוכר...
ככה זה בתערוכות, ומי שרוצה להתרשם עד הסוף, שיגיע ליבואן
אתה יכול לא להסכים, אבל עובדתית ההגברה שלהם מקבלת ביקורות מעולות בכל העולם ובעיקר ביפן. חלק ממוצרי ההגברה שלהם מדורגים לפני אחיהם מאקופייז ולקסמן (ביפן).אני ממש לא מסכים יותר טובה מאקופייז למה בגלל שהיא יפנית .ביקורות מתערוכת מינכן האחרונה קטלו את איזוטריק, אין ולא שמץ של היסטוריה חיובית לגבי הגברה של איזוטריק אומנם חברה מעולה בנגנים לא בהגברה וזו להוכחה מהתוצאה של של התערוכה ואין קשר לשום ברייק אין יש חתימת צליל לרמקול לכאן ולכאן
מה אתה מתעצבן...?סה"כ החדר שלך היה מהטובים שבמעט.אתה הצלחתה להעמיד שני סטים שונים בתכלית אחד מהשני עם יכולת של כל סט להציע "לזה התכוון המשורר" .המג'יקו רמקול יקר עם יכולות גבוהות של סאונד חייב את הבמה שלו ע"מ להוציא את האיכויות שלו.ומי שיודע לאבחן יכול היה להבין שמדובר ברמקול מיוחד.לידי ישבו חברה שאני מעריך את השמיעה שלהם ואכן הבינו וגם אמרו שמדובר ברמקול מצויין.בתור מי שיש לו מעט ניסיון עם אקוסטיקה וחדרים, וכן ניסה כמה חומרים שונים בחדר
רב הבעיה, בייחוד עם רמקולים גדולים ואנרגטיים- היא בתקרה הנמוכה והאריחים האקוסטיים שבולעים את המיד חזק.
זה טוב בכדי למנוע הדהוד בדיבור אולי, אבל מייבש מאוד את כל תחום האמצע והגבוה.
דבר שני, תקרה נמוכה בד"כ יוצרת לחץ בבאס, ניסיונות שלי לשים קולטי באסים חזקים בפינות- רק החמירו את הבעיה , לכן נאלצתי להוציא אותם.
הפתרון הוא להציג רמקולים יותר קטנים ומערכת עם קצת יותר צבע- וכך לנסות להימנע מהיובש הזה.
אז קטונתי מול כמה כוכבים פה בפורום (הנגועים באינטרסים/אגו) שכל אחד גאון בהעמדת סט אפ בחצי יום בחדר לא מוכר...
ככה זה בתערוכות, ומי שרוצה להתרשם עד הסוף, שיגיע ליבואן
חמוד אתה שמע שמע אקופייז אף פעם לא היתה אחות של לקסמן או כל חברה אחרת יפנית .זה שאתה מנסה להדביק את אקופייז לחברות יפניות זה קשקוש בלבוש אקופייז קימת בזכות עצמה מ1967 ולא עברה גילגולי מוצר מדבקה כמו חברות אחרות אז קצת כבוד ואם יש לך עובדות קלפי ביקורות על איזוטריק אז שיהיה מלווה בהוכחות .אני קורא בהדיקות את כל המגזינים הגרמניים שהם נחשבים לאמינים ביותר כמו IMAGE HIFI ,HIFI&RECORD אין שום תיעוד למבחנים אלא רק לנגנים שלהם שלהם אז עובדות תוכיח ולא סתם לקשקשאתה יכול לא להסכים, אבל עובדתית ההגברה שלהם מקבלת ביקורות מעולות בכל העולם ובעיקר ביפן. חלק ממוצרי ההגברה שלהם מדורגים לפני אחיהם מאקופייז ולקסמן (ביפן).
נמר ,אני תמיד מתפעל מהאבחנות שלך ,פשוט נכון!החלל במכביה טוב יותר מרוב החללים בסלונים הממוצעים של החברים כאן.
יש שם שטיח עבה מאוד מקיר לקיר, תקרה אקוסטית צפה, פנלים אקוסטים על אחד מהקירות.
החדרים אינם מהדהדים, מאוד נטרלים.
נכון. טיפול נוסף היה עושה טוב יותר לסאונד (כמו שערן עשה) אבל להגיד שהחללים שם לא טובים, לעומת מה שרובם כאן מכירים מהבית, זה פשוט לא נכון.
1. גם אני שאלתי את עצמי את השאלה הזו.תהיה בעקבות הערות לגבי האקוסטיקה של החדרים והשפעתם על המערכות שהופעלו, אולי מישהו יכל לענות על השאלה מדוע כמעט ולא רואים בתערוכות (בחו"ל ובארץ) שימוש ברכיבים אקטיבים לטיפול בבעיות רום קורקשיין, הרי אלו זמינים ויכלו להקטין או פתור חלק ניכר מהבעיות?
הבעיה היא לא האקוסטיקה שהייתה בתערוכה לעומת האקוסטיקה בבית (שבדר"כ לא משהו).החלל במכביה טוב יותר מרוב החללים בסלונים הממוצעים של החברים כאן.
יש שם שטיח עבה מאוד מקיר לקיר, תקרה אקוסטית צפה, פנלים אקוסטים על אחד מהקירות.
החדרים אינם מהדהדים, מאוד נטרלים.
נכון. טיפול נוסף היה עושה טוב יותר לסאונד (כמו שערן עשה) אבל להגיד שהחללים שם לא טובים, לעומת מה שרובם כאן מכירים מהבית, זה פשוט לא נכון.
הבעיה היא לא האקוסטיקה שהייתה בתערוכה לעומת האקוסטיקה בבית (שבדר"כ לא משהו).
הבעיה היא שהאוזניים של רוב המבקרים מתחדדות ומשתפרות משמעותית כשמגיעים לתערוכה לעומת היכולות, שאותם אוזניים מפגינות במערכת הפרטית שלהם בבית.
מכיר את זה מקרוב ובאופן אישי
[/QUOTE]yanivrsi
כדאי שתכין שיעורי בית לפני שאתה מגיב בזלזול.בקישור הבא יש לך ביקורת מהללת (יש עוד כאלו ברשת, אתה מוזמן לבדוק)
על מגברי הדגל של Esoteric מסדרת Grandioso
https://www.dagogo.com/esoteric-grandioso-c1-line-stage-preamplifier-grandioso-m1-monoblock
אגב Accuphase הוקמה על ידי יוצאי Kenwood ב1975 ולא 1967.הביקורת שלך על ההגברה של לקסמן שהוצגה בתערוכה גם היא מופרכת. במוסיקה תזמורתית תובענית, למערכת הכבדה של אודיופריק לא היתה אף מתחרה בתערוכה.
אקיופז חברה מצויינת אבל חתימת הצליל שלה שונה מזו של לקסמן ואיזוטריק.