לא בטוח שאילו הרמקולים.
הפוקאלים שכבשו את השוק (926) חוברו לכל מיני מגברים ומקורות לא מתאימים והוצבו ליד וטרינות.
כנראה שאז,היו רגילים לחבר רמקולים "נחמדים", שלא הציקו גם אם האקוסטיקה או הציוד לא היו משהו (אבל גם הסאונד לא היה משהו).
כמה פוקאלים כאילו היו גם אצלי, וידעו להציק או להיות נעימים, בהתאם לציוד שחובר להם והאקוסטיקה, שהיו בה.
מאז, אני חושב התקדמנו קצת, והבנו שרמקול טוב - דורש קצת תשומת לב מבחינת אקוסטיקה וציוד מתאים, אחרת הוא יציק.
אם ננתח את מה שאתה אומר אז ה926 לא יצא לפני עשור כמו שרשמת.אז לפי דעתי אתה מדבר דברי אבל ככה זה ידידי כל ילד הופך למומחה או כמו שרשום חבר "מתחיל"אכן 926, ושמעתי אותו אצל חבר עם SETUP מאד מוקפד, החל מהחדר, המיקום ועד קצה המקור.
אבל לא פוקל בני 15 הם העניין, אלא מה ששמעתי פה.
ביום הראשון נכנסתי לחדר של פוקל. נשמעו לי לא משהו ולא הבנתי איך זה יכול להיות.....הגברה מצויינת, רמקול מצויין על הנייר.....והכל נשמע ממש סתום. ממש לא ברור. המשכתי הלאה.
ביום השני נכנסתי שוב. ביקשתי אישור להגביר ווליום. קיבלתי את האייפד ובחרתי מוזיקה מוכרת (צ'ייקובסקי אגם הברבורים), וואלה, הרמקול והסט כולו נשמע לא טוב. המערכת כולה כאילו סתומה. אני שואל את הבחור שהציג, כמה זמן יש להם את הרמקול הזה? הוא עונה לי "לא הרבה זמן. די חדש". אני שואל אותו - הרמקול עבד הרבה לפני התערוכה? הבחור עונה לי - "לא חושב, די חדש".
אז אם הבחור הזה יודע על מה הוא מדבר, כנראה הרמקול עוד לא עבר ברייק אין כמו שצריך, מה שהסביר (לי לפחות) את הסאונד הלא טוב שהיה בחדר.
ביום הראשון נכנסתי לחדר של פוקל. נשמעו לי לא משהו ולא הבנתי איך זה יכול להיות.....הגברה מצויינת, רמקול מצויין על הנייר.....והכל נשמע ממש סתום. ממש לא ברור. המשכתי הלאה.
ביום השני נכנסתי שוב. ביקשתי אישור להגביר ווליום. קיבלתי את האייפד ובחרתי מוזיקה מוכרת (צ'ייקובסקי אגם הברבורים), וואלה, הרמקול והסט כולו נשמע לא טוב. המערכת כולה כאילו סתומה. אני שואל את הבחור שהציג, כמה זמן יש להם את הרמקול הזה? הוא עונה לי "לא הרבה זמן. די חדש". אני שואל אותו - הרמקול עבד הרבה לפני התערוכה? הבחור עונה לי - "לא חושב, די חדש".
אז אם הבחור הזה יודע על מה הוא מדבר, כנראה הרמקול עוד לא עבר ברייק אין כמו שצריך, מה שהסביר (לי לפחות) את הסאונד הלא טוב שהיה בחדר.
אני לא מבין למה רן לוי מקבל פה "פוסט מיוחד" .
יכל להביע דעתו כמו כל אחד .
לדעתי, צודקים המציגים שסרבו להשתתף בפסטיבל.
חולק על עמדתך, אי אפשר להתעלם משני דברים עיקריים:
א. רן לוי הוא אושיה בעולמנו, כתיבתו ססגונית ומרתקת.
ב. לאחר המאמר שכתב מר לוי בו "הכין" אותנו לתערוכה אני מניח שרבים (אני בינהם) רצו לדעת את חוות דעתו המלומדת על הסטאפים השונים שהוצגו (זו גם נקודת השוואה מצויינת לרובנו).
לסיום, אני חולק על דעתם של מציגים שסרבו להשתתף בסשן, אך זו זכותם המלאה. האם הדבר פעל לטובתם, אני בספק.
אם ננתח את מה שאתה אומר אז ה926 לא יצא לפני עשור כמו שרשמת.אז לפי דעתי אתה מדבר דברי אבל ככה זה ידידי כל ילד הופך למומחה או כמו שרשום חבר "מתחיל"
אולי בגלל שרן לוי ערך מבחנים והשוואות כאלו כעיתונאי לפני שרבים מכאן חלמו להכנס לתחביב. מזכיר לי איזו הצהרה מפעם של זמר ישראלי: "למה מי זה מייקל ג'קסון"...אני לא מבין למה רן לוי מקבל פה "פוסט מיוחד" .
יכל להביע דעתו כמו כל אחד .
לדעתי, צודקים המציגים שסרבו להשתתף בפסטיבל.
אני לא מבין למה רן לוי מקבל פה "פוסט מיוחד" .
יכל להביע דעתו כמו כל אחד .
לדעתי, צודקים המציגים שסרבו להשתתף בפסטיבל.
אני לא מבין למה רן לוי מקבל פה "פוסט מיוחד" .
יכל להביע דעתו כמו כל אחד .
לדעתי, צודקים המציגים שסרבו להשתתף בפסטיבל.
אני לא מבין למה רן לוי מקבל פה "פוסט מיוחד" .
יכל להביע דעתו כמו כל אחד .
לדעתי, צודקים המציגים שסרבו להשתתף בפסטיבל.
בינתיים, רן נימצא במעמד כזה שאבוי לנו אם לא היה נמצא בעמוד הראשי. ולא סתם - לכבוד הוא לי.