בגדול זה מצריך סבלנות וניסיון. רוב העבודה מתבצעת במשחק עם החשמלים.
לדוגמה:בשוק האודיו ישנם היום שקעים אודיופילים(דופלקסים) שהחומרים שלהם משפיעים ישירות על הצליל שלהם הן בשקט והן בגוון.
ישנם פיוזים אודיופילים שמשנים את הגוון.שיכוך גם ישנה את הגוון.
כל המשחקים האלו עדיפים על החלפת מגבר או כל מכשיר אחר רק משום שלא מקבלים גוון.
לא מסכים. צריך להגיע למקום הרצוי מבחינת הגוון ואז לשפר. כבלים, חשמל, פיוזים וכ״ו משפיעים על עוד כמה תחומים שלא משנים את הגוון של המגבר אלה מדגישים אותו. בעזרתם אתה מייצר יותר שקט, דינמיקה, רזולוציה, ומשפיע מעט מאוד על הגוון הכללי. כלומר: הציוד הנלווה מביא את המערכת ליכולת המקסימלית בתוך הבסיס המוחלט שלה. אבל את הבסיס הכבל או הפיוז לא יודע לשנות.
במילים אחרות. לא נתקלתי במגבר חם ורך שהפך לאנליטי ומדויק בעזרת ציוד נלווה (שכחת את עניין השיכוך - הוא קריטי). במקרים כאלה בהחלט הייתי ממליץ על החלפת מגבר לאנליטי ומדויק יותר מאשר לחפש את התוצאה הזו בכבלים ופיוזים.
שורה תחתונה
כבלים ופיוזים, מעמדים ושיכוך, חשמל ושיפור הנקיון בו הם אלה שיהפכו את מה שיש לך, הגוון הכללי, לכזה שגם יהיה עם ביצועים טובים יותר. האם הם ישנו את הגוון הכללי? לא בטוח, במידה וכן, זה נדיר מאוד (לא נתקלתי במצב כזה). האם הם ישפרו? ברור. אין ספק, יעשו דרמה.