עזרה בבחירת מגבר סטריאו


רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
אורי.

זה אומר שללא תיקונים ותוספות המגבר נישמע רע.
במערכת שלי נניח יש רק בורר עוצמה וזהו, לא ניתקלתי במצב בו היה חסר לי משהו בס או גבוהים.
מערכת אמורה להיות מאוזנת תמיד, התחביב של לכוון בסים ולכוון גבוהים הוא נחמד כל עוד אתה משלים עם זה שבלעדי תיקונים המערכת תשמע רע.

אתה יודע מה גרוע לאדם מאין ברירה - יש ברירה.

אולי הבחור ככה אוהב לשמוע מוסיקה, עם הרבה באס וטרבל, אני יודע שככה אני אהבתי בעלומי לשמוע, עם רמקולים נצילים של 10 אינטש, ואם הכוסות לא רעדו עם ההליקופטר בחומה אז הלכתי לבדוק מה הבעייה.

עכשיו, אולי (ואם היית יכול להשיל מעליך את תרעלת האודיופיל), אם היו לך כפתורים כאלו במגבר שלך אז יכולת לשמוע יותר טוב.
אבל אתה בוחר באפשרות הקלה, אתה פשוט לא משאיר לעצמך ברירות, כי אין לך את הכפתורים, כך שהחיים פשוטים והדיעה ברורה.
אתה יודע שעד לפני כמה שנים, לשים שלט רחוק במכשיר נחשב תועבה, וראה איזה פלא כל המכשירים ואפילו היקרים ביותר מגיעים עם המנודה.
אז מה קרה, הוא כבר לא "פוגע" בסאונד, או שפשוט אנשים הבינו שהאביזר הזה יותר עוזר מאשר מזיק.
 

uri_av

חבר אתר
הודעות
38
מעורבות
0
נקודות
0
אתה יודע מה גרוע לאדם מאין ברירה - יש ברירה.

אולי הבחור ככה אוהב לשמוע מוסיקה, עם הרבה באס וטרבל, אני יודע שככה אני אהבתי בעלומי לשמוע, עם רמקולים נצילים של 10 אינטש, ואם הכוסות לא רעדו עם ההליקופטר בחומה אז הלכתי לבדוק מה הבעייה.

עכשיו, אולי (ואם היית יכול להשיל מעליך את תרעלת האודיופיל), אם היו לך כפתורים כאלו במגבר שלך אז יכולת לשמוע יותר טוב.
אבל אתה בוחר באפשרות הקלה, אתה פשוט לא משאיר לעצמך ברירות, כי אין לך את הכפתורים, כך שהחיים פשוטים והדיעה ברורה.
אתה יודע שעד לפני כמה שנים, לשים שלט רחוק במכשיר נחשב תועבה, וראה איזה פלא כל המכשירים ואפילו היקרים ביותר מגיעים עם המנודה.
אז מה קרה, הוא כבר לא "פוגע" בסאונד, או שפשוט אנשים הבינו שהאביזר הזה יותר עוזר מאשר מזיק.

תראה,
מאחר ורק בשבועות האחרונים התחלתי להתעניין ברצינות במוצרים ברמה גבוהה ממה שהתרגלתי אז אני מדבר עדיין במושגים של בס וטרבל.

מחר אלך להקשיב לציוד ברמה בפיוז בגבעתיים, אחכ אני ממשיך לאייל פור, ארמה ואז אגבש דעה.

מאחר ולא הקשבתי עדיין למוצרים אלו אין לי מושג איך הם נשמעים.
אבל אני יכול לומר בוודאות שכאשר אני שם את הטרבל והבס אצלי בבקר בשעה 12 למעלה המוזיקה נשמעת רע מאוד- כמו הטרנזיסטור של אבא שלי .
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
uri av
אני לא חלקתי על דבריך, ולא קבעתי כאחרים שהמגבר שלך נחות.

יכול להיות שהמגבר שלך לא משהו, יכול להיות שהרמקולים שלך טיפלה מנוזלים ואולי פשוט ככה אתה אוהב לשמוע - עם הרבה באס וטרבל, וכל עוד אתה נהנה אז זה סבאבה ושאף אחד לא יכריח אותך לשמוע אחרת.

מה שנכון, בד"כ בציוד טוב, חדר סביר, עם מאזין בעל שמיעה תקינה וטעם סטנדרטי בסאונד, אין צורך לשחק הרבה, אם בכלל עם בקרי הבאס והטרבל.
 

uri_av

חבר אתר
הודעות
38
מעורבות
0
נקודות
0
המגבר שלי אכן לא משהו ...זה רסיבר הרמן קרדון avr 500 שאני מת להחליף אותו במגבר סטריאו איכותי.

פשוט מרב שכל חיי התרגלתי לכפתורי טרבל ובס לא ידעתי איך מסתדרים בלעדיהם.
אבל אני חייב להבין משהו, אפשר להקשיב למוסיקה אם אין בס שעוטף את החדר בחמימות?

בלי טרבל הסאונד נשמע קצת כמו טרנזיסטור לא? אין את החדות...

תקן אותי אם אני טועה
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
אורי

המגבר שלך הוא בכלל בכלל לא רע (לדעתי זה 5000 ולא 500).
אני לא מתקן אותך, כי אתה יודע מה אתה אוהב כרגע.
כדי לדעת איך נשמעים מערכות אחרות, אתה חיב להסתובב בין חנויות וחובבים אחרים ולשמוע, ואז להשוות לעומת המערכת שלך ולהחליט מה אתה אוהב יותר.
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,917
מעורבות
865
נקודות
113
אתה יודע מה גרוע לאדם מאין ברירה - יש ברירה.


עכשיו, אולי (ואם היית יכול להשיל מעליך את תרעלת האודיופיל), אם היו לך כפתורים כאלו במגבר שלך אז יכולת לשמוע יותר טוב.
אבל אתה בוחר באפשרות הקלה, אתה פשוט לא משאיר לעצמך ברירות, כי אין לך את הכפתורים, כך שהחיים פשוטים והדיעה ברורה.

רוזי, תסלח לי זה נשמע על סף הדמגוגיה, או לכל הפחות התחכמות.
לי יש בקדם מגבר אפשרות להשתמש בכפתורי בס וטרבל, וכפתור עוקף, שמבטל את המעגל. מעולם לא השתמשתי באפשרות הזו. אחרי כמה נסיונות הבנתי שזה מיותר ורק גורע מההנאה. לטעמי כל נגיעה בבס או בטרבל מיותרת לחלוטין.

מה שכן, וכאן אני עונה לאורי - יש חשיבות עצומה לכלל הסט-אפ ולרמקולים בתוכו כמרכיב מרכזי.
ברמקולים הקודמים שלי (B&W 804 ) היה המווון באאס. מאוחר יותר הבנתי שהרבה יותר מידי ובצורה לא מאוזנת לטעמי (שהשתנה), מה גם שהגבוהים שם לא היו MY CUP OF TEA. כשקניתי את הרמקולים האלה, יחד עם ההגברה, אהבתי סגנון מסויים של מוזיקה וזה התאים לי. עם השנים שיניתי מאוד את הטעם, למדתי להאזין למוזיקה, לחפש את הפרטים ולהנות מדברים שבעבר לא הייתי בכלל מודע אליהם. וזה כבר ממש לא התאים לי.

מאז שהחלפתי את הרמקולים (VR4SR) ונשארתי עם אותה ההגברה (!) אין מה להשוות: הבס הדוק, לא מוגזם, כל התמונה מאוד מאוד מאוזנת וגם אם אני 'מתחרע' על המערכת ושומע אופרה בווליום שיכול להחריש פילים, עדיין הבס נשאר הדוק ונפלא, והגבוהים נהדרים, בדיוק כמו שצריך (שני טוויטרים) והמיד.....אוח....תענוג.
אז בשביל מה אני צריך את הכפתורים של הבאס והטרבל? זה הרי רק הורס את החוויה. יש לי את זה ואני לא עושה בזה שום שימוש.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
רוזי, תסלח לי זה נשמע על סף הדמגוגיה, או לכל הפחות התחכמות.
לי יש בקדם מגבר אפשרות להשתמש בכפתורי בס וטרבל, וכפתור עוקף, שמבטל את המעגל. מעולם לא השתמשתי באפשרות הזו. אחרי כמה נסיונות הבנתי שזה מיותר ורק גורע מההנאה. לטעמי כל נגיעה בבס או בטרבל מיותרת לחלוטין.

מה שכן, וכאן אני עונה לאורי - יש חשיבות עצומה לכלל הסט-אפ ולרמקולים בתוכו כמרכיב מרכזי.
ברמקולים הקודמים שלי (B&W 804 ) היה המווון באאס. מאוחר יותר הבנתי שהרבה יותר מידי ובצורה לא מאוזנת לטעמי (שהשתנה), מה גם שהגבוהים שם לא היו MY CUP OF TEA. כשקניתי את הרמקולים האלה, יחד עם ההגברה, אהבתי סגנון מסויים של מוזיקה וזה התאים לי. עם השנים שיניתי מאוד את הטעם, למדתי להאזין למוזיקה, לחפש את הפרטים ולהנות מדברים שבעבר לא הייתי בכלל מודע אליהם. וזה כבר ממש לא התאים לי.

מאז שהחלפתי את הרמקולים (VR4SR) ונשארתי עם אותה ההגברה (!) אין מה להשוות: הבס הדוק, לא מוגזם, כל התמונה מאוד מאוד מאוזנת וגם אם אני 'מתחרע' על המערכת ושומע אופרה בווליום שיכול להחריש פילים, עדיין הבס נשאר הדוק ונפלא, והגבוהים נהדרים, בדיוק כמו שצריך (שני טוויטרים) והמיד.....אוח....תענוג.
אז בשביל מה אני צריך את הכפתורים של הבאס והטרבל? זה הרי רק הורס את החוויה. יש לי את זה ואני לא עושה בזה שום שימוש.


תחזיר אותם ותקבל זיכוי.
ד"א, בדמגוגיה אתה לא חלש.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
רוזי.

מטרתי היא שאורי יבנה מערכת ברמת איזון טונאלי שכפתורי הבס טרבל יהיו מיותרים עבורו. מבחינתי ומבחינת רוב האודיופילים {כמעט כולם} הכפתורים הללו גורעים, יש כמה מוצרי איכות אשר הכפתורים הללו קיימים בהם אך אם תשאל כמה פעמים עשו בהם שימוש רוב הסיכויים ששכחו מקיומם. אי לכך אני מקווה שאורי יעשה את ההחלטה הנכונה וינסה לאזן את המערכת שלו באופן כזה שהוספה והחסרה של תדרים יהיו מיותרים עבורו.
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,926
מעורבות
1,604
נקודות
113
המגבר שלי אכן לא משהו ...זה רסיבר הרמן קרדון avr 500 שאני מת להחליף אותו במגבר סטריאו איכותי.

פשוט מרב שכל חיי התרגלתי לכפתורי טרבל ובס לא ידעתי איך מסתדרים בלעדיהם.
אבל אני חייב להבין משהו, אפשר להקשיב למוסיקה אם אין בס שעוטף את החדר בחמימות?

בלי טרבל הסאונד נשמע קצת כמו טרנזיסטור לא? אין את החדות...

תקן אותי אם אני טועה

מה לא טוב במע' שלך היום?
מה לא מספק אותך?
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
רוזי.

מטרתי היא שאורי יבנה מערכת ברמת איזון טונאלי שכפתורי הבס טרבל יהיו מיותרים עבורו. מבחינתי ומבחינת רוב האודיופילים {כמעט כולם} הכפתורים הללו גורעים, יש כמה מוצרי איכות אשר הכפתורים הללו קיימים בהם אך אם תשאל כמה פעמים עשו בהם שימוש רוב הסיכויים ששכחו מקיומם. אי לכך אני מקווה שאורי יעשה את ההחלטה הנכונה וינסה לאזן את המערכת שלו באופן כזה שהוספה והחסרה של תדרים יהיו מיותרים עבורו.

נמר

אתה חי באשלייה.

אם אתה חושב שהכבלים שאתה מחליף בממון רב, נגנים למינהם, מנורות בציוד שפופרות ושאר בונבונים, אינם משנים ומשחקים עם האיזון הטונלי של המערכת - אזי מבחינתי אתה תמים.
אני לא במסע בעד כפתורי באס וטרבל, אך אני לא פוסל אותם כמו כל אביזר או מכשיר אחר שיכול לגרום למערכת שלי לנגן לפי טעמי.

הרתיעה שלך ואחרים מהכפתורים האילו היא, סליחה - פלצנות אודיופילית.

כשמחר כמה חברות היי אנד מכובדות בעיניך ישימו את הכפתורים האילו, אתה תרגיש הרבה יותר נוח ואפילו מחויב אליהם.

מערכת האודיופיליה מילאה אותנו בדיעות קדומות ובהמון פלצנות.

ד"א, אני כן השתמשתי בכפתורים האילו בשלב מסוים, עקב בעיית באסים בחדר.
 

arama-audio

עוסק מסחרי
הודעות
508
מעורבות
0
נקודות
16
היי רוזי1

לדעתי , לא מחר ולא בעתיד הניראה לעיין יצרני היי אנד מכובדים יוסיפו כפתורי באס וטרבל , ועובדה
היא ש99% מהיצרנים לא עושים כן , מדוע? תשאל את עצמך , הרי התשובה נעוצה בעובדה!

לא מדובר כאן בפלצנות כלל וכלל .צורת חשיבת הייצרן בשלבי התיכנון היא ליצור מגבר איכותי ומאוזן, מרכיבים ברמה גבוהה ובמסלול הקצר ביותר , עם כמה שפחות פוטנציומטרים, מעגלים ורכיבים מיותרים , שברור כשמש שהאחרונים פשוט יסבכו למתכנן את החיים ולדעתי , וחד משמעית המגבר יהיה פחות טוב בתוצאה הסופית משהיה ללא כל המעגלים המיותרים.

המתכנן , בונה את המגבר ובוחן אותו מול רמקולים איכותיים ומאוזנים , ולא לוקח בחשבון מה יקרה אם לפלוני יש רמקול שבאפיו חסר נמוכים או גבוהים שזקוק לתוספת
של באס או טרבל. מה שמעניין אותו בסופו של עניין , זה שהמגבר שלו יעבוד בצורה
טובה עם רמקול מאוזן ואיכותי בלבד.


אמיר ארמה
 

איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
מסכים עם ערן ורוזי 1 .

.


אמיר, לתשומת ליבך: שני עמודים קודם הסכמת עם רוזי 1 והצדקת את השקפתו. עכשיו אתה נגד השקפה זו.

מה קרה?
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
אייל אתה יבואן של חברה שאחד ממוצריי הדגל שלה זה RQ אקטיבי שעושה תיקונים בתדרים בזמן אמת (דוגם ומתקן באלפיות שניה כל בעייה אקוסטית )
מוצרים מהסוג הזה לא פפולריים אצל יצרנים לדעתי בגלל זכויות יוצרים !
הסיפור של המעגל הקצר ביותר זו פיקצייה אודיופילית לא שמיעה .
כיום ישנם חברות שמשלבות במוצרי HIEND קרוס אקטיבי בכדי לאפשר הטעמה יותר טובה ביין הרכיבים לתיבה לחלק השלישי במשוואה החדר .
 

Sonus

חבר משקיען
הודעות
1,320
מעורבות
2
נקודות
0
אייל אתה יבואן של חברה שאחד ממוצריי הדגל שלה זה RQ אקטיבי שעושה תיקונים בתדרים בזמן אמת (דוגם ומתקן באלפיות שניה כל בעייה אקוסטית )
מוצרים מהסוג הזה לא פפולריים אצל יצרנים לדעתי בגלל זכויות יוצרים !

מה הקשר בין המוצרים שיבואן מביא לאיכות שלהם?
יבואן מביא מוצר בכדי לעשות כסף, אין כסף אין ייבוא.
אל תאמין לשום דבר אחר.
 

איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
ייבוא

למר יניב הנכבד,

אני לא רוצה לדבר בשמם של יבואנים אחרים, אבל האג'נדה של "אודיו פידליטי" היא לייבא את המוצרים שלדעתי וטעמי האישיים הם מצוינים והטובים ביותר בתחום מחירם.

נקודה זו הייתה והינה חשובה לי מאוד והיא הבסיס עליו בניתי את העסק, המוניטין ויכולת המכירה והשווק שלנו.

עניין זה כתוב בפירוש באתר האינטרנט של "אודיו פ]ידליטי" ואם לא היית מודע לו עד היום, אז עכשיו אתה יודע.

אתה יכול לחשוב עלי ועל הציוד שאני מביא מה שאתה רוצה, אבל לכתוב את זה באינטרנט, באתר ציבורי זו הוצאת דיבה ולשון הרע.

לידיעתך ולידיעת מנהלי האתר.
 

איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
EQ דיגיטלי

אייל אתה יבואן של חברה שאחד ממוצריי הדגל שלה זה RQ אקטיבי שעושה תיקונים בתדרים בזמן אמת (דוגם ומתקן באלפיות שניה כל בעייה אקוסטית )
מוצרים מהסוג הזה לא פפולריים אצל יצרנים לדעתי בגלל זכויות יוצרים !
הסיפור של המעגל הקצר ביותר זו פיקצייה אודיופילית לא שמיעה .
כיום ישנם חברות שמשלבות במוצרי HIEND קרוס אקטיבי בכדי לאפשר הטעמה יותר טובה ביין הרכיבים לתיבה לחלק השלישי במשוואה החדר .

הנושא של EQ דיגיטלי הוא מורכב מאוד ואינו דומה בשום צורה לכפתורי טרבל ובאס. אפשר לפתוח על זה דיון שלם, אבל כדאי שזה יהיה דיון חדש ושירשור חדש - מי שרוצה אשמח להשתתף בשירשור כזה.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
היי רוזי1

לדעתי , לא מחר ולא בעתיד הניראה לעיין יצרני היי אנד מכובדים יוסיפו כפתורי באס וטרבל , ועובדה
היא ש99% מהיצרנים לא עושים כן , מדוע? תשאל את עצמך , הרי התשובה נעוצה בעובדה!

לא מדובר כאן בפלצנות כלל וכלל .צורת חשיבת הייצרן בשלבי התיכנון היא ליצור מגבר איכותי ומאוזן, מרכיבים ברמה גבוהה ובמסלול הקצר ביותר , עם כמה שפחות פוטנציומטרים, מעגלים ורכיבים מיותרים , שברור כשמש שהאחרונים פשוט יסבכו למתכנן את החיים ולדעתי , וחד משמעית המגבר יהיה פחות טוב בתוצאה הסופית משהיה ללא כל המעגלים המיותרים.

המתכנן , בונה את המגבר ובוחן אותו מול רמקולים איכותיים ומאוזנים , ולא לוקח בחשבון מה יקרה אם לפלוני יש רמקול שבאפיו חסר נמוכים או גבוהים שזקוק לתוספת
של באס או טרבל. מה שמעניין אותו בסופו של עניין , זה שהמגבר שלו יעבוד בצורה
טובה עם רמקול מאוזן ואיכותי בלבד.


אמיר ארמה


מסבך את החיים למתכנן - כנראה שכן, מקל על החיים למשתמש - כמובן.

אמיר, מה אתה אומר שיצרני מגברים לאודיו ביתי, תופסים את המשתמש במוצר שלהם כאולפן הקלטות?

אני מאמין ששימוש ברכיבים טובים לא פוגע בסרונד, הבעייה היא התכנון ועלות הרכיבים - מה שמייקר את המוצר.
 

Sonus

חבר משקיען
הודעות
1,320
מעורבות
2
נקודות
0
למר יניב הנכבד,

אני לא רוצה לדבר בשמם של יבואנים אחרים, אבל האג'נדה של "אודיו פידליטי" היא לייבא את המוצרים שלדעתי וטעמי האישיים הם מצוינים והטובים ביותר בתחום מחירם.

נקודה זו הייתה והינה חשובה לי מאוד והיא הבסיס עליו בניתי את העסק, המוניטין ויכולת המכירה והשווק שלנו.

עניין זה כתוב בפירוש באתר האינטרנט של "אודיו פ]ידליטי" ואם לא היית מודע לו עד היום, אז עכשיו אתה יודע.

אתה יכול לחשוב עלי ועל הציוד שאני מביא מה שאתה רוצה, אבל לכתוב את זה באינטרנט, באתר ציבורי זו הוצאת דיבה ולשון הרע.

לידיעתך ולידיעת מנהלי האתר.

איל,
תפסיק לבלבל לי את המוח. לא אמרתי מילה על המוצרים שלך וגם אם אני אגיד זו עדיין זכותי. חופש הביטוי מאפשר לי לכתוב מה שבא לי על המוצרים שלך.
ההבדל ביני לבינך שאני באודיו כתחביב ואצלך זה עיסוק למטרת רווח נטו! ולכן אין לך זכות בכלל לתת עצה או לכתוב בפורום אודיו. המנהלים מרשים לך וזו בעיה שלהם. (אתה נמצא בפורום רק למטרות רווח ולקידום עסקי לא מעניין אותך שום דבר אחר, רואים את זה בדיוק לפי השרשורים ולמה אתה מגיב ומה לא)

עוסק שעושה כסף מאודיו קצת קשה לי להאמין שהוא בתחום הזה כי מה שהוא מביא נשמע הכי טוב. עצם העובדה שאתה טוען את זה זה פרסומת.
 

נערך לאחרונה ב:

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
יניב.

להזכירך שרוב היבואנים הם קודם אודיופילים.

אמיר, אייל, יגאל לסרי, גמליאל ועוד מכובדים אחרים שמעו סטריאו עוד לפני שאני ואתה ידענו איך מוציאים נזלת.
נכון הם עשו מזה עסק אבל זה ממש לא אומר שהם לא מאמינים במוצרים שלהם.

לא מקובל להגיד שיבואן מחפש רק למכור ושאין כאן קשר לאהבה.
אמיר למשל יכול מהמיקצוע הקודם שלו לעשות יותר כסף ממה שהוא יעשה בסטריאו אז תאמין לי שהכסף הוא לא מה שמחזיק יבואני היי אנד. {אמיר סלח לי שאני מערב אותך}, אותו הדבר שאר היבואנים שבאתי איתם במגע.

הבעיה כאן היא שכל מה שעוסק בתחום אומר ישר הופך לאינטרסים. רע מאוד לחשוב כך, זה לא נכון בעליל. כמו שציינתי קודם לכן, הם אודיופילים עוד לפני שהם יבואנים.
 

Sonus

חבר משקיען
הודעות
1,320
מעורבות
2
נקודות
0
יניב.

להזכירך שרוב היבואנים הם קודם אודיופילים.

אמיר, אייל, יגאל לסרי, גמליאל ועוד מכובדים אחרים שמעו סטריאו עוד לפני שאני ואתה ידענו איך מוציאים נזלת.
נכון הם עשו מזה עסק אבל זה ממש לא אומר שהם לא מאמינים במוצרים שלהם.

לא מקובל להגיד שיבואן מחפש רק למכור ושאין כאן קשר לאהבה.
אמיר למשל יכול מהמיקצוע הקודם שלו לעשות יותר כסף ממה שהוא יעשה בסטריאו אז תאמין לי שהכסף הוא לא מה שמחזיק יבואני היי אנד. {אמיר סלח לי שאני מערב אותך}, אותו הדבר שאר היבואנים שבאתי איתם במגע.

הבעיה כאן היא שכל מה שעוסק בתחום אומר ישר הופך לאינטרסים. רע מאוד לחשוב כך, זה לא נכון בעליל. כמו שציינתי קודם לכן, הם אודיופילים עוד לפני שהם יבואנים.


אתה טועה, תחביב לא יכול לעשות כסף ולכן יבואן לא יכול להיות אודיופיל.
אולי היבואנים התחילו בתור אודיופילים אבל ברגע שנכנס כסף לסיפור הם כבר לא אודיופילים אלא סוחרים.
כל מילה שמוציא סוחר בפורום נועד לקדם את עסקיו, אפשר להוציא מזה מספר שרשורים שנספרים על יד אחת בלבד.

לא מקובל להגיד שיבואן מחפש רק למכור ושאין כאן קשר לאהבה.
מי החליט שלא מקובל? ומי אמר שאיל או יבואנים אחרים לא אוהבים מה שהם עושים? איך זה קשור לדיון?


אמיר למשל יכול מהמיקצוע הקודם שלו לעשות יותר כסף ממה שהוא יעשה בסטריאו אז תאמין לי שהכסף הוא לא מה שמחזיק יבואני היי אנד. {אמיר סלח לי שאני מערב אותך}, אותו הדבר שאר היבואנים שבאתי איתם במגע.

אולי אמיר לא אהב מה שהוא עשה מקודם? ואיך אתה יודע כמה כסף הוא יכל לעשות מזה?
 
נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור