למה סטיגמות ? יש לרמקול 'אופי' או 'סגנון' מסוים, רמקול יקר או זול.רק ברשותך 2,3 הע/ארות ( תרתי)
כמה אנשים יכולים להרשות לעצמם (מקרב אדיופילים) לרכוש מג'יקו יקרים או ווילסון יקרים.
אני זוכר טוב מאוד וגם היום יש כאלה שידם אינה מסגת רמקול יקר של מג'יקו יאמרו....שזהו רמקול קר,טכני,מעייף. כמה טרוניות יש על ווילסון במיוחד הפאפי שזה רמקול שאינו נשמע טוב.הטוויטר מתכת שלו חריף כמו פלפל אתיופי....
ואילו סתיגמות שרצות עד היום...
נחשב זה דבר חשוב.
ד"א, מערכת זה לא רק מגבר ורמקול.
נו בסדר... בלי ציוד טוב כל רמקול טוב ישמע לא טוב.אפילו קרמי...לא סטיגמות, בלי ציוד בהתאם התיאורים שלך דיי נכונים.
לקנות רמקול יקר וללכת ראש בקיר זה קל, השאלה מה עושים איתו ומה בונים סביבו, או יותר נכון, אין חיים איתו בשלום, מבלי למות בשביל לקבל צליל.
אל תכניס לי מילים לפה, ואל תפרש את דברי.מדבריך ניתן להסיק שיבואנים אינם יודעים לבצע הדגמה ללקוח או מביאים מוצרים איתם אין יכולת להדגים את מרכולתם ללקוח פוטנציאלי, פחות עד לא הגיוני היות ומדובר ביבואנים מנוסים.
רק ברשותך 2,3 הע/ארות ( תרתי)
כמה אנשים יכולים להרשות לעצמם (מקרב אדיופילים) לרכוש מג'יקו יקרים או ווילסון יקרים.
אני זוכר טוב מאוד וגם היום יש כאלה שידם אינה מסגת רמקול יקר של מג'יקו יאמרו....שזהו רמקול קר,טכני,מעייף. כמה טרוניות יש על ווילסון במיוחד הפאפי שזה רמקול שאינו נשמע טוב.הטוויטר מתכת שלו חריף כמו פלפל אתיופי....
ואילו סתיגמות שרצות עד היום....
לא קשור לרמקול שלך....אני מדבר על סידרת ה qשלמה,
בכתור בעלים של מג'יקו מדגם S3MK2 לא אהבתי בלשון המעטה את הרמקול לאחר ששמעתי אותו בפעם הראשונה בתערוכה לפני 3 שנים ואף כתבתי על כך באחד המגזינים בחו"ל. כמו שאתה יודע לא אז ולא היום מגבלת התקציב לא הייתה פונקציה.
מה שינה את דעתי, כמו עם קרמיים הייתי פתוח להאזנות נוספות, במקרה של מג'יקו אהבתי מאוד את מה ששמעתי מה שבסוף הביא אותי לרכוש את הרמקולים.
האם זה הופך את הרמקול/החברה או הטכנולוגיה לאורים ותומים של הרמקולים בעולם - ממש לא, אצלי אין חתונות קתוליות, קונה רק מה שאני אוהב וכשיגיע הזמן ואתאהב במשהו אחר ארכוש אותו.
אל תכניס לי מילים לפה, ואל תפרש את דברי.
זאת צורת החשיבה שלך המגיעה למסקנות האילו.
יש הרבה דברים המשפיעים על מערכת.
כולנו היינו עדים להדגמות בתערוכות של יבואנים ותיקים בתחום שלא נשמעו טוב.
חוץ מזה, אני מאוד שמח שדווקא אתה לא אהבת רמקולים דומים לשלי (וחשוב יותר גם את שלי), אחרת הייתי בדיסאונס רציני לגבי כמה הוא טוב.
לא קשור לרמקול שלך....אני מדבר על סידרת ה q
תמיד שמעתי מאנשים...רמקול ככה ורמקול ככה ורמקול ככה...
כששמעתי בעצמי הבנתי מי ככה...האנשים או הרמקול...
אז פה אנחנו חלוקים....הלואי ויכולתי לרכוש כזה....הייתי עושה ממנו דבשגם לא התחברתי ל q, לטעמי אנליטי מידי. ועדיין יש מי שאוהבים ומרוצים, יש מקום לכולם.
אז פה אנחנו חלוקים....הלואי ויכולתי לרכוש כזה....הייתי עושה ממנו דבש
מכיר אודיופיל שהחליף S3 MK2 ב Q3 כי חשב שהוא טוב יותרגם לא התחברתי ל q, לטעמי אנליטי מידי. ועדיין יש מי שאוהבים ומרוצים, יש מקום לכולם.
תודה.שלמה,
הרמקולים שלך הם מושא לקינאה,
בסט אפ שלך הם פותחים חלון גדול וצלול למוזיקה, ואתה יכול לזקוף את התוצאה להישג יוצא דופן מהמם.
בטוח יש עוד כמה כאלו..מכיר אודיופיל שהחליף S3 MK2 ב Q3 כי חשב שהוא טוב יותר
כשהזדמן לי לשמוע את ה Q3 היה ממש תענוג של סאונד
הייתי אורז ולוקח הביתה...
משום שאין מוצר טכנולוגי הכולל רק יתרונות ללא חסרונות, בכול פתרון יש trade off מסוים - למרות מה שהמפרסמים היו רוצים שנחשוב.
רק ברשותך 2,3 הע/ארות ( תרתי)
כמה אנשים יכולים להרשות לעצמם (מקרב אדיופילים) לרכוש מג'יקו יקרים או ווילסון יקרים.
אני זוכר טוב מאוד וגם היום יש כאלה שידם אינה מסגת רמקול יקר של מג'יקו יאמרו....שזהו רמקול קר,טכני,מעייף. כמה טרוניות יש על ווילסון במיוחד הפאפי שזה רמקול שאינו נשמע טוב.הטוויטר מתכת שלו חריף כמו פלפל אתיופי....
ואילו סתיגמות שרצות עד היום....
= הפרעה דו־קוטביתמעגל של מהתלהבות לדיכדוך עד ההתלהבות הבאה.
אותו חבר החליף את ה q בפולניות מהממות, כנראה שהבדיחה על פולניות קרות לא ממש נכונה.מכיר אודיופיל שהחליף S3 MK2 ב Q3 כי חשב שהוא טוב יותר
כשהזדמן לי לשמוע את ה Q3 היה ממש תענוג של סאונד
הייתי אורז ולוקח הביתה...
כולם מחליפים בסופו של דבר.אותו חבר החליף את ה q בפולניות מהממות, כנראה שהבדיחה על פולניות קרות לא ממש נכונה.