את כל הרמקולים הקרמיים מספקים באוניות.....?היי,
הנה 0.2 הסנט שלי.
כולם מסכימים שלכל חבר פורום טעם אישי משלו, הקולע לטעמו ולכיסו. כמו כן, יש מקום בעולם לכל השיטות ומהחומרים מהם עשויים הרמקולים.
יש מעט מאוד חברות רמקולים בעולם שבחרו בדרייברים של אקיוטון (חלק מתקציב נתון), בניהם אזכיר חברות משבדיה / מאיטליה / מארה"ב ומגרמניה. לאקיוטון יש אלמנטים למידרנייג' / לטוויטרים / ולסופר טוויטרים מעולים, שעשויים מיהלומים סינטטים, שנחשבים לטובים בעולם, אולי, חוץ מהדרייברים של וקסאטיב הגרמנית, שמייצרת דרייבירים לטווח מלא ומחירם בחו"ל מרקיע שחקים.
הבחברות הבולטות שבחבורה הן גאודר אקוסטיק / טידל / מרטן, גם למחירם היקר (אלמנטים) ולתכנון הקפדני של הרמקולים, יש מחיר גבוה מאוד.
הם בד"כ מתוארות בגלל הדרייבירים, כבעלות צליל "גרמני", בעלות אופי מסוים משל עצמן (קולעת לטעמך?), כחסרות חמימות, בעלות רזולוציה ופתיחות שאפשר ל"מות בשבילה".
בנוסף, הדרייבירים של אקיוטון רגישים יותר ללחץ אטמוספרי נמוך של טיסות בגובה רב.
להשיג צליל מעולה מהרמקולים, אתה צריך להשקיע הרבה כסף בהם (50 אלף וצפונה לזוג בישראל), גם על ההגברה טרנזיסטורית טובה, חזקה ובריאה.
לא כל אחד מוכן להשקיע ברמקולים, או פשוט לחכות לירושה (הס מלהזכיר את המילה אישה!), כדי לקנות רמקולים שלהם.
לסיכום, לאקיוטון דרייבירים מעולים אבל: פוקאל, דינאודיו, סקאן ספיק, סיאס מילניום, דייטון, אורום קנטוס, בוהלנדר, פירלס, מוראל, סלישן, אמיננס, B&W ואלמנטים אזוטריים מסוג ריבונים ושופריים ועוד, יודעים לייצר דרייבירים מצוינים.
אפשר לחשוב שמג'יקו, או ווילסון או דיינאודיו או פוקאל ועוד מוכרים את הרמקולים הבכירים שלהם בחצי מחיר מרמקול קרמי מקביל.
ממש לא נכון ושטות לכתוב דבר כזה.