exupgh12
חבר משקיען
- הודעות
- 5,071
- מעורבות
- 3,078
- נקודות
- 113
חלת אלומניום.אז ממה הן עושויות?
חלת אלומניום.אז ממה הן עושויות?
רוב האודיופילים המנוסים, עם החדרים המטורפים, משתמשים ברמקולים קרמים.
אני בהחלט מקובע בנימוק הזה. האם אני מקובע במשהו באודיו? רק מתוך הנסיון שלי. אגב, לא מקובע אם כי הגעתי למסקנות, שיכולות להשתנות עם הזמן וההתעסקות.
אל תבהל. אבל אודיו זה פיסיקה. שנית, לא דיברתי על קרמים אם כי על יחידות קשיחות וקלות (זו השאיפה של כל יצרניות הדרייברים). ומה לעשות, ציינתי עובדה. היחידות הקרמיות נכון להיום, ממש בתאריך של היום, הן לא רק הקשיחות ביותר, הן גם הקלות ביותר והן אינן מושפעות משום שינוי אקלים. האם מהאימרה העובדתית הזו הסקת מסקנה שזה הדבר היחיד שחשוב? הרי באותו פוסט בדיוק טענתי בדיוק הפוך. יחידת קרטון תשמע טוב יותר מיחידת קרמית/קרבון כאשר התנאים מאחור טובים יותר.
ברור. זה מה שכתבתי קודם, ולפני שנה, וחמש שנים ועשור קודם.
אותה תשובה כמו קודם.
לקרמים יהיה משהו שלא יהיה לאחרים. למשל טרנזיינטים, מהירות, רזולוציה. וזה במידה וכולם רמקולים משובחים שנבנו עם תשומת לב רבה ואפס קיצורי דרך.
נכון. ורובם חושבים כמוני על יחידות קשיחות וקלות. ואגב, זה מה שמייחד את רובם המוחלט. ואגב נוסף, רוב האודיופילים המנוסים, עם החדרים המטורפים, משתמשים ברמקולים קרמים. איך אני יודע? תסתכל בעצמך. האם זה הכי טוב? לא תמיד.
אופי הצליל פחות רלוונטי. הוא תלוי בהרבה מאוד גורמים. זו הסיבה שלא כל הקרמים נשמעים אותו הדבר. לגבי חלל? זה לא קשור ליחידה, זה קשור למימדים שלה ושל התיבה.
קל מאוד לזהות אנשים לא מנוסים גם אם הם עם מערכות מאוד יקרות. מערכת יקרה לא קובעת את הנסיון אם כי רק את היכולת הכלכלית. הנסיון הוא הדרך שעשו עד המערכת היקרה והמשובחת. מי שלא עשה דרך ארוכה, עם קפיצות קטנות בין רכיב לרכיב, קונה רכיבים ומחבר בניהם והנה, יש לו מוסיקה. אבל הוא לא בטוח מבין מה הוא שומע.
נמר, עם כל הכבוד ולמרות שאין לי ספק שהמערכת שלך נשמעת מצויין לסוגה, אני לא מסכים כמעט עם שום דבר שכתבת כאן.אני בהחלט מקובע בנימוק הזה. האם אני מקובע במשהו באודיו? רק מתוך הנסיון שלי. אגב, לא מקובע אם כי הגעתי למסקנות, שיכולות להשתנות עם הזמן וההתעס.
אל תבהל. אבל אודיו זה פיסיקה. שנית, לא דיברתי על קרמים אם כי על יחידות קשיחות וקלות (זו השאיפה של כל יצרניות הדרייברים). ומה לעשות, ציינתי עובדה. היחידות הקרמיות נכון להיום, ממש בתאריך של היום, הן לא רק הקשיחות ביותר, הן גם הקלות ביותר והן אינן מושפעות משום שינוי אקלים. האם מהאימרה העובדתית הזו הסקת מסקנה שזה הדבר היחיד שחשוב? הרי באותו פוסט בדיוק טענתי בדיוק הפוך. יחידת קרטון תשמע טוב יותר מיחידת קרמית/קרבון כאשר התנאים מאחור טובים יותר.
ברור. זה מה שכתבתי קודם, ולפני שנה, וחמש שנים ועשור קודם.
אותה תשובה כמו קודם.
לקרמים יהיה משהו שלא יהיה לאחרים. למשל טרנזיינטים, מהירות, רזולוציה. וזה במידה וכולם רמקולים משובחים שנבנו עם תשומת לב רבה ואפס קיצורי דרך.
נכון. ורובם חושבים כמוני על יחידות קשיחות וקלות. ואגב, זה מה שמייחד את רובם המוחלט. ואגב נוסף, רוב האודיופילים המנוסים, עם החדרים המטורפים, משתמשים ברמקולים קרמים. איך אני יודע? תסתכל בעצמך. האם זה הכי טוב? לא תמיד.
אופי הצליל פחות רלוונטי. הוא תלוי בהרבה מאוד גורמים. זו הסיבה שלא כל הקרמים נשמעים אותו הדבר. לגבי חלל? זה לא קשור ליחידה, זה קשור למימדים שלה ושל התיבה.
קל מאוד לזהות אנשים לא מנוסים גם אם הם עם מערכות מאוד יקרות. מערכת יקרה לא קובעת את הנסיון אם כי רק את היכולת הכלכלית. הנסיון הוא הדרך שעשו עד המערכת היקרה והמשובחת. מי שלא עשה דרך ארוכה, עם קפיצות קטנות בין רכיב לרכיב, קונה רכיבים ומחבר בניהם והנה, יש לו מוסיקה. אבל הוא לא בטוח מבין מה הוא שומע.
ראשית תודה על המחמאות...לשלמה גם אם יהיו אלמנטים מחמאת בוטנים,
הוא יוציא מהלימון לימונדה.
משקיע,לא מחפף.
לא ביקרתי עדיין במעונך החדש,אבל מהקודם,והלא אידיאלי בעליל,
פשוט נשמע מעולה,
ואהבתי מאוד את התוצאה.
הבנתי מאנשים שביקרו אצלך,שבמקום החדש,זה הרבה יותר טוב.
אשרייך.
בסופו של יום,שומעים חבילה שלמה,בתוך חדר נתון,ואוזניים סלקטיביות.
ואגב,גם ברמקול שלך,לא הכול קרמי,הוופרים מאלומיניום,
והתחום הנמוך מעולה.
אנשים מתמכרים למה שהם אוהבים.מצחיק
יש אנשים שמתמכרים למערכות סלחניות מתוקות עגלגלות .........סתומות מורחות ולא מפורטות שם הכל נשמעה סבבה כזה.
אבל אנחנו יותר בעניין של נשמע מדהים
לכאורה
למסקנות הגעת מעיסוק עם כמה רמקולים מהסוג הזה או מקריאה בלתי פוסקת בפורומים?היום זה קרמיקות, מחר זה משהו אחר, הזמן יגיד אם זה עוד אופנה שחולפת או שמה זה הדבר ה ב א, בינתיים לאניות דעתי זה סוג של סאדיזם לקחת רמקול הכי מאתגר להפעלה ולבנות סביבו סטאפ שלם עם אינסוף החלפות ושידרוגים שלא לדבר על הערך הכספי שיישפך סביבו במצטבר רק בשביל להוציא ממנו משהו, זה פונה לקהל מסויים לא לכולם.
הכי טוב רמקול סתום, ויותר טוב רמקול סתום עם הקלטה של Coldplay ברקע.
אין שום בעיה לשמוע במערכת טובה כל סוג מוזיקה שאתה אוהב.הבאת דוגמא נפלאה לכל מה שרע באודיופיליה בקליפת אגוז מבחינתי.
הכי טוב זו מערכת שמאפשרת לך לנגן ולהנות ממוסיקה שאתה אוהב באמת, כולל קולדפליי.
מערכת שאני לא יכול לשמוע בה מוסיקה שאני אוהב רק כי היא לא נשמעת בה טוב היא מערכת שלא שווה כלום בשבילי.
גילו נאות, יש לי קזיאנו.נמר היקר
מה הקשר בין בשלות לבוסר. קודם כל ברוב המקרים זה עניין של העדפה אישית, חותם סאונד מועדף, ציוד משודך לרמקולים, תנאי חדר וכו'.
אין אמת מוחלטת, ברבות השנים, שמעתי רמקולים קרמים שנשמעו מצויין ומנגד גם רמקולים "לא קרמים" שנשמעו מצויין.
וההיפך.. כאמור אין אמת מוחלטת.
הכל זה עניין של יישום ואופן תכנון הרמקול ולא פחות חשוב האלקטרוניקה המשודכת.
זה בדיוק כמו להגיד שרמקולים שופר הם לא טובים בהשוואה לרמקולים קונביונצינלים למינהן.
איך אומרים עניין של טעם, העדפה אישית ושידוך לאלקטרוניקה מתאימה.
אבל לצאת בהצהרה של "מחנאות בין בשלות לבוסר" זה זלזלול באינטלגנציה של החברים במקרה הטוב, או יהירות במקרה הפחות טוב.
וקצת בנימה אישית, אני לפני למעלה מעשור שמעתי את האיזופון קזיאנו (הן אצל היבואן בארץ בזמנו, וגם בתערוכה בווגאס שנתיים רצופות). כמובן ששמעתי גם חברות נוספות (ומרטן בתוכם שמאד אהבתי את התוצאה). ביליתי לא מעט זמן בחדר האזנה של מר גאודר בכבודו ובעצמו ואף דיברתי/התייעצתי עמו במהלך שנתיים רצופות בתערוכה בווגאס) נהניתי מאד, ולאחר לא מעט שעות האזנה גם אצל היבואן בארץ, הייתי סגור על הזמנה של איזופון קזיאנו. לא אשקר החלום שלי היה הערבה (רמקול הדגל שלהם בזמנו עוד לפני הברלינו,,, מטעמי ממון זה נשאר בגדר חלום).
רמקולים מדהימים ועם שידוך לאלקטרוניקה איכותית, התוצאה נהדרת.
בקיצור, ביום שהגעתי לסגור את ההזמנה אצל היבואן בארץ, לאחר עשרות שעות האזנה מקדימות, שמעתי מס' דקות רמקולים אחרים (לא קרמים), לאחר מס' דקות שיניתי את דעתי והזמנתי. ומאז לא מסתכל אחורה ושלם עם בחירתי (שלימים שודרגה לרמקול הדגל של אותה חברה).
האם לא אהבתי את התוצאה של הקרמים, התשובה לא.
האם שמעתי רמקולים עם טכנולוגיה אחרת שהותירו בי רושם טוב יותר, התשובה היא כן.
האם רמקול קרמי נשמע פחות טוב מרמקול "קונבציונלי", לא תמיד.
האם אני שלם עם בחירתי והעדפה על קרמי, לחלוטין.
האם בחירתי נבעה מחוסר ניסיון "בוסריות" לא נראה לי.
בקיצור, חלאס עם הצהרות כאילו ואחרות. אין אמת אחת, כפי שאין אמת אחת הנוגעת למנורות כנגד טרנזיסטור או אנלוג לעומת דיגיטל (אישית מעדיף אנלוג) וכו'
חג שמח לכוווולם ...
בשביל השורה הראשונה והשניה שרשמתה פתחתי את הפוסט.היום זה קרמיקות, מחר זה משהו אחר, הזמן יגיד אם זה עוד אופנה שחולפת או שמה זה הדבר ה ב א, בינתיים לאניות דעתי זה סוג של סאדיזם לקחת רמקול הכי מאתגר להפעלה ולבנות סביבו סטאפ שלם עם אינסוף החלפות ושידרוגים שלא לדבר על הערך הכספי שיישפך סביבו במצטבר רק בשביל להוציא ממנו משהו, זה פונה לקהל מסויים לא לכולם.
אני רק חושב לא מבין גדול.רמקול אולפן בד"כ זה רמקול מוגבר...לא יודע אם ישנם כאילו קרמים מוגברים.מדוע אולפני הקלטות,לפחות ברובם,לא משתמשים במוניטורים קרמים?
על פניו,אמורים להיות עדיפים?
רמקול טב הוא רמקול תפל.
לרמקולים קרמיים יש את היכולות להיות כאילו.
את התבלינים מוסיפים מחוץ לרמקול. לפי הצורך ולפי האוזן.רמקול תפל הגדרה מעניינת, כלומר
ללא תבלינים ובקשישים, אבל מה אם המלח.טרם שמעתי הגדרה כזו, שהיא טובה.