מה הנחת העבודה? איזה אג'נדה אתה מקדם לנו פה?
1. שחומרים "מתקדמים" לממברנות הם לא הכרחיים?
2. שסונוס פאבר זה הרמקול האולטימטיבי?
ספציפית לגבי שנות ה- 90 שלך... אם נצא מתוך נקודת ההנחה שאתה צודק (אתה הרי אף פעם לא טועה), אז כל מה שכתבת לאחר מכן (על הרמקולים) זה בסה"כ *פרשנות* של עובדה סטטיסטית על מגברים, שאינה קשורה לרמקולים.
הנה פרשנות אחרת:
אולי רק בשנות ה- 90, סוף סוף לאחר 20 שנה מאז שהחלו להשתמש בהם בייצור המוני, הצליחו סוף סוף להגיע עם טרנזיסטורים לאיכויות גבוהות ולמקסם את הפוטנציאל שלהם? אולי בגלל זה נוצר טרנד שגרם לטרנזיסטורים להיות פופולאריים יותר, טרנד שנרגע עם הירידה במכירות בעשורים שבאו לאחר מכן (2000, 2010)
חבל שלא שמת לב,שכתבתי אני מכבד כל אמונה, ואני לא אומר שאני תמיד צודק.......
1. לא הנחתי,כי הנחה בלי בדיקה היא אם כל הפישולים,וגם הפרשנות והאולי.
2. סיפרתי עובדות שהיו והעבדות כפויות עלינו ( מים רותחים ב100c מעלות)
3. הטרנזיסטור הוא לינארי, בעל דיוק וניקיון,ועוד הרבה יתרונות הספקים גבוהים
שמאפשרים לבנות רמקולים עד התיקרה לא נצילים,והישתפרו עם הזמן,
אבל זה עיניין צורך,מי שצריך לשמוע תיזמורת גדולה עם סמכות יבחר בהם.
מה שמעניין שרוצים להגיד משהו טוב על מגבר טרנסיסטורי מוסיפים אבל הוא נשמע כמו מנורות
מוזר, טרנזיסטור ישמע כמו טרנסיסטור ואין שום רע בזה למי שאוהב וצריך( אני מעדיף מנורות)
ולא משנה כמה חלב תוסיף לקפה הוא לא יהיה לבן.
בעיניין חומרים ״מתקדמים״ לא הכניסו אותם לתעשיה לבניית דריבריים יש להם תפקידים
מאוד מוגדרים, וכל האקרובטיקה שיצרני רמקולים עושים כשהמטרה היא גם לעשוק
אנשים בעלי יכולת כלכלית, טוב,הם יכולים להביא את זה על עצמם
האם נראה לך שמישהו יעיז לבנות כינור לא מעץ מסויים שגדל במקום מסויים שעבר
זיקון של מספר שנים,יבנה אותו מחומרים מתקדמים, כמו ברמקולים עם מעטפת
מאלומינים.
סונוס פבר הוא בית הספר הגבוה למוסיקה, די לראות את מספר הפורמים רק של
אוהבי ונאמני הפירמה הזו.
גם סונוס יכלו לאמץ את הקידמה ולאבד את אהבת הקהל ומחיאות כפיים,אם יש לך
שקספיר אל תפרש אותו לאידיש עם תוספות.