מה הכוונה ״הסאונד הכי יפה״?
האם כל יחידות הקרבון נשמעות אותו הדבר?
האם b&w עם יחידת מיד קרבון נשמע כמו מוראל עם יחידת קרבון?
האם שניהם נשמעים אותו יפה כמו kef עם יחידת קרבון?
הקידמה והטכנולוגיה בורחת מהרמקולים של פעם. רמקולים מקרטון שנשמעים ברוב המקרים זוועה ובחלק קטן נשמעים סביר ובעוד יותר קטן נשמעים בינוני. יש כאלה טובים, אבל רק טובים וזה נדיר. רמקולים בעלי יחידות קרטון שנשמעים מדהים זה אפילו נדיר יותר.
אני לא יודע להסביר מה זה סאונד הכי יפה,אבל אני יודע להסביר איך מתקבל אצל כולנו,
תנודות אויר פוגיעם באוזן מתרכזים ועוברים תווך של איברים מכנים ובסוף הופכים לאות
חשמלי והמוח מפרש אותו, יש עוד חושים שמפרשים כמו חוש הרגש,אני לא יודע איפה הוא
נמצא (זה כמו סוג של איבר יש אומרים שמרגישים בצ׳קרת מקלעת השמש קרוב למפתח הלב,
מי שהיתאהב פעם יודע ) והרגש לא שווה אצל כולנו על הסקלה.
יש אנשים רגישים מאוד שותים קפה בבוקר לא ישנים בלילה,יש כ15% כאלה בנינו,לכן איך
כל אחד חווה את המוסיקה תלוי איפה הוא נמצא על סקלת הרגישות, וחווה מציאות שונה.
יש אנשים נוטים להיות יותר אנליטים(קוגנטיבים) ויש נוטים להיות יותר רגישיים
הקוגניטיבים יעדיפו רמקולים מפורטים כשהכלים מוגדרים,מהירים ושקופים,
הריגשיים יעדיפו רמקולים כשלמוסיקה יש גם נשמה,ולא איך הם נשמעים והאם מספקים
את סחורה.
לדעתי הקרבון לא נפוץ מסיבה פשוטה,הוא פריך ואי אפשר למתוח אותו בפרס הוא לא פלסטי,
יותר קל לדפוק עשרות דרייברים בשעה מכל מיני מתכות ופלסטיקים,די להיסתכל
על proac carbon six ( six moons שכדי לייצר דרייבר אחד של מיד או באס
לוקח 8 שעות לצוות שלם,לדעתי זה חומר האידאלי לקבלת כל התכונות שאנו מחפשים.
לך תספר את כל האמונות שלך לאבנים גם הם לא מקשיבים!