אני חושב שהרבה יותר קשה להפיק סאונד שמאפשר ההאזנה ארוכה ממערכת של 100,000 שח מאשר מערכת ב 10,000 שח. זה קשור לציפיות וגם ליכולות של מערכת בעלת רכיבים טובים להדגיש את הצדדים הרעים שבה ובחדר.שמע מתנוש - אנחנו לא מדברים פה על ילדונים שבאים לפה כדי לקושש מערכת ב 1500 זוזזים כדי שתישמע סביר, זה לא העניין כי ממילא החומר שרץ פה הוא מסוג אחר. אנחנו כן מדברים כאן על חבר'ה שמבינים את ההבדל שבין סאונד סביר לבין סאונד שממש אפשר ליהנות ממנו בהאזנה קריטית, ב 10K זוזים ותקילין, וזו קפיצת מדרגה הן בתקציב ובפוטנציאל. אבל:
כדי למצות פוטצניאל ולדעת להיכן ואיך אפשר לקחת ציוד ישן משומש וזול (זול יחסית. הבחור עם ה 1500 זוזים יביט בתדהמה רבתי על הברנש מתחום ה 10K) צריך להבין מה עושים, ואין מנוס - לדעתי זו הדרגה הכי קשה למימוש.
אם למשל ניקח סולם של 1-10 בו 1 זה סאונד של רדיו שהוא גם שעון מעורר בצורת כדורגל עם לוגו של בנק ו 10 זו רמת הסאונד של רוב המערכות שתמצא כאן אצל האנשים אז זה שם את הדברים בקונטקסט הנכון. כדי לקחת מערכת ב 10K לדרגה 7 או 8, צריך עין ואוזן מאוד מיוחדים בעוד שב 100K זה פשוט פחות קשה כי הרכיבים יהיו טריים יותר, באיכות הרבה יותר שקופה ויותר נקיה, מה גם שמבחר האפשרויות לבחירה יהיה הרבה יותר רחב וגובל באינסופי (כי הוא יכלול, מטבע הדברים, גם את כל הציוד שבתקציב 10K). אני מנחש שברוב המקרים (ושולל קטסטרופות של מעצבי פנים שבוחרים ללקוחות את הציוד לפי מראה בלבד), קצת ניסוי וטעייה ב 100K יקחו את הציוד בקלות לדרגה 8 מהסולם.
נערך לאחרונה ב: